فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

قیمت قطعات کالباس بر محک را از فروشگاه کالباس بر استعلام بگیرید. حتی برای تعمیر و تعویض نیز می توانید به این مجموعه مراجعه نمایید. این مرکز از مجموعه های فعالی است که بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه را دارد که تخصص اصلی آن، خرید و فروش و تعمیر دستگاه های کالباس بر یا اسلایسر می باشد. قطعات کالباس بر اگر به درستی کار کنند یعنی مشکلی در هر قطعه به وجود نیاید، مطمئناً بهترین خروجی را در پیش خواهد داشت پس در هنگام استفاده و حتی خرید بهتر است که به این جزئیات توجه بسیاری داشته باشید.

محک برندی ایرانیست که در ساخت و تولید دستگاه هایی در جهت برش و اسلایس گوشت بسیار توانا می باشد. محک توانسته بازاری پر رونق و پرقدرتی از این دستگاه ها را ایجاد نماید که کیفیت در آن حرف اول را می زند. در واقع هدف اصلی این کمپانی ساخت محصولاتی بوده که در وهله اول بتواند لذت در کار را برای مصرف کننده شامل شود و سپس سرعت را افزایش دهد. همانطور که می دانید برش ژامبون با استفاده از چاقو کاری زمانبر بوده و خروجی خوبی را نیز در پیش ندارد. در مقاله ی قیمت قطعات کالباس بر محک شما را با قطعات و همچنین مدل های تولیدی این کارخانه آشنا خواهیم کرد. 

خرید تیغه کالباس بر محک

تیغه یکی از قطعات کالباس بر محک است که مهم ترین و اصلی ترین قطعه نام گذاری می شود به این دلیل که کار برش و اسلایس کردن ژامبون را انجام می دهد. این قطعه در دستگاه اسلایسر محک از جنس استیل ساخته می شود. این تیغه پس از هر بار استفاده در جهت رعایت بهداشت و سلامت مشتریان، باید تمیز شود که دلیل ساخت آن از استیل به همین دلیل بوده تا در صورت تماس مکرر با آب دچار زنگ زدگی نگردد. 

به منظور جلوگیری از کند شدن تیغ، تیز کنی بر روی کالباس بر قرار داده اند که در صورت کند شدن آن می توان به راحتی تیغه را تیز کرد. ولی توجه داشته باشید که تیز کردن های مکرر و پشت سر هم باعث کوتاه شدن تیغه می شود و زمانی که تیغه کوتاه شود چون قطر آن از کالباس کمتر می شود در نتیجه کار برش درست و میزون انجام نخواهد شد. در صورت نیاز به خرید تیغه، یکی از قطعات کالباس بر محک می توانید از فروشگاه کالباس بر اقدام به سفارش نمایید. 

قطعات کالباس بر محک

برای کار برش نیاز است که کالباس به سمت تیغه حرکت داده شود به همین دلیل لازم و ضروری است که دسته صندلی را به سمت تیغه حرکت داد تا کالباس نیز برش داده شود. دسته صندلی، هم به صورت دستی و هم به صورت اتومات موجود می باشد که در نوع دستی آن نیاز است تا فردی این دسته را تکان دهد ولی در کالباس بر اتومات بدون دخالت اپراتور به صورت خودکار انجام می شود. 

برای تنظیم ضخامت لایه کالباس نیز شرکت محک بر روی این دستگاه ها دسته درجه را تعبیه کرده تا بتوان مطابق با نیاز مشتری به اسلایس کالباس با ضخامت نازک و ضخیم پرداخت. 

کالباس در کالباسبر با تکیه بر کوسه ای قرار می گیرد و به کمک چنگکی می توان کالباس را تا انتها به راحتی نگه داشت تا بتوان بدون هدر رفت آن، به برش ژامبون پرداخت. 

تیغ کالباس بر را نیز با حفاظی به نام خورشیدی پوشانده اند که مانع از رسیدن آسیب های احتمالی به دست میشود. حلزونی نیز در ارتباط با دسته درجه است که بر روی این دستگاه های برش تعبیه کرده اند.

کالباس بر ترازو دار محک

محک توانسته دستگاهی بسازد که به توزین برش های ایجاد شده نیز می پردازد. این دستگاه کاربردی برای فروشگاه هایی ست که نیاز دارند وزن کالباس های برش داده نیز نمایش داده شود. عملکرد این دستگاه دستی و دارای سایز تیغه ی 27.5 سانتی متر است. 

کالباس بر ترازو دار محک می تواند ضخامت برش را از 1 تا 8 میلیمتر تغییر بدهد همچنین طول برش نام برده برای آن 24 سانتی متر خواهد بود. ترازویی که در کنار محصول قرار گرفته دیجیتال و 3 کیلویی می باشد. 

بدنه کالباس بر محک مدل ms275a180s نیز از نوع آلومینیوم آنودایز با ابعاد 47 × 31 × 80 سانتی متر است که 16  کیلوگرم وزن دارد. حمل آسان، طراحی رومیزی، قدرت موتور 180 وات، تیز کن سرخود و … از قابلیت های این محصول معرفی می شوند. 

کالباس بر محک مدل MS275

کالباس بر محک مدل MS275، دستی و در سایز تیغه ی 27.5 سانتی متر ساخته شده که بازدهی خوبی را برای محیط های نسبتاً کم حجم در بر دارد. این محصول در بدنه ی آلومینیومی و روکش آنودایز ساخته می شود و موتور پر قدرتی برابر با 180وات را دارد. 

قطر برش در این محصول 24 سانتی متر است و ضخامت برش نیز تا 8 میلیمتر قابل تغییر می باشد. ابعاد آن 38 × 33 × 42 سانتی متر و وزن 16 کیلوگرم را شامل می شود و مجهز شده به کفه محافظ و تیز کن سر خود که از قابلیت های ویژه ی کالباس بر محک مدل MS275 برشمرده می شود. 

تعمیر کالباس بر در تهران

کالباس بر نیز مانند دیگر دستگاه ها نیاز به تعمیر خواهد داشت ولی در نظر بگیرید که دست کاری خود سرانه قطعات کالباس بر محک موجب می شود که آسیب های جدی به دستگاه وارد گردد، بنابراین نیاز است که حتما شخصی کاربلد به انجام این کار بپردازد. 

مجموعه کالباس بر یکی از بزرگ ترین و کاربلد ترین مراکز در زمینه ی تعمیر کالباس بر در تهران است که این کار را با وجود نیروهای زبده و کاردان در این زمینه انجام می دهد. 

تعمیر دستگاه در کوتاه ترین بازه ی زمانی به همراه مناسب ترین قیمت کاری ست که از تعمیر کاران حرفه ای این مجموعه به درستی برمی آید. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

قیمت کالباس بر محک دست دوم | قیمت قطعات کالباس بر محک

قیمت کالباس بر محک دست دوم از نو آن ارزانتر است و بیشتر پر استفاده برای افرادی خواهد بود که برای یک مدت کوتاه دستگاه را می خواهند و یا در نظر دارند تا کالای ارزانتری را خرید نمایند البته باید مطمئن باشید که کالا در سلامت کامل است و هیچ نوع مشکل و یا عیب و ایرادی را ندارد. بنابراین حتما پیشنهاد می شود که از مرکز معتبری این خرید را انجام دهید.

برای اطلاع از قیمت قطعات کالباس بر محک که شامل تیغه، دسته درجه، حلزونی، دسته صندلی، شفت فولی، خورشیدی، تیز کن، کوسه ای، انگشتی، موتور، چنگکی و … است می توانید از فروشگاه کالباس بر اقدام به خرید نمایید و این قطعات را با بهترین قیمت از این مجموعه به هر طریق که مد نظر داشتید، حضوری و غیر حضوری سفارش دهید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر