فروشگاه کالباس بر
5/5 - (2 امتیاز)

تعمیر کالباس بر براکس باید توسط افراد متخصص و کسانی که در این زمینه علم کافی دارند، صورت گیرد. تعمیر این دستگاه اگر به صورت اساسی انجام شود، در واقع نیاز مجدد به تعمیر کالباس بر براکس نخواهد بود، ولی اگر این کار توسط افراد نابلد صورت گیرد، ممکن است در آینده دوباره دستگاه دچار مشکل شود و یا تعمیر نادرست آن موجب بروز مشکل دیگر در کالباسبر گردد که بی شک دربردارنده ی هزینه بالاتر برای مصرف کننده خواهد بود. 

مجموعه بزرگ و معتبر کالباس بر، از جمله نمایندگی کالباس بر براکس در کشور است که ضمن توزیع این محصولات با قیمتی فوق العاده به کار تعمیر آن ها نیز می پردازد. این مجموعه تعمیرات دستگاه را نیز نظر افرادی انجام می دهد که ضمن داشتن تخصص در این زمینه، دوره های آموزشی لازم را پشت سر گذاشته و با تجاربی که کسب کرده اند حاضر به تعمیر دستگاه به بهترین روش ممکن هستند. در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص این دستگاه و همچنین شرکت تعمیر کننده خواهیم داد. 

کالباس بر براکس

قطعات دستگاه کالباس بر براکس

قطعات دستگاه کالباس بر براکس شامل موارد زیر است:

  • بدنه
  • حلزونی
  • دسته درجه
  • دسته صندلی
  • شفت فولی
  • خورشیدی
  • تیغه
  • تیز کن
  • انگشتی
  • موتور
  • پیچ رگلاژ موتور
  • پایه های کالباس بر
  • کوسه ای
  • چنگکی
  • کالباس گیر

کلیه قطعات کالباس بر بر روی بدنه قرار می گیرد و در زیر آن یعنی چهار طرف 4 پایه قرار گرفته است.

در کالباس بر مهم ترین قطعه تیغه است. تیغه کار برش ژامبون را انجام می دهد و از استیل ساخته شده که بسیار هم تیز است و در صورت نداشتن حفاظ ممکن است به دست صدمه وارد کند، بنابراین بر روی آن حفاظی از خورشیدی قرار می دهند که مانع از این کار می شود.

براکس را باید سازنده کالباس بر هایی در سایز های 25، 27.5، 30 و 32 معرفی نمود. کالباس بر تیغه ی 25 سانت که کوچک ترین دستگاه اسلایسر این گروه معرفی می شود، مناسب شده برای مصارفی با حجم کاری بسیار کم مانند خرده فروشی ها و سوپر مارکت ها و حتی مصارف خانگی. اسلایسری با تیغه ی 27.5 سانتی متر را نیز باید انتخاب ایده آلی برای مصارف فست فودی و فروشگاه ها قرار داد.  

کالباس بر تیغه 30 سانت براکس در دسته بزرگ ترین اسلایسر های تولیدی این کمپانی، مناسب برای استفاده در محیط هایی با حجم کاری بالا مانند رستوران ها، فروشگاه های پروتئینی و … می باشد. از اسلایسری با سایز تیغه 32 سانت نیز می توان در کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس، هتل ها و رستوران ها استفاده نمود. این مدل نیز همانند کالباس بر تیغه 300 میلیمتر، در گروه دستگاه های بزرگ این کمپانی قرار دارد. پس قبل از خرید دقت لازم را به خرج دهید که چه نوع تیغه و یا مدلی برای حیطه ی کاری شما مناسب است چرا که در صورت انتخاب نادرست ممکن است خروجی ایده آل خود را بدست نیاورید. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

بعد از تیغه به تکیه گاه کالباسبر که کوسه ای نام دارد، میرسیم، این قطعه کالباس را نگه می دارد ولی نه تا انتها و برای نگه داشتن کالباس تا انتها از قطعه ای دیگر به نام چنگکی استفاده می کنند تا بتوان با انجام این کار، بدون اسراف در کالباس، آن را برش داد.

اسلایس کردن کالباس نیاز به تکان دادن دسته صندلی توسط اپراتور را دارد. در بعضی از مدل ها براکس این دسته اتوماتیک طراحی شده است.

کالباس بر اتوماتیک براکس: این مدل کالباس بر نیازی به نیروی انسانی برای تکان دادن دسته صندلی ندارد و کار برش را به صورت خودکار انجام می دهد. 

کالباس بر دستی براکس: در مدل دستی برای هدایت دسته صندلی نیاز به نیروی انسانی ست که در جهت افقی این قطعه را تکان دهد و با حرکت دسته صندلی به سمت تیغه کار لایه لایه کردن کالباس انجام گیرد. 

دسته درجه نیز ضخامت لایه کالباس را مشخص می کند که چه ضخامتی نیاز مشتری است، نازک یا ضخیم. از دیگر تدابیر لازم برای ساخت دستگاه های براکس تعبیه کردن تیز کن سر خود است که باعث می شود در صورت کند شدن تیغه دوباره آن را تیز کرد. 

دیگر قطعات هر کدام وظایفی دارند که به شرح زیر خواهد بود: 

– شفت فولی برای بسته شدن تیغه بر روی آن. 

– کالباس گیر نیز مانع از ورود کالباس به تیغه می شود. 

تعمیرات اسلایسر براکس

با دستگاه اسلایسر براکس بیشتر آشنا شوید:

براکس موفق به تولید 5 مدل کالباس بر در سایز تیغه های مختلف است که هر کدام از این دستگاه ها برطرف کننده نیاز مصرف کننده با حجم کاری مناسب می باشند. بدنه ی این محصولات از آلومینیوم با روکش آنودایز شده ساخته می شود تا بتوان از خط و خش در دستگاه و همچنین ساییدگی آن جلوگیری کرد. تیغه ی این محصولات نیز از استیل است تا شست و شوی راحت تری برای مصرف کننده به وجود آورد. تیز کن سر خود نیز بر روی تمامی این محصولات لحاظ کرده اند که برای تیز کردن تیغه بکار می رود و با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود.

کالباس بر اتومات براکس BM320: این کالباس بر تیغه ی 32 سانتی متری دارد که کار اسلایس کردن ژامبون را بدون دخالت نیروی انسانی و به صورت کاملاً خودکار انجام می دهد. برای بدنه از آلومینیوم با روکش آنودایز شده و استیل استفاده کرده اند و می توان با استفاده از آن 40 الی 55 برش در هر دقیقه ارائه داد. این دستگاه 2 موتور 320 وات دارد که می تواند اسلایس های یکدست با ضخامت های 0 الی 15 میلیمتر ایجاد نماید. این کالباس بر با ابعاد  88 * 66 * 90 سانتی متر و وزن 88 کیلوگرم ارائه می شود. 

کالباس بر تیغه ی 30 سانت براکس: بدنه آن ساخته شده از آلومینیوم آنودایز شده است و با تیغه استیل و تیز می تواند برش ها یکدست ایجاد کند. این محصول در نوع دستی ساخته شده و قابلیت تنظیم ضخامت برش را دارد که البته طبق سلیقه و نیاز مصرف کننده خواهد بود. طراحی این محصول به صورت رومیزی ست که با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش قابلیت مصرف دارد. 

کالباس بر براکس مدل BM300: تیغه این کالباس بر 30 سانت است که مناسب برای مصارفی با حجم کاری زیاد و محیط های بزرگ می باشد. این دستگاه از آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده و برای کار برش نیاز دارد تا اپراتور دسته صندلی را تکان دهد. ابعاد این کالباس بر برابر با 58 * 49 * 42 سانتیمتر و وزن اش 23 کیلوگرم بوده که حمل آسانی را در پیش دارد. این دستگاه قادر است که کالباس را با ضخامت برش 0 الی 15 میلیمتر برش دهد. توان موتور آن برابر با 0/33 اسب بخار بوده که اجرا کننده بهترین عملکرد برای محصول فوق خواهد بود. 

کالباس بر براکس تیغه 27.5 سانت: ضخامت برش با این کالباس بر دستی براکس از 0 تا 15 میلیمتر قابل تنظیم است و با داشتن قطر 27.5 سانتی متر می توان از آن برای فست فودی ها و سوپر مارکت ها استفاده نمود. بدنه ی این محصول از آلومینیوم با روکشی از آنودایز ساخته می شود که انصافاً سبب ایجاد استقامت و مقاومت در محصول شده است. قدرت موتور 160 وات این دستگاه می تواند اسلایس هایی ایجاد نماید که یکدست و هم اندازه هستند. 

کالباس بر براکس تیغه 25 سانت: تیغه ی 250 میلیمتری آن استفاده را برای مصارفی با حجم کاری کم مناسب قرار می دهد. ضخامت برش قابل تنظیم از ویژگی های مهم و اساسی کالباس بر براکس 25 سانت است که به صورت دستی ارائه می شود، یعنی برای تکان دادن دسته صندلی نیاز به نیروی انسانی دارد تا در زمان کار با محصول در کنار آن قرار داشته باشد. این کالباس بر با پوشش آلومینیوم آنودایز شده و با گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می شود. 

مشکلات رایج برای تعمیر کالباس بر براکس

  • کج یا نامیزون بریدن کالباس و در بسیاری از مواقع خرد کردن کالباس
  • ایجاد صدا در دستگاه 
  • مشکل دار شدن دسته درجه
  • دچار عیب شدن سیم برق، سوئیچ و یا موتور
  • شکستن حلزونی
  • کند شدن یا کوتاه شدن تیغه 
  • نچرخیدن تیغه 
  • و …

ممکن است عیب های دیگری نیز در دستگاه رخ دهد که نیاز به تعمیر را به وجود آورد. در صورت بروز هر نوع مشکلی پیشنهاد می شود که حتما با یکی از نمایندگی های محصولات براکس تماس بگیرید و مشکل دستگاه را بیان کنید. بدون تخصص و نداشتن علم به این کار هرگز به تعمیر کالباس بر براکس آن هم به صورت خود سرانه نپردازید چرا که سبب بروز مشکلات بیشتر در دستگاه خواهد شد. 

قیمت meat slicer براکس

قیمت کالباس بر براکس را می توان اینگونه ارزیابی نمود که جزء محصولاتی هست که بسیار ارزان و دارای بهترین قیمت می باشد. کمپانی براکس در ساخت این دستگاه ها در نظر داشته تا با حذف هزینه های اضافی و در عوض اضافه کردن کیفیت بیشتر در دستگاه، این کالباس برها را از لحاظ قیمت مقرون به صرفه قرار دهد. 

همانطور که در بالا اشاره کردیم، از منتخب ترین نمایندگی اسلایسر های براکس در کشور، مجموعه بزرگ کالباس بر است که خدمات خود از جمله خرید و فروش و همچنین تعمیر و تعویض قطعات را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن زیر نظر افراد حرفه ای و کاربلد انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر