فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

برای خرید قطعات کالباس بر امگا و قیمت آن می توانید از مجموعه کالباس بر کمک بگیرید و خرید خود را از این شرکت انجام دهید. این شرکت با فعالیت یک دهه خود مبنی بر خرید و فروش انواع دستگاه های کالباس بر، به تعمیرات این ملزومات صنعتی نیز پرداخته و انجام آن ها را زیر نظر خبره ترین و حرفه ای ترین افراد انجام می دهد که منجر به نتیجه ی مثبت و رضایت بخش از نظر کاربران بوده است. در واقع هدف اصلی این مجموعه تنها در خصوص رضایت مشتریان بوده و برای رسیدن به این مسئله ی مهم، از هیچ تلاش و کوشش دریغ نکرده است. 

امگا از موفق ترین کمپانی های سازنده ایتالیایی در خصوص تولید و ساخت انواع دستگاه های اسلایسر است که در تولید این تجهیزات همواره به کیفیت و بازخورد عالی آن ها توجه نموده است تا دستگاهی را در سطح بازار قرار دهد که از هر نظر از نوع بهترین باشند. در واقع این سازنده به سبب خلق نوآوری در تولید معروف شده است تا اثربخشی کار خود را برای کاربران به نمایش بگذارد. امگا OMEGA به سبب دقت، کیفیت، سرعت، بکار گیری استاندارد های جهانی و فناوری های روز دنیا در ساخت مشهور شده که با هر بار استفاده از این دستگاه های کالباس بر می توانید شگفت انگیز بودن و قدرت خارق العاده آن ها را حس کنید. 

قطعات کالباس بر امگا

در کل کالباس بر دستگاهی در جهت لایه لایه کردن و برش دادن کالباس است که مورد استفاده برای انواع فروشگاه های پروتئینی، سوپر مارکت ها، رستوران ها، فست فود ها و … می باشد. یکی از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین گروه کالباس بر ها را امگا ایتالیا تشکیل می دهد که از هر حیث یکی از برترین سازندگان در این زمینه شناخته می شود. بی شک کیفیت، مرغوبیت و عملکرد بی نظیر این اقلام گواه بر این موضوع خواهد بود. 

این محصولات از کنار هم قرار گرفتن قطعاتی نظیر: بدنه – حلزونی – دسته درجه – دسته صندلی – شفت فولی – خورشیدی – تیغه – تیز کن – انگشتی – موتور – پیچ رگلاژ موتور – پایه های کالباس بر – کوسه ای – چنگکی و کالباس گیر ساخته می شود. 

  • بدنه
    در توضیح از بدنه کالباس بر باید گفت که کلیه قطعات دستگاه، بر روی این قطعه سوار است. 
  • دسته درجه
    برای تنظیم ضخامت لایه کالباس برش داده است که می توانید بر حسب این قطعه تعیین کنید که ضخامت نازک مد نظر دارید تا ضخیم!
  • حلزونی
    در ارتباط با دسته درجه است که برای تنظیم ضخامت ژامبون بکار می رود، حلزونی در پشت دسته درجه قرار می گیرد. 
  • دسته صندلی
    برش دادن کالباس با استفاده از دسته صندلی انجام می شود. یعنی باید این قطعه به سمت تیغه حرکت کند تا کار برش صورت پذیرد. که در بسیاری از مدل ها این حرکت به صورت دستی است و در بسیاری دیگر به صورت اتومات می باشد. 
  • تیغه
    مهم ترین قطعه در ساخت یک دستگاه کالباس بر، تیغه است که کار بریدن و اسلایس کردن ژامبون را بر عهده دارد. این قطعه که از اصلی ترین قطعات در ساخت کالباسبر است، باید جنس مرغوب و با کیفیتی داشته باشد که هم دیرتر کند شود و هم موجب گردد تا برش های تمیز تر و بهتری از اسلایس های ژامبون را در پیش داشته باشید. امگا در ساخت این دستگاه ها از تیغه استیلی بهره گرفته است. 
  • شفت فولی
    تیغه بر روی شفت فولی بسته می شود تا توسط تسمه به حرکت در آید. 
  • خورشیدی 
    بر روی این تیغه ها حفاظی به نام خورشیدی قرار داده اند تا مانع از رسیدن آسیب به دست شود.  
  • تیز کن کالباس بر
    راه حل لازم در مواقعی که تیغه کند می شود، تیز کردن آن است که به همین منظور بر روی کالباس بر امگا قطعه ای به نام تیز کن سرخود وجود دارد تا در مواقعی که این مشکل به وجود می آید، بتوان دوباره آن را به حالت اول بازگرداند. 
  • کوسه ای
    برای نگه داشتن کالباس در جهت برش نیاز به تکیه گاهی هست که کوسه ای وظیفه ی نگهداری آن را بر عهده دارد. 
  • انگشتی
    کوسه ای توسط حلزونی بر روی این قطعه قرار دارد. 
  • موتور
    اصلی ترین قطعه در ساخت MEAT SLICER، موتور آن است. موتور توسط تسمه، گردش را به فولی انتقال خواهد داد. 
  • پیچ رگلاژ موتور
    به حرکت موتور به سمت بالا و پایین، پیچ رگلاژ موتور می گویند.  
  • پایه های کالباس بر
    در چهار طرف دستگاه اسلایسر، پایه هایی وجود دارد که دستگاه بر روی این پایه ها قرار می گیرد. این پایه ها با از بین بردن لرزش و لغزش در زمان روشن بودن دستگاه باعث می شوند تا برش های دقیق تر و تمیز تری ارائه نمایید.
  • چنگکی
    زمانی که ژامبون به قسمت انتها می رسد، نمی توان آن را با دست نگه داشت و نگه داشتن آن با دست نیز موجب وارد شدن آسیب به آن می شود، بنابراین از چنگکی استفاده می کنند تا با نگه داشتن کالباس تا قسمت انتها، از وارد شدن آسیب های احتمالی به دست جلوگیری کند و مانع از هدر رفتن ژامبون نیز گردد. 
  • کالباس گیر
    از حرکت کالباس به درون تیغه جلوگیری می کند. 

نکته* بروز مشکل در هر کدام از این قطعات موجب می شود تا عملکرد دستگاه با اختلالاتی مواجه شود. که نیاز به تعمیر و یا تعویض آن قطعه را می طلبد. 

خرید کالباس بر و عوامل موثر بر قیمت آن

ایرادات دیده شده در قطعات دستگاه اسلایسر 

  • کند شدن و کوتاه شدن تیغه: در رابطه با کند شدن تیغه در بالا توضیح دادیم. در خصوص کوتاه شدن هم باید بگوییم که چون قطر تیغه از قطر کالباس کمتر می شود باید آن را تعویض نمایید. 
  • بروز مشکل در سیم برق و سوئیچ: که باید هر دو این قطعات را چک نمایید. 
  • دچار ایراد شدن موتور دستگاه: این قطعه همانطور که بیان شد جزء حساس ترین اجزای کالباس بر است که نیاز به بررسی توسط یک فرد حرفه ای را دارد. 
  • دسته درجه: باید برای تعمیر این قطعه نیز با واحد نمایندگی و خدمات پس از فروش دستگاه تماس بگیرید. 
  • شکستن حلزونی: در صورت پدید آمدن چنین مشکلی باید آن را تعویض کنید. حلزونی به هیچ عنوان قابل تعمیر نخواهد بود. 
  • کج بریدن، نامیزون بریدن و یا خرد کردن کالباس
  • ایجاد صدا در هنگام کار کردن موتور: نیاز به بررسی دستگاه توسط کارشناس مربوطه است. 

اسلایسر ایتالیایی

کالباس بر امگا دست دوم

این روز ها به دلیل کم شدن دستگاه های اسلایسر امگا در بازار، بیشترین فروش این محصولات در نوع دست دوم آن هاست. همچنین در بسیاری از مواقع پیش آمده که کاربران، کالباسبر امگا دست دوم را به مدل نو برند های دیگر ترجیح می دهند! همانطور که می دانید این محصولات از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردارند که در مقایسه با دیگر مدل های ارائه شده در بازار، می توان آن ها را در گزینه بهترین قرار داد. 

برای خرید و فروش کالباس بر امگا دست دوم، می توانید از مجموعه بزرگ کالباس بر کمک بگیرید چرا که در این مجموعه این دستگاه ها به صورت دسته دوم نیز موجودند که البته دست دوم بودن آن ها نشان از خرابی و خراب بودن دستگاه نیست بلکه این محصولات از نظر سالمی و استاندارد بودن تضمین شده اند. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

انواع omega meat slicer

انواع اسلایسر امگا را می توان در دسته بندی دستی و اتومات و بر اساس تیغه در سایز 25، 27.5، 30، 33 و 35 قرار داد.

نوع دستی و اتومات این اقلام بر میگردد به موضوع حرکت دسته صندلی به سمت تیغه که در یکسری از مدل های این کمپانی با کمک دست انجام می شود و در بسیاری دیگر به وسیله خودکار قابل انجام است.  

تفاوت نوع دستی و اتوماتیک

– در نوع دستی نیاز به فردی است تا در کنار دستگاه قرار بگیرد و این قطعه را به سمت تیغه هدایت کند و در نوع اتومات این نیروی انسانی حذف شده است.

– سرعت در مدل اتومات بالاتر از مدل دستی است و در نتیجه بازدهی ارائه شده توسط آن نیز بیشتر است. 

– قیمت مدل اتومات بیشتر از مدل دستی می باشد. 

امگا در عرضه نمونه کالاهایی به بازار موفق بوده که در سایز تیغه 250، 275، 300، 330 و 350 میلیمتر قرار دارند. 

اگر حجم فعالیت کمی دارید بهتر است که از مدل 25 سانت این مجموعه دیدن نمایید. اگر حجم فعالیتتان نسبتاً کم است، گزینه ی مناسب تیغه 27.5 سانت است و اگر نیاز دارید تا در روز خروجی با ظرفیت بالا را در پیش داشته باشید بهتر است که از نمونه های 30، 33 و 35 این کمپانی انتخاب داشته باشید. 

این اقلام در گروه بزرگ ترین دستگاه های کالباس صنعتی امگا قرار دارند که برای مصارف پرحجم طراحی شده اند. مثلاً مدل 35 سانتی متر، بزرگ ترین گروه این تجهیزات است که ابعاد بزرگ تر، وزن سنگین تر، موتور قوی تر و سرعت بیشتری را به همراه دارد. بنابراین در انتخاب سایز ها در زمان خرید دقت نمایید تا بهترین و مناسب ترین خرید را در پیش داشته باشید. 

بدنه کلیه اسلایسر های صنعتی امگا را مرغوب ترین متریال می سازد که مسبب برقرار شدن پایداری و مقاومت بسیار بالایی در دستگاه شده است. از لحاظ ابعاد و وزن نیز باید بگوییم با مراجعه به هر مدل محصول اطلاعات جامع در خصوص کالا را مطالعه نمایید.

ضخامت برش در تمامی این مدل ها با کمک دسته درجه قابل تنظیم است و با تعبیه کردن موتوری پرقدرت بر روی هر کدام از این محصولات می توانید بهترین خروجی را ارائه نمایید. 

قیمت کالباس بر امگا

در بررسی از قیمت کالباس بر امگا، باید بگوییم کیفیت ذکر شده در این دستگاه ها، به راحتی و آسان بدست نیامده بلکه مسبب بکار رفتن مرغوب ترین متریال است که در کنار قرار گرفتن تکنولوژی روز و استاندارد های جهانی، چنین تجهیزات صنعتی در عرصه رقابت با سایر محصولات قرار گرفته که از نوع بهترین هستند. 

بنابراین از لحاظ بررسی و مقایسه قیمت این دستگاه ها با سایر اقلام و مدل های ارائه شده، باید گفت که هزینه بالایی در خصوص خرید این تجهیزات باید بپردازید ولی صرف این هزینه ارزش دارد! چرا که می توانید در روند کاری خود لذت را تجربه و خروجی با بازخورد عالی را تحویل بگیرید. 

خریدی لذت بخش و مطمئن را با kalbasbor.com تجربه کنید! که به صورت اینترنتی و حضوری امکان خرید قطعات کالباس بر امگا را مهیا کرده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر