فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

در مقاله چند نکته کاربردی در نگهداری از دستگاه کالباس بر ابتدا در نظر داریم تا شما با این محصول شگفت انگیز آشنا سازیم و سپس راه حل هایی در خصوص نگهداری دستگاه نیز بیان کنیم. دستگاه کالباس بر امروزه جزء کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی در نظر گرفته می شود که در بازار هر روزه شاهد تقاضای بسیار بالا برای خرید آن ها توسط کاربران هستیم. برش دادن همواره از اصول اولیه هر آشپزی است که از پیاز گرفته تا گوشت و مرغ نیاز به برش دادن دارند. بعضی از این مواد غذایی مانند سیب زمینی را می توان به راحتی برش داد و خرد کرد ولی مواد غذایی دیگر نظیر ژامبون و یا کالباس، اسلایس کردن آن ها توسط چاقو کاری زمان بر بوده و سبب می شود تا خروجی خوبی از برش های یکدست و تمیز عاید کاربر نگردد. پس لازم است تا شما را با نمونه دستگاه هایی آشنا سازیم که کار اصلی آن برش دادن فرآورده های گوشتی به شکل یکدست و تمیز میباشد. 

کالباس بر ها که امروزه جایگاه ویژه ای در بین تجهیزات آشپزخانه پیدا کرده اند، همراه همیشگی شما در بسیاری از کارهای زمان بر و طاقت فرسا هستند. مدل خانگی و صنعتی آن ها موجب شده تا نیاز انواع مشاغل و افراد به راحتی برطرف شود. برای مثال فرض کنید که در یک رستوران و یا فست فود مشغول به کار هستید که روزانه نیاز به تهیه اسلایس های زیادی از ژامبون و یا کالباس را دارید. اگر بخواهید برای برش از چاقو استفاده کنید، موجب می شود تا علاوه بر ایجاد نشدن اسلایس یکدست و هم اندازه، زمانی زیادی از شما را هدر دهد. 

اکنون که اندک آشنایی با این دستگاه پر استفاده را بدست آوردید بهتر است که با چند نکته کاربردی در نگهداری از دستگاه کالباس بر هم آشنا شوید تا بتوانید عملکرد خوبی را از این دستگاه ها بدست آورید.

دستگاه کالباس بر بهتر بشناسیم:

دستگاه کالباس بر در گروه محصولاتی جا داده شده که کاربردی برای تهیه انواع غذاهای مختلف هستند. ارائه مدل های خانگی و صنعتی آن ها برطرف کننده نیاز کاربران مختلف و مشتاق به استفاده از این کالاهاست که در این جا در نظر داریم تا مدل های صنعتی این تجهیزات حرفه ای را ارائه دهیم. 

کالباس بر صنعتی نسبت به مدل خانگی بزرگ تر و پر قدرت تر است به علاوه این که می تواند بازدهی فوق العاده ای را برای مخاطب ارائه دهد. 

این کالباس بر ها امروزه با شکل و شمایل مختلف در بازار موجودند که انتخاب هر کدام بسته به نیاز کاربر و محیطی ست که می خواهد از آن استفاده نماید. 

کالباس بر

این کالباس بر ها در ابتدا بر حسب سایز تیغه سنجیده می شوند یعنی اندازه ی این قطعه تعیین کننده حجم کاری کاربر برای محیط های پرحجم و کم حجم می باشد. در کل کلیه کالباس برهای صنعتی با سایز تیغه 25 سانت، 27.5 سانت، 30 سانت و 35 سانت طبقه بندی می شوند. 

کالباس بر تیغه 25: این کالباس بر را باید کوچک ترین مدل این محصولات تقسیم بندی کرد به این صورت که از آن ها می توان در مصارف خانگی هم استفاده نمود. این کالباس بر می تواند نیاز شما را به حجم کاری کم پاسخگو باشد. اگرنیاز به خرید یک نمونه کالباس بر پرقدرت برای مصارف خانگی را دارید، خرید این محصول را به شما پیشنهاد میکنیم. 

کالباس بر تیغه 27.5 سانت: بسیاری از مواقع پیش آمده که حجم کاری شما نه کم است و نه زیاد مانند سوپر مارکت یا فست فود کوچک. در این محیط ها انتخاب درست خرید یک کالباس بر تیغه 27.5 سانتی متر می باشد که پاسخگوی نیاز شما باشد. 

کالباس بر تیغه 30 سانتی متر: از این نمونه محصولات به عنوان کالباس بر پروتئینی نیز یاد می شود به این صورت که با قدرت خارق العاده خود می تواند نیاز های کاری رستوران ها و مراکز بسته بندی را پاسخگو باشد.

کالباس بر تیغه 35 سانت: اگر بخواهیم بزرگ ترین گروه کالباس برها را نام ببریم، باید به این گروه اسلایسر ها اشاره نماییم. این دسته محصولات پرقدرت تر از سایر کالباس بر ها می توانند مصارف پرحجم را جواب دهند. کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس عمده متقاضیان این کالا ها برشمرده می شوند که می توانند بازدهی قابل توجهی را از آن ها شامل شوند. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

کالباس بر دستی

بعد از طبقه بندی کالباس بر ها بر حسب سایز تیغه، حال نوبت به عملکرد دستگاه می رسد. 

رایج ترین و متداول ترین دستگاه کالباس بر موجود در بازار، کالباس بر دستی است. عملکرد این نمونه از محصولات مبتنی بر استفاده از نیروی دست می باشد. به این شکل که کالباس را بر روی دستگاه قرار داده و با حرکت دسته صندلی به سمت تیغه کار برش دادن ژامبون صورت می گیرد. درواقع هر گاه که می خواهید از این دستگاه اسلایسر استفاده نمایید لازم است که فردی در کنار آن قرار داشته باشد. 

کالباس بر اتوماتیک

گروه دیگری از این دستگاه ها، کالباس بر اتوماتیک است. با استفاده از این نمونه کالا خیال خودتان را از لحاظ برش و سرعت عمل راحت کرده اید. چرا که بدون نیاز به اپراتور می توانید کار برش را انجام دهید.

این محصول را می توانید برای مصارف پرحجم استفاده کنید چرا که با سرعت بسیار زیاد می تواند روزانه حجم زیادی از فرآورده های گوشتی برش داده شده را تحویل شما دهد. 

با چند نکته کاربردی در نگهداری از دستگاه کالباس بر آشنا شویم:

چند نکته کاربردی در نگهداری از دستگاه کالباس بر، تمیز کردن مدام و پی در پی دستگاه می باشد. از نمونه کالاهایی که آلودگی آن ها بر سلامت انسان تأثیر می گذارد، دستگاه کالباس بر است. کالباس بر از نمونه محصولاتی تلقی می شود که چون مستقیم با مواد غذایی در ارتباط میباشد بنابراین نیاز به تمیز کردن مدام را می طلبد. 

  • روزانه نیاز است که این دستگاه را مورد شست و شوی و نظافت قرار دهید. 
  • برای تمیز کردن این دستگاه اسلایسر بهتر است که از دستمال مرطوب استفاده نمایید. 
  • تیغه از اجزایی ست که در صورت آلوده بودن سبب انتقال بیماری به مشتری می شود چرا که کار برش توسط این قطعه مهم انجام خواهد شد. 
  • سوسیس و کالباس را از مراکز معتبر تهیه کنید و حتماً حتماً از حیوانات حلال گوشت باشد. 
  • قبل از استفاده از دستگاه، دست های خود را تمیز با آب و صابون بشویید و از دستکش های مخصوص استفاده نمایید. 

بهترین برند کالباس بر کدام اند؟

امروزه در بازار شاهد تولیدات انبوهی از این محصولات در مدل های مختلف ایتالیایی، ایرانی و چینی هستیم. بسته به احتیاج و سلیقه ی کاربر هر تولید کننده موفق شده محصولاتی را به بازار عرضه نماید که از ظاهر و مشخصات ویژه ای برخوردارند. در این میان می توان به کالباس بر امگا، اوماس، محک و بیکرز اشاره کرد.

کالباس بر امگا: در این نمونه برند تنوع عظیمی از انواع دستگاه ها را مشاهده می کنیم که از نظر کیفیت چیزی کم ندارند. در واقع مرغوبیت را با بهترین عملکرد می توان در این محصولات ایتالیایی به وفور دید. موتور پر قدرت، آلیاژ بادوام، قابلیت تنظیم ضخامت کالباس، تیز کن سرخود و … از مشخصات این دستگاه ها می باشند.

کالباس بر اوماس: کالباس بر اوماس نیز یک محصول ایتالیایی است که امروزه با ساخته های این کشور اروپایی آشنایی داریم و می دانیم که تجهیزات تولید شده از این کشور از لحاظ سطح کیفیت چیزی کم ندارد. ساخته های این کمپانی مبتنی بر سطح کیفیت بالا به همراه پایداری بالایی ست که سبب شده خروجی از بهترین برش های تمیز و یکدست را با ضخامت های مختلف عاید مصرف کننده کند. 

بهترین برند کالباس بر

کالباس بر محک: در گروه برند های ایرانی محصولاتی را می بینیم که با عنوان محک وارد بازار شده اند و در مدل ترازو دار و معمولی در دسترس کاربر قرار گرفته اند. دو مدل تولیدات این کارخانه ایرانی با سایز تیغه 27.5 ساخته شده که استفاده را برای محیط های فروشگاهی مناسب قرار می دهد. در یک نمونه از این ساخته ها، ترازویی را در کنار دستگاه مشاهده می کنیم که سبب می شود تا در پایان کار برش، توزین کالباس های برش خورده نیز صورت گیرد. 

کالباس بر بیکرز: این کالباس بر ساخت کشور چین و یک نمونه دستگاه با کیفیت و مرغوبی ست که در دو مدل یعنی سایز تیغه 27.5 سانت و 30 سانت در بازار یافت می شود. وجود بهترین جنس در بدنه یعنی آلومینیوم آنودایز گواه بر کیفیت محصول است. همچنین موتور پر قدرت نیز سبب شده تا بهترین عملکرد در دستگاه برقرار شود به طوریکه برش های تمیز و یکدستی را از ژامبون با ضخامت قابل تنظیم دریافت کرد. 

در مجموعه بزرگ کالباس بر قادر خواهید بود تا انواع محصولات نام برده شده در بازار را با بهترین قیمت خرید نمایید. مطمئن باشید که کلیه این محصولات به صورت اصل هستند و بدون هیچ گونه مشکلی همراه با ضمانت نامه شرکت سازنده عرضه می شوند. 

ما در این فروشگاه امکان خرید اینترنتی، حضوری و تلفنی را میسر کرده ایم تا راهی را در جهت خرید راحت و آسوده برای کلیه مشتریان خود فراهم آوریم. همچنین مشتریان عزیز می توانند در خصوص دریافت راهنمایی های لازم از بابت خرید مناسب این محصولات متناسب با نیاز شغلی خود با ما در ارتباط باشند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر