فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر کالباس بر اتوماتیک نیز از دیگر مواردی است که باید با احتیاط کامل و زیر نظر یک فرد حرفه ای و آموزش دیده انجام شود. لذا لازم است قبل از انجام این کار ابتدا مجموعه و یا نمایندگی که می خواهید دستگاه خود را به آن بسپارید را خوب بشناسید و سپس اقدام به انجام این کار نمایید. 

دستکاه کالباس بر یا همان دستگاه اسلایسر وسیله ای در جهت برش دادن یا لایه لایه کردن کالباس است که امروزه شاهد مدل و انواع مختلف این محصولات در سایز های متفاوت با عملکرد گوناگون هستیم. فواید زیاد این کالباسبر ها باعث شده تا تقاضا برای خرید آن ها نیز افزایش یابد و بازار پر رونقی از آن ها را در سرتاسر جهان مشاهده کنیم به طوریکه در تأسیس فروشگاه، رستوران، فست فود، کارخانجات بسته بندی و یا سوپر مارکت بی شک نیاز به خرید این دستگاه ها احساس خواهد شد. 

ایجاد تنوع در غذاها سبب شده تا افراد روی به خرید تجهیزاتی بیاورند که کمک دستی برای آن ها در جهت آماده سازی لذیذ ترین طعم ها و دیزاین مناسب باشد. کالباس بر ها هم از این نمونه محصولات هستند. 

این دستگاه ها نیز همانند سایز تجهیزات صنعتی ممکن است در آینده و یا پس از بارها استفاده نیاز به تعمیر و یا سرویس داشته باشد. در میان گروه کالباس بر ها، مدل دستی و اتوماتیک آن ها را شاهد هستیم که در مدل کالباس بر دستی برای اینکه کار برش دادن کالباس انجام شود نیاز است که شخصی در کنار دستگاه قرار گرفته باشد تا بتواند دسته صندلی را به سمت تیغه هدایت و کار اسلایس کردن کالباس را انجام دهد. ولی در مدل کالباس بر اتوماتیک قضیه کاملاً عکس این موضوع است، یعنی بدون نیاز به اپراتور و هدایت دسته صندلی به سمت تیغه، می توان به صورت خودکار کار لایه کردن کالباس را انجام و برش های تمیز و یکدستی را ایجاد کرد. 

با کالباس بر اتوماتیک بیشتر آشنا شویم:

در بالا نیز به این موضوع اشاره کردیم که کالباس بر اتوماتیک عملکردی کاملا خودکار یا اتومات دارد یعنی نیازی به دخالت نیروی انسانی برای کار با دستگاه نیست و کلیه مراحل انجام برش دادن کالباس به صورت خودکار انجام می شود به این صورت که کالباس را بر روی دستگاه قرار می دهید و خود کالباس بر شروع به بریدن کالباس می نماید. 

تعمیر کالباس بر اتوماتیک

احتمالاً با تعریف و توضیحات گفته شده در خصوص این دستگاه متوجه شده اید که کار با این محصول نسبت به مدل های دستی بسیار راحت تر بوده و موجب افزایش سرعت عمل شما خواهد شد. در نظر بگیرید که فروشگاه های پروتئینی و یا مراکز بسته بندی سوسیس و کالباس بخواهند روزانه حجم زیادی از کالباس را لایه لایه کنند اگر این کار به صورت دستی انجام شود ممکن است زمان بر و خسته کننده باشد. ولی اگر دستگاهی وجود داشته که انجام این عمل را خودکار کند، بی شک بازدهی کار اپراتور نیز افزایش می یابد.

دستگاه های اسلایسر اتومات را در مدل های مختلف در بازار مشاهده می کنیم که برند های متعددی توانسته اند بی نظیر ترین آن ها را با کیفیت بسیار بالا در دسترس متقاضیان قرار دهند. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

تعمیر کالباس بر اتوماتیک در تهران

یک دستگاه کالباس بر اتوماتیک هر چقدر هم که باکیفیت باشد، چون مورد استفاده های زیاد قرار می گیرد بالاخره روزی نیاز به تعمیر خواهد داشت. تعمیر کالباس بر اتوماتیک را می توانید به یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین مراکز یعنی، کالباس بر بسپارید. 

این مجموعه با سعی و تلاش بسیار و با حرفه ای بودن در کار خود، و خدماتی که بیش از 10 سال است ارائه می دهد، توانا در تعمیر دستگاه های کالباس بر و در صورت نیاز تعویض قطعات آن است به صورتی که سرویس توسط این مجموعه توانمند باعث می شود تا مشکل شما رفع و همچنین دستگاهی فاقد مشکل و ایراد را تحویل بگیرید. 

همه ما که از دستگاه کالباس بر استفاده می کنیم ممکن است مشکلاتی را در آن ها مشاهده نماییم که نیاز به تعمیر را در دستگاه بطلبد ولی بعضی از افراد سرخود و بدون آگاهی اقدام به تعمیر دستگاه می نمایند که این دستکاری خود سرانه موجب میشود که یا مشکلات بزرگ ترین در دستگاه پدید آید و یا نیاز به تعمیر با هزینه ی بیشتری داشته باشد. از جمله این مشکلات رایج کند شدن تیغه است. تیغه ی کند شده را می توان دوباره تیز کرد ولی اگر کوتاه شود نیاز به تعویض خواهد داشت. 

سوال بیشتر افراد این است که از کجا بفهمیم تیغه کند شده؟ از دلایلی که نشان میدهد تیغه کند شده، کج برین و یا نامیزون بریدن ژامبون و یا کالباس است. در بسیاری از مواقع نیز باعث می شود کالباس له و یا خورد شده از دستگاه خارج شود. 

صدا دار شدن دستگاه نیز از دیگر ایراداتی ست که نیاز به تعمیر را برای دستگاه می طلبد چرا که دلیل اصلی آن دچار مشکل شدن موتور دستگاست. 

دسته درجه قطعه ای است که برای تنظیم ضخامت کالباس بکار می رود که حلزونی در ارتباط با این قطعه در صورت شکستگی نیاز به تعویض خواهد داشت. 

در بسیاری از مواقع نیز ممکن است بروز مشکل در دسته صندلی و یا خورشیدی پدید آید. دسته صندلی که در بالا به آن اشاره شد، جهت بریدن کالباس بکار می رود. خورشیدی نیز حفاظی بر روی تیغه هاست که مانع از رسیدن آسیب به دست میشود. 

تعمیرات دستگاه برش ژامبون خودکار

قیمت دستگاه کالباس بر اتوماتیک

قیمت اتوماتیک این دستگاه ها نسبت مدل دستی گران است که این افزایش قیمت به دلیل عملکرد آن است که به صورت کاملاً خودکار می باشد. امروزه شاهد تولید انبوهی از این کالاها به بازار بوده ایم که در مدل ایرانی، ایتالیایی و چینی وجود دارد و در هر برند شاهد رونمایی از محصولاتی هستیم که سبک و عملکرد متفاوتی را داشته اند. 

ما نیز در مجموعه ی بزرگ کالباس بر علاوه بر تعمیر و تعویض قطعات این دستگاه ها به فروش آن ها نیز پرداخته ایم که می توان از برند های قابل ذکر و موجود در این فروشگاه به کالباس بر امگا، اوماس، سوئدلینگهاوس، فیمار، سیرمن در گروه مدل های ایتالیایی و کالباس بر براکس و کالباس بر الکتروکار در گروه محصولات ایرانی اتوماتیک اشاره کرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر