فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر کالباس بر اوماس از مواردیست که در صورت انجام ندادن درست و اصولی سبب بروز مشکل بیشتر در آینده خواهد شد. اکثر کالباس بر ها بعد از مدت ها استفاده دچار مشکلاتی از قبیل: کند شدن تیغه، اسلایس کردن بی کیفیت، خرد کردن کالباس حین برش، معیوب شدن سیم برق، سوئیچ و یا موتور، شکستن حلزونی، ایجاد صدا در زمان کار کردن موتور، کج و نامیزون بریدن کالباس و … می شوند، بنابراین در این زمان کالباس بر نیاز به تعمیر خواهد داشت، البته در بعضی موارد مثل کند شدن تیغه، بسیاری از کالباس بر ها از تیز کن سرخود بهره مند هستند که می توان در صورت کند شدن، تیغه را تیز کرد. اوماس نیز از سازندگان مشهور و معروف در زمینه ی تولید انواع دستگاه های کالباس بر است که توانسته در این زمینه با خلق یک محصول بی ایراد، به عنوان برترین برند و سازنده شناخته شود. وجود کیفیت گرچه در این کالباس بر ایتالیایی به وفور دیده می شود ولی دلیلی بر معیوب نشدن دستگاه ندارد. چرا که کالباس بر از دسته محصولاتی ست که روزانه مورد استفاده بسیار قرار می گیرد و ممکن است بعد از زمان طولانی کار کردن دچار مشکل گردد. اما بعد از بروز این مشکل انتخاب یک تعمیر کار حرفه ای نکته ای بسیار مهم برای تعمیر کالباس بر اوماس تلقی می شود.

تعمیرات اسلایسر ایتالیایی اوماس

درباره ی کالباس بر اوماس بیشتر بدانیم:

کالباس بر اوماس وسیله ای در جهت ورقه ورقه ای کردن کالباس در اندازه و سایز های یکسان و ضخامت های برش متفاوت ( نازک و ضخیم ) است که می توان این کار را به صورت دستی و اتوماتیک انجام داد. قطعه ای در کالباس بر اوماس OMAS قرار دارد به نام دسته صندلی. این قطعه در جهت برش دادن ژامبون بکار می رود یعنی با حرکت آن می توان ژامبون را برش داد. در بعضی از مدل های اوماس، این کار به صورت خودکار ( اتوماتیک ) قابل انجام است، یعنی نیازی به اپراتور در جهت حرکت دادن آن نیست.

کالباس بر اوماس در انواع فروشگاهی و صنعتی قرار دارد که برای مصارف کم حجم بهتر است که از تیغه هایی با سایز 25 و 27.5 سانتی متر استفاده کرد. این تیغه که از استیل ساخته می شود، هم ضد زنگ بوده و هم تیز که مهم ترین قطعه در ساخت کالباس بر می باشد. تیغه 25 و 27.5 سانت برای حجم کاری نسبتاً کم مانند: سوپرمارکت ها، فست فود و رستوران ها، خرده فروشی ها، پروتئینی ها و … مناسب است.

دسته ای دیگر از محصولات اوماس هستند که قابلیت استفاده برای مصارف صنعتی را دارند. کالباس برهای مناسب برای این محیط ها دارای سایز تیغه 30 هستند که برای مصارفی با حجم کاری بسیار زیاد طراحی شده اند مانند: پروتئینی های بزرگ، کارخانجات سوسیس و کالباس و کارخانجات بسته بندی.

بدنه: برای ساخت بدنه ی این کالباس برها از آلومینیوم با روکش آنودایز شده استفاده می کنند که علاوه بر رعایت بهداشت که بدلیل تمیز کردن راحت تر دستگاست، از چسبندگی مواد گوشتی نیز جلوگیری می کند. 

اوماس سازنده ای توانا در تولید محصولات خود موفق به عرضه 6 مدل دستگاه شده که هر کدام قابلیت های خاص و مخصوص به خود را دارند. این مدلها شامل:

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

قطعات کالباس بر ایتالیایی OMAS

کالباس بر OMAS از قطعاتی تشکیل شده که هر کدام مخصوص انجام یک عملکرد در دستگاه هستند که در زیر به توضیح آن ها خواهیم پرداخت. 

  • بدنه ی کالباس بر: تمامی قطعات کالباس بر، بر روی این قطعه قرار می گیرند. 
  • حلزونی: این قطعه در رابطه با تنظیم ضخامت برش است. 
  • دسته درجه: برای تنظیم ضخامت برش از این قطعه استفاده می شود. در واقع با کمک آن می توان ضخامت های برش را از نازک تا ضخیم تنظیم کرد. 
  • دسته صندلی: برای برش دادن کالباس نیاز به حرکت دسته صندلی است که در بعضی از مدل های دستی و در بعضی دیگر اتوماتیک است. 
  • شفت فولی: تیغه بر روی این قطعه بسته می شود و توسط تسمه حرکت می کند. 
  • خورشیدی: حفاظی بر روی تیغه است.
  • تیغه: مهم ترین قطعه در کالباس بر که کار برش را انجام می دهد و از استیل ساخته می شود. 
  • تیز کن: همانند سنگی است که بر روی کالباس بر قرار داده شده و در مواقع کند شدن تیغه با چند حرکت بر روی تیغه، دوباره آن را تیز خواهد کرد. 
  • انگشتی: کوسه ای به وسیله ی حلزونی بر روی این قطعه سوار است. 
  • موتور: این قطعه به وسیله ی تسمه، گردش را به فولی انتقال می دهد. 
  • پیچ رگلاژ موتور: حرکت موتور به سمت بالا و پایین. 
  • پایه های کالباس بر: این پایه ها در چهار طرف کالباس بر قرار گرفته اند. 
  • کوسه ای: تکیه گاهی برای نگه داشتن کالباس است. 
  • چنگکی: قطعه ای است برای زمانی که کالباس به قسمت انتها رسیده و با نگه داشتن کالباس مانع از آسیاب رسیدن به دست و همچنین باعث برش تا قسمت انتها خواهد شد.
  • کالباس گیر: این قطعه مانع از حرکت کالباس به درون تیغه می شود. 

قیمت کالباس بر ایتالیایی | قیمت کالباس بر omas | تعمیر کالباس بر اوماس 

برای اطلاع از قیمت کالباس بر omas و همچنین تعمیر کالباس بر اوماس می توانید فروشگاه اینترنتی کالباس بر را انتخاب کنید. این فروشگاه اینترنتی با داشتن تعمیرکاران حرفه ای، یکی از برترین مجموعه ها در زمینه ی تعمیر انواع این دستگاهاست که با علم کافی به این تخصص توانسته اصولی ترین روش را برای تعمیر این تجهیزات بکار ببندد. تعمیر کالباس بر اوماس، نیازمند فردی حرفه ای و ماهر می باشد که بتواند عیب محصول را تشخیص و برای رفع آن چاره ای بیاندیشد. درست تشخیص ندادن عیوب منجر به درست تعمیر نکردن دستگاه است، به همین منظور یافتن مجموعه ای متخصص همواره یکی از نیازهای افرادیست که با مشکل از سوی این دستگاه ها مواجه می شوند. 

همچنین با فروش این محصولات نیز توانسته گامی دیگر در زمینه ی فروش این دستگاه ها ایجاد نماید که در آن قیمت از نوع رقابتی ست و محصول با تحویل فوری درب محل به سه روش تلفنی، حضوری و غیر حضوری قابل سفارش است. همچنین می توانید قبل از خرید نیز با کارشناسان فروش تماس بگیرید و در جهت خرید یک دستگاه مناسب برای محیط کار خود به صورت رایگان مشاوره بگیرید. 

پاسخگویی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل، تعمیرات در کمترین بازه زمانی، قیمت مناسب چه در تعمیر و چه در فروش، از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه خواهد بود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر