فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

پرطرفدار بودن غذاهای فست فودی و در بین آن ها مورد توجه قرار گرفتن ساندویچ کالباس و ژامبون، نقش پر رنگ دستگاه های کالباس بر را در تجهیزات آشپزخانه صنعتی نشان می دهد. کالباس بر وسیله ای کاربردی و جزئی در تهیه اسلایس های یک دست و هم اندازه از کالباس در سوپر پروتئینی ها، رستوران ها، فست فود ها و … است که می تواند بدون نیاز صرف کردن وقت به انجام برش برای شما بپردازد. این فرآورده های گوشتی و پروتئینی خوشمزه، در وعده های غذایی خانواده های ایرانی جایگاه خاصی پیدا کرده اند به طوریکه در تمامی رده های سنی خوردن آن را با طعم و عطر اش لذت بخش می دانند. تهیه این کالباس جدا از موادش، در زمان برش نیاز به یک ابزار قدرتمند و حرفه ای را دارد که بدون وجود یک وسیله مجهز تقریباً امری محال است. به همین دلیل امروزه کارخانجات تهیه تجهیزات آشپرخانه صنعتی بخش مهمی از تولیدات خود را اختصاص به دستگاه های کالباس بر داده اند تا مشاغل مرتبط با این محصولات بتوانند به راحتی این مواد خوشمزه را در دسترس کاربران قرار دهند. 

ژامبون برش خورده

این دستگاه های اسلایسر را در طبقه بندی های مختلف از کوچک به بزرگ و بر اساس کارکرد دستی و اتوماتیک تقسیم بندی کرده اند که بر طبق این دسته بندی، از عملکرد متفاوتی نیز برخوردارند. به عنوان مثال روش کار با دستگاه کالباس بر دستی و اتوماتیک کاملاً با یکدیگر تفاوت دارند که در این مطلب به ارائه این موضوع برای شما پرداخته ایم. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

آموزش کار با دستگاه کالباس بر دستی و اتوماتیک

این ابزار های ضروری سوپر مارکت ها، فروشگاه ها مواد غذایی، رستوران ها و … برای برش دادن یک دست و هم اندازه ی کالباس و ژامبون بکار می روند. برای برش دادن نیاز به داشتن تخصصی خاصی نیست ولی رعایت یک سری الزامات و استاندارد ها مانع از آسیب رسیدن های احتمالی به اپراتور می گردد. به هر حال هر وسیله ای جهت کار کردن نیاز به رعایت ایمنی های لازم را دارد که این محصولات پروتئینی مستثنی از آن ها نیستند. 

این محصولات از اجزاء و قطعاتی تشکیل شده اند، تیغه که مهم ترین بخش یک دستگاه کالباسبر است، جهت ایمنی بیشتر درون پوشش و یک حلقه ی محافظ قرار گرفته است. سایر اجزا شامل: تیز کن، موتور، چنگکی، تسمه، پایه، دسته صندلی، کوسه ای، دسته درجه، حلزونی، شفت فولی، خورشیدی و انگشتی می باشد. 

تیغه از جمله قطعات پرخطری ست که چه در حین روشن بودن دستگاه و یا چه در زمان خاموشی نیاز به رعایت دستورالعمل ایمنی دارد. 

روش کار با دستگاه کالباس بر دستی و اتوماتیک از مناسب ترین و کابردی ترین آموزش هاییست که لازم است هر کاربری که به عنوان اپراتور برای کار با این محصولات انتخاب می شود، اطلاع داشته باشد. اطلاعات کامل اپراتور سبب می شود تا از زخمی شدن ناگهانی فرد در حین کار با دستگاه جلوگیری گردد. 

قبل از کار لازم است تا از قانونی بودن سن اپراتور مطمئن شوید. تست کردن دستگاه از بابت ایمنی و سالم بودن از الزامات است. در حین کار با دستگاه نیز از دست کش های مخصوص استفاده نمایید بخصوص زمانیکه گوشت را به سمت تیغه فشار می دهید. 

روش کار با دستگاه کالباس بر

روش کار با دستگاه کالباس بر دستی

  1. در ابتدا لازم است تا تعیین کنید که ضخامت مد نظر برای برش دادن کالباس چقدر است؟ برای تنظیم قطر کالباس از دسته درجه کمک بگیرید. 
  2. روکش کالباس را جدا کنید. 
  3. گام بعدی قرار دادن کالباس بر روی دسته صندلی است.
  4. اکنون لازم است تا دسته صندلی را به طرف تیغه به شکل افقی تکان دهید. با این کار برش دادن ژامبون شروع می شود. 
  5. برای برش بعدی لازم است تا کالباس را بر روی خورشیدی برسانید. 

کالباس بر دستی

با دستور کار کالباس بر اتوماتیک آشنا شوید

  1. تنظیم ضخامت لایه کالباس با دسته درجه 
  2. کندن پوشش ژامبون
  3. قرار دادن ژامبون بر روی دسته درجه
  4. در این مدل از کالباس بر صنعتی، بدون اینکه نیاز باشد تا دسته صندلی را تکان دهید، کالباس بر به طور خودکار و اتومات شروع به برش دادن کالباس می نماید.

کالباس بر اتوماتیک

تفاوت کالباس بر دستی و اتومات

اگر در مشاغل کوچک کار می کنید و یا روزانه نیاز به اسلایس نمودن کالباس با حجم کم را دارید، کالباس بر دستی بهترین انتخاب برای شماست. اسلایسر دستی می تواند با دقت بالا، کار لایه لایه کردن کالباس را انجام دهد. در مقابل کالباس بر اتوماتیک با عملکرد خودکار و سرعت بالایی که در برش دادن کالباس دارد، مناسب برای استفاده در مشاغلی با حجم کاری بالا برای اسلایس نمودن ژامبون با بازدهی بیشتر است. این دستگاه با دقت بسیار بالا قادر به لایه کردن کالباس است و این کار را در زمان کم و با خطرات کمتری به نسبت دستی انجام می دهد. بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته در ساخت این محصولات موجب شده تا اشتباهات کمتری را در برش دادن ژامبون شاهد باشیم. 

این دستگاه ها در قیمت که مهم ترین فاکتور خرید است با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند. سرعت و کیفیت برش را نیز باید دیگر تفاوت های موجود برای آن ها در نظر گرفت. اسلایسر های اتومات به نسبت دستی گران ترند که البته گران بودن شان بی مورد هم نیست. کار با این دستگاه های کالباسبر نیازی به نیروی اپراتور ندارد چرا که برش دادن را به صورت خودکار برای شما انجام می دهد. در مقابل کالباس بر دستی در زمان نیاز به کار با دستگاه، باید اپراتوری در کنار آن حضور داشته باشد تا کار برش دادن را با کمک دست انجام دهد. منظور از دستی بودن این است که دست صندلی تعبیه شده بر روی محصول توسط فرد باید تکان داده شود. 

کالباس بر اتوماتیک به دلیل داشتن موتور و قطعات الکترونیکی به نسبت دستی سنگین تر است و برای جابه جا شدن نیاز به نیروی کمکی دارد. 

دستگاه های برش کالباس بر حسب سایز تیغه 25، 27.5، 30 و 35 سانتی متر در هر کدام از دسته بندی ها کالباس بر دستی و اتوماتیک جای داده می شوند. 

کالباس بر های اتوماتیک در سایز های تیغه 30 به بالا ساخته می شوند. 

جمع بندی

در بالا روش کار با دستگاه کالباس بر دستی و اتوماتیک را توضیح دادیم. استقبال خانواده های ایرانی از کالباس و ژامبون، تقاضای زیاد را برای خرید دستگاه های کالباس بر به دنبال داشته است. پر تقاضا بودن این محصولات نیز پرفروش بودن شان را در بازار امروزی نشان می دهد. کالباس بر ها را بر اساس کارکرد شان در دو گروه دستی و اتومات و بر حسب سایز در انواع کالباس بر تیغه 25، 27.5، 30، 32 و 35 سانتی متر قرار داده اند. به هر حال قبل از خرید پیشنهاد می کنیم تا حتماً مقاله نکات لازم قبل از خرید کالباس بر را مطالعه نمایید تا بتوانید متناسب با شرایط شغلی تان انتخاب بهتری را داشته باشید. جهت خرید نیز می توانید از فروشگاه تخصصی کالباس بر اقدام نمایید. این مجموعه بزرگ و مطمئن دارنده انواع دستگاه های کالباس بر در برند های متفاوت و با سایز های مختلف است. جهت خرید قادر خواهید بود تا از مشاوره کارشناسان ما در این زمینه نیز به صورت رایگان بهره مند گردید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر