فروشگاه کالباس بر
5/5 - (2 امتیاز)

نمایندگی کالباس بر سوئدلینگهاوس ارائه دهنده ی محصولات این برند ایتالیایی در انواع مختلف است که از نمونه این مراکز در کشور مجموعه بزرگ و با سابقه کالباس بر نام دارد. کالباس بر با تأسیسی که فعالیت 10 ساله آن را نشان می دهد، مفتخر بوده تا با دسترسی راحت کاربران به این محصولات، آن ها را با رقابتی ترین قیمت عرضه نماید تا گامی در جهت رفع نیاز کاربران به دستگاهی باشد که می تواند آن ها را در برش های یکدست و تمیز از ژامبون و کالباس در رستوران، فست فود و … جوابگو شود. 

نمایندگی کالباس بر سوئدلینگهاوس یعنی کالباس بر با راه اندازی وب سایت www.kalbasbor.com امکان خرید و سفارش را برای متقاضیان چند برابر راحت تر ساخته به این طریق که امکان خرید را به صورت اینترنتی مهیا ساخته که فرد با داشتن یک گوشی هوشمند و یا رایانه بتواند در هر کجا که قرار دارد، دستگاه خود را سفارش داده و آنگاه در سریع ترین بازه ی زمانی در محل تحویل بگیرد. البته از خرید حضوری نیز برخوردار شده که کاربر می تواند به آدرسی که در سایت درج شده، مراجعه نماید. البته مهم ترین فاکتور قبل از خرید، شناخت درست در خصوص وسیله مد نظر است. برای شناخت کالباس بر سوئدلینگهاوس (Swedlinghaus) لازم است که درباره این برند و همچنین تولیدات آن اطلاعات لازم را کسب کنید که ما در ادامه این مقاله در اختیارتان قرار خواهیم داد. البته ما امکان تماس با این مجموعه و دریافت مشاوره به صورت رایگان با کارشناسان را قرار داده ایم تا مسبب بهترین انتخاب برای مخاطبان خود بوده باشیم. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

کالباس بر سوئدلینگهاوس

کشور ایتالیا طی سالیان اخیر توانسته با تولید و روانه کردن بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی که مظهر کیفیت و مرغوبیت است، قطب اصلی سازندگان این تجهیزات شناخته شود. سوئدلینگهاوس (Swedlinghaus) نیز برخاسته از همین کشور است بنابراین با اطمینان خاطر تمام می توان در خصوص وضعیت آن صحبت کرد. 

کالباس بر سوئدلینگهاوس محصولی درجه یک در دو نمونه سایز 30 و 35 سانتی متر تولید شده است. این کمپانی با اقتباس از بهترین تاکتیک های روز و فناوری بر پایه پیشرفته ترین علم دنیا توانسته محصولی در خور مصرف کنندگانی را تولید نماید که به دنبال کیفیت پیش از هر الویتی هستند. کارکرد این اسلایسر ها نیز بر نوع دستی اتوماتیک و اتوماتیک است. 

اگر حجم کاری شما بالاست و در طول روز نیاز به بازدهی بالایی از بریدن کالباس را دارید، این مدل از دستگاه ها بهترین انتخاب برای شماست. در اصل قادر خواهید بود تا برش هایی از لایه های ژامبون و کالباس را ایجاد کنید که خروجی یکدست و تمیز در اندازه های یکسان را دارند که البته ضخامت لایه آن ها را می توان مطابق با خواسته مشتری تنظیم کرد. رستوران های بزرگ، هتل ها، فروشگاه های پروتئینی، کارخانجات بسته بندی و … از عمده مشاغل پرمصرف این دستگاه های کالباس بر صنعتی هستند. 

طراحی این محصولات به صورت رومیزی است که با قرار گیری 4 پایه در زیر بدنه آن ها عملکردی بدور از لرزش و لغزش را شامل می شود. این دستگاه های کالباس بر رومیزی سوئدلینگهاوس ایتالیا از قدرت موتور عالی بهره برده اند لذا باعث شده تا بازخورد بی نظیری را برای اپراتور برقرار سازد. 

در مدل AF300GR دستگاه در ابعاد 68×60×65 سانتیمتر و وزن 39 کیلوگرم قرار گرفته است. بدنه آن را آلومینیوم با روکشی از آنودایز ساخته که سبب شده تا دوام پایداری برای اسلایسر پدید آید. عملکرد این دستگاه در دو حالت دستی و اتوماتیک ارائه شده که انتخاب آن برعهده ی مصرف کننده خواهد بود. 

قطر تیغه کالباس بر اتومات سوئدلینگهاوس مدل AF300GR در اندازه ی 300 میلیمتر ( 30 سانتی متر ) قرار گرفته که استفاده را برای مصارف پرحجم ایده آل می کند. جنس تیغه آن از استیل است. استیل خاصیت ضد زنگ دارد و باعث می گردد تا دیر تر کند شود، همچنین در زمان شست و شوی نیز دچار زنگ زدگی نگردد. موتور این دستگاه با داشتن قدرتی به اندازه ی 0.24 کیلووات (0.32 اسب بخار) بهترین راندمان را برقرار می کند. شما با کمک این دستگاه می توانید برش هایی را در ضخامت 0 تا 1.5 سانتیمتر ایجاد سازید. برش هایی یک اندازه از کالباس و ژامبون که مناسب نظر و ایده آل شماست. این کالباس بر ایتالیایی از حداکثر قطر برش 17 سانتیمتر برخوردار شده است. 

و اما در مدل کالباس بر Swedlinghaus مدل AF350GR اتوماتیک بدنه ای از جنس آلومینیومی دارد که با تیغه تیز استیلی 35 سانت می تواند برش هایی تمیز و یکدست را ایجاد کند. قدرت خارق العاده 0.37 کیلووات (0.49 اسب بخار) آن نیز عملکردی بی نظیر را در این کالباس بر اتوماتیک پدید آورده است.

شما قادر خواهید بود تا با این کالباس بر رومیزی سرعت برش و برش بر مبنای قطر را تنظیم کنید که البته حداکثر قطر برش برای آن 26 سانتیمتر در نظر گرفته شده است. این دستگاه ابعاد 75×80×75 سانتیمتر، ابعاد شاسی 31×32 سانتیمتر و وزن 52 کیلوگرم دارد که می تواند حجم قابل توجهی از برش های هم اندازه را برای شما ایجاد نماید. 

قیمت اسلایسر Swedlinghaus

قابل توجه است که کلیه این محصولات به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شوند که گارانتی 1 ساله دارند. قیمت اسلایسر Swedlinghaus در مقابل کیفیتی که دارد، بسیار مناسب است که می توانید برای خرید همانطور که در بالا گفته شد، از فروشگاه اینترنتی کالباس بر، یکی از نمایندگی کالباس بر سوئدلینگهاوس اقدام نمایید. این نمایندگی به انجام خدمات دیگر از جمله تعمیرات این اسلایسر ها نیز می پردازد که کلیه این خدمات را به همراه ارزانترین هزینه به انجام می رساند. کلیه این خدمات از جمله تیز کردن تیغه و تعویض آن، شکستن حلزونی، ایجاد آلودگی صوتی، دچار عیب شدن سیم برق، سوئیچ اطمینان و یا موتور، سرویس دسته درجه و … از مواردیست که در این نمایندگی با بهترین قیمت انجام می شود. البته لازم به ذکر است که هزینه ی تعمیرات بر اساس ایرادی که در دستگاه پیش آمده متفاوت است که برای کسب اطلاعات بیشتر و مطلع شدن از قیمت هزینه تعمیرات آن می توانید با استفاده از شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید. 

در فروشگاه کالباس بر این امکان برای کلیه خریداران عزیز فراهم شده تا بتوانند برای خرید بهتر و مناسب حیطه کاری خود، راهنمایی های لازم را از کارشناسان مربوطه به طور رایگان دریافت نمایند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر