فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

برای تعمیر کالباس بر بیکرز بهتر است که به یک نمایندگی موفق و همچنین متخصص در این زمینه مراجعه نمایید. نمایندگی کالباس بر، یکی از بهترین و حرفه ای ترین مجموعه چه از نظر فروش و چه از نظر تعمیر است که به تعمیر کالباس بر بیکرز و سایر برند های دیگر با تخصصی ترین تیم و تحویل فوری می پردازد. یکی از موفق ترین کمپانی های تولید کالباس بر در دنیا، برند بیکرز می باشد. این برند ایتالیایی چه در ساخت و چه در عملکرد فوق العاده است. اما این فوق العاده بودن به معنی دچار عیب و یا مشکل نشدن دستگاه نیست. برای باز کردن مسئله باید بگوییم که کالباس بر از قطعاتی تشکیل شده که با گرد هم آیی این قطعات، این دستگاه درست می شود. این محصول از جمله تجهیزاتی ست که ممکن است روزانه مورد استفاده زیادی قرار بگیرد. استفاده های مکرر سبب بروز اشکال در قطعه خواهد شد حال از تیغه گرفته تا موتور. اما نکته ای که قابل گفتن است این می باشد که محصولات بیکرز در دسته محصولاتی قرار دارند که کمتر دچار مشکل می شوند ولی به این معنی نیست که اصلا به تعمیر نیاز نداشته باشند. در ادامه بهتر مسئله را برایتان روشن می سازیم.

تعمیر کالباس بر بیکرز

از مشکلاتی که نیاز به تعمیر کالباس بر بیکرز دارد:

از شایع ترین مشکلات کند شدن تیغه است. تیغه از مهم ترین قطعه در کالباس بر بیکرز است که کار برش دادن ژامبون را انجام می دهد. در صورت کند شدن این قطعه کار برش به خوبی انجام نخواهد شد و ورقه های یک دست و هم اندازه نخواهید داشت. بیکرز برای این مشکل راه حلی اندیشیده و برای کلیه دستگاه های خود، تیز کن سرخود قرار داده تا در چنین مواقعی بتوان تیغه را تیز کرد. این برند موفق به ساخت دو مدل کالباس بر با قطر تیغه 27.5 و 30 سانتی متری شده که استفاده از این محصولات راهم برای محیط های کم حجم و هم برای مصارف پرحجم قرار می دهد. 

کالباس بر تیغه 27.5 سانت بیکرز: از این کالباس بر برای مواقعی استفاده می شود که حجم کاری نسبتاً کم است مانند خرده فروشی ها، فست فودی ها، سوپر مارکت ها و …

کالباس بر تیغه 30 سانت بیکرز: این کالباس بر از تیغه ای با قطر بزرگ یعنی 30 سانتی متر ساخته می شود که برای فروشگاه های پروتئینی، رستوران ها و هتل ها مناسب می باشد. 

توجه داشته باشید که با تیز کردن های زیاد تیغه ممکن است این قطعه کوتاه شود. کوتاه شدن تیغه موجب می گردد که قطر این محصول از مواد گوشتی کمتر شده و نتواند کار برش را انجام دهد. در چنین مواقعی نیاز است که تیغه تعویض گردد. 

بسیاری از مواقع پیش آمده که موتور دستگاه روشن بوده ولی تیغه نمی چرخد. بروز چنین ایرادی ممکن است به تسمه و یا موتور مربوط شود. 

از مشکلات دیگر، مشکل دار شدن سیم برق، سوئیچ و موتور است. برای سیم برق که بهتر است ابتدا آن را چک کنید، اگر مشکل از سیم نبود، برای موتور و سوئیچ با یکی از نمایندگی های محصولات بیکرز تماس بگیرید. 

سیستم تنظیم ضخامت برش یعنی دسته درجه ممکن است به تعمیر نیاز داشته باشد، که بهتر است با نمایندگی های خدمات پس از فروش این مرکز تماس بگیرید. در صورت شکستن حلزونی نیز این قطعه قابل تعمیر نیست و باید تعویض بشود. حلزونی در قسمت پشتی دسته درجه قرار دارد. 

ممکن است این مشکل نیز در دستگاه شما بروز کند. یکدست نبریدن، خرد کردن و کج بریدن کالباس. در هنگامی که دستگاه با چنین مشکلی مواجه شد بهتر است که از مراکز تخصصی تعمیرات کمک بگیرید و خود سرانه به دست کاری آن نپردازید. 

ایجاد صدا در هنگام کار کردن موتور نیز از دلایل شایع دیگر در عدم درست کار کردن دستگاه است که این مورد نیز نیاز به بررسی خواهد داشت. 

تمامی مواردی که در بالا گفته شد و یا مشکلاتی دیگر که در هر محصولی ممکن است بروز دهد نیاز به تعمیرات دارد. تعمیرات دستگاه نیز کار هر کسی نیست بنابراین اگر فکر میکنید که می توانید با دستکاری مشکل دستگاه را رفع نمایید کاملاً در اشتباه هستید. چرا که با دستکاری خود سرانه ممکن است عیب و یا مشکل بزرگ تری در دستگاه خطور کند که کار تعمیر آن را دشوار تر و هزینه ی آن را نیز بیشتر کند. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

قطعات دستگاه کالباسبر

  • بدنه ی کالباس بر
  • حلزونی
  • دسته درجه
  • دسته صندلی 
  • شفت فولی
  • خورشیدی
  • تیغه
  • تیز کن
  • انگشتی
  • موتور
  • پیچ رگلاژ موتور
  • پایه های کالباس بر
  • کوسه ای
  • چنگکی
  • کالباس گیر 

کالباس بر دستگاهی در جهت اسلایس کردن ورقه های کالباس به صورت یکدست و هم اندازه است. با این محصول علاوه بر افزایش سرعت عمل که در بازدهی بالای دستگاه به چشم می خورد، قادر خواهید بود نمای زیباتری از غذا را ایجاد کنید. برای بسیاری از رستوران ها، فست فودی ها، هتل ها، کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس و … این دستگاه ها پرکاربرد است که بیکرز نیز توانسته دو مدل از بهترین ساخته های خود را روانه ی بازار سازد. 

تعمیرات اسلایسر

کالباس بر بیکرز مدل SXL 275: این کالباس بر از نوع دستی ست یعنی برای برش نیاز است که دسته صندلی را اپراتور تکان دهد. حرکت این قطعه باید به شکل افقی باشد تا اسلایس صورت گیرد. ابعاد آن نیز 65 * 48 * 45 سانتی متر است که وزن 21.5 کیلوگرم را داراست و به نسبت حمل آسانی را نیز در پیش دارد. بدنه ی این دستگاه را آلومینیوم آنودایز شده ساخته که سبب استقامت و مقاومت در دستگاه می شود. تیغه ی آن نیز از استیل ساخته می شود که وجود چنین جنسی در قطعه باعث شست و شوی راحت تر آن نیز می گردد. قدرت موتور 380 وات این محصول قادر به بازدهی فوق العاده در دستگاه است که با طول برش 28 سانتی متر قادر به اسلایس کردن تمیز و یکدست خواهید بود. 

دسته درجه در این وسیله قابلیت تنظیم دارد، یعنی می توان اسلایس های نازک و ضخیمی را در پیش داشت. این کالباس بر ساخت کشور چین با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می شود. 

کالباس بر بیکرز تیغه 30 سانت: تیغه ی این کالباس بر 30 سانتی متر مناسب برای حجم کاری زیاد است. موتوری که در دستگاه تعبیه شده قدرتی برابر با 380 وات را داراست که می تواند بازدهی و خروجی عالی را در پیش داشته باشد. عملکرد این محصول دستی است و بدنه ای از آلومینیوم آنودایز شده از زیبایی و درخشانی فوق العاده ای بهره مند می باشد که مانع از چسبیدن مواد گوشتی و تجمع میکروب ها می شود. این بدنه به راحتی قابل تمیز شدن است و با تیغه ی تیز استیل خود می تواند برش های یکدستی ایجاد نماید. ابعاد 65 * 48 * 45 سانتی متر این دستگاه که به صورت رومیزی نیز طراحی شده کمترین فضا را در محیط اشغال خواهد کرد. وزن 18 کیلوگرمی آن نیز جابجایی آسانی در پیش دارد که با 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می شود. 

نمایندگی دستگاه اسلایسر بیکرز

کالباس بر، از جمله مراکزی در زمینه ی فروش و تعمیر کالباس بر بیکرز است که این کار را با رقابتی ترین قیمت انجام می دهد و با ایجاد سه روش خرید ( اینترنتی، غیر حضوری و تلفنی ) در تلاش بوده و هست تا بتواند راحت ترین راه را ممکن سازد. در نظر داشته باشید که این کار یعنی تعمیر و تحویل کالا را با کمترین زمان ممکن به انجام می رساند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر