فروشگاه کالباس بر
امتیاز دهی

کالباس بر برای اسلایس کردن فرآوری های پروتئینی است مانند سوسیس و کالباس که به شکل یکدست و هم اندازه می تواند به ارائه برش های نازک و ضخیم برای شما بپردازد. شرکت محک از نمونه تولید کنندگان برتر در زمینه ساخت انواع دستگاه های کالباس بر است که توانسته علاوه بر تولیدات قبل خود که در دو مدل خلاصه می شد، دستگاه های جدیدی را تحت عنوان محصولات جدید کالباس بر محک وارد بازار رقابت نماید.

کالباس بر محک با تیغه تیز و برنده خود می تواند سوسیس و کالباس را با سرعت بالا به قطعات منظم و یکدست اسلایس نماید. کاری که هیچ نیروی انسانی و یا دستی نمی تواند آن را انجام دهد. محصولات جدید کالباس بر محک در سه مدل جدید و حرفه ای با نام کالباس بر محک PRO، کالباس بر محک PLUS و کالباس بر اتوماتیک محک A-PLUS در رقابت با دیگر محصولات شرکت های دیگرند. پس اگر شما هم قصد خرید یک دستگاه کالباس بر حرفه ای و باکیفیت را دارید، می توانید در بین کالباس بر های محک به انتخاب مورد ایده آل و مناسبتان بپردازید. پس همراه ما باشید. 

کالباس بر محک

معرفی شرکت و کالباس بر محک 

محک mahak از جمله شرکت های تولید کننده ایرانی در زمینه تولید ترازو، باسکول و کالباس بر است که توانسته در این زمینه به موفقیت های بالایی دست یابد. محک سازنده بهترین دستگاه های برش کالباس در کشور، امکان اسلایس نمودن ژامبون و کالباس را برای شما به صورت یکدست و هم اندازه می دهد. کالباس بر بهترین جایگزین برای برش با چاقوست که امکان برش زدن را بدون دخالت دست انجام می دهد. کالباس بر های محک با انجام این عمل به راحت ترین و سریع ترین شکل ممکن توانسته اند کار برش زدن کالباس را در ضخامت های مختلف به شما بدهند. 

محک یکی از تخصصی ترین شرکت های سازنده ایرانی در زمینه تولید ترازو، باسکول و کالباس بر است که به دلیل کیفیت و کارایی بالای محصولات اش که رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته، به عنوان یکی از بهترین شرکت های سازنده معرفی می شود. محک در زمینه تولید دستگاه های کالباس بر نیز توانسته غوغایی به پا کند و محبوبیت بالایی را بدست آورد. کیفیت بالا و مثال زدنی این محصولات در عملکرد فوق العاده ای که دارند، می تواند بهترین خروجی را برای شما ارائه نماید. 

با تولید سری جدید این محصولات، محک بار دیگر خود را به مشتریان اش ثابت کرد چرا که در ساخت این سه مدل جدید کالباس بر، تمامی استاندارد های لازم و ویژگی های منحصربفرد را قرار داده است. در حال حاضر محک 5 مدل کالباس را در تولیدات خود دارد که شامل کالباس بر دستی محک و کالباس بر اتومات محک می باشد. سایز این دستگاه ها 27.5 و 30 سانت است که مختص استفاده برای فروشگاه ها و مراکز صنعتی می باشد. 

کالباس بر های ایرانی محک، نماد کیفیت هستند و می توانید با استفاده از این دستگاه ها، بهترین خروجی را از آن ها مشاهده نمایید. 

با محصولات جدید کالباس بر محک آشنا شوید

همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، محک در ابتدا دو مدل کالباس بر داشت که با نام های کالباس بر محک ترازو دار و کالباس بر محک مدل MS275 شناخته می شود؛ ولی اکنون سازنده 5 مدل دستگاه های کالباس بر رومیزی است که در نوع دستی و اتوماتیک قرار گرفته اند. این سری از کالباس بر های تولیدی شرکت محک، دارای سایز تیغه 30 سانت هستند، که برای برش هایی با درصد گوشت بالا مناسب می باشند. از این دستگاه های کالباس بر می توانید در فروشگاه های پروتئینی بزرگ، کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس، هتل ها و … استفاده نمایید.

با این کار تنوع تولیدی محصولات کالباس بر محک افزایش یافته است و شما می توانید به راحتی در مدل های گوناگون ارائه شده از این شرکت، مورد ایده آل خود را انتخاب نمایید. در این قسمت در نظر داریم که جدید ترین محصولات این شرکت را برای شما معرفی کنیم تا با این سری از کالباس برهای محک نیز آشنا شوید. 

کالباس بر محک مدل PRO

سری جدید تولید شرکت محک به منظور نازک و لایه ای بریدن کالباس با ضخامت های مختلف است. این محصول با نام کالباس بر محک پرو دارای سایز تیغه ای به اندازه 30 سانت است که امکان اسلایس نمودن کالباس را با درصد گوشت بالا به شما می دهد. کالباس بر تیغه 30 سانت محک مدل پرو نمونه کالباس بر ایرانی حرفه ای و باکیفیت به روش دستی می تواند کار برش زدن ژامبون را برای شما انجام دهد. تیغه 300 میلی متر این اسلایسر برای مشاغلی با حجم کاری بالا و شلوغ است. برای برش زدن نیز باید در هر زمان که می خواهید این کار را انجام دهید، اپراتور در کنار دستگاه حضور داشته باشد تا کار برش زدن ژامبون را انجام دهد. با قراردادن کالباس بر روی دسته صندلی و سپس تکان دادن دسته به سمت تیغه، کار برش زدن انجام می شود.

با توجه به سلیقه های متفاوت نیز امکان تنظیم ضخامت لایه کالباس برای مصرف کننده قرار داده شده تا بتوانید با توجه به نیاز مشتریان، ضخامت کالباس را از 2 میلیمتر تا 15 میلیمتر تنظیم نمایید. به همین خاطر می توانید برش های نازک و ضخیم را با استفاده از این دستگاه ارائه دهید. 

مثل اینکه محک اینبار در ساخت دستگاه های کالباس بر سنگ تمام گذاشته و این محصولات را با ظاهری شیک و پسندیده وارد بازار رقابت با دیگر تولیدات ساخته است طوریکه طراحی ظاهری این کالباسبر ها بسیار خیره کننده است. 

کالباس بر محک مدل PRO بدنه ای دارد از آلومینیوم آنودایز شده که کالباس بر را از خوردگی و زنگ زدگی حفظ می کند. همچنین ظاهر یکپارچه و جذابی را هم به آن می بخشد و مانع از چسبندگی هر نوع مواد غذایی به بدنه می گردد. در واقع این ویژگی آلومینیوم این امکان را به شما نیز می دهد تا برای تمیز کردن بدنه دستگاه تنها نیاز داشته باشید تا یک دستمال مرطوب را به بدنه بکشید. 

برجسته ترین ویژگی کالباس بر محک مدل pro راحت جدا شدن تیغ کالباس بر است تا اپراتور به آسانی کار شستشوی آن را انجام دهد. تیغه یکی از اصلی ترین قطعات ساخت دستگاه کالباس بر بوده که کار برش زدن کالباس با استفاده از این قطعه انجام می شود. تماس مستقیم این قطعه با مواد غذایی، نیاز به شستشو و نظافت را برای آن می طلبد به همین خاطر شرکت تولیدی محک برای این دستگاه این امکان را تعبیه نموده تا بتوان به راحتی تیغ را جدا کرد و شست و مجدد بر روی کالباس بر نصب نمود. برای ساخت تیغه کالباس بر 30 سانت محک مدل پرو از استیل استفاده کرده اند. علاوه بر این بر روی کالباس بر دستی محک پرو، قطعه تیز کنی نیز قرار داده اند تا بتوان تنها با چند حرکت ساده تیغه کند شده را تیز کرد. 

کالباس بر رومیزی محک PRO مجهز شده به 4 عدد پایه پلاستیکی که مانع از لرزش و لغزش دستگاه در زمان روشن بودن می شود. در کل این کالباسبر تمامی استاندارد های لازم را دارد و از نمونه کالباس بر های درجه یک تولیدی این شرکت معرفی می شود. 

کالباس بر محک مدل PRO

کالباس بر محک PLUS

محک با سری تولید کالباس بر محک PLUS عرصه رقابت را برای دیگر رقیبان تنگ تر کرده است. کالباس بر پلاس محک با توجه به درخواست کاربران بنا به دستگاه کالباسبری با استاندارد های لازم و مناسب برای کسب و کار های پرحجم و شلوغ صورت گرفته که می تواند کالباس را در اندازه های یکسان با ضخامت های مختلف برش دهد. 

تیغه این کالباس بر رومیزی 30 سانتی متر است که برای کسب و کارهای شلوغ نظیر فروشگاه های پروتئینی، رستوران ها، هتل ها و … مناسب است. روش کار با این دستگاه اسلایسر پلاس به صورت دستی است که برای اسلایس کردن نیاز دارد تا اپراتور دسته صندلی را به سمت تیغ تکان دهد تا کار برش صورت پذیرد. 

کالباس بر محک تیغه 30 سانتیمتر مدل Plus ظاهری شیک و زیبا و همچنین طراحی رومیزی دارد که منحصربفرد است. آلومینیوم متریال کاربردی برای ساخت بدنه بوده که در برابر خط و خش و خوردگی محصول را حفظ می کند و ظاهری یکدست و صیقلی شده را به آن می بخشد. این پوشش بادوام و مقاوم از چسبندگی هر نوع مواد غذایی به بدنه جلوگیری می کند و کار نظافت و شستشو را نیز برای مصرف کننده راحت می سازد چرا که برای تمیز کردن بدنه تنها نیاز دارید تا یک دستمال مرطوب را به بدنه بکشید. 

کالباس بر دستی محک پلاس قابلیت تنظیم ضخامت لایه کالباس را نیز دارد پس با تنظیم دسته درجه امکان برش کالباس از 2 میلی متر تا 15 میلی متر انجام می شود. 

وجود تیغه ای تیز و برنده از استیل، قطعه تیز کنی و داشتن 4 عدد پایه پلاستیکی لرزه گیر دیگر ویژگی های محصول است که بر خصوصیات این دستگاه می افزاید. کالباس بر رومیزی تیغه 30 سانت محک مدل plus می تواند یک دستگاه ویژه با ظاهری شیک و جذاب برای استفاده در مشاغل بسیار به جهت برش زدن کالباس کاربردی واقع شود. 

کالباس بر اتوماتیک محک مدل A-PLUS

  • از دیگر محصولات جدید کالباس بر محک، کالباس بر اتوماتیک محک مدل A-PLUS معرفی می شود. و اما مشخصات این دستگاه:
  • دارای سایز تیغه 30 سانتی متر بوده که مناسب برای استفاده در کسب و کارهای شلوغ و پرحجم است. 
  • از نوع دستگاه های کالباس بر اتومات می باشد یعنی بدون نیاز به دخالت دست و یا اپراتور می تواند به شکل کاملاً خودکار برای شما کار برش زدن کالباس را انجام دهد. 
  • دارای نمایی شیک و زیبا به شکل رومیزی بوده و چهار عدد پایه پلاستیکی در زیر بدنه کالباس بر قرار داده شده تا از لرزش هایی که ممکن است در زمان روشن بودن کالباسبر ایجاد شود، جلوگیری نماید. 
  • قابلیت تنظیم ضحامت لایه کالباس را به شما داده تا بتوانید از 2 الی 15 میلی متر آن را تنظیم نمایید.
  • تیغ ای که در ساخت این کالباس بر استفاده شده از استیل است، استیل خاصیت ضد زنگ دارد به همین خاطر در تماس با آب دچار زنگ زدگی نخواهد شد که این خاصیت، امکان شستشوی تیغه را به شما می دهد. 
  •  ظاهر شیک و جذاب با پوششی از آلومینیوم با کیفیت تلفیق شده که این دستگاه را از بابت مقاومت و دوام تضمین شده اعلام می کند. 
  • همچنین مجهز شده به قطعه تیز کنی بر روی کالباس بر تا هر زمان که تیغ کوتاه شد و نیاز به تیز کردن آن را داشتید، بتوانید تنها با چند حرکت ساده آن را تیز نمایید. 

کالباس بر اتوماتیک مدل A-PLUS

قیمت دستگاه های کالباس بر جدید محک 

اگر یک کالباس بر حرفه ای و در عین حال قیمت مناسب را می خواهید، کالباس بر های محک بهترین پیشنهادیست که می توانیم به شما نماییم. محصولات جدید کالباس بر محک بسیار به صرفه و اقتصادی است. در واقع تولیدات این شرکت با در نظر گرفتن بودجه افراد تعیین شده تا افراد بتوانند با پرداخت یک مبلغ مناسب صاحب یک دستگاه کالباس بر رومیزی کاربردی شوند.

قیمت کالباس بر های تیغه 30 سانت این شرکت به نسبت کالباس بر تیغه 27.5 سانت آن بیشتر است. این افزایش قیمت هم به دلیل داشتن تیغه 30 سانتی متر این محصول است که می تواند به نیاز مشاغل بزرگ و حجیم پاسخگو باشد. شما کاربران گرامی می توانید درخواست سفارش خود برای خرید کالباس بر محک را در فروشگاه تخصصی کالباس بر به صورت غیر حضوری ثبت نمایید. البته اگر مایل به خرید حضوری نیز هستید، این امکان فراهم شده تا به آدرس شرکت مراجعه نمایید. 

این مجموعه حتی امکان مشاوره و دریافت راهنمایی های لازم قبل از خرید را نیز قرار داده تا متقاضیان عزیز بتوانند بنا به نیازشان گزینه مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایند. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید. 

نتیجه گیری

محصولات جدید کالباس بر محک در سه مدل پرو، پلاس و اتومات A-PLUS قرار داده شده که این تولیدات جدید، تنوع کالباس بر های محک را افزایش داده است. کالباس بر محک با عملکرد خارق العاده ای که دارد اسلایس نمودن کالباس را به شکل یکدست و هم اندازه به شما می دهد. برش های مرتب و با ضخامت های مختلف که به وسیله دسته درجه می توان قطر کالباس را تغییر داد. سری جدید این محصولات که در دو شکل کالباس بر دستی و یک مدل کالباس بر اتوماتیک با سایز تیغه 30 سانت قرار داده شده، استفاده از محصول را برای مشاغل پرحجم و شلوغ مناسب قرار می دهد. 

ظاهر این کالباس بر ها به شکل رومیزی با بهترین متریال تولیدی ست. وجود پایه های لرزه گیر، تیغه تیز و بنده از استیل، مجهز شدن دستگاه به تیز کنی، ظاهر شیک و زیبا و … از مشخصاتی ست که می توان برای این محصولات بیان کرد. برای مشاهده این محصولات و همچنین خریدشان می توانید از نمایندگی کالباس بر اقدام نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر