فروشگاه کالباس بر
امتیاز دهی

تعمیر کالباس بر نوآو از جمله ملزوماتی است که باید توسط فرد حرفه ای و آشنا به انجام این کار صورت پذیرد. این افراد باید شناخت کافی و لازم به دستگاه را داشته باشند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن رفع ایراد کنند چرا که در صورت عدم حل مشکل ممکن است ایراد جدی تری برای محصول به وجود آید که در آن صورت نیاز دارید تا هزینه بیشتری را برای تعمیر دستگاه کالباس بر بپردازید. تعمیر کالباس بر نوآو NOAW از خدمات ارائه شده در مجموعه تخصصی کالباس بر است که توسط تعمیرکارانی باتجربه و حرفه ای انجام می شود. این افراد طبق آموزش های گذرانده و تخصصی و تجربه ای که در این زمینه کسب کرده اند میتوانند تعمیرات دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن رفع ایراد کنند. 

به منظور تماس با این مجموعه تنها نیاز است تا از طریق شماره هایی که در زیر قرار داده شده است اقدام نمایید. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09126236126

کالباس بر ایتالیایی نوآو 

NOAW را باید سازنده بهترین دستگاه های برش کالباس شناخت که می تواند به بهترین شکل برای شما کار بریدن و اسلایس نمودن کالباس را انجام دهد. این کالباس بر با ورقه ای بریدن کالباس بهترین وسیله برای استفاده در رستوران ها، سوپر مارکت ها، فروشگاه های پروتئینی بزرگ، کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس و … می باشد. برش هایی یکدست و هم اندازه در ضخامت های قابل تنظیم که امکان اسلایس ژامبون هایی با قطر نازک و ضخیم را به شما می دهد. 

نوآو ایتالیا موفق به تولید کالباس برهایی با تنوع بالا در شکل های مختلف بوده تا هر فرد با توجه به فعالیت و نیازش از خرید بتواند مورد ایده آل خود را پیدا کند.

کالباس بر ایتالیایی نوآو از نظر ظاهر شیک و زیبا و در واقع بسیار متفاوت به نسبت دیگر تولیدات موجود در بازار است. کیفیت این محصولات نیز تأیید شده است و این آسودگی خیال را در مشتری به وجود می آورد که محصول خریداری شده می تواند تا یک عمر برای شما کارکرد داشته باشد. مرغوبیت مواد اولیه بکار رفته در ساخت این محصولات، ما را با دستگاهی روبه رو ساخته که دوام و مقاومت بسیار بالایی را شامل می شود طوریکه در برابر ضربه و خط و خش می توان اعلام نمود که کالباس بر پایداری بالایی را دارا است. 

تعمیر کالباس بر نوآو

کالباس بر نوآو با توجه به کیفیت مثال زدنی و کارکرد خارق العاده اش ممکن است همانند سایر تجهیزات آشپزخانه صنعتی، در اثر استفاده های مداوم و نادرست اپراتور دچار مشکل و عیب و ایراداتی شود که لازم است تا دستگاه تعمیر و سرویس کاری گردد. نکته مهمی که در زمان تعمیر این دستگاه ها باید توجه نمایید این است که حتماً کالباسبر را نزد یک تعمیرکار حاذق و متخصص در این زمینه ببرید تا بتواند مشکل دستگاه را به طور کامل رفع نماید. ولی چه ایراداتی در این دستگاه های اسلایسر نوآو نیاز به تعمیرات را در دستگاه می طلبد؟ 

در مقاله تعمیر کالباس بر نوآو در نظر داریم تا به بررسی این موضوع برای شما بپردازیم. 

فراموش نکنید کالباس بر های ایتالیایی گرچه به نسبت دیگر کالباس بر های موجود در بازار از نظر کیفیت در رده بالاتری قرار دارند و کارایی شان به نسبت دیگر اسلایسرها بیشتر است، ولی در زمان تعمیر نیاز به هزینه بیشتری به نسبت دیگر کالباس برها دارند. کالباس بر ایتالیایی نوآو نیز دیرتر نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه دارد ولی هزینه تعمیر و تعویض قطعات آن به نسبت کالباس بر های دیگر نیز بالاتر خواهد بود.

کالباس بر نوآو چه زمانی نیاز به تعمیر دارد؟

ایرادات ظاهر شده در هر دستگاه کالباسبر مختلف است. در این قسمت شایع ترین مشکلاتی را که ممکن است برای کالباسبر نوآو به وجود آید مورد بررسی قرار می دهیم:

کند شدن تیغه کالباس بر نوآو 

تیغه اصلی ترین بخش یک دستگاه کالباس بر است که وظیفه بریدن کالباس و اسلایس کردن آن را انجام می دهد. در صورتیکه تیغه کالباس بر کند شود، برش هایی بی کیفیت و خراب را به شما تحویل می دهد. برای رفع این مشکل باید به تیز کردن تیغه بپردازید. می توانید از تیز کنی که بر روی دستگاه کالباس بر قرار گرفته است، استفاده نمایید. روش دیگری نیز برای تیز کردن تیغه وجود دارد که باید به روش دستی این کار را انجام دهید. برای تیز کردن تیغه به روش دستی باید لوازم لازم را در اختیار داشته باشید. پیشنهاد ما این است که برای انجام این کار از یک تعمیرکار کمک بگیرید. 

* گاهی بر اثر تیز کردن های مکرر و استفاده های زیاد از تیغه اندازه آن کوتاه می شود. تیغه در صورتیکه کوتاه شود دیگر قابل تعمیر نیست و باید تعویض گردد.

آسیب دیدن سیم برق، سوئیچ و موتور کالباس بر 

در صورت بروز همچین ایرادی در دستگاه در ابتدا لازم است که سیم های برق و اتصالات را بررسی کنید تا اگر اشکال از این قسمت ها نبود، دستگاه را به مرکز تعمیرات کالباس بر ارسال نمایید. 

کج بریدن و یا خرد کردن و یا له کردن کالباس توسط دستگاه کالباس بر NOAW

هر دارنده دستگاه کالباس بر حال ایتالیایی باشد یا ایرانی ممکن است با این مشکل برخورد کند که کالباس بر، کالباس را به شکل کج می برد و یا کالباس را خرد و له می کند. توصیه ما در برخورد با این چنین ایراداتی این است که حتماً به یک مرکز تعمیر تخصصی کالباس بر مراجعه نمایید. هرگز بدون داشتن آگاهی لازم به صورت خود سرانه دست به تعمیر کالباس بر نزنید که مشکل جدی تری را برای دستگاه شما به وجود می آورد. 

شکسته شدن حلزونی کالباس بر ایتالیایی نوآو 

حلزونی در قسمت پشت دسته درجه قرار دارد و بر اثر استفاده های مداوم و زیاد از دستگاه کالباسبر ممکن است که بشکند. حلزونی از جمله قطعاتی ست که در صورت شکسته شدن قابل تعمیر نیست و باید آن را تعویض کرد. برای تعویض قطعه حلزونی می توانید از واحد تعمیرات مرکز کالباس بر کمک بگیرید. 

حرکت نکردن تیغه کالباس بر در صورت روشن بودن دستگاه 

در مواقع بسیاری پیش آمده که دستگاه روشن است ولی تیغه کالباس بر حرکتی ندارد علت چیست؟

احتمال آسیب دیدن تسمه یا موتور کالباس بر وجود دارد که برای تعمیر آن می توانید به مرکز تعمیرات کالباس بر مراجعه نمایید. 

نامنظم شدن عملکرد دسته درجه 

دسته درجه وظیفه تنظیم ضخامت لایه کالباس را به عهده دارد. درصورت نامنظم شدن عملکرد این قسمت باید حتماً دستگاه را نزد یک تعمیر کار حرفه ای و کاربلد ببرید. 

تعمیرات کالباس بر ایتالیایی نوآو

چند نکته در نگهداری از دستگاه کالباس بر 

رعایت یک سری نکات در نگهداری از دستگاه کالباس بر باعث می شود تا این قطعه دیرتر نیاز به تعمیر پیدا کند. 

  • برای کار با دستگاه می توانید از دفترچه راهنما کمک بگیرید. 
  • پس از هر بار استفاده از دستگاه قطعات را بشویید و بدنه کالباس بر را نیز با پارچه نرم تمیز کنید.
  • برای تمیز کردن کالباس بر هرگز از وایتکس استفاده نکنید چرا که باعث آسیب رسیدن به پوشش کالباس بر می شود. 
  • تیغه اصلی ترین بخش دستگاه کالباس بر است که ممکن است به نسبت دیگر قطعات زودتر نیاز به تعمیر و تعویض پیدا کند. 
  • موتور قلب تپنده دستگاه کالباس بر است که در صورت بروز عیب و ایراد از این بخش باید حتماً دستگاه را نزد یک تعمیر کار کاربلد ببرید. 
  • از اسلایس کردن سبزی و میوه با دستگاه کالباس بر خودداری نمایید. 
  • قبل از تیز کردن تیغه آن را تمیز کنید. 
  • سوسیس و کالباس را از مراکز معتبر و مطمئن خریداری نمایید. 
  • قبل از شروع به کار با دستگاه دستان خود را با آب و صابون تمیز بشویید و از دستکش های مخصوص استفاده نمایید. 

کالباس بر مرکز تخصصی تعمیر کالباس بر ایتالیایی نوآو

کالباس بر مرکز تخصصی تعمیر کالباس بر ایتالیایی نوآو با وجود پرسنلی آموزش دیده و با تجربه به ارائه خدمات به مشتریان خود با کمترین هزینه و همچنین کوتاه ترین زمان ممکن می پردازد. 

تلاش این مجموعه در ارائه بهترین خدمات به مشتریان است تا کاربران گرامی بتوانند علاوه بر خرید کالباس بر مد نظرشان از این نمایندگی، تعمیرات دستگاه را نیز به این مجموعه بسپارند. بیش از هر موضوعی که کاربران نگران آن هستند، هزینه تعمیرات کالباس بر نوآو است؛ همانطور که در بالا گفته شد، کالباس بر های ایتالیایی به نسبت دیگر کالباس بر های موجود در بازار، هزینه تعمیرات بالاتری دارند ولی تعرفه در نظر گرفته شده در مرکز تعمیرات کالباس بر بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. بنابراین مشتریان عزیز با خیال آسوده و راحت می توانند به تعمیرات و تعویض قطعات کالباس بر بپردازند. مرکز تخصصی کالباس بر، ارائه دهنده قطعات اصل و فابریک این کالباس بر هاست که در صورت نیاز به تعویض می توانید از این مجموعه تهیه نمایید. 

کالباس بر از جمله تجهیزاتی شناخته می شود که چون مداوم در حال استفاده است، ممکن است دچار ایرادات و مشکلاتی شود که نیاز به تعمیر دارد. مجموعه تخصصی کالباس بر با دارا بودن افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه قادر به انجام کلیه امورات تعمیر کالباس بر در کوتاه ترین زمان ممکن است و تعرفه در نظر گرفته شده بابت تعمیرات دستگاه نیز بسیار مناسب و ارزان می باشد. 

نتیجه گیری 

تعمیر کالباس بر نوآو نیاز به یک فرد متخصص و کاربلد در این زمینه را دارد که برای تعمیر می توانید از مجموعه تخصصی کالباس بر یکی از بهترین های فروش و تعمیر انواع دستگاه های کالباس بر اقدام نمایید. 

کالباس بر نوآو ساخت شرکت ایتالیایی نوآو از نظر کیفیت و کارکرد یک محصول تأیید شده و درجه یک است که ممکن است بر اثر گذشت عواملی نظیر کند شدن تیغه، کوتاه شدن تیغ، کج و نامیزون بریدن کالباس، حرکت نکردن تیغه در زمان روشن بودن، شکسته شدن حلزونی، دچار آسیب شدن سیم برق، سوئیچ و موتور کالباس بر و … نیاز به تعمیر داشته باشد. برای رفع عیب دستگاه تان می توانید از مجموعه تخصصی کالباس بر کمک بگیرید. این مجموعه با داشتن تیم حرفه ای متشکل از افراد متخصص و آموزش دیده در این زمینه آماده تعمیرات دستگاه شما به بهترین شکل ممکن است. برای استعلام تعرفه تعمیر کالباس بر نوآو و دریافت مشاوره می توانید با ما در واحد تعمیرات شرکت کالباس بر در تماس باشید.


می توانید خرید انواع مدل های کالباس بر نوآو را از فروشگاه تخصصی کالباس بر انجام دهید. این محصولات در مدل های زیر موجودند:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر