فروشگاه کالباس بر
5/5 - (2 امتیاز)

برای آشنایی با دستگاه برش کالباس توصیه می نماییم که تا پایان این نوشته همراه ما باشید. از گذشته تاکنون انسان ها در پی ارائه راه حل هایی بوده اند تا بتوانند انجام بسیاری از کارها را راحت کنند به طوری که امروزه شاهد طیف وسیعی از انواع دستگاه ها هستیم که روزانه به مدت زمان بسیار زیادی آن ها را استفاده می کنیم. کالباس بر ها نیز از این دسته محصولات هستند. این دستگاه ها در گذشته توسط چرخ دنده کار می کردند که امروزه شکل پیشرفته تر آن ها را با موتور های الکترونیکی شاهد هستیم. کالباس بر ها دستگاه های پیشرفته در جهت اسلایس کردن ژامبون به صورت تمیز و هم اندازه هستند که می توان برای ظاهر سازی زیبای غذا در جهت ارائه به مشتریان استفاده کرد. این دستگاه های برش امروزه در مدل و طرح های مختلف موجودند که با توجه به نیاز خود و حجم کاری مربوطه می توان هر کدام از این مدل ها را که مد نظر داشتید، انتخاب نمایید. 

کالباس بر

دستگاه برش کالباس چیست؟

در آشنایی با دستگاه برش کالباس باید گفت که ورقه ورقه کردن ژامبون، وظیفه ی اصلی این دستگاه است که در سایز تیغه ی مختلف و عملکرد متفاوت تولید می شوند. 

تیغه: یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعه ها در دستگاه کالباس بر، تیغه است. اهمیت این قطعه به آن جهت می باشد که کار برش کالباس را انجام می دهد. این دستگاه از استیل ساخته شده تا هم کیفیت و هم شست و شوی راحتی را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. این قطعه در سایز های 25، 27/5، 30، 32 و 35 تولید می شود که هر کس بنا به محیط کاری خود می تواند هر کدام را که مد نظر داشت انتخاب نماید. 

کالباس بر تیغه 25 سانت: این کالباس بر کوچک ترین گروه کالباسبرها را تشکیل می دهد که برای محیط هایی با حجم کاری کم مانند: خرده فروشی ها مناسب است. 

کالباس بر تیغه 27.5 سانت: این کالباس بر برای محیط هایی با حجم کاری نسبتاً کم مناسب است مثل: رستوران ها و فست فودی ها. 

کالباس بر تیغه ی 30 و 32 سانت پرکاربرد برای مصارف پرحجم همانند فروشگاه های پروتئینی، رستوران های بزرگ، هتل ها و … است. 

کالباس بر تیغه ی 35 سانت نیز برای کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس مناسب شده و حجم کاری بسیار زیاد را جوابگو می باشد. 

بعد از تیغه عامل مهم دیگر در انتخاب دستگاه کالباس بر نوع آن است که به صورت دستی و اتومات موجود می باشد. 

کالباس بر دستی: بیشترین تولیدات بازار را این گروه از اسلایسر ها تشکیل می دهند که برای برش دادن کالباس نیاز است که دسته صندلی توسط یک فرد به سمت افقی تکان داده شود. در کالباس بر اتوماتیک این کار به صورت خودکار و بدون اپراتور انجام خواهد شد. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

قیمت دستگاه برش کالباس

قیمت دستگاه برش کالباس با توجه به سایز تیغه، نوع و برند محصول متفاوت می شود، مثلاً در کالباس برهای با سایز بزرگ قیمت محصول به نسبت اسلایسر با سایز تیغه کوچک تر، بالاتر است. البته کالباسبرهای ایرانی را نیز باید به نسبت ایتالیایی ارزانتر در نظر گرفت.

برای مشاهده قیمت دستگاه برش کالباس می توانید فروشگاه کالباس بر یکی از تخصص ترین مراکز را انتخاب نمایید، مطمئن باشید محصولی را که سفارش داده اید، دارای بهترین قیمت نسبت به دیگر فروشگاه ها و دارای بهترین کیفیت نیز هست. 

دستگاه برش ژامبون

قیمت کالباس بر ایتالیایی

در بالا نیز به این موضوع اشاره کردیم که مدل های ایتالیایی به دلیل بالا بودن سطح کیفیت که از بدنه گرفته تا قطعات داخلی، همه از بهترین و با کیفیت ترین مواد تشکیل می شوند لذا اگر بخواهیم این دستگاه ها را با دیگر تولیدات برآورد کنیم، باید بگوییم که این کالباس بر ها گرانتر و دارای عملکرد و راندمان بهتری هستند. 

در مدل های ایتالیایی شاهد برند هایی مانند کالباس بر امگا، کالباس بر اوماس و کالباس بر فیمار هستیم. تیغه ی این دستگاه ها از استیل ساخته شده که خیلی دیر کند می شود. از لحاظ بدنه نیز باید بگوییم که این محصولات از بهترین مواد ساخته شده اند و به دلیل برخوردار بودن از تکنولوژی های روز، سطح کیفیت بالاتری دارند. 

این محصولات در مدل های متفاوت در فروشگاه کالباس بر موجود هستند. 

کالباس بر امگا شامل: کالباس بر اتومات امگا BF300 A / کالباسبر امگا GC300 / امگا GXE300 / امگا اتوماتیک BF350 AE / اسلایسر امگا شمارشگر دار اتومات / امگا GXL 350 / کالباسبر امگا تیغه 25 مدل GSE25 / امگا اتوماتیک GXL350 / اسلایسر ایتالیایی امگا BF300 A / امگا ایتالیایی GSE275 / کالباس بر ترازو دار امگا BF350 / کالباسبر تیغه 30 سانت امگا GLT / امگا GC350
کالباس بر اوماس دارای نمونه های:

  • GL300
  • کالباس بر اتومات اوماس مدل GL300
  • کالباس بر اوماس VS 300
  • اسلایسر اوماس تیغه 27 مدل IRA
  • اسلایسر ایتالیایی اوماس IRA25
  • کالباسبر اوماس تیغه 30 سانت مدل IRA

کالباس بر فیمار: فیمار برند معروف دیگر در زمینه ی تولید دو نمونه دستگاه با سایز تیغه ی 27.5 و 30 سانت است. 

دستگاه کالباس بر ایرانی

کالباس بر براکس، کالباس بر پارس برش و کالباس بر محک از جمله محصولات ایرانی هستند که در نوع خود، یکی از بهترین دستگاه ها نام گذاری شده اند. مسلماً در این محصولات شاهد قیمت کمتری خواهیم بود و می توان با توان مالی کم نیز این گروه از دستگاه ها را تهیه کرد. این محصولات نسبت به محصولات ایتالیایی کیفیت کمتری دارند ولی در رقابت با هم سطح خود یکی از بهترین ها قلمداد می شوند. 

کالباس بر پارس برش: این برند یک نمونه دستگاه با سایز تیغه 27.5 سانتی متر را روانه ی بازار ساخته که برای بدنه از آلومینیوم آنودایز شده و برای تیغه از استیل بهره گرفته است. قدرت موتور آن 180 وات می باشد که می تواند ضخامت برش 2 میلیمتر الی 2 سانتی متر را ایجاد نماید. این کالباس بر از نوع دستی و با وزن 180 کیلوگرم به همراه 2 سال گارنتی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود. 

کالباس بر محک: دو نمونه دستگاه با تیغه 275 میلیمتر را تولید کرده که در این محصولات مدل ترازو دار نیز یافت می شود. بدنه از آلومینیوم، تیغه استیل، قدرت موتور 180 وات، ضخامت برش 1 الی 8 میلیمتر، طول برش 24 سانتی متر است. ابعاد و وزن در هر کدام از آن ها متغیر می باشد. در مدل ترازو دار آن نیز، ترازوی 3 کیلویی در کنار دستگاه جای می گیرد. 

کالباس بر براکس در مدل های:

  • کالباس بر اتومات براکس BM320
  • براکس تیغه 25 سانت
  • کالباسبر براکس تیغه 27.5 سانت
  • اسلایسر براکس مدل BM300
  • کالباس بر تیغه ی 30 سانت براکس، ساخته شده است. 

دستگاه برش کالباس دست دوم

بسیاری از افراد هستند که ترجیح می دهند به جای خرید یک محصول نو مدل دست دوم آن را تهیه نمایند چرا که یا بودجه ی کافی در دسترس ندارند و یا نیاز آن ها به محصول برای یک بازه ی زمانی بسیار کوتاه است. ولی باید توجه کافی را به خرج دهید که برای این نمونه محصولات باید از مراکز معتبر این کار را انجام دهید تا هم سلامت کالا تضمین شده باشد و هم اینکه در صورتی که در دستگاه مشکلی بروز کرد بتوان به راحتی کار تعمیرات آن را به یک فرد حرفه ای سپرد. فروشگاه کالباس بر نیز در زمینه ی خرید و فروش این محصولات از معتبر ترین فروشگاه ها شناخته می شود که همواره در پی ارائه بهترین ها به مشتریان خود است. 

فواید استفاده از دستگاه برش کالباس 

  1. افزایش سرعت عمل: بر خلاف برش ژامبون به صورت دستی یعنی چاقو، که کار زمان بری است با استفاده از این دستگاه ها می توان با سرعت بالایی این کار را انجام داد. 
  2. ایجاد برش های یکدست و هم اندازه
  3. محافظت از دست. برش با استفاده از چاقو سبب آسیب رسیدن به دست می شود لذا با این دستگاه ها از این آسیب ها در امان هستید. 
  4. چون اسلایس بدون دخالت دست انجام می شود لذا از لحاظ بهداشتی این دستگاه بسیار مناسب در جهت اسلایس کالباس می باشند. 

توجه داشته باشید که دستگاه کالباس بر پس از هر بار استفاده کردن لازم است که تمیز شود. تمیز کردن این دستگاه سبب افزایش عمر آن و همچنین رعایت بهداشت می گردد زیرا همانطور که می دانید این کالا ها در تماس مستقیم با مواد غذایی قرار دارند، پس باید نکات بهداشتی را در آن ها رعایت کرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر