کالباس بر تیغه 30 سانت محک مدل PLUS

32,000,000 تومان

کالباس بر تیغه 30 سانت محک مدل PLUS مناسب برای استفاده در مصارف پرحجم و شلوغ است که می تواند به شکل یکدست و تمیز برای شما به اسلایس نمودن ژامبون و کالباس بپردازد. 

  • قطر تیغه 30 سانت 
  • عملکرد دستی
  • ضخامت برش 2 تا 15 میلی متر
شناسه محصول: 51 دسته: ,

توضیحات

mahak به رونمایی از کالباس بر تیغه 30 سانت محک مدل PLUS پرداخت! این محصول از جدید ترین تولیدات شرکت محک برای کالباس بر تیغه 30 سانت است که به دلیل برخورداری از جدید ترین تکنولوژی روز و همچنین داشتن استاندارد های لازم تولیدی که در روند ساخت آن بکار گرفته شده، از پرفروش ترین و کاربردی ترین کالباس بر های این شرکت می باشد. 

کالباس بر محک پلاس با داشتن تیغه ای به اندازه 30 سانتی متر به راحتی برای فروشگاه های پروتئینی، سوپر مارکت ها، هایپرمارکت ها و … استفاده می شود که به نسبت کالباس بر های تیغه 27.5 سانت بزرگ تر است. این موضوع می تواند برش زدن کالباس را با قطر بالا برای شما به راحتی ممکن سازد. 

این کالباس بر ایرانی محک، یک محصول حرفه ای و مقاوم است که با عمکرد دستی اش برای برش هایی یکدست و هم اندازه بکار می رود. در واقع برش هایی یکدست و هم اندازه با ضخامت قابل تنظیم که اپراتور می تواند با استفاده از دسته درجه آن را تنظیم کند. 

کالباس بر دستی محک پلاس دارای بدنه ای تماماً آلومینیوم است که ضمن بخشیدن ظاهری درخشان و یکدست به دستگاه باعث می شود تا دوام و پایداری بالایی برای محصول ایجاد شود. آلومینیوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است و از مزیت دیگری که دارد این می باشد که بسیار سبک بوده که همین موضوع بر روی وزن کالباس بر در هنگام حمل و نقل نیز به شدت تأثیر دارد. آلومینیوم از چسبندگی هر نوع موادی به بدنه جلوگیری می کند و سطحی صاف و صیقلی نیز به ظاهر بدنه می بخشد و برای تمیز کردن اش تنها نیاز است تا یک دستمال مرطوب را به بدنه بکشید. 

عملکرد این کالباس بر رومیزی محک plus به شکل دستی ست یعنی هر زمان که بخواهید به کار با دستگاه مشغول شوید باید در کنار آن حضور داشته باشید تا دسته صندلی را به سمت تیغه برای برش زدن تکان دهید. ضخامت برش در این دستگاه کالباس بر پلاس محک از 2 میلیمتر تا 15 میلیمتر متغیر است که امکان ورقه ای بریدن کالباس را به شکل کاملا یکدست در قطر های نازک و ضخیم به شما می دهد. 

کالباس بر تیغه 30 سانت محک PLUS دارای تیغه تیز و برنده ای از استیل است که به راحتی قابل جدا شدن از دستگاه برای شستشوی می باشد. در صورت کند شدن نیز کالباسبر مجهز شده به تیز کنی بر روی خود که تیغه کند شده را تیز می کند. این کالباس بر با توجه به کاربری ساده و آسانش و قرار گیری اش بر روی میز پیشخوان به آسانی قابل استفاده است. می توانید به جهت خرید با بهترین قیمت به همراه گارانتی 2 سال و خدمات پس از فروش 10 سال، از فروشگاه تخصصی کالباس بر اقدام نمایید. 

در صورت نیاز به دریافت مشاوره قبل از خرید با ما در تماس باشید. 

ویژگی های کالباس بر تیغه 30 سانت محک مدل PLUS

  • قطر تیغه 30 سانت 
  • عملکرد دستی
  • بدنه آلومینیومی
  • تیغه استیل ضد زنگ 
  • مجهز به تیز کنی
  • دارای پایه های لرزه گیر
  • ضخامت برش 2 الی 15 میلیمتر 
  • نمای شیک و زیبا 
  • مناسب برای فروشگاه های پروتئینی بزرگ، هتل ها و …

توضیحات تکمیلی

نام محصول

کالباس بر تیغه 30 سانت محک مدل PLUS

کشور سازنده

ایران

نوع

کالباس بر دستی

قطر تیغه

30 سانتی متر

ضخامت برش

2 الی 15 میلیمتر

جنس بدنه

آلومینیوم آنودایز

جنس تیغه

استیل

گارانتی

2 سال گارانتی ، 10 سال خدمات پس از فروش

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کالباس بر تیغه 30 سانت محک مدل PLUS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *