فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

شاید نیاز باشد که قبل از تهیه دستگاه کالباس بر با انواع تسمه کالباس بر آشنا شوید. این قطعه در کالباس بر چرخش موتور را به فولی در مواقع روشن بودن موتور تبدیل می کند.

این قطعه عامل اصلی چرخیدن موتور است. در تولید کالباس بر قطعات دیگر دخیل هستند که هر کدام از این قطعات یک کار را در اسلایسر انجام می دهند که از گرد هم آیی آن ها این دستگاه ساخته می شود. برند های مختلف ایرانی و ایتالیایی در این زمینه موفق به ساخت این دستگاه ها شده اند که تقریباً می شود گفت هر برند سبک خاص خود را در تولید در نظر گرفته است. در ادامه مقاله انواع تسمه کالباس بر، بیشتر شما را با این قطعه و توضیحات لازم دیگر درباره ی کالباس بر آشنا می سازیم.

انواع تسمه کالباس بر

تعریف کالباس بر و انواع تیغه آن

این دستگاه برای برش و لایه ای کردن ژامبون بکار می رود که می توانید با کمک آن اسلایس هایی تمیز و هم اندازه با ضخامت ضخیم و نازک در پیش داشته باشید و زیبایی دیزاین غذای خود را چند برابر کنید.

کالباس بر ها انواع مختلفی دارند که در زمان انتخاب توجه به یک سری نکات بسیار ضروریست تا بتوانید انتخاب مناسب با حیطه ی کاری خود را در پیش داشته باشید. تیغه الویت اول در انتخاب یک دستگاه اسلایسر است. سایز تیغه برای کالباس بر ها در 25 سانتی متر، 27.5، 30، 32 و 35 وجود دارد که هر کدام مختص محیط خاصی طراحی شده اند. کالباس بر با تیغه ی 25 سانتی متر برای حجم کاری کم مثل خرده فروشی و سوپر مارکت، تیغه ی 27.5 برای حجم کاری نسبتاً کم مثل فست فودی ها، کالباس بر تیغه ی 30 سانت برای فروشگاه ها و رستوران ها، تیغه ی 35 برای مصارفی با حجم کاری بسیار زیاد مثل کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس مناسب می باشد.

کالباس بر ها از نظر نوع نیز در دو گروه دستی و اتوماتیک قرار دارند که در نوع دستی کالباس بر ها برای هدایت دسته صندلی به سمت تیغه برای برش کالباس نیاز به نیروی انسانی است تا این دسته را تکان دهد. در مدل اتوماتیک تمامی این کار به صورت خودکار انجام می شود. 

انواع تسمه کالباس بر را بشناسید:

تسمه همانطور که در بالا به آن اشاره شد در انواع مختلف موجود است، تسمه ها شیاری مانند هستند که به صورت 4 شیار و 7 شیار موجود می باشند. مثلاً تسمه کالباس بر امگا متفاوت از تسمه ی کالباس بر پارس برش است و هرگز تسمه ی این محصولات به هم نمیخورد.

قطعات کالباس بر

بدنه/ حلزونی/ دسته درجه/ دسته صندلی/ شفت فولی/ خورشیدی/ تیز کن/ انگشتی/ موتور/ پیچ رگلاژ موتور/ پایه های کالباس بر کوسه ای/ چنگکی/ کالباس گیر.

تیغه در بالا به آن اشاره کردیم و توضیحات لازم داده شد این قطعه ممکن است در اثر استفاده های مدام کند شده که در صورت کند شدن نیاز به تیز کردن با استفاده از تیز کن سرخود دارد. اما در نظر داشته باشید که تیز کردن های مدام نیز سبب می شود که تیغه کوتاه شود که در این صورت نیاز است تا آن را تعویض نمایید. روی این تیغه ها حفاظی از خورشیدی قرار گرفته است.

کوسه ای کالباس را نگه می دارد تا با استفاده از دسته صندلی که به صورت دستی و اتوماتیک وجود دارد، کار برش را انجام داد. قطعه ای دیگر در کالباس بر تعبیه کرده اند به نام دسته درجه که ضخامت کالباس را تنظیم می کند. اما در نظر داشته باشید که کالباس وقتی به انتها می رسد ممکن است برای برش به دست آسیب برساند که چنگکی بر روی آن قرار داده اند که از این عمل جلوگیری خواهد کرد و با نگه داشتن کالباس تا قسمت انتها سبب برش خواهد شد. 

قطعات دیگر در یک کالباس بر مانند شفت فولی برای بستن تیغه بر روی خود، انگشتی که پایه ی کوسه ای بر روی آن سوار است، تسمه که گردش را به فولی تبدیل می کند، پیچ رگلاژ موتور حرکت موتور به سمت بالا و پایین و کالباس گیر برای جلوگیری از ورود کالباس به تیغه می باشد. تمامی این قطعات بر روی بدنه قرار گرفته اند که در زیر این بدنه نیز در 4 طرف آن، 4 پایه قرار می گیرد. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

بهترین مارک دستگاه کالباس بر

در گروه ایتالیایی: محصولات امگا/ اوماس/ فیمار 

در گروه کالباسبر ایرانی: محک/ پارس برش/ براکس 

در گروه اسلایسر چینی: بیکرز قرار دارد.

 نمایندگی خرید انواع تسمه کالباس بر

فروشگاه اینترنتی کالباس بر یکی از بهترین ها در زمینه ی فروش و تعمیر انواع دستگاه های کالباس بر است که اینبار نیز با فروش انواع تسمه کالباس بر به یاری مشتریان شتافته و در نظر دارد تا بتواند با عرضه این محصولات به صورت اصل یکی از بهترین ها شناخته شود. این مجموعه که 10 سال سابقه در زمینه ی فروش انواع دستگاه های صنعتی داشته، اینبار نیز با فروش انواع تسمه کالباس بر خواسته تا در جهت رفع نیاز مشتریان خود بر آید. در این فروشگاه می توانید انواع دستگاه های کالباس بر را مشاهده و در صورت نیاز به 3 روش 

  • حضوری
  • اینترنتی
  • و تلفنی اقدام به خرید نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر