فروشگاه کالباس بر
5/5 - (2 امتیاز)

کالباس بر فیمار را باید رونمایی از کالباس برهایی با بالاترین سطح کیفیت دانست که در این دسته بندی مجموعه ای از اسلایسرهایی با سایز تیغه 27.5 و 30 سانتی متر به چشم می خورد. اولین نکته ی قابل بررسی در این محصولات کیفیت است که می توان آن را در دوام و مقاومت بالای بدنه مشاهده کرد. کیفیتی که ایتالیا کشور سازنده ی این محصول و کمپانی فیمار برای آن ها تلاش های بسیاری کرده است. بنابراین بسیار کم و به ندرت اتفاق می افتد که این محصولات دچار اشکالاتی شوند. ولی باید این را هم در نظر داشت که این دستگاه ها با استفاده های مکرر و پی در پی طی سالیان ممکن است دچار ایراداتی شوند که نیاز به تعمیر دارند. بروز عیب در هر قطعه از این محصول، سبب عدم عملکرد درست وسیله خواهد شد. بنابراین اگر در این اسلایسر نقص و یا عیبی مشاهده شد، بهتر است که از فروشگاه اینترنتی کالباس بر برای تعمیر کالباس بر فیمار اقدام نمایید و دستگاه خود را بدست یک فرد حرفه ای و متخصص در این زمینه بسپارید.

چه زمانی نیاز به تعمیر کالباس بر فیمار است؟

کالباس بر فیمار fimar یک وسیله برای برش دادن فرآورده های گوشتی است که این کار را به صورت بسیار تمیز و یکدست انجام می دهد. این دستگاه ها از قطعاتی نظیر: 

بدنه  – حلزونی – دسته درجه – دسته صندلی – شفت فولی – خورشیدی – تیغه – تیز کن – انگشتی – موتور – پیچ رگلاژ موتور – پایه های کالباس بر – کوسه ای – چنگکی – کالباس گیر ساخته می شود که هر کدام وظیفه ی کاری را در کالباس بر، بر عهده دارند. 

– بدنه که برای نگهداری کلیه قطعات کالباس بکار می رود.

– دسته درجه برای تنظیم ضخامت کالباس است. ( یعنی ضخامت نازک یا ضخیم )

– دسته صندلی برای هدایت کالباس به سمت تیغه برای برش است که در مدل کالباس بر فیمار از نوع دستی است یعنی نیازمند به فردی برای قرار گیری در کنار دستگاه و هل دادن آن به سمت تیغه. 

– شفت فولی نیز قطعه ای برای بسته شدن تیغه بر روی آن است. 

– خورشیدی قطعه ای برای حفظ دست در برابر تیغه است به عبارتی دیگر حفاظی برای تیغه تلقی می شود. 

تعمیر کالباس بر فیمار

– تیغه از اصلی ترین و مهم ترین قطعات در ساخت کالباس بر نامبرده می شود که کار برش را انجام می دهد. فیمار موفق به ساخت دو کالباس بر با تیغه 27.5 سانتی متر و 30 سانتی متر شده که تیغه 27.5 برای مصارف کم حجم و 30 سانت برای مصارف پر حجم بکار می رود. 

– تیز کن نیز قطعه ی دیگر در ساخت دستگاه های برش گوشت است که بر روی دستگاه تعبیه می کنند تا در مواقع کند شدن تیغه بتوان با چند حرکت دوباره تیغه را تیز کرد. 

– پایه نیز در چهار طرف کالباس بر در زیر دستگاه قرار گرفته است. 

– کوسه ای برای نگه داشتن کالباس بکار می رود. این قطعه تکیه گاه کالباس می باشد.

– چنگکی کالباس را تا انتها برای برش نگه می دارد تا به دست آسیبی وارد نشود. 

– کالباس گیر نیز از ورود کالباس به تیغه جلوگیری می کند. 

با نام بردن هر قطعه عملکرد آن ها را نیز متوجه شدید پس باید بدانید که اختلال در هر جزء ممکن است کارکرد دستگاه را با مشکل مواجه کند. مثلاً تیغه کوتاه شود، حلزونی بشکند، کالباس کج و نامیزون بریده شود، کالباس خورد و له شود، سیم برق، سوئیچ و یا موتور دچار عیب شود و مشکلات دیگر. با ظاهر شدن هر عیب نیاز به تعمیر کالباس بر فیمار است که لازم است با نمایندگی کالباس بر فیمار fimar تماس بگیرید و برای رفع آن به این مرکز مراجعه نمایید. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

با محصولات فیمار fimar بیشتر آشنا شوید:

کالباس بر فیمار تیغه 27/5 سانت: این دستگاه با بدنه ی آلومینیوم آنودایز شده علاوه بر کیفیت از استقامت بالایی نیز برخوردار است. این دستگاه تیغه استیلی دارد که برای برش ژامبون بکار می رود. این تیغه ضد زنگ است و به راحتی شسته می شود. ابعاد آن 62 * 44 * 39 سانتی متر بوده که با داشتن ابعاد استاندارد، کمترین فضا را در محیط اشغال می کند و وزن 18 کیلوگرم این دستگاه نیز جابجایی راحتی را میسر می سازد.

قدرت موتور 0/3 اسب بخار با طول برش 28 سانتی متر اسلایس های یکدست و هم اندازه ای را شامل می شود. قطر تیغه 275 میلیمتری آن نیز استفاده را برای سوپر مارکت، خرده فروشی و فست فودی ممکن می کند. این کالباس بر دستی دارای تیز کن سر خود، پایه های لرزه گیر، 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. 

کالباس بر فیمار مدل H300N: از دسته محصولات مناسب برای فروشگاه های پروتئینی و هتل ها، کالباس بر تیغه 30 سانت فیمار قرار می گیرد که با پوشش مقاوم و محکم خود که از آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده به راحتی قابلیت تمیز کردن را ایجاد می کند. به علاوه این که این بدنه مانع از چسبیدن هر نوع فرآورده های گوشتی می شود و با داشتن موتور پر قدرت 0/35 اسب بخار می تواند برش های تمیزی را ایجاد نماید. تیغه ی تیز و 30 سانتی متری این کالباس بر از استیل ساخته می شود. استیل ضد زنگ است و شست و شوی راحتی نیز در پیش دارد. 

نوع آن نیز دستی است و برای حرکت دادن دسته صندلی نیاز به نیروی انسانی دارد. ضخامت برش در این دستگاه قابل تنظیم است و می توان طبق نیاز مصرف کننده ضخامت های نازک و ضخیمی در پیش داشت. ابعاد آن نیز 65 * 49.5 * 44 سانتی متر و وزن اش 24 کیلوگرم است که با بیشترین اندازه ی برش یعنی 22 * 22 سانتی‌ متر، ایده آل ترین دستگاه اسلایسر شناخته می شود. این محصول با گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می شود. 

برای خرید، تعمیر و تعویض کلیه این قطعات و محصولات می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی کالباس بر اقدام کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر