فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

پارس برش از تولیدات داخلی کشورمان ایران است که در صدر تولیدات این کارخانه کیفیت و در کنار آن قیمت مناسب نمایان می باشد. این تولیدات برای رفع نیاز مصرف کننده در جهت ورقه ورقه کردن و اسلایس کردن ژامبون است که نمای زیبایی را به غذا در جهت سرو کردن می بخشد. گستردگی نمایندگی های متعدد در سرتاسر ایران خیال مصرف کننده را از هر جهت راحت می سازد چرا که در وهله ی اول تأمین آن ها به راحتی ممکن می شود و سپس در صورتیکه که دستگاه به مشکل خورد و یا دچار نواقصی گردد به راحتی می توان با مراجعه به این مراکز دستگاه را تعمیر نمود. از جمله نمایندگی کالباس بر پارس برش، فروشگاه کالباس بر kalbasbor.com است که با قرار دادن تیم پشتیبانی قوی در زمینه ی فروش و تعمیرکاران حرفه ای برای تعمیر و تعویض قطعات به یاری مشتریان خود شتافته و در نظر دارد تا بتواند با انجام کلیه این خدمات به نحو احسن یکی از بهترین ها قلمداد شود، بهترین ها در دید مخاطبان و مشتریان خود.

دستگاه کالباس بر

شرکت پارس برش

پارس برش از برند های معروف و مشهور ایرانیست که در ردیف قرار گیری و مقایسه با محصولات هم سطح خود، یکی از بهترین هاست. این مجموعه تمامی تلاش خود را بکار بسته و توانسته دستگاهی را روانه ی بازار سازد که مناسب برای رستوران ها و فست فود ها می باشد. این کمپانی در تولیدات خود در نظر داشته تا استقامت و مقاومت را افزایش دهد و سبب افزایش طول عمر محصول شود. طول عمری که با بهترین عملکرد و بازدهی در دستگاه امکان پذیر است. این محصول همراه با گارانتی و ضمانت نامه است که با داشتن ظاهری بسیار شیک و قیمت بسیار مناسب از تجهیزات آشپزخانه با کیفیت در جهت اسلایس کردن ژامبون می باشد. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

کالباس بر پارس برش تیغه ایتالیایی

کالباس بر پارس برش تیغه ایتالیایی که اندازه ی آن 275 میلیمتر است، دارای تسمه آلمانی و تیغه استیل ایتالیایی است که محصول مشترک سه کشور ایران، آلمان و ایتالیا می باشد. باید خیالتان را راحت کنیم که تیغه ی این محصول از نوع بهترین است که دیر کند می شود و می تواند بهترین برش ها را ایجاد نماید. 

برای بدنه به سبب افزایش مقاومت از آلومینیوم بهره گرفته اند و روکش آن را آنودایز شده قرار داده اند. این کالباس بر دستی است. حال کالباس بر دستی چیست؟ این مدل محصولات برای تکان دادن دسته صندلی نیاز به نیروی انسانی دارند. یعنی با تکان خوردن این قطعه به سمت تیغه، کار برش انجام می شود. 

از قابلیت های دیگر این کالباس بر پارس برش، تنظیم ضخامت لایه ی کالباس است که از 2 میلیمتر تا 2 سانتی متر می توان این ضخامت را تغییر داد. موتور در این محصول 18 وات است که می تواند عملکرد فوق العاده ای را به همراه داشته باشد. برای جابجایی نیز باید بگوییم که وزن 18 کیلوگرمی آن حمل راحتی را به همراه می آورد. 

از دیگر توانایی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تیز کن: برای زمانیست که تیغه کند شده است.
  • چنگکی: کالباس را تا انتها نگه می دارد تا برش را بدون اینکه لطمه ای به دست وارد شود، انجام دهد. 

قیمت کالباس بر پارس برش

برای رتبه بندی و بررسی قیمت کالباس بر پارس برش باید به ارزان بودن این دستگاه اشاره کرد که قیمت پایین آن به معنی نداشتن و یا کم داشتن کیفیت نیست، چرا که این کمپانی تمامی تلاش خود را در جهت حذف هزینه های اضافی و بکار گیری بهترین فنون برای تولید بکار بسته تا محصولی با بهترین عملکرد و در عین حال قیمت ارزان توزیع نماید تا برطرف کننده نیاز مصرف کننده در جهت تأمین یک کالای کاربردی باشد. 

تیغه، تیز کن، خوشیدی، چنگکی، دسته درجه، دسته صندلی، حلزونی و .. همه و همه از بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته شده اند و از چیدمان کنار هم این قطعات محصولی تولید شده که از بهترین ها می باشد. تیغه و تیز کن را در بالا به آن اشاره کردیم و توضیحات کامل را دادیم. خورشیدی حفاظ این تیغه است. 

چنگکی هم کالباس را تا قسمت انتها برای برش نگه می دارد. دسته درجه ضخامت کالباس و دسته صندلی نیز برای برش کالباس است که نیاز به تکان دادن به صورت افقی را دارد. حلزونی هم در ارتباط با دسته درجه است. 

اسلایسر ایرانی

کالباس بر پارس برش دست دوم 

بسیاری از افراد یا بدلیل بودجه کم و یا بخاطر استفاده کوتاه مدت از اسلایسر، ترجیح می دهند که کالباس بر پارس برش دست دوم را تهیه کنند. چنانچه در نظر داشتید که این کالا را در مدل دست دوم آن خرید کنید، بهتر است که از یک مجموعه ی مطمئن این کار را انجام دهید تا از سلامت دستگاه مطمئن باشید. کالباس بر، نمایندگی کالباس بر پارس برش، علاوه بر این برند دارنده ی دیگر کالباس بر ها در مارک های مختلف است، یعنی این مجموعه اختصاص دارد به این نوع دستگاه ها که برای برش دادن کالباس بکار می روند. برای خرید این دستگاه در مدل نو و یا دست دوم می توانید از این نمایندگی اقدام نمایید و خریدی با ارزانترین قیمت به روش حضوری و غیر حضوری داشته باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر