فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

کالباس بر خانگی محصولی در جهت اسلایس کردن ژامبون و سایر فرآورده های گوشتی است که امروزه با تنوع زیاد در مواد غذایی شاهد افزایش تقاضا برای خرید این محصولات بوده ایم. نحوه کار با دستگاه کالباس بر خانگی نیازمند دقت لازم و بکار بردن ایمنی های ضروری است که در این مقاله در نظر داریم که به توضیح این مسائل و انتخاب راحت تر و در نتیجه استفاده درست تر از دستگاه بپردازیم. همه ی ما بعد از خرید یک وسیله برای منزل نیاز به آموزش های لازم در زمینه ی نحوه کار با آن دستگاه را داریم. دستگاه کالباس بر نیز از این قاعده مستثنی نیست و حتی یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که نیاز به دقت لازم در کار کردن را می طلبد. بنابراین دانستن یک سری اصول قبل از خرید و نحوه ی مصرف آن را ضروری می دانیم و شما را به خواندن ادامه ی مقاله ی نحوه کار با دستگاه کالباس بر خانگی دعوت می کنیم. 

دستگاه کالباس بر خانگی

دستگاه کالباس بر خانگی را بیشتر و بهتر بشناسیم:

دستگاه کالباس بر خانگی بر خلاف کالباس بر صنعتی از ابعاد کوچک تر یا به اصلاح جمع و جور تر و همچنین وزن کمتری برخوردار است که به صورت رومیزی طراحی می شود و استفاده را برای مخاطب راحت و آسان می کند چرا که کمترین فضا را در محیط اشغال خواهد کرد. کالباس بر خانگی با سایز تیغه 25 سانت ارائه شده که پاسخگوی حجم کمی از نیاز مصرف کننده بوده و می تواند بهترین خروجی را از اسلایس های یکدست و هم اندازه برای مخاطب ایجاد نماید. این دستگاه برای خرده فروشی ها نیز استفاده می شود. 

این کالباس بر در مدل و شکل های گوناگون با برند های متفاوت تولید می شود که هر برند برای هر وسیله قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی را قرار می دهد. چنانچه شما از دسته افرادی هستید که می خواهید برای محیط خانه ی خود یک دستگاه اسلایسر مناسب را تهیه نماید، می توانید به فروشگاه کالباس بر از جمله مجموعه های تخصصی این محصولات مراجعه نمایید. 

در این مرکز انواع:

کالباس بر خانگی بیشتر در نوع دستی ساخته می شود به این منظور که باید فردی در کنار دستگاه قرار بگیرد که دسته صندلی را به سمت تیغه هدایت کند. تیغه نیز مهم ترین عضو این دستگاه را تشکیل می دهد که برای کار برش استفاده می گردد. دیگر قطعات آن شامل تیز کن سر خود ( برای تیز کردن تیغه در مواقع کند شدن )، کوسه ای ( تکیه گاه کالباس )، خورشیدی ( حفاظ تیغه )، چنگکی ( نگه داشتن کالباس برای برش تا انتها )، دسته درجه ( تنظیم ضخامت کالباس )، دسته صندلی ( برای برش کالباس ) و حلزونی ( ارتباط بین دسته درجه برای تعیین ضخامت کالباس ) می باشد.     

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

آموزش نحوه کار با دستگاه کالباس بر خانگی

  1. مواظب باشید هنگام کار کردن با دستگاه کالباس بر فرد دارای سن قانونی باشد چرا که کار کردن دستگاه با کودکان ممکن است سبب بروز آسیاب های احتمالی جبران ناپذیر شود. 
  2. مواظب تیغه ی دستگاه باشید و در هنگام کار از دستکش استفاده نمایید حتی برای تمیز کردن آن. 
  3. برای کار کردن تمرکز داشته باشید و تمامی دقت خود را به دستگاه بدهید.
  4.  تا جای ممکن از افراد بخواهید که به دستگاه اسلایسر نزدیک نشوند. 
  5. هرگز به سوئیچ اطمینان دست نزنید چرا که یه عنصر حیاتی برای کالباس بر در جهت برش محسوب می شود. 

*نکته: در صورت کند شدن تیغه می توانید با تیز کنی که بر روی محصول قرار گرفته است کار تیز کردن تیغه را انجام دهید. توجه داشته باشید که تیز کردن های بیش از حد و مدام سبب کوتاه شدن تیغه خواهد شد و اگر قطر این قطعه از کالباس کمتر باشد، کار برش به درستی انجام نخواهد شد. 

*توجه: بعد از پایان کار لازم است که تیغه و دستگاه تمیز شود که برای تمیز کردن تیغه می توان آن را شست و برای بدنه از یک دستمال مرطوب استفاده کرد. کار تمیز کردن سبب طولانی شدن عمر محصول نیز می شود. 

اسلایسر تیغه ۲۵ سانتی متر

نحوه ی تمیز کردن کالباسبر خانگی

  1. برق دستگاه را قطع کنید. ( دو شاخه را از پریز بکشید. ) 
  2. پیچ و مهره دیافراگم پوشش محافظ تیغ را ابتدا شل و بالا بیاورید. 
  3. پیچ نگهدارنده ی تیغه را جدا و با استفاده از دستگیره ها تیغه را بلند کنید. 
  4. تیغه را بشویید و سپس کاملاً خشک کنید. 
  5. بعد از خشک کردن، تیغه را در جای خود قرار دهید فقط اطمینان حاصل کنید که پیچ و تیغه محکم است. 

اسلایسر کوچک خانگی

در گذشته کالباس بر کوچک خانگی بیشتر برای کالباس و یا ژامبون استفاده می شد ولی امروزه بسیاری از مواد غذایی هستند که نیاز به برش دادن و لایه لایه کردن خواهند داشت. همانطور که می دانید برش دادن این مواد با استفاده از دست سبب نامیزون بریدن و در بسیاری از موارد له کردن می شود که ظاهر غذا را نامنظم نشان خواهد داد. 

ولی امروزه این دستگاه ها با قابلیت های ویژه می توانند کار اسلایس کردن را به راحتی انجام دهند و نیاز هر شخصی ست که در آشپرخانه، یک دستگاه کالباس بر خانگی داشته باشد. 

با دستگاه اسلایسر می توانید بدون تماس دست با مواد غذایی کار برش زدن را انجام دهید و سرعت در کار را به همراه بهترین خروجی از ورقه های گوشتی ایجاد نمایید. همچنین از آسیب هایی که ممکن است بر اثر برش با چاقو برای دست ایجاد شود جلوگیری کنید. 

قیمت دستگاه اسلایسر خانگی

قیمت برای بسیاری از افراد از شاخصه های مهم تلقی می شود و قبل از خرید نیاز به استعلام قیمت محصول را دارند. برای سنجش قیمت این دستگاه ها باید بگوییم در حد مناسب و مطلوبی قرار گرفته اند که در هر برند این قیمت متغیر می شود. برای آگاهی و استعلام می توانید به فروشگاه کالباس بر مراجعه نمایید. 

راه های ارتباطی ما به روش های زیر خواهد بود. 

  • از طریق وب سایت kalbasbor.com
  • تماس با شماره های قرار داده شده در وب سایت
  • مراجعه به آدرس درج شده در سایت کالباس بر. 

سوالات متداول

در صورتی که تیغه کوتاه شود چه کار باید کرد؟

در صورت کوتاه شدن تیغه، چون تیغه از قطر کالباس کمتر می شود، بنابراین نیاز به تعویض این قطعه خواهد بود.

چه زمانی متوجه شویم که تیغه کند شده است؟

زمانی که کالباس در هنگام برش له می شود و یا دستگاه، کالباس را کج و یا نامیزون می برد. در بسیاری از موارد نیز ژامبون خرد خواهد شد.

آیا با دستگاه کالباس بر می توان مواد منجمد شده را برش داد؟

این دستگاه ها برای کالباس و ژامبون طراحی شده اند و قادر به انجام این کار نیستند.

آیا از کالباس بر خانگی برای مصارفی فروشگاهی نیز می توان استفاده نمود؟

خیر. این دستگاه ها فقط و فقط برای مصارف کم حجم هستند و استفاده از آن ها در مصارف بزرگ تر نه تنها جواب گو نیست بلکه موجب آسیب رسیدن به دستگاه می شود. ضمن اینکه این محیط ها در روز نیاز دارند تا حجم زیادی از فرآورده های گوشتی را اسلایس کنند که از عهده ی این دستگاه ها بر نمی آید.

کالباس بر ایتالیایی بهتر است یا ایرانی؟

در دسته بندی گروه کالباس برها برند ایتالیایی معروف تر و با کیفیت تر هستند. تیغه ای دستگاه ها دیرتر کند شده و بدنه ی مقاوم تری نیز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر