فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

همه ی ما بی شک در زمان خرید به دنبال یک دستگاه با کیفیت هستیم تا ضمن برطرف نمودن نیازمان، دستگاه از مرغوبیت و سطح بازخورد بالایی برخوردار باشد. در واقع کیفیت خوب مساوی با طول عمر بالا، خروجی متعادل، عملکرد بی نظیر و …است که نیاز به یک سری بررسی قبل از سفارش را می طلبد. دستگاه ها کالباس بر یا همان دستگاه اسلایسر از تجهیزاتی معرفی می شوند که انتخاب خوب آن ها موجب ایجاد بهترین بازدهی خواهد شد. پس در نظر داشته ایم در این مقاله شما را با این محصولات شگفت انگیز که امروزه فروش آن ها در بازار رواج بسیاری داشته است آشنا سازیم و توضیح دهیم که کالباس بر با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

با ما همراه باشید تا به طور کامل به بررسی این موضوع بپردازیم. 

کالباس بر چیست؟ 

قبل از شناخت ویژگی های دستگاه کالباس بر ( meat slicer ) بهتر است که تعریف کلی از این محصول را داشته باشیم. در کل دستگاه های اسلایسر محصولی برای برش دادن کالباس یا ژامبون به صورت ورقه ای هستند. نکته ی مهم در این تجهیزات، قابلیت تنظیم ضخامت لایه کالباس است. یعنی می توانید طبق نیاز و سلیقه ی مصرف کننده ضخامت نازک و یا ضخیم را ارائه نمایید. 

امروزه شکل های مختلفی از این محصولات را در برند های متفاوت در بازار شاهد هستیم که این رواج سطح تولید، به منظور پر استفاده بودن آن ها قرار داده می شود. با پیشرفت تکنولوژی و نیاز انسان به راحتی در کار، دستگاهی در صدر تولیدات قرار داده شده که برای انواع رستوران ها، فست فودها، فروشگاه ها، کارخانجات و حتی مصارف خانگی نیز قابلیت استفاده را دارد. قابل توجه است که این محصولات در انواع خانگی و صنعتی موجود هستند. البته سخن ما در این مطلب بیشتر بر روی نمونه صنعتی آن ها متمرکز می شود. 

در ابتدا و قبل از اختراع این تجهیزات، برش یا اسلایس کالباس یک هنر در آشپزی قلمداد می شد که حتی بسیاری از آشپزها سر این موضوع به خود می بالیدند که چه هنر دستی دارند! البته نمی توان از نقص های این کار که با استفاده از چاقو قابل انجام بود گذشت.

برش کالباس با چاقو، کاری زمان بر و خسته کننده بود همچنین در بسیاری از مواقع با خطراتی نظیر بریدن دست همراه می شد که در حالت خوشبینانه این بریدن جراحت کمی را به همراه داشت. همچنین نمی توان به طور قاطعانه گفت که واقعاً این برش ها یکدست و تمیز می شدند که اگر بخواهیم چنین چیزی را تأیید کنیم باید بگوییم که مغلطه کرده ایم! چرا که کار دست بی خطا نیست و اطمینانی بر تمیز بودن و یکدست بودن آن نیز وجود ندارد.

از نظر بهداشتی هم که تماس دست با کالباس، محال بود میکروب و یا باکتری را به ژامبون منتقل نسازد. تا اینکه نسل کالباس بر های دستی روانه بازار گردید که نسبت به اسلایس با استفاده از چاقو از معایب کمتری برخوردار بودند، ولی از مشکلات این دستگاه ها نظیر سرعت کم در ازای صرف انرژی زیاد هم نمی توان صرف نظر کرد، بالاخره نسل پیشرفته تر این دستگاه ها جایگزین تمامی تجهیزات ناقص در بازار شد، که به کالباس بر برقی مرسوم هستند. 

این محصولات توانسته اند جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کنند و یکی از پرطرفدار ترین دستگاه ها در صنعت تجهیزات آشپزخانه صنعتی قلمداد شوند. تمامی این اقلام در انواع مختلف تولید می شوند که بنا بر نوع آن ها می توان سطح استفاده را تعیین کرد. 

قبل از خرید دستگاه کالباس بر این نکات را به یاد داشته باشید

دستگاه کالباس بر

دانستن نکاتی که شرط لازم در خرید کالباس بر است!

همانطور که در بالا به این موضوع هم اشاره کوتاهی کردیم، دستگاه های اسلایسر بنا بر سطح کاربرد و استفاده در دو گروه کالباس بر خانگی و صنعتی قرار می گیرند. مدل خانگی آن ها مشخص است که ابعاد کوچک، وزن سبک، بازدهی کم و … را دارد. ولی در نوع صنعتی تقسیم بندی های متعددی قرار می گیرد که در زیر به طور کامل همه ی این موارد را بررسی خواهیم کرد. 

به طور کلی کالباس برها بر اساس سایز تیغه و عملکرد ارزیابی می شوند. 

تیغه 25 سانتی متر: تیغه این دستگاه قطر 25 سانتی متر یا 250 میلیمتر را داراست که برای مصارف کم حجم و کوچک کاربردی است. سوپر مارکت ها و خرده فروشی ها از گروه پرمصرف این محصولات هستند. البته در مصارف خانگی نیز می توان از آن ها استفاده نمود. ابعاد این تجهیزات کوچک و وزن آن ها سبک است. 

تیغه 275 میلیمتر: این دستگاه نسبت به مدل 25 سانتی متر ابعاد بزرگ تری داشته و برای حجم کاری نسبتاً کم مناسب می باشد. رستوران های کوچک، فست فود ها، فروشگاه ها و … از جمله مشاغلی هستند که در صورت خرید دستگاه اسلایسر، گزینه ی ایده آل برای آن ها این مورد خواهد بود. کالباسی که با این محصولات برش می دهید باید از درصد گوشت کمی برخوردار باشد. 

تیغه 30 سانتی متر: این نمونه دستگاه اسلایسر در گروه اسلایسر های صنعتی جای دارد که قطر تیغه تعیین شده برای آن 300 میلیمتر است و استفاده را برای مصارف پر حجم مناسب قرار می دهد. رستوران های بزرگ، فروشگاه های پروتئینی، هتل ها از گروه پرمصرف این دستگاه ها می باشند که می توانند ژامبون هایی با درصد گوشت بالا را برش دهند. 

تیغه 35 سانتی متر: در واقع بزرگ ترین و قدرتمند ترین نمونه کالباس بر های تولید شده، اسلایسر 350 میلیمتر می باشد که با تیغه ی بزرگ برای مصارف با حجم بسیار زیاد بهترین انتخاب خواهد بود. کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس از جمله این مراکز قلمداد می شوند. ابعاد بزرگ، وزن زیاد و قیمت بالای این محصولات درخور توجه است. 

خب تا اینجای کار انواع سایز های meat slicer را شناختیم. حال به بررسی دومین تقسیم بندی یعنی عملکرد دستگاه می رسیم که در نوع دستی قرار دارد یا اتومات؟

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

دستگاه کالباس بر با عملکرد دستی: این محصول همانطور که از نامش بر می آید برای انجام کار برش، نیاز به استفاده از نیروی دست را دارد. شاید بپرسید چگونه؟ در واقع وقتی شما ژامبون را بر روی دستگاه اسلایسر قرار می دهید، باید با حرکات دسته صندلی به سمت تیغه، کار ورقه ورقه کردن انجام شود که در این نمونه تجهیزات، این کار با کمک دست صورت می پذیرد. یعنی شخصی در هر زمان استفاده از دستگاه باید در کنار آن قرار بگیرد و دسته صندلی را به سمت تیغه با حرکت های افقی تکان دهد.

و اما مدل دستگاه کالباس بر اتومات! تمامی مراحل گفته شده را انجام داده ولی به صورت خودکار! یعنی زمانی که کالباس روی دستگاه واقع می شود، تکان دادن قطعه دسته صندلی به صورت اتوماتیک است و نیازی به نیروی انسانی ندارد. کاربرد این نمونه دستگاه ها بیشتر برای مصارف پرحجم یا همان دستگاه های اسلایسر با تیغه 30 و 35 سانت خواهد بود. چرا که این ویژگی بر قیمت آن ها افزوده و در مقابل سرعت در کار را نیز افزایش داده است که مورد توجه محیط هایی خواهد بود که حجم کاری بالایی دارند.  

نکاتی که کیفیت کالباس بر را نشان می دهد!

1. بهترین تیغه برای دستگاه اسلایسر صنعتی

از بهترین تیغه ای که برای دستگاه اسلایسر صنعتی می توان استفاده کرد، تیغه استیل است. ولی چرا؟ چون هم با کیفیت تر است و هم تیز تر و حتی دیرتر کند می شود. استیل خاصیت ضد زنگ دارد و باعث می شود تا در زمان شست و شوی آن دچار زنگ زدگی نگردد. در واقع تیغه مهم ترین جزء دستگاه کالباس بر تلقی می شود که کیفیت آن بسیار مهم است. 

2. جنس بدنه چگونه باشد؟ 

بهترین جنس تعیین شده برای این تجهیزات، آلومینیوم آنودایز است. امروزه با پیشرفته تکنولوژی ساختار تمامی این اقلام را بر جنس آلومینیوم با روکشی از آنودایز قرار داده اند که استقامت دستگاه را در برابر عوامل محیطی بسیار حفظ می کند. 

3. اندازه دستگاه را فراموش نکنید!

قبل از خرید توجه نمایید که ابعاد در نظر گرفته شده برای این دستگاه ها چقدر است؟ سپس اقدام به خرید کنید. این محصولات در طراحی رومیزی قرار دارند بنابراین فضای کمی را اشغال می کنند. 

4. آیا می توان دستگاه را به راحتی شست؟

از سایر نکاتی که نیاز به توجه بسیار را دارد، قابل شست و شوی بودن دستگاه و تمیز شدن راحت بدنه است. بهداشت دستگاه بسیار مهم است پس توجه داشته باشید تا این قابلیت برای قطعات از جمله تیغه برقرار باشد. بدنه نیز باید با یک دستمال مرطوب به راحتی تمیز شود. 

5. صدای دستگاه کم است یا زیاد؟

دستگاه پر قدرت تر با صدای بلندتری همراه است.

6. موتور اسلایسر

دستگاهی با موتور پر قدرت مسلماً عملکرد بهتری را دارد. این قطعه نیز نقش مهم تری را در دستگاه های اسلایسر انجام می دهد پس توجه داشته باشید دستگاهی با کیفیت قلمداد می شود که موتور پر قدرت تری هم داشته باشد. 

7. قرار گیری تیز کن بر روی محصول

تیغه دستگاه پس از مدتی کار کردن نیاز به تیز کردن دارد چرا که کند می شود. تیغه ی کند شده دیگر نمی تواند عملکرد اولیه برش را برای شما داشته باشد تا زمانیکه تیز شود. برای تیز کردن تیغه نیاز به تیز کن است که امروزه بر روی اکثر دستگاه های کالباس بر صنعتی قرار می دهند تا بتوان به راحتی این کار را انجام داد. 

کالباس بر صنعتی

چگونگی خرید کالباس بر

بهترین مارک دستگاه کالباس بر کدام است؟

امروزه تنوع دستگاه های کالباس بر در بازار بسیار زیاد شده است ولی از آن جایی که ما در این مقاله در نظر داشته ایم تا باکیفیت ترین این اقلام را به شما معرفی نماییم، لذا در گروه مارک ایتالیایی باید امگا و اوماس، در گروه ایرانی باید به محک و پارس برش اشاره کنیم.

بسیاری از فروشگاه ها در سطح بازار هستند که هم به صورت اینترنتی و هم به صورت آنلاین در زمینه ی فروش این محصولات فعالیت می کنند ولی اگر شما از دسته افرادی هستید که نمی توانید به هر فروشگاهی اعتماد نمایید ما باید به شما مجموعه بزرگ کالباس بر را معرفی میکنیم. فعالیت 10 ساله این مجموعه در زمینه فروش تخصصی دستگاه کالباس بر شاهدی بر مطمئن و قابل اعتماد بودن این مرکز می باشد. امکان خرید حضوری در کنار خرید اینترنتی قابلیتی است که این مجموعه برای سفارشات ایجاد کرده تا در صورتیکه نیاز به دیدن فعالیت این مجموعه از نزدیک را دارید، بتوانید به آدرس درج شده در سایت مراجعه کنید. 

 

سوالات متداول

آیا ممکن است که تیغه کالباس بر باکیفیت هم کند شود؟

بله ممکن است ولی با گذشت زمان بیشتر. کند شدن تیغه به دلیل استفاده های متداول از دستگاه کالباس بر است که اتفاق می افتد و در صورت کند شدن هم نیاز به تیز کردن دارد. تیغه ی تیز شده را می توانید با استفاده از تیز کنی که بر روی دستگاه قرار گرفته تیز کرد.

برای شستن دستگاه کالباس بر، می توان بدنه را مستقیماً زیر شیر آب قرار داد؟

خیر. برای تمیز کردن بدنه دستگاه کافیست که تنها با دستمال مرطوب کثیفی را از آن بزدایید.

بهترین زمان برای شستن دستگاه اسلایسر چه زمانیست؟

پس از هر بار استفاده از دستگاه در جهت افزایش طول عمر قطعات هم که شده بهتر است که محصول را تمیز نمایید. برای تمیز کردن هم کافیست که 1- برق دستگاه را قطع کنید. 2- پیچ و مهره دیافراگم را شل کنید 3- پیچ نگهدارنده را جدا کنید 4- تیغه را به کمک دستگیره جدا سازید 5- تیغه را شسته و سپس خشک نمایید و دوباره ببندید.

نمونه دستگاه کالباس بری که دارای قابلیت وزن کشی ژامبون برش داده هم باشد کدام است؟

از نمونه دستگاه های کالباس بری که قابلیت شمارش ژامبون برش داده را داشته باشد، می توان به کالباس بر محک ترازو دار اشاره کرد. این دستگاه مجهز به ترازوی دیجیتال 3 کیلویی است که می تواند در پایان برش های ژامبون، آن ها را توزین نماید.

برای تعمیر meat slicer به کجا مراجعه نماییم؟

بهترین مجموعه برای تعمیر دستگاه کالباس بر، مجموعه بزرگ کالباس بر است که با وجود تعمیرکاران حرفه ای و کاربلد به تعمیر دستگاه اسلایسر با قیمت مناسب می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر