فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر کالباس بر امگا در مجموعه ی کالباس بر زیر نظر بهترین تعمیرکاران و متخصصین انجام می شود که دوره های لازم در این زمینه را طی کرده اند و اکنون با تمام توان آماده خدمت به مشتریان می باشند. این کار در کمترین زمان ممکن به صورت اساسی انجام خواهد شد. در ادامه مقاله تعمیر کالباس بر امگا، شما را بیشتر با این مجموعه و همچنین کالباس بر امگا آشنا خواهیم کرد.

امگا از سازنده های مطرح در زمینه ی تولید انواع کالباس بر با تیغه های مختلف است که در ساخت این تجهیزات از بهترین و باکیفیت ترین مواد بهره می گیرد. تبحر و تدبر در ساخت این دستگاه ها، ناخودآگاه ذهن هر بیننده و یا مخاطبی را به سمت خود سوق می دهد چرا که کیفیت در این محصولات نمایان است. با همه ی این تعریف ها نمی توان گفت صد در صد این محصولات دچار مشکل نمی شوند و نیاز به تعمیر ندارند، چرا که همه ی کالباس بر ها پس از استفاده های طولانی و مکرر، دچار عیب و یا مشکلاتی می شوند که نیاز به تعمیر در آن ها احساس خواهد شد. مهم ترین نکته ای که در این جا مطرح است این می باشد که این کار را باید به دست فردی سپرد که کاربلد بوده و در این زمینه تخصص های لازم را دارد.

تعمیرات اسلایسر ایتالیایی امگا

همه چیز درباره ی کالباس بر امگا OMEGA

در تعریف کلی از دستگاه های کالباس بر می توان اینگونه قلمداد نمود دستگاهی ست که در جهت برش دادن و اسلایس کردن کالباس بکار می رود. در این میان برند های مختلفی موفق به ساخت این محصولات شده اند که می توان به برند امگا ایتالیا اشاره نمود. این برند یکی از بهترین تولید کنندگان در این عرصه است که با تنوع این دستگاه ها توانسته بازار گسترده ای از فروش را به خود اختصاص دهد. این کالباس بر ها با بدنه ای از آلومینیوم و روکش آنودایز شده ساخته می شوند تا درخشندگی و استقامت را برای این اسلایسر ها پایدار سازند. پایداری که با عمر طولانی همراه است تا بتواند کیفیت را به رخ بیننده و رضایت را در مصرف کننده شامل شود. 

از بدنه ی بادوام و شکیل آن که بگذریم باید به عملکرد درست و بازخورد عالی آن نیز اشاره کنیم که سبب بازدهی فوق العاده خواهد شد. امگا OMEGA موفق به تولید محصولاتی با سایز تیغه های 25، 27.5، 30، 33 و 35 سانتی متر شده که باید مناسب و متناسب با حجم کاری و بسته به نیاز خود هر کدام از این مدل ها را انتخاب نمایید. قابل توجه است که این دستگاه ها در دو مدل دستی و اتوماتیک نیز موجودند که انتخاب را برای خریداران به راحتی امکان پذیر می سازند. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

کالباس بر تیغه 25 سانت امگا: این کالباس بر برای محیط هایی با حجم کاری کم طراحی می شود که برای مصارف خانگی نیز قابلیت استفاده را دارد. 

کالباس بر تیغه 27.5 سانت امگا: بسیاری از سوپرمارکت ها، خرده فروشی ها و فست فودی ها هستند که نیاز به دستگاهی مناسب با عملکرد خوب را دارند، پیشنهاد به آن ها خرید کالباس بری با تیغه ی 27.5 سانتی متر خواهد بود. 

کالباس بر تیغه 30 سانت امگا: این کالباس بر قابلیت کار کردن با حجم کاری زیاد را دارد بنابراین محیط هایی مانند: رستوران ها، کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس می توانند از این مدل دستگاه ها خریداری نمایند. 

کالباس بر تیغه 33 سانت امگا: بازدهی این کالباس بر نیز بالاست و می توان از آن برای حجم کاری زیاد استفاده کرد. 

کالباس بر تیغه 35 سانت امگا: این محصول در گروه بزرگ ترین اسلایسر هاست که برای فروشگاه های پروتئینی و مصارف با حجم کاری بسیار زیاد مناسب می باشد. 

بعد از تیغه که مهم ترین قطعه در ساخت کالباس بر است به نوع کالباس بر می رسیم. در این نمونه ها هم می توانیم مدل دستی و هم اتوماتیک را مطرح کنیم. در مدل کالباس بر دستی امگا برای حرکت دادن دسته ی صندلی ( قطعه ای است که برای برش ژامبون در کالباس بر باید حرکت داده شود تا بتوان به صورت ورقه ای آن را اسلایس نمود) نیاز است که نیروی انسانی وجود داشته باشد تا بتواند آن را تکان دهد. در کالباس بر اتوماتیک امگا نیز این کار به صورت خودکار در پس روشن کردن دستگاه انجام می گیرد. 

انواع قطعات کالباس بر OMEGA

کالباس بر از قطعاتی نظیر تیغه، تیز کن، کوسه ای، خورشیدی، چنگکی، دسته درجه، دسته صندلی و حلزونی تشکیل می شود.

– تیغه که در بالا به آن اشاره کردیم از استیل ساخته شده و در سایز های مختلف موجود است. اما این تیغه با استفاده های طولانی مدت ممکن است که کند شود بنابراین کمپانی امگا برای این دستگاه ها، تیز کن سرخود تعبیه کرده تا بتوان در صورت کند شدن دوباره آن را به حالت اول بازگرداند.

– این تیز کن به صورت سنگ سمباده بر روی دستگاه قرار گرفته که با چند حرکت ساده که با قرار گیری در روی تیغه ممکن می شود، دوباره تیز خواهد شد. 

– ژامبون در کالباس بر به کوسه تکیه می دهد تا بتواند مورد برش قرار بگیرد.

– برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دست بر روی این تیغه ها از خورشیدی استفاده می کنند تا از این عمل جلوگیری کنند.

– چنگکی نیز برای نگه داشتن ته کالباس است تا بتوان به راحتی بدون آسیب رسیدن به دست، کالباس را تا انتها نگه داشت و برش داد. 

– دسته درجه نیز برای برش دادن در ضخامت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ضخامت های نازک و ضخیمی که قابلیت تنظیم طبق سلیقه ی مشتری را دارا است.

– دسته صندلی نیز به آن اشاره کردیم و در بالا توضیحات لازم درباره ی دستی و اتوماتیک آن داده شد.

حلزونی نیز ارتباط بین دسته صندلی است. 

 کالباس بر omega

چه زمانی نیز به تعمیر کالباس بر امگا است؟

  • کند شدن تیغه
  • بروز مشکل در سیم برق، سوئیچ و یا موتور
  • خورد کردن و له کردن کالباس
  • کج و نامیزون بریدن کالباس
  • صدا داشتن حین کار کردن
  • شکستن حلزونی
  • مشکل در تنظیم ضخامت برش

توجه داشته باشید که تمامی مشکلات گفته شده در بالا و حتی عیوب دیگر در دستگاه، نیاز به بررسی توسط یک متخصص در این زمینه را دارد. بنابراین مجموعه کالباس بر با تعمیر کالباس بر امگا به صورت اساسی و اصولی، سعی کرده تا بتواند در جذب نظر مثبت مشتریان یکی از بهترین ها شناخته شود. این مجموعه به فروش این دستگاه ها نیز با بهترین قیمت ( رقابتی ترین ) پرداخته است.   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر