فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

کالباس بر اتوماتیک، کلید موفقیت شماست! اگر در محیط هایی مشغول به فعالیت هستید که روزانه می خواهید حجم زیادی از فرآورده های گوشتی نظیر ژامبون و کالباس را برش دهید، لازم است که یک کالباس بر اتوماتیک بخرید! در این حیطه ها اولین مورد برای افزایش بازدهی، سرعت کار است چرا که سبب افزایش خروجی از لایه های کالباس و ژامبون به مقدار قابل توجهی می شود. کالباس بر اتوماتیک نیز چون تمامی عملیات برش کالباس را به صورت اتوماتیک انجام می دهد بهترین انتخاب برای کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس و فروشگاه های پروتئینی و دیگر مصارف پر حجم خواهد بود. 

در ادامه مقاله کالباس بر اتوماتیک، کلید موفقیت شما، درباره ی عملکرد این محصول و مزایای آن با شما صحبت خواهیم کرد.

کالباس بر اتوماتیک 

کالباس بر اتوماتیک بهتر است یا کالباس بر دستی؟

برای تفاوت بین این دو نمونه کالباس بر بهتر است که ابتدا با توضیحات آن ها آشنا شویم.

در گروه کالباس برها، نوع دستی آن رایج ترین شکل این دستگاه ها در بازار است که مدل های مختلفی را در این گروه شاهد هستیم. عملکرد کالباس بر دستی به این صورت می باشد که برای انجام عملیات برش نیاز دارد تا فردی در کنار کالباس بر قرار بگیرد و با گذاشتن کالباس بر روی دستگاه، دسته صندلی را به سمت تیغه هدایت کند تا کار برش با حرکت دادن کالباس به سمت تیغه و برخورد آن با تیغ انجام شود. در این مدل باید این موضوع را در نظر بگیرید که در هر بار استفاده از دستگاه، باید اپراتوری این دسته صندلی را در جهت افقی حرکت دهد تا کار اسلایس کردن صورت پذیرد. 

در کالباس بر اتوماتیک یا اتومات قضیه کاملاً عکس این مورد است. یعنی بدون نیاز به نیروی انسانی می توان برش دادن کالباس را به صورت خودکار انجام داد بدون دخالت دست یا نیروی انسانی.

در نظر داشته باشید که خرید این مدل دستگاه اسلایسر به صرفه تر است به این صورت که نیازی به نیروی انسانی ندارد و می تواند با عملکرد اتومات خود سرعت در کار را با بازدهی بالا به وجود بیاورد.

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

با انواع کالباس بر ها آشنا شویم:

قبل از پرداختن به انواع کالباس بر صنعتی، ابتدا بهتر است تا این نمونه دستگاه ها را بهتر بشناسیم. 

کالباس بر نمونه ای از دستگاه های برش و یا اسلایس کالباس، سوسیس، ژامبون، گوشت و … است که در ابعاد بزرگ تر طراحی شده و از قدرت موتور به همراه دوام، پایداری و بازدهی بیشتر برخوردار می باشد. این محصول از نمونه تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی است که در بسیاری از مشاغل از جمله: خرده فروشی ها، سوپر مارکت ها، فروشگاه های پروتئینی، رستورانها، فست فودها، کارخانجات بسته بندی، هتل ها و … بکار می رود. البته در نظر داشته باشید که برای هر محیط باید مدل مناسب را انتخاب نمایید تا بتوانید خروجی موفقیت آمیزی را در پیش داشته باشید. 

خب اکنون می خواهیم شما را با نمونه کالباسبر های صنعتی آشنا سازیم که شرط اولیه در انتخاب یک دستگاه مناسب، شناخت این محصولات است. 

کالباس بر ها در نمونه های کالباس بر تیغه 25، 27.5، 30، 32 و 35 تولید و به بازار عرضه می گردد. باید در نظر داشته باشید که هر کدام از این دستگاه ها مناسب برای محیط خاصی ( کم حجم و پر حجم ) هستند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. 

  • کالباس بر تیغه 25 سانت: این محصول ایده آل برای کاربرانی است که حجم کاری کمی دارند از جمله خرده فروشی و سوپر مارکت. البته باید در نظر داشته باشید که این نمونه دستگاه را برای مصارف خانگی نیز استفاده می کنند. اگر از جمله افرادی هستید که می خواهید برای منزل خود کالایی را خرید کنید که پر قدرت و استقامت بالاتری داشته باشد، این گزینه قطعاً انتخاب درستی خواهد بود. 
  • کالباس بر تیغه 27/5 سانت: این کالباسبر دربردارنده حجم کاری نسبتاً کم بوده و قابلیت استفاده را بیشتر برای رستوران ها و فست فودها دارا است. 
  • کالباس بر تیغه 30 سانت: این نمونه کالباس بر را برای مصارفی استفاده می کنند که پرحجم است پس اگر شما نیز با کسب و کارهایی سروکار دارید که می خواهید بازدهی بالایی از کار را شامل شوید، کالباس تیغه 30 سانتی متر انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. پروتئین فروشی هایی با حجم کاری بالا، رستوران ها و فست فود از جمله این مشاغل هستند. 
  • کالباس بر تیغه ی 32 سانت: این اسلایسر را نیز طراحی کرده اند برای پاسخگویی به حجم کاری زیاد که می توانید در بین انتخاب کالباس برهایی با تیغه ی بزرگ این مورد را هم قرار دهید. 
  • کالباس بر تیغه 35 سانت: این دستگاه که بزرگ ترین مدل دستگاه برش کالباس را تشکیل می دهد با عملکرد حرفه ای خود قادر به ارائه اسلایس های یکدست و تمیز با سرعت بسیار بالا خواهد بود که بازدهی کار شما را نیز رونق می بخشد. اگر نیاز به تهیه یک محصول هم چی تمام را دارید، این دستگاه می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. تیغه، تیزکن تیغه، موتور، تسمه و سایر قطعات در این کالا با مقاومت بالا و کیفیت مطلوب ساخته می شود. 

در نمونه های ذکر شده در بالا شاهد عملکرد دستی و اتومات این دستگاه ها هستیم که بسته به نیاز کاربر، مورد بعدی در انتخاب کالباس بر می باشد.

اسلایسر صنعتی اتوماتیک

نکات لازم در زمان خرید دستگاه کالباس بر صنعتی اتوماتیک

  • جنس تیغه
  • ایمنی دستگاه
  • تعداد موتور
  • سرعت
  • قدرت موتور
  • دارای بودن تیغه تیز کن
  • سایز تیغه 

انتخاب کالباس بر اتوماتیک، کلید موفقیت شما خواهد بود. چرا که سرعت عمل در کار را با برش های تمیز و یکدست به همراه می آورد که بدون دخالت دست این عمل را انجام میدهد. 

در واقع با خرید این نمونه دستگاه ها می توانید کیفیت، بازدهی، ایمنی، سرعت و … را افزایش دهید و رونق را به محیط کاری خود هدیه نمایید. 

در میان برند های دیده شده در بازار نیز باید به ایرانی و ایتالیایی بودن آن ها هم توجه نمایید. مثلاً در برند ایتالیایی شاهد کالباس بر امگا، کالباس بر اوماس، کالباس بر سیرمن، کالباس بر سوئدلینگهاوس، کالباس بر NOAW و کالباس بر فیمار هستیم و در نمونه ایرانی می توان کالباس بر محک، کالباس بر پارس برش و کالباس بر براکس را دید.

قیمت کالباس بر اتوماتیک

برای تعیین سطح قیمت کالباس بر اتوماتیک باید به طور کلی بگوییم که این محصولات گرانتر از مدل دستی هستند که باز هم در مدل و برند هایی که دارند این رقم تغییر می کند. 

بسته به نیاز خود و هدفتان از خرید، بهتر است این دستگاه ها را از مجموعه بزرگ کالباس بر بخواهید. ما در این فروشگاه با گردآوری انواع دستگاه های ایرانی و ایتالیایی در نظر داشته ایم تا بتوانیم بهترین کیفیت را همراه با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه نماییم و برای رسیدن به مقصد و هدف نهایی یعنی رضایت مصرف کننده سعی کرده ایم تا از هیچ خدمتی دریغ نکنیم. 

در صورتی که در زمان خرید در انتخاب مردد هستید، می توانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید. در زیر به نمونه سوالاتی که اکثر مشتریان در زمان خرید از ما دارند اشاره کرده ایم، بهتر است تا آن ها را مطالعه نمایید، شاید این سوالات پرسش شما نیز باشد. 

سوالات متداول

آیا کالباس بر تیغه 25 سانت در نوع اتوماتیک نیز موجود هست؟

مدل اتوماتیک را در نمونه های کوچک کمتر می توان دید ولی بسته به شرکت سازنده، مدل ها مختلف هستند که می توانید در فروشگاه کالباس بر انواع آن ها را مشاهده کنید.

قیمت کالباس بر دستی گران تر است یا اتومات چرا؟

در نمونه اتومات قیمت افزایش می یابد که البته بخاطر عملکرد این کالا می باشد که نیازی به دخالت نیروی انسانی در جهت تکان دادن دسته صندلی را ندارد. بنابراین این شعار کالباس بر اتوماتیک، کلید موفقیت شما، به سبب وجود همین عملکرد دستگاه خواهد بود.

از کالباس بر صنعتی هم می توان برای مصارف خانگی استفاده نمود؟

خیر بازدهی در این کالباس بر ها زیاد است و اگر از دسته افرادی هستید که در هفته یا ماه فقط یکبار مصرف از این دستگاه را دارید، به شما خرید این محصولات را پیشنهاد نمی کنیم.

برای تعمیر کالباس بر به کجا مراجعه نماییم؟

تعمیر کالباس بر نیاز به متخصص و فرد ماهر در این زمینه را دارد که مجموعه کالباس بر به خوبی از عهده ی آن برآمده و توانسته این کارا با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن برای شما انجام دهد.

فرق کالباس بر دستی و اتوماتیک؟

کالباس بر دستی پس از قرار دادن کالباس بر روی دستگاه لازم است تا فردی دسته صندلی را تکان دهد تا کار برش انجام گیرد ولی در کالباس بر اتومات این کار به صورت کاملا خودکار صورت می پذیرد.

تفاوت کالباس بر ایتالیایی و ایرانی؟

کالباس بر ایتالیایی مقاوم تر و با دوام تر است و برای ساخت این تیغه از استیل استفاده می کنند. محصولات ایتالیایی دیرتر نیاز به تعمیر دارند و تیغه ی آن ها نیز دیرتر کند می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر