فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

بهترین های کالباس بر ایرانی قیمت مناسب در بازار، محک و پارس برش است. این دو برند با داشتن کیفیتی همچون محصولات ایتالیایی توانسته اند در گروه دستگاه های اسلایسر، طرفداران بسیاری را به خود جذب کنند.

مزیت استفاده از کالای ایرانی این است که دستگاه علاوه بر داشتن مرغوبیت بالا، قیمت مناسبی دارد و مناسب با توان مالی مردمان کشورمان در نظر گرفته می شود ولی نباید قیمت مناسب آن ها را به پای بی کیفیت بودن این تجهیزات لحاظ کرد چرا که عوارضی که بابت وارد کردن کالاهای خارجی می شود، حذف شده و در مقابل این هزینه ها صرف ساخت دستگاهی با قیمت پایین تر و متناسب با نیاز مردمان کشورمان می شود.

محک و پارس برش، بهترین های کالباس بر ایرانی قیمت مناسب، با توجه به سه مدل دستگاه اسلایسر به خوبی توانسته اند درصدد رفع نیاز کاربر برآیند. با این محصولات، فروشگاه پروتئینی، رستوران، فست فود و … خود را به یک دستگاه کالباس بر حرفه ای تجهیز کنید و نهایت بهروری از دستگاه را که سبب ایجاد ورق هایی یکسان و یکدست از برش های کالباس در ضخامت های مختلف می شود، تقدیم مشتریان نمایید. همراه ما باشید تا به معرفی کامل و توضیحات لازم در خصوص این دستگاه های برش در اختیارتان قرار دهیم. 

پارس برش، بهترین مارک دستگاه کالباس بر

پارس برش را از آن جهت یکی از بهترین مارک دستگاه کالباس بر می نامند که قادر است خروجی از ورقه های اسلایس شده را در ابعاد یکسان برای شما ارائه دهد. این محصول با داشتن قطر تیغه 275 میلیمتر، سبب ارائه لایه هایی از ژامبون از ضخامت 2 میلیمتر الی 2 سانتی متر شده است. قدرت موتور این دستگاه برش، 180 وات است که موجب بهترین خروجی و عملکرد برای دستگاه می گردد. در کنار این عملکرد بی نظیر، کاربری راحت و آسان دستگاه نیز به چشم می خورد که نظر هر متقاضی خرید به دستگاه اسلایسر را به سمت خود سوق می دهد. 

کالباس بر پارس برش را در گروه کالباس بر دستی جای می دهند به این دلیل که برای برش دادن و کار کردن با دستگاه نیاز است تا اپراتوری در کنار آن حضور داشته باشد و دسته صندلی را به سمت تیغه تکان دهد. در واقع حرکت کالباس به سمت تیغ و برخورد آن با تیغه سبب ایجاد برش ژامبون خواهد شد. 

تیغه این محصول ساخت کشور ایتالیاست و با داشتن تسمه آلمانی، می توان دستگاه نام برده شده را حاصل مشترک سه کشور، ایران، آلمان و ایتالیا قرار داد. وزن 16 کیلویی آن نیز کار جایجایی این کالباسبر را به راحتی ممکن ساخته است. در توضیح در ساختار این کالباس بر ایرانی باید به پوششی از بدنه آلومینیوم اشاره نماییم که بی شک بکار بردن این فلز در ساخت بدنه به جهت برخوردار شدن دستگاه از مقاومت و استقامت بسیار بالا می باشد. این بدنه ضمن داشتن ساختار با دوام سبب شده تا در زمان شست و شوی نیز براحتی بتوان تنها با یک دستمال مرطوب بدنه را تمیز کرد. 

بر روی دستگاه نیز قطعه ی به نام تیز کن قرار داده اند تا بتوان در صورت کند شدن تیغه با چند حرکت ساده، دوباره آن را تیز کرد. این محصول همچنین دارای چنگکی نیز هست تا با نگه داشتن کالباس برای برش تا قسمت انتها، مانع از رسیدن آسیب به دست گردد. 

توانایی بسیار عالی این دستگاه موجب شده تا بتوانیم این کالباسبر پارس برش را در رده ی بهترین دستگاه های اسلایسر قرار دهیم که از کمترین صدا در زمان کار کردن برخوردار است. ضمانت نامه 2 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله نیز گواه بر تضمین کیفیت آن می باشد. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

کالباس بر محک مدل MS 275، بهترین های کالباس بر ایرانی قیمت مناسب

یکی دیگر از بهترین های کالباس بر ایرانی قیمت مناسب، محک می باشد. بی شک با سطح تولیدات و کیفیت محصولات این گروه از تجهیزات صنعتی آشنایی کامل دارید. بنابراین باید با اطمینان خاطر کامل، دیگر تولیدات این کمپانی یعنی دستگاه اسلایسر را در دست معرفی قرار دهیم که می تواند گزینه ی ایده آلی برای شما در جهت ورقه ای کردن ژامبون با ضخامت های مختلف باشد. 

کالباس بر محک مدل MS 275، با داشتن تیغه 27.5 سانتی متر مناسب شده برای استفاده در فروشگاه های پروتئینی کوچک، رستوران ها، فست فود ها و … که قادر است برش هایی یکدست و یک اندازه ای را از ژامبون ایجاد نماید. با این دستگاه حیطه ی کاری خود را به یک دستگاه اسلایسر حرفه ای تجهیز نمایید! 

در توصیفاتی که از این دستگاه کالباس بر محک می شود باید به بدنه آلومینیوم با روکشی از آنودایز اشاره نماییم که سبب شده تا دستگاه در برابر بسیاری از عوامل مقاوم شود و همچنین از لحاظ بهداشتی نیز تأیید شده باشد، چرا که با یک دستمال مرطوب به راحتی می توانید بدنه ی دستگاه را تمیز کنید. در کنار این بدنه باید به تیغه ی استیل نیز اشاره نماییم که می تواند برش های یکدست و تمیزی از ژامبون را تا ضخامت 8 میلیمتر ارائه دهد.

قدرت دستگاه برابر با 180 وات و طول برش نیز 24 سانتی متر می باشد. ابعاد آن را 38 × 33 × 42 سانتی متر می سازد که با وزن 16 کیلوگرم از حمل راحت و آسانی برخوردار شده است. کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه سبب جذب مخاطبان بسیاری شده است و توانسته در بین محصولات توزیع شده در بازار، متقاضیان بسیاری را به خود اختصاص دهد. عملکرد دستگاه به صورت دستی است یعنی برای کار کردن با آن و انجام عملیات برش نیاز به شخصی دارید تا در کنار آن قرار گرفته و دسته صندلی را به سمت تیغه در جهت ایجاد برش ژامبون هدایت کند. 

این کالباس بر تیغه 27.5 سانت محک، مجهز به تیز کردن تیغه و کفه محافظ به منظور جلوگیری از ورود حشرات می باشد. همچنین این محصول ایده آل در زمان فروش به همراه 2 سال گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود. 

کالباس بر محک

کالباس بر ترازو دار محک

یکی از شگفت انگیز ترین تولیدات کمپانی محک، کالباس بر ترازو دار می باشد که تحولی جدید در گروه اسلایسر سوسیس و کالباس ایجاد کرده است. عملکرد این دستگاه بدین شکل می باشد که در پس برش کالباس قادر است تا مقادیر اسلایس شده را توزین کرده و در صفحه کوچکی که در کنار دستگاه قرار گرفته، نمایش دهد. در قسمت پشت دستگاه سینی تعبیه شده از جنس پلاستیک، که برای قرار گرفتن ژامبون هایی تا وزن 3 کیلوگرم مناسب است. 

این کالباس بر دوکاره با قابلیت پیشرفته اسلایس و توزین می تواند فروشگاه شما را به یک دستگاه اسلایسر نمونه تجهیز نماید. این محصول با داشتن تیز کنی که برای تیز کردن تیغه 275 میلیمتر آن بکار می رود، می تواند تیغه ی کند شده دستگاه شما را تیز کرده و سبب ارائه بهترین عملکرد گردد، عملکردی که سبب ایجاد برش هایی یکدست از ضخامت 1 تا 8 میلیمتر می شود. 

بدنه ی دستگاه را آلومینیوم می سازد. آلومینیوم پوششی مقاوم و مستحکم است که ضمن حفظ پایداری بسیار بالا در برابر ضربه، خط و خش، از چسبندگی مواد گوشتی به بدنه نیز جلوگیری می نماید. این دستگاه 180 وات قدرت دارد و با ابعاد 47 × 31 × 80 سانتی متر و وزن 16 کیلوگرم تولید می شود و با گارانتی و خدمات پس از فروش که مدت آن 2 سال و 10 سال می باشد، در دسترس قرار می گیرد.  

قیمت دستگاه برش کالباس در kalbasbor

قیمت دستگاه برش کالباس در kalbasbor بنابر ایرانی و یا ایتالیایی، سایز تیغه و عملکرد دستگاه مختلف است. بنابراین برای اطلاع از این محصولات می توانید به وب سایت کالباس بر مراجعه نمایید و علاوه بر مطالعه ی توضیحات دستگاه، قیمت آن ها را نیز مشاهده کنید. همچنین برای استعلام قیمت نیز قادر خواهید بود تا به صورت تلفنی نیز تماس حاصل نمایید.

این مجموعه با در نظر گرفتن رقابتی ترین قیمت برای تجهیزات خود در نظر داشته تا بتواند زمینه ای را فراهم نماید تا ضمن تجربه ی یک خرید خوب و لذت بخش، دستگاهی با قیمت پایین و مناسب را ارائه دهد. 

بهترین های کالباس بر ایرانی قیمت مناسب را از ما بخواهید! می توانید در خصوص مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید. راه های ارتباطی درون وب سایت قرار داده شده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر