فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر کالباس بر پارس برش در نمایندگی کالباس بر توسط متخصصین خبره و توانمند قابل انجام می باشد. کالباس بر پارس برش که برای برش دادن و ورقه و ورقه کردن ژامبون بکار می رود، از قطعاتی تشکیل شده که اختلال در هر قطعه سبب بروز مشکل در کل دستگاه می شود. بنابراین در صورت مشاهده ی هر مشکلی در اسلایسر، نیاز است که توسط نمایندگی پارس برش بررسی گردد. این برند ایرانی از جمله کمپانی های شناخته شده و مطرح در زمینه ی تولید یک نوع کالباس بر با تیغه ی 27.5 سانتی متری بوده که هم تیغه ی استیل دارد و هم از بدنه ای آلومینیوم آنودایز شده، ساخته می شود. وجود چنین ویژگی هایی نشان از استقامت بالا در دستگاه را می دهد، اما چون این محصول در دسته تجهیزاتی ست که روزانه از آن استفاده می شود، ممکن است دچار ایراداتی گردد که نیاز به تعمیر داشته باشد. شاید سوال بیشتر شما نیز این باشد که ممکن است در این دستگاه چه مشکلاتی مشاهده شود که نیاز به تعمیر کالباس بر پارس برش را بطلبد؟ در ادامه شما را با این ایرادات آشنا می سازیم.

تعمیر کالباس بر

شرکت پارس برش

شرکت پارس برش از نمونه برند های ایرانی در زمینه ی ساخت دستگاه کالباس بری با تیغه ی 27.5 سانتی متر است که موفق به ساخت وسیله ی شده که می توان در مقایسه با محصولات هم رده ی خود یکی از بهترین ها شناخته شود. این کالباس بر مناسب برای سوپرمارکت ها، خرده فروشی ها و فست فود هاست که برای حجم کاری نسبتاً کم طراحی شده است. بدنه ی این دستگاه را آلومینیوم آنودایز شده می سازد که علاوه بر ظاهری شکیل و زیبا باعث مقاومت بسیار زیاد در محصول می شود. تیغه ی تیز این محصول را نیز از استیل ضد زنگ ساخته اند که با قدرت موتور 180 وات می تواند برش های یکدستی را ایجاد کند. 

کالباس بر پارس برش تیغه 27.5 سانت در گروه کالباس بر های دستی ست، یعنی برای حرکت دسته صندلی نیاز دارد تا فردی در کنار آن قرار بگیرد و دسته صندلی را به حالت افقی به سمت تیغه تکان دهد تا عملیات برش دادن ژامبون انجام شود. برش های ایجاد شده توسط این محصول قابلیت تنظیم ضخامت از 2 میلیمتر تا 2 سانتی متر را دارند که با وزن 18 کیلوگرمی خود حمل بسیار راحتی نیز در پیش خواهد داشت. در این دستگاه چنگکی و تیز کن سر خود نیز تعبیه شده است. چنگکی قطعه ای برای نگه داشتن کالباس تا انتهاست تا آسیبی به دست وارد نشود. تیز کن سر خود نیز قطعه ای دیگر برای تیز کردن تیغه است که همانند سنگ سمباده می باشد. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

چه زمانی تعمیر کالباس بر پارس برش نیاز است؟

  • کند شدن تیغه و یا تعویض آن: در صورت کند شدن می توان تیغه را با استفاده از تیز کن دستگاه دوباره تیز کرد ولی فراموش نکنید که در صورت تیز کردن های مکرر و زیاد تیغه، این قطعه کوتاه خواهد شد که در این صورت لازم است تا تیغه ی دیگری را جایگزین کنید. توجه نمایید اگر چه تیز کنی تیغه را تیز می کند ولی به صورت اصولی نه، بنابراین در صورتیکه نیاز دارید تا این کار به صورت اساسی انجام بگیرد، می توانید به مجموعه بزرگ کالباس بر مراجعه نمایید. 
  • تعویض حلزونی: حلزونی قطعه ای دیگر برای تنظیم ضخامت برش است یعنی به عبارت دیگر با دسته درجه در ارتباط می باشد. 
  • تعمیر یا تعویض دسته صندلی و خورشیدی: دسته صندلی برای حرکت دادن کالباس به سمت تیغه برای برش است. خورشیدی نیز حفاظی برای تیغه تلقی می شود. 
  • موتور دستگاه: ایجاد صدا در حین کار کردن، نچرخیدن تیغه و …. از دلایلی ست که علت بروز مشکل در موتور دستگاه را نشان می دهد. 
  • بروز ایراد در دسته درجه: دسته درجه برای تنظیم ضخامت برش است که در بسیاری از مواقع نیاز به تعمیر خواهد داشت. 
  • کالباس بر پارس برش از بدنه ی برای نگه داشتن تمامی قطعات، چنگکی برای نگه داشتن انتها کالباس، کوسه ای برای تکیه گاه ژامبون، تیغه برای برش فرآورده های گوشتی، خورشیدی برای حفاظت از دست در برابر تیغه، دسته صندلی برای حرکت کالباس به سمت تیغه، حلزونی، شفت فولی، تیز کن، انگشتی، موتور، پیچ رگلاژ موتور، پایه و کالباس گیر ساخته می شود. ممکن است در هر کدام از این قطعات مشکلات و یا عیوبی رخ دهد که در این صورت نیاز به تعمیر کالباس بر پارس برش می باشد، به همین منظور در مقابل چنین مشکلاتی بهتر است تا بدون دستکاری خودسرانه و هر چه سریع تر، محصول را به یک نمایندگی ببرید تا به صورت درست و اصولی تعمیرات انجام گیرد. 

همانطور که در بالا اشاره شد، شرکت کالباسبر، در زمینه ی تعمیرات خدمات ارائه می دهد که می توان بخشی از این خدمات را به فروش قطعات دستگاه کالباس بر ربط داد. یعنی تا جای ممکن تلاش برای تعمیر قطعه اسلایسر هست ولی اگر آسیبی جدی به آن وارد شده باشد، نیاز به تعویض دارد که این مرکز، فروش این اجزاء را با بهترین و مناسب ترین قیمت انجام می دهد. 

تعمیر کالباس بر پارس برش

قیمت کالباس بر پارس برش | نمایندگی کالباس بر پارس برش

قیمت کالباس بر پارس برش را می توان در رده ی پایین قرار داد، یعنی برای افرادی که نیاز به دستگاهی با بهترین عملکرد و همچنین قیمت مقرون به صرفه دارند، این گزینه بهترین انتخاب است. هزینه مربوط به تعمیرات کالباس بر ایرانی نیز پایین است! چه بسا که این سرویس دهی سیستم شما در شرکت کالباس بر انجام شود، به این ترتیب با هزینه کمتری صورت می پذیرد. 

برای خرید این محصول نام برده می توانید از یکی از نمایندگی های کالباس بر پارس برش یعنی فروشگاه kalbasbor.com اقدام نمایید. این فروشگاه آماده ی تعمیر، تعویض و فروش این محصولات با بهترین قیمت می باشد. 

این محصول حاصل تولید سه کشور ایران، آلمان و ایتالیا است که تیغه برای ایتالیا و تسمه برای آلمان می باشد. محصولات این کمپانی 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارد که می توانید در صورت سفارش آن به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی اقدام نمایید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر