فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

دستگاه کالباس بر وسیله ای در جهت برش دادن و لایه لایه کردن کالباس است که هم به صورت صنعتی و هم در مدل خانگی موجود می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید برش هایی تمیز و یکدست از ژامبون را ایجاد نمایید که علاوه بر موثر بودن در ظاهر سازی غذا و طبخ آن، برای افزایش سرعت و رونق در کسب و کارتان نیز ایده آل است. تمرکز ما در مقاله ی مزایا و معایب دستگاه کالباس بر صنعتی پرداختن به کاربرد این محصولات و نکات قوت و ضعف آن ها است که در ادامه بررسی دقیق تری راجع به این موضوع خواهیم داشت. 

دستگاه کالباس بر صنعتی در سایز تیغه ی 25، 27.5، 30، 32 و 35 موجود است که انتخاب هر یک از این مدل ها باید بسته به نیاز و سلیقه ی مصرف کننده صورت پذیرد. مثلاً کالباس بر 25 سانت برای مصارف کم حجم نظیر خرده فروشی ها طراحی می شود که البته برای مصارف خانگی نیز می توان از آن ها استفاده نمود. کالباس بر تیغه ی 27.5 سانت برای مصارفی نسبتاً کم حجم مانند فست فودی ها ایده ال است، سایز تیغه ی 30 سانت نیز برای محیط های بزرگ مانند رستوران ها و فروشگاه های پروتئینی و سایز 32 و 35 نیز برای مصارف بسیار حجیم مانند کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس کارایی دارد.  

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که تیغه چه قابلیت ویژه ای در این دستگاه ها دارد که مدل شان و حتی انتخاب باید بر اساس این قطعه صورت پذیرد؟ تیغه از مهم ترین و شاید بتوان گفت اصلی ترین قطعه در دستگاه کالباس بر است که در جهت برش دادن و لایه لایه کردن کالباس بکار می رود و معمولاً از جنس استیل ساخته می شود تا هم کیفیت بالاتری داشته باشد و هم شست و شوی راحتی را به وجود آورد. 

دستگاه کالباس بر

بررسی مزایا و معایب دستگاه کالباس بر صنعتی

بسیاری از افراد در هنگام خرید یک دستگاه به دنبال مزایا و معایب آن هستند تا بهتر بتوانند به انتخاب یک اسلایسر بپردازند. دستگاه های کالباس بر را نیز باید از نمونه تجهیزاتی دانست که ممکن است مانند هر محصول دیگر دارای نکات قوت و ضعفی باشد. در توضیح از این مورد باید اشاره کنیم به مزایای دستگاه که شامل موارد زیر است. 

مزایا:

    • در مرحله اول استفاده از دستگاه کالباس بر، شما خروجی از برش های یکدست و هم اندازه ای خواهید داشت که مهم ترین مزیت آن بر شمرده می شود چرا که می تواند طبخ بهتر و دیزاین زیباتری از غذا را برایتان ایجاد نماید. با این دستگاه کالباس بر می توانید ضخامت کالباس را نیز با استفاده از دسته درجه تنظیم نمایید یعنی مطابق با میل و خواسته خود کالباس را در ضخامت های نازک و ضخیم برش دهید.
    • با کمک این اسلایسر قادر خواهید بود تا سرعت را به حیطه ی کاری خود ببرید! به این شکل که با ایجاد برش های زیاد آن هم در بازه های زمانی کوتاه سبب رونق کسب و کار خود گردید. قابل توجه است که کالباس بر صنعتی در مدل دستی و اتوماتیک موجود می باشد که در مدل دستی برای تکان دادن دسته صندلی نیاز به فردی برای تکان دادن آن به سمت تیغه در جهت برش دادن ژامبون می باشد و در نوع اتومات این کار بدون اپراتور به طور خودکار انجام می شود. 
    • با خرید این کالا ها ایمنی در کارتان را بالا ببرید. به این صورت که برای اسلایس کردن نیازی به دخالت دست و تماس با تیغه ها نیست و این کار کاملاً حفاظت شده انجام می شود. 
    • کالباس و ژامبون از مواد خوراکی هستند که در صورت آلوده بودن سبب ایجاد بیماری می شوند. از مزیت دیگر این دسته محصولات، بهداشتی بودن آن هاست، یعنی برای کار با کالباس بر نیازی به دخالت دست در جهت برش دادن نیست و این کار کاملاً بهداشتی انجام می شود. به این صورت که پس از قرار دادن کالباس بر روی دستگاه، اپراتور شروع به کار با اسلایسر در جهت آماده کردن برش های دقیق و هم اندازه می نماید. راحتی در شست و شوی قطعات نیز سبب شده که بهداشتی بودن آن ها را بار دیگر تضمین کرد. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

*دسته درجه: قطعه ای در جهت تنظیم ضخامت کالباس است یعنی می توان تعیین کرد که ضخامت نازک از کالباس را می خواهید یا ضخیم. 

*دسته صندلی: از دیگر قطعه های موجود در این محصولات است که برای ایجاد برش لازم است که این قطعه به سمت تیغه حرکت کند تا کار برش صورت پذیرد یعنی حرکت های افقی که سبب اسلایس کالباس و یا ژامبون می گردد. 

*کالباس بر دستی: نیاز دارد تا مادام در زمان کار با محصول فردی در کنار اسلایسر قرار بگیرد تا با تکان دادن دسته به سمت تیغه کار برش زدن را انجام دهد. 

*کالباس بر اتوماتیک: بدون نیاز به نیروی انسانی به صورت خودکار کار برش را انجام خواهد داد. 

دستگاه های کالباس بر از جمله محصولاتی هستند که برای مصارف دیگر از جمله سوسیس، پنیر، میوه و … نیز مصرف دارند بنابراین یکی از پرفروش ترین و در عین حال پر طرفدار ترین دستگاه تلقی می شوند. 

معایب:

در این زمینه هیچ موردی یافت نشد که از معایب این دستگاه ها برشمرده شود و هر چه از این محصولات مشهود است از امتیازات ویژه محصول برشمرده می شود. 

کالباس بر صنعتی

خرید و فروش دستگاه کالباس بر

از مهم ترین مراکز خرید و فروش دستگاه کالباس بر صنعتی، مجموعه بزرگ کالباس بر است که با داشتن تمامی دستگاه های اسلایسر در مدل و طرح های مختلف آماده ی فروش این محصولات با بهترین قیمت، در برند های معروف و مشهور نظیر کالباس بر امگا، کالباس بر اوماس، کالباس بر بیکرز، کالباس بر محک، کالباس بر پارس برش و … می باشد. قابل توجه است که کلیه خدماتی که در این فروشگاه انجام می شود در جهت جذب رضایت مصرف کننده بوده به همین دلیل کلیه دستگاه هایی که از این مجموعه بزرگ و معتبر به فروش می رسد، از نظر کیفیت و مرغوبیت به تأیید رسیده اند. 

مجموعه ی کالباس بر علاوه خرید، کار تعمیر و تعویض این دستگاه ها را نیز انجام می دهد و با وجود تعمیرکاران حرفه ای در این زمینه به رفع مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن می پردازد.

kalbasbor.com از تخصصی ترین مراکز و دارنده ی انواع این محصولات است که با بیش از 10 سال سابقه ی درخشان در این زمینه فعالیت می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

اگر دستگاه کالباس بر در هنگام برش کالباس را خرد و یا له کند، علت چیست؟

تیغه ی دستگاه کند شده که با تیز کردن می توان این مشکل را برطرف نمود.

برای تیز کردن تیغه باید چکار کنیم؟

به راحت ترین شکل ممکن می توان این کار را با چند حرکت ساده انجام داد. بر روی تمامی این محصولات تیز کن سرخود قرار داده اند که شبیه به سنگ سمباده است. با قرار گرفتن این تیز کن بر روی تیغه و چند حرکت ساده کار تیز کردن انجام می شود.

در صورت کوتاه شدن تیغه چه کار کنیم؟

کوتاه شدن تیغه نیاز به تعویض دارد چرا که قطر تیغه از قطر کالباس کمتر شده و نمی تواند کار برش را به درستی انجام دهد.

آیا از کالباس بر سایز تیغه ی 25 سانتی متر می توان برای مصارف فروشگاهی نیز استفاده نمود؟

خیر. مصارف فروشگاهی از محیط هایی هستند که پرحجم بوده و روزانه نیاز دارند که حجم زیادی از فرآورده های گوشتی را اسلایس نمایند و چون این کالباس بر ها قدرت کافی برای انجام این حجم کاری را ندارند، بنابراین توضیه می شود که از سایز های بزرگ تر استفاده نمایید.

کالباس بر اتوماتیک برای چه مصارفی بهتر است؟

انتخاب نوع این محصولات بر طبق سلیقه و نیاز مصرف کننده است ولی بهتر است که برای مصارف پرحجم از نوع اتومات استفاده نمایید چرا که با حذف نیروی انسانی و افزایش سرعت ( چون به صورت خودکار کار برش انجام می شود ) سبب افزایش بازدهی در کار می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر