فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

در ابتدای مقاله قیمت کالباس بر دست دوم لازم دانستیم تا شما را با تعریفی از این وسیله کاربری آشنا سازیم. کالباس بر یک ابزار برش است که در فروشگاه های پروتئینی، رستوران ها، فست فود ها، کارخانجات بسته بندی و …. با راحت و آسان کردن کار اپراتور در برش دادن و ورقه ای کردن کالباس بهشکل یکدست و هم اندازه بکار می رود. دقت بالا در اسلایس کردن از مهم ترین فاکتور در انتخاب و خرید آن ها برشمرده می شود که با افزایش سرعت در کار به صورت چشمگیر و با فروش خوب در بازار، رونق در این سری از تجهیزات آشچزخانه را شاهد هستیم. اسلایسر ها توسط برند های مختلفی تولید و طراحی شده اند که از نظر ابعاد و اندازه در دسته بندی خانگی و صنعتی قرار می گیرند. انتخاب آن ها بسته به نیاز و مصرف کاربر گزینش می شود که جهت خرید می توانید با کمک کارشناسان ما از فروشگاه تخصصی کالباس بر اقدام نمایید.

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

ممکن است برای شما و یا در اطراف تان پیش آمده باشد که بیشتر افراد بنا به دلایلی که شاید به خاطر مدت زمان استفاده کم از دستگاه، هزینه کمتر و یا … باشد، ترجیح می دهد که کالباس بر را به صورت دست دوم آن تهیه نمایند. درست است قیمت کالباس بر دست دوم بسیار پایین تر از مدل نو آن می باشد ولی نکته اصلی که در اینجا پیش می آید این است که آیا از مرکز و یا مجموعه ای که این دستگاه را تهیه می کنید، مطمئن هستید، فراموش نکنید که کیفیت دستگاه را فدای قیمت ارزان آن نکنید و حتماً پیش از خرید و یا در حین خرید از فروشگاهی که بابت تهیه دستگاه اقدام کرده اید، مطمئن باشید. ما در ادامه به بررسی مسائل و یا مواردی که نیاز است تا قبل از خرید کالباس بر دست دوم به آن توجه نمایید، اشاره می کنیم. همراه ما باشید!

کالباس بر دست دوم

با خرید کالباس بر، رونق در کسب و کار خود به وجود آورید!

سرعت در کار که لازمه هر مجموعه شلوغ و پرحجمی ست نیاز به برنامه ریزی دارد، برنامه ریزی دقیق ضمن رعایت یک سری نکات، مستلزم خرید ابزارهایی ست که کالباس بر از جمله این محصولات تلقی می گردد. کالباس بر در واقع امنیت دستان شما را در برابر وسایل تیزی مثل چاقو که اکثراً برای برش از آن استفاده می کنند، حفظ می نماید. رعایت بهداشت نیز از عمده دلایل دیگر است که برای سلامتی لازم و ضروری خواهد بود، با تمیز شدن مکرر این وسایل و همچنین تماس نداشتن کالباس با دست، بهداشت بالای این محصولات تضمین می شود.

بازدهی کالباس برها بر مبنای سایز تیغه ی آن ها تعیین می شود که از دسته کوچک ترین اسلایسر تا بزرگ ترین قرار می گیرند. به طور کلی در بازار شاهد کالباس برهایی با تیغه 25، 27.5، 30 و 35 سانتی متر بوده ایم که بهتر است تا قبل از خرید شان به مقاله معرفی انواع سایز کالباس بر صنعتی مراجعه نمایید. این مقاله به شما کمک می کند تا با انواع سایز ها کالباس بر و استفاده آن ها در صنایع مختلف آشنا شوید. 

مورد بعدی در گزینش کالباس بر، عملکرد کالاست که در نوع دستی و اتوماتیک قرار می گیرد. 

کالباس بر دستی برای انجام عملیات برش نیاز به اپراتوری دارد تا با قرار گیری در کنار دستگاه و حرکت دسته صندلی به سمت تیغه کار برش دادن ژامبون و اسلایس کردن آن را انجام دهد. در کالباس بر اتوماتیک، قضیه کاملاً عکس این موضوع است و نیازی نیست تا دسته صندلی به صورت دستی حرکت کند بلکه کلیه فرآیند اسلایس کردن به صورت خودکار قابل انجام خواهد بود. به این صورت که کالباس را بر روی دستگاه قرار می دهید و با راه اندازی دستگاه، منتظر می مانید تا کار ورقه ورقه کردن کالباس به صورت کاملاً اتومات انجام شود. مزیت این عملکرد نسبت به مدل دستی، حذف کردن نیروی انسانی، افزایش صورت و بازدهی بالاتر کار خواهد بود.

خرید کالباس بر دست دوم مستلزم رعایت یک سری نکات مهم و ضروری است!

قبل از خرید کالباس بر دست دوم یا همان کارکرده لازم است از فروشنده بخواهید تا دستگاه را تست کند. چک کردن دستگاه به منظور عملکرد صحیح محصول است. البته نیاز است که سنجیده شود که چه انتظاراتی از یک دستگاه کالباس بر دارید، درست است که آن را به صورت نو تهیه نمی کنید ولی همچنان بسنده به این موضوع ست که متناسب با حجم فعالیت شما انتخاب شود. سایز تیغه، دستی و یا اتوماتیک بودن کالباسبر، جنس بدنه، سرعت، موتور، ابعاد و … از مواردیست که نیاز به دقت در زمان خرید را می طلبد. 

اطمینان یابید که دستگاه دارای خدمات پس از فروش باشد که اگر با گذشت زمان و چند بار استفاده کردن از آن مشکلی برای دستگاه پیش آمد، از این بابت نگرانی نداشته باشید چرا که با این ویژگی مطمئن می شوید که دستگاه در صورت بروز مشکل، همچنان قابل تعمیر است و از بابت قطعات اش نیز می توان مطمئن شد که در بازار موجود می باشد. 

اسلایسر کارکرده

شما می توانید کالباس بر های خارجی را که دیگر در بازار به شکل نو قابل فروش نیستند را به صورت کارکرده یا همان دست دوم نیز تهیه کنید. تنها نیاز است تا یک مرکز معتبر را پیدا کنید تا با خیال آسوده و راحت به خرید دستگاه مد نظر خود بپردازید. 

از سری کالباس بر هایی که به شکل دست دوم نیز می توانید آن ها را تهیه نمایید، کالباس بر محک، کالباس بر پارس برش و کالباس بر امگا می باشد.  

بهترین مرکز برای خرید کالباس بر کارکرده کجاست؟

قیمت کالباس بر دسته دوم ارزان تر از نو آن است. بسیاری از افراد هستند که یا بودجه ی کافی در اختیار ندارند و یا مدت زمانی که می خواهند از دستگاه استفاده نمایند بسیار کوتاه است، بنابراین ترجیح می دهند که کالباس بر دسته دوم تهیه کنند. همچنین مجموعه ای از برند های خارجی معروف هستند که در بازار داخلی ایران نمی توان آن ها را پیدا کرد و چون کیفیت این محصولات از جانب کاربران همواره مورد تأیید بوده، ترجیح می دهند تا حتی آن ها را به شکل دست دوم نیز خرید کنند. 

سوالی که اکثر متقاضیان خرید این سری از دستگاه های کالباس بر دارند، این است که مجموعه معتبر و مورد اعتماد برای خرید این محصولات، کدام نمایندگی و یا فروشگاه است؟

فروشگاه تخصصی کالباس بر با سابقه 15 ساله خود در این زمینه، همواره مورد تأیید کاربران و خریداران بوده است چرا که هر فردی برای یک بار هم که شده از این مجموعه خرید کرده باشد از بابت کیفیت بالای دستگاه خود و قیمت رقابتی آن ها مطلع است. این مجموعه ضمن ارائه انواع کالباس بر های ایرانی و خارجی در مدل نو به ارائه برخی از مدل ها به شکل دست دوم نیز می پردازد. همچنین می توانید در صورت نیاز به تعمیر و همچنین تعویض قطعات اسلایسر خود از این مجموعه بزرگ کمک بخواهید. فراموش نکنید که مجموعه کالباس بر، یکی از بهترین مرکز تعمیر کالباس بر در تهران شناخته می شود. کلیه خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی زیر نظر کارشناسان مربوطه قابل انجام می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر