فروشگاه کالباس بر
امتیاز دهی

اگر شما هم به دنبال مطلبی برای شناخت دستگاه های کالباس بر امگا هستید، با ما همراه باشید چرا که در نظر داریم تا همه چیز درباره کالباس بر امگا را شرح دهیم.

کالباس بر ایتالیایی امگا یک محصول درجه یک و حرفه ای شرکت ایتالیایی امگاست که می تواند برای شما به برش دادن و اسلایس نمودن ژامبون بپردازد. این کالباس بر که از شاهکار های تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی ست امکان لایه لایه بریدن کالباس را به شکل یکدست و هم اندازه به شما می دهد. تنوع تولیدی کالباسبر امگا باعث شده تا امروزه با تنوع عظیمی از این محصولات در بازار مواجه باشیم که متناسب با نیاز ماست.

دستگاه کالباس بر امروزه به یکی از اصلی ترین تجهیزات صنایع مختلف تبدیل شده که کار زمانبر بریدن کالباس و ژامبون را با چاقو به کاری سریع، تمیز و مرتب بدون کوچک ترین آسیبی تبدیل ساخته است. شما با استفاده از کالباس بر های امگا که در دو مدل دستی و اتومات قرار گرفته اند می توانید به برش دادن کالباس بپردازید. 

ژامبون و یا کالباس که امروزه یه یکی از پرطرفدار ترین غذاهای دنیا تبدیل شده اند برای سرو نمودن نیاز به اسلایس شدن دارند. در گذشته دورتر این کار به روش کاملاً دستی یعنی با استفاده از چاقو صورت می گرفت. با پیشرفت تکنولوژی در صنعت تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، کالباس بر ها روی کار آمدند تا موجب راحتی کسب و کارها گردند. در این میان شاهد تولیدات عظیمی از شرکت های مختلف بودیم که شرکت امگا یکی از این بهترین هاست. به علت درخواست کاربران و سوالات پرتکرار و مکرر متقاضیان عزیز تصمیم به آماده سازی مطلبی تحت عنوان همه چیز درباره کالباسبر امگا گرفته ایم که به مطالعه آن در خصوص شناخت بهتر و بیشتر این دستگاه ها بپردازید. 

کالباس بر امگا

کالباس بر امگا و انواع آن 

کالباس بر امگا معرف بهترین نوع دستگاه های اسلایسر برای شما ست که می تواند به برش دادن کالباس در اندازه های یکسان و ضخامت مختلف بپردازد. امگا سازنده متنوع ترین گروه های دستگاه کالباس بر است که موفق به تولید کالباس بر خانگی، کالباس بر فروشگاهی و کالباس بر صنعتی می باشد. 

کالباس بر خانگی امگا

کالباس بر سایز 25 امگا در این دسته بندی قرار داده می شود. این کالباس بر ها تحت عنوان خانگی برای مصارف کم حجم و کوچک هستند که به راحتی حمل و جابجا می شوند. کالباس بر های امگا ساخته شده با آخرین متد روز دنیا می تواند یک انتخاب فوق العاده برای شما به جهت برش دادن و اسلایس ژامبون باشد. طراحی این کالباسبر در کیفیت بالای بدنه و زیبایی آن خلاصه می شود که این زیبایی با کوچک و جمع و جور بودن اش چند برابر شده است. پس چنانچه شما هم در پی راه اندازی یک کسب و کار کوچک خانگی نظیر تولید انواع کالباس خانگی هستید که امروزه به دلیل بهداشت و مواد سالمی که در روند تولید آن بکار رفته است از طرفداران زیادی برخوردارند، می توانید این کالباسبر امگا را خرید کنید. 

کالباس بر فروشگاهی امگا 

یکی از پراستفاده ترین و پرفروش ترین دستگاه های کالباس بر، کالباس بر فروشگاهی است. کالباس بر فروشگاهی امگا از اصلی ترین نیاز مشاغلی نظیر فروشگاه های پروتئینی، سوپر مارکت ها، رستوران ها و … است که در قیاس با نوع خانگی این محصولات بزرگ ترند بنابراین بازدهی ارائه شده با استفاده از آن ها نیز به نسبت خانگی بیشتر خواهد بود. کالباس بر فروشگاهی حد وسط خانگی و صنعتی است و بازدهی آن ها نیز میانه می باشد. 

اسلایس کردن دقیق و یک اندازه ولی در ضخامت قابل تنظیم، طراحی به سبک ایمنی و بهداشتی از قابلیت های ویژه این محصول است. با استفاده از کالباسبر امگا که مطابق استاندارد های لازم تولید شده می توانید فرآیند فروش را تسریع بخشید. برای خرید کالباس بر فروشگاهی امگا می توانید کالباس بر 27.5 سانت آن را انتخاب نمایید. 

کالباس بر صنعتی امگا 

از پربازده ترین، بزرگ ترین، قدرتمند ترین کالباس بر های موجود در بازار، کالباس بر صنعتی است. با این کالباس بر می توانید حجم زیادی از کالباس را که مقادیر زیادی دارد، برش دهید. بنابراین چنانچه به دنبال خرید یک دستگاه کالباس بر برای کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس هستید می توانید به انتخاب کالباس بر صنعتی امگا بپردازید. کالباس بر های صنعتی عموماً خودکار یا اتومات هستند تا بتوانند بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی در کار، کار برش دادن کالباس را انجام دهند. معمولاً کالباس بر سایز 30 سانت و کالباس بر 35 سانت را در این دسته بندی جای می دهند. 

تقسیم بندی کالباس بر امگا بر اساس عملکرد 

تقسیم بندی دیگر ارائه شده برای کالباس بر های امگا، دسته بندی بر اساس عملکرد دستگاه است که در دو نوع کالباس بر دستی امگا و کالباس بر اتومات امگا قرار دارد.  

کالباس بر دستی امگا

کالباس بر دستی امگا با صرف انرژی زیاد برای اسلایس کردن ژامبون نیاز دارد تا بعد از جدا کردن روکش کالباس و قرار دادن اش بر روی دستگاه، توسط اپراتور دسته صندلی به صورت افقی تکان داده شود تا کار اسلایس نمودن ژامبون انجام گیرد. برای برش بعدی نیز لازم است تا کالباس را به روی خورشیدی برسانید و مجدد این عمل را تکرار کنید.  

کالباس بر های دستی از نمومه دستگاه های اسلایسری محسوب می شوند که برای مصارف خانگی کوچک قابل استفاده اند پس اگر به دنبال خرید اسلایسر برای مراکز صنعتی بزرگ هستید، پیشنهاد می کنیم که هرگز به دنبال خرید این محصولات نروید. 

کالباس بر دستی امگا از پرمصرف ترین گروه دستگاه های کالباس بر در بین سایر محصولات این شرکت است که نیاز به انجام عمل برش را با کمک دست می طلبد. کالباسبر امگا 25 سانت، کالباسبر امگا 27.5 سانت، کالباسبر امگا 30 سانت و کالباسبر امگا 35 سانت در این دسته بندی جای داده شده اند که می توانید بر اساس نیزتان به خرید بپردازید. فراموش نکنید که روش کار با دستگاه کالباس بر دستی امگا به این صورت است که شما هر زمان نیاز داشته باشید به کار با محصول بپردازید، باید اپراتور در کنار آن قرار گیرد تا عمل برش انجام شود. 

کالباس بر دستی امگا

کالباس بر اتوماتیک امگا 

کالباس بر اتوماتیک امگا بر خلاف نوع دستی آن بدون نیاز به دخالت دست برای برش می تواند کار اسلایس نمودن کالباس را برای شما انجام دهد. به این صورت که بعد از تنظیم ضخامت لایه و قراردانش بر روی دسته درجه، بدون نیاز به تکان دادن دسته صندلی می توانید کار برش دادن کالباس را انجام دهید. در واقع قابل توجه ترین ویژگی این کالباس بر، نیاز نداشتن آن به نیروی انسانی است که به صورت کاملاً خودکار کار اسلایس کردن را برای شما انجام می دهد. از مزیت برتر کالباس بر اتوماتیک این است که نیازی به نیروی انسانی ندارد و به شکل کاملاً اتومات می تواند برای شما عمل اسلایس کردن را انجام دهد. 

اتومات بودن دستگاه کالباس بر اتوماتیک امگا به شما کمک می کند تا بتوانید عمل برش زدن کالباس را سرعت بخشید و افرایش سرعت روند کاریتان باعث افزایش رونق کسب و کارتان در ارائه حجم بیشتری از کالباس های اسلایس شده خواهد شد. بنابراین استفاده از دستگاه کالباس بر اتوماتیک امگا برای مشاغلی مانند کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس و فروشگاه پروتئینی بزرگ مناسب می باشد.

کالباس بر سایز 30 امگا و کالباس بر سایز 35 امگا را در این دسته بندی جای می دهند که معمولاً برای مشاغل بزرگ و با حجم زیاد استفاده می شود. 

کالباس بر اتوماتیک امگا 

انواع مدل های کالباس بر ایتالیایی امگا 

omega کمپانی سازنده انواع مدل های کالباس بر ایتالیایی موفق به ساخت تنوعی عظیم از انواع کالباس بر ها برای کاربران بوده تا با توجه به سطح نیازشان بتوانند انتخاب داشته باشند. این کالباس بر ها هم اکنون از مجموعه تخصصی کالباسبر با بهترین قیمت در حال ارائه هستند که در اینجا نیز به تمامی مدل های آن اشاره شده است. 

کالباس بر امگا مدل GSE25

کالباس بر تیغه 25 سانت امگا که تحت عنوان کالباس بر GSE25 شناخته می شود بهترین انتخاب برای مشاغل خانگی و در کل کسب و کارهای بسیار کوچک است که می خواهند یک کالباس بر کوچک را در اختیار داشته باشند. این کالباس بر از نوع کالباس بر های دستی – رومیزی ست که کمترین فضا را در محیط اشغال می کند که صد البته کار حمل و نقل بسیار راحت و آسانی را نیز برای مصرف کننده به همراه دارد. 

این کالباس بر تیغه 25 سانت امگا مدل GSE25 قادر به تنظیم ضخامت لایه کالباس از 0 الی 16 میلیمتر بوده که می توانید با توجه به نیاز مشتری به تنظیم ضخامت لایه کالباس بپردازید. بدنه این کالباس بر از آلومینیوم آنودایز شده یکی از بهترین پوشش جهت ساخت کالباس بر است و تیغه آن را نیز استیل می سازد. استیل ضمن خاصیت ضد زنگ اش، تیز و برنده نیز بوده و می تواند به خوبی اسلایس کردن ژامبون را برای شما انجام دهد. کالباس بر امگا gse25 نمونه کالباس بر ایتالیایی با ظاهر شیک و خاص و قطعه ای به نام تیز کنی بر روی خود است تا هر زمان که تیغه کالباس بر کند شد بتوان تنها با چند حرکت ساده مانند روز اول آن را تیز کرد. 

کالباسبر امگا ایتالیا GSE275 

کالباس بر امگا ایتالیا GSE275 دیگر مدل های ارائه شده از شرکت بزرگ ایتالیایی امگا دارای موتوری به توان 0.30 اسب بخار است که این موتور قدرتمند می تواند برای شما با توجه به توانمندی اش به اسلایس نمودن کالباس و ژامبون به صورت دستی بپردازد. این کالباسبر قادر به تنظیم ضخامت لایه کالباس نیز هست بنابراین شما می توانید از 0 تا 16 میلی متر به تنظیم نمودن قطر کالباس بپردازید. 

بدنه این کالباس بر دستی امگا را آلومینیوم آنودایز و تیغه آن را استیل می سازد. از آپشن های ویژه این دستگاه تعبیه کردن تیز کنی بر روی محصول است تا در مواقعی که تیغ کند شده بتوان با چند حرکت ساده آن را تیز کرد. این کالباسبر 16 کیلویی مناسب برای استفاده در فروشگاه های پروتئینی، فست فودی ها و … است که می تواند بهترین خروجی را از نتیجه لایه ای بریدن کالباس برای شما ارائه نماید. 

کالباس بر اتوماتیک امگا BF300 A

کالباس بر اتوماتیک امگا BF300 A، با عملکرد خودکار یا اتومات اش برای مشاغل پرحجم و شلوغ توصیه می شود. این کالباس بر دارای تیغه ای به قطر 300 میلی متر است که می تواند به شکل ورقه ای با اندازه های یکسان کالباس را برش دهد. این کالباس بر امگا اتومات دارای بالاترین سطح کیفیت از آلومینیوم آنودایز ساخته شده که بر دوام دستگاه به شدت تأثیر گذار بوده است. آلومینیوم سطحی صاف و صیقلی را به بدنه دستگاه می بخشد.

موتور این کالباس بر رومیزی امگا 0/35 اسب بخار است و می تواند با تنظیم ضخامت لایه کالباس از 0 تا 22 میلی متر شما را به برش های دلخواه با قطر های مختلف برساند. 

این کالباس بر 70 کیلویی ساخت کشور ایتالیا دارای تیغه استیل است که از مهم ترین ویژگی این تیغه برنده بودن و ضد زنگ بودن اش تعریف می شود. 

کالباس بر ایتالیایی امگا GXE300

  • کالباسبر امگا GXE300 از نوع دستی است. 
  • قطر تیغه آن 30 سانتی متر می باشد. 
  • ضخامت برش 0 الی 15 میلیمتر است که امکان لایه ای بریدن کالباس را در ضخامت های مختلف به شما می دهد. 
  • قدرت موتور 0/4 اسب بخار است. 
  • مجهز به سیستم کنترل N.V.R می باشد. 
  • دارای تیغه ای تیز و برنده از استیل است که خاصیت ضد زنگ دارد طوریکه در تماس با آب دچار زنگ زدگی نخواهد شد. 
  • ساخته شده از بدنه آلومینیوم آنودایز با مقاومت بالا
  • بدون صدا 
  • قابل استفاده برای فروشگاه های پروتئینی بزرگ، مراکز پخش سوسیس و کالباس و … .

کالباس بر تیغه 30 سانت امگا BF300 A

  • سایز تیغه: 30 سانت 
  • کاربردی برای حجم کاری بالا 
  • دارای ساختار آلومینیوم آنودایز
  • دارای تیغه استیل ضد زنگ 
  • مجهز به تیز کنی تیغه 
  • عملکرد دستی 
  • قدرت موتور 0/35 اسب بخار
  • ضخامت برش 0 الی 22 میلی متر
  • ارتفاع برش 210 میلی متر
  • برق مصرفی 3 فاز
  • وزن کالباس بر BF300 A امگا، 70 کیلوگرم

کالباس بر رومیزی امگا GLT

با این کالباس بر برش های نازک و ضخیم از 0 تا 15 میلی متر داشته باشید. 

عملکرد این کالباس بر دستی است یعنی برای برش دادن نیاز دارد تا فردی در کنار دستگاه حضور داشته باشد تا کار برش زدن را انجام دهد. 

قدرت موتور کالباس بر دستی glt  امگا برابر با 0/25 اسب بخار بوده که نشان دهنده توان بالای دستگاه را می رساند. 

به منظور حفظ دوام و مقاومت دستگاه، بدنه اسلایسر امگا را از آلومینیوم آنودایز شده قرار داده اند تا تضمینی بر کیفیت بالای دستگاه باشد. 

تیغه مهم ترین جزء یک دستگاه کالباس بر است که در این کالباس بر از استیل ضد زنگ با برندگی بالاست. تیغه با گذشت زمان ممکن است که کند شود، شرکت مهندسی امگا به منظور حل این مشکل، بر روی این دستگاه تیز کنی نیز قرار داده تا کاربر در صورت نیاز تنها با چند حرکت ساده آن را تیز نماید. 

وزن این محصول نیز 24 کیلوگرم است که میتوان گفت چندان حمل دشواری ندارد. 

این محصول حرفه ایست و مطابق با آخرین استاندارد های روز به تولید رسیده است. 

کالباس بر GC300 امگا

  • تیغه 300 میلی متری
  • ضخامت برش از 0 تا 15 میلی متر
  • موتور 0/3 اسب بخار
  • ارتفاع برش 20 سانت 
  • بدنه آلومینیوم و پوشش آنودایز شده 
  • دارای تیغه استیل 
  • طول ریل 29 سانتی متر
  • وزن کالباس بر GC300 امگا، 24 کیلوگرم 
  • عملکرد تسمه ای
  • مجهز به تیز کن سر خود 
  • عملکرد دستی 

کالباس بر امگا شمارشگر دار اتوماتیک 

کالباس بر امگا شمارشگر دار اتوماتیک از پرطرفدار ترین کالباس بر های شرکت ایتالیایی omega ست که مجهز شده به شمارش گر داخلی و تسمه ای پرقدرت که می تواند برای شما هم وزن کالباس های شمارش شده را نمایش دهد و هم تعداد اسلایس شده آن ها را. 

عملکرد این کالباس بر به شکل دستی و اتوماتیک است که شما هم می توانید به روش دستی کار اسلایس کالباس را انجام دهید و هم اتوماتیک. کالباس بر شمارشگر امگا دارای 4 سرعت برش است که در واقع می تواند در سه سایز و ضخامت مختلف کار اسلایس نمودن ژامبون را انجام دهد. 

تیغه این کالباس بر اتومات امگا اندازه ای برابر با 33 سانتی متر داشته که از استیل است. استیل خاصیت ضد زنگ دارد بنابراین به راحتی شسته می شود. به منظور حل مشکل کندی تیغه که معمولاً برای تمامی دستگاه های کالباس بر رخ می دهد، دستگاه را مجهز کرده اند به تیز کنی تا بتوان تنها با چند حرکت ساده کار تیز کردن تیغه را انجام داد. 

در زیر بدنه این دستگاه کالباس بر تیغه 33 سانت امگا، پایه های فلزی لرزش گیر قرار داده اند تا از لغزش و لرزش دستگاه در حین کار کردن بکاهد. محصول را نیز مجهز کرده اند به موتوری با توان 0/375 اسب بخار که می تواند بازدهی فوق العاده ای را برای شما ارائه نماید. 

ضخامت برش قابل تنظیم از 0 تا 15 میلی متر امکان برش دادن کالباس را در ضخامت های مختلف و متغیر برای شما ممکن می کند. کالباس بر 55 کیلویی شمارشگر امگا ظاهر جذاب و شیکی داشته که قطعات آن به راحتی قابل جدا شدن و تمیز شدن می باشد. 

ژامبون برش خورده

کالباس بر اتوماتیک امگا BF350 AE

کالباس بر اتوماتیک امگا BF350 AE دارای دو موتور مستقل به توان 0/35 اسب بخار/ ضخامت برش 0 الی 22 میلیمتر/ ساختاری مقاوم و با دوام از آلومینیوم آنودایز/ دارای عملکرد دستی و اتومات/ تیغه 35 سانتی متر/ دارای تیز کن سرخود/ تیغه استیل تیز و برنده است. 

کالباس بر ترازو دار BF350 امگا

کالباس بر ترازو دار BF350 امگا از نمونه تولیدات حرفه ای شرکت امگا قادر به اسلایس کردن، شمارش کردن برش های کالباس و همچنین توزین آن ها می باشد. این کالباس بر همچنین قادر است تا مدت زمان لازم برای برش کالباس را تنظیم کند که همین ویژگی هاست که دستگاه را خاص تر می نماید. 

کالباس بر BF350 امگا ایتالیا ظاهری شیک و عملکردی فوق العاده دارد. این دستگاه از آلومینیوم با مقاومت بالا ساخته شده، تیغه ای از استیل با خاصیت ضد زنگ با قابلیت شستشو دارد، همچنین مجهز شده به تیز کنی که امکان تیز کردن تیغه را بعداز کند شدن به شما می دهد. 

کالباس بر به تولید رسیده توسط شرکت امگا با قابلیت برش دادن ژامبون، شمارش و توزین آن و همچنین دارا بودن تایمر، درای تیغه ای به اندازه 350 میلی متر است با موتوری قدرتمند و ضخامت قابل تغییر از 0 الی 15 میلی متر که ارائه دهنده برش هایی با قطر های مختلف می باشد. 

عملکرد این دستگاه اتوماتیک است و هیچ نیازی به نیروی انسانی برای برش زدن ندارد. وزن آن 48 کیلوگرم و به صورت رومیزی استفاده می شود. 

کالباس بر GXL350 ایتالیایی امگا

مشخصات کالباس بر GXL350 ایتالیایی امگا:

  • قدرت موتور 0/27 اسب بخار در حالت دستی
  • قدرت موتور 0/5 اسب بخار در حالت اتوماتیک
  • کابین تک سرعته 
  • ضخامت برش 0 الی 15 میلیمتر
  • مجهز به کنترل N.V.R
  • دارای دو موتور مستقل
  • بدنه آلومینیومی آنودایز شده 
  • تیغه استیل ضد زنگ
  • وزن 48 کیلوگرم
  • تیغه 35 سانتی متر

کالباسبر تیغه 35 سانت امگا GC350

کالباسبر تیغه 35 سانت امگا GC350 طراحی زیبا و فوق العاده ای دارد و دارای تیغه ای به اندازه ی 35 سانتی متر بوده که می تواند به برش زدن کالباس هایی با قطر زیاد برای شما بپردازد. عملکرد این دستگاه به شکل دستی است یعنی شما برای برش زدن کالباس نیاز دارید تا فردی در کنار دستگاه قرار داشته باشد تا کار اسلایس کردن ژامبون را انجام دهد. 

بدنه این کالباس بر مانند سایر تولیدات omega از آلومینیوم است. تیغه آن را نیز استیل می سازد. وجود تیز کنی بر روی آن از کند شدن تیغه جلوگیری می کند و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید تنها با چند حرکت ساده تیغ را تیز کنید. با این کالباس بر می توانید کالباس هایی با ضخامت 0 الی 15 میلی متر را ایجاد کنید. 

موتور تعبیه شده بر روی این کالباس بر ایتالیایی 0/5 اسب بخار قدرت دارد که بسیار قدرتمند عمل می کند. از قابلیت های ویژه ای که می توان برای این کالباس بر تعریف کرد مجهز بودن اش به محافظ برق است. این کالباس بر 31 کیلویی امگا به همراه گارانتی عرضه می گردد. 

کالباس بر دستی امگا مدل GXL 350

کالباس بر امگا مدل GXL 350 دارا دو موتور مستقل بوده که هم به روش دستی کار می کند و هم اتوماتیک. 

موتور دستگاه در حالت دستی، 0/27 اسب بخار قدرت دارد، در حالت اتوماتیک نیز قدرت موتور آن به 0.5 اسب بخار می رسد. 

کالباس بر ایتالیایی امگا مدل GXL 350 دارای تیغه ای به اندازه 35 سانتی متر بوده که می توان با تنظیم دسته درجه، کالباس هایی تا ضخامت 15 میلی متر را داشت. 

کالباس بر رومیزی GXL 350 امگا مجهز به کنترل N.V.R بوده با کابین تک سرعته. همچنین بدنه ای از آلومینیوم آنودایز و تیغه ای از استیل ضد زنگ دارد. وزن این محصول نیز به 48 کیلوگرم می رسد که در حمل کمی با دشواری همراه است. شما به راحتی می توانید قطعات این دستگاه را جدا و مورد شستشو قرار دهید و مجدد ببندید. در واقع این قابلیت بر روی دستگاه از بابت نظافت و شستشوی آن خیال مصرف کننده را راحت می سازد. 

قیمت کالباس بر ایتالیایی امگا 

قیمت کالباس بر ایتالیایی امگا به نسبت نمونه های ایرانی موجود در بازار گران تر است. البته این گران بودن به دلیل کیفیت قابل توجهی ست که شرکت امگا ایتالیایی بسیار به آن توجه داشته است. قیمت کالباس بر ایتالیایی امگا به تفکیک مدل های مختلف آن متفاوت می شود. نوع دستی این محصولات ارزان تر از مدل اتوماتیک آن هاست. همچنین کالباس بر های سایز 25 سانت و 27.5 سانت نیز از کالباس بر سایز 30 و 35 سانت این شرکت ارزان تر است. 

در کل می توانید قیمت این اسلایسر ها را از مجموعه تخصصی کالباس بر مشاهده نمایید. 

کالباس بر ایتالیایی امگا 

نتیجه گیری 

کالباس بر های ایتالیایی امگا یکی از باکیفیت ترین و پرطرفدار ترین کالباس بر های موجود در بازار، در تنوع شکلی مختلف و با سایز های متفاوت 25، 27.5، 30، 33 و 35 سانت قرار داده شده که دارای دو عملکرد دستی و اتوماتیک است. این کالباس ها در ظاهر فوق العاده و در عملکرد بی نظیر هستند و می توانند شما را به برش های منظم و یک شکل از کالباس برسانند. 

کالباس برهای ایتالیایی امگا به شکل رومیزی هستند که برای استفاده از آن ها تنها نیاز است تا دستگاه را بر روی میز قرار دهید. قیمت این محصولات نیز با توجه به ایتالیایی بودنشان و کیفیت عالی که دارند، بالاست. فروشگاه تخصصی کالباس بر از جمله نمایندگی های عرضه کننده این محصولات، فروش آن ها را به دو روش حضوری و غیر حضوری قرار داده تا کاربران عزیز به هر طریق که مد نظر داشتند، اقدام نمایند. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر