فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

از نمایندگی کالباس بر محک در تهران، مجموعه ی کالباس بر است که در نظر دارد تا بتواند خدمات اعطایی به مشتریان خود را با کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین شکل انجام دهد. این مجموعه با فروش این نوع کالباس برها، در نظر داشته تا یک محصول ایده آل را به مشتریان خود عرضه کند و در صورت نیاز به تعمیر این دستگاه ها بپردازد. توجه داشته باشید که این مرکز کار تعمیرات این دستگاه ها را نیز انجام می دهد و در صورت نیاز، به تعویض قطعات آن خواهد پرداخت. این مجموعه بزرگ این کار را به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن و با قیمت ارزان انجام خواهد داد. در ادامه شما را بیشتر با این مدل کالباس بر ها و نمایندگی کالباس بر محک آشنا خواهیم کرد. 

نمایندگی اسلایسرمحک

با کالباس بر محک بیشتر آشنا شوید:

در بررسی هایی که از کالباس بر محک می شود می توان این دستگاه را برتر از دیگر برندهای تولیدی ایرانی قرار داد. این کمپانی با دو نمونه محصول که در سایز تیغه ی 27.5 سانتی متر است، توانسته هم مدل ترازو دار و هم مدل معمولی آن را تولید نماید. در این دو نمونه محصول شاهد کیفیت بسیار بالا هستیم، کیفیتی که به دلیل تلاش و کوشش کارکنان در خط تولید این برند نصیب مشتریان می شود. ظاهر شیک و زیبای این محصول نمادی از بکارگیری بهترین روش در ساخت آن ها بوده که به شدت تأثیر گذار در فضای محیط خواهد بود. 

استقامت و مقاومت در این کالباس برها زیاد است که همین ویژگی طول عمر پایداری را برقرار می سازد. بازدهی فوق العاده همراه با عملکرد عالی نیز سبب پر فروش شدن شان در بازار شده است. با خرید این دستگاه ها قادر خواهید بود تا بهترین خروجی را از کالباسبر بدست آورید. برشی یکدست و هم اندازه که ضخامت آن قابل تنظیم است. 

قطعات دستگاه کالباسبر محک: تیغه، تیز کن، کوسه ای، چنگکی، دسته درجه، دسته صندلی، حلزونی

کاربرد: مناسب برای مصارف و حجم کاری کم مانند: رستوران ها و فست فودی ها. 

توجه داشته باشید که به همراه این محصولات 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز قرار می دهند تا خیال مصرف کننده را از بابت کیفیت کالا راحت سازند. 

تیز کن سرخود: همانند سنگ سمباده ایست که در بالای دستگاه قرار دارد و با قرار گرفتن روی تیغه و با چند حرکت کوچک آن را تیز خواهد کرد. 

کالباسبر محک مدل ms275a180s

این کالباس بر از نوع ترازو دار است. یعنی کمپانی محک ساخت این دستگاه را جوری قرار داده که در پایان کار برش می تواند تعداد کالباس اسلایس شده را شمارش کند. ترازوی 3 کیلویی این محصول در کنار دستگاه قرار گرفته که می تواند اسلایس ها را در پایان کار شمارش نماید. تیغه ی این دستگاه 27.5 سانتی متر است که ضخامت برش را تا 8 میلیمتر ارائه می دهد. این کالباس بر از نوع دستی و با طول برش 24 سانتی متر است که برای تکان دادن دسته صندلی نیاز به اپراتوری خواهد داشت. 

ابعاد کالباس بر محک ترازو دار معادل 47 × 31 × 80 سانتی متر است که با وزن 16 کیلوگرمی با طراحی رومیزی قرار گرفته است. پوشش بدنه آن را آلومینیوم آنودایز شده تشکیل داده که استقامت بالایی را به وجود می آورد. همچنین موتوری دارد با توان 180 وات که سبب ایجاد بهترین عملکرد برای کاربر می گردد. 

اسلایسر محک مدل MS275

این محصول از جنس آلومینیوم آنودایز شده و ابعاد 38 × 33 × 42 سانتی متر ساخته شده که وزن 16 کیلوگرم دارد. عملکرد کالباس بر محک مدل MS275، دستی ست و قابلیت این را دارد تا ضخامت لایه ی کالباس را تا 8 میلیمتر تنظیم نماید. این محصول با قدرت موتور 180 وات و قطر برش 24 سانتی متر می تواند بهترین خروجی را برای مصرف کننده ایجاد نماید. 

از آپشن های ویژه ای که بر روی آن قرار داده اند، کفه محافظ است که از ورود حشرات جلوگیری می کند. 

کالباس بر محک

قیمت کالباس بر محک دست دوم

قیمت کالباس بر محک دست دوم مسلماً از مدل نو آن ارزان تر است و طرفداران آن را باید افرادی در نظر گرفت که فقط برای یک مدت زمان کوتاهی به این محصولات احتیاج خواهند داشت. اگر شما نیز جزء این افراد هستید که یا توان مالی کمی دارید و یا دستگاه را تنها برای یک مدت زمان کوتاه نیاز دارید، پیشنهاد ما خرید این محصولات و تهیه آن از فروشگاه کالباس بر است. چرا که انتخاب یک مرکز مطمئن خیال شما را از بابت سلامت بودن دستگاه راحت می سازد. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

خرید تیغه MEAT SLICER محک

شاید این سوال نیز در ذهن شما خطور کند که چه زمانی خرید تیغه کالباس بر محک نیاز است؟ 

در پاسخ به سوال ذکر شده باید بگوییم که تیغه پس از کارکرد های مدام ممکن است کند شود که برای کند شدن آن کمپانی محک تیز کنی بر روی دستگاه قرار داده که می تواند تیغه را تیز نماید. ولی باید این موضوع را هم در نظر گرفت که تیز کردن های زیاد و پی در پی، تیغه را کوتاه خواهد کرد. اگر تیغه کوتاه شود در واقع قطر آن از کالباس کمتر شده و زمانی که این اتفاق بیفتد، به راحتی نمی تواند عمل برش را انجام دهد. خرید تیغه در نمایندگی کالباس بر محک، یعنی فروشگاه کالباسبر یکی از تخصصی ترین مراکز در زمینه فروش این محصولات، با بهترین قیمت امکان پذیر است. 

قیمت کالباس بر محک

برای بررسی قیمت کالباس بر محک باید بگوییم که این کمپانی دو مدل محصول دارد که ترازودار آن گرانتر از مدل معمولی می باشد که با توضیحات محصول متوجه قیمت بالای آن خواهید شد. اما در کل اگر بخواهیم ای دستگاه ها را با سایر مدل ها مقایسه کنیم، اینطور باید بیان کرد که قیمت آن ها بسیار ارزان است. این ارزانی به دلیل حذف هزینه های اضافی و در عوض قرار دادن بهترین عملکرد همراه با کیفیت در دستگاه است تا برآورده کننده ی نیاز مخاطب از هر حیث باشد. 

برای ارتباط با این مرکز ( کالباس بر ) می توانید از طریق وب سایت، شماره تلفن و حتی به صورت حضوری مراجعه نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر