فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

قبل از خرید دستگاه کالباس بر این نکات را به یاد داشته باشید! قبل از تهیه دستگاه کالباس بر رعایت یک سری نکات لازم و ضروری است ولی ابتدا باید شناخت کلی درباره این دستگاه و کارکرد آن و همچنین انواع آن را بدست آورید تا انتخاب بهتری را داشته باشید. در تعریفی که از دستگاه کالباس بر یا به اصطلاح اسلایسر می شود، می توان گفت برای برش دادن ورقه ای کالباس در ضخامت های مختلف بکار می رود. در واقع این محصول به شما کمک خواهد کرد تا بدون دخالت دست، به راحتی و با سرعت بالایی برش دادن کالباس را انجام دهید. این محصولات امروزه در نوع خانگی و صنعتی ساخته شده اند که انتخاب آن ها بنا بر نیاز کاربر و حجم کاری آن برآورد می شود. در ادامه به توضیحات بیشتری درباره ی این محصول و انواع آن خواهیم پرداخت. 

انواع دستگاه کالباس بر 

کالباس بر ها در سه گروه خانگی، فروشگاهی و صنعتی قرار گرفته اند. البته تقسیم بندی دیگر نظیر نوع دستی و اتوماتیک دستگاه نیز وجود دارد که الویت بعدی در انتخاب است. 

اسلایسر خانگی: این دستگاه ها در ابعاد و قطر تیغه کوچک ساخته شده اند که قادر به ارائه برش هایی از کالباس به صورت ورقه های تمیز و یکدست هستند. بیشتر افراد برای کسب درآمد هم که شده اقدام به تولید کالباس خانگی کرده اند که هم طرفداران بیشتری دارد و هم از نظر بهداشت این مواد غذایی برای سلامتی انسان مضر نیستند. برای انجام این کار، نیاز به خرید دستگاهی است تا پاسخگوی نیاز آن ها باشد بنابراین مدل خانگی اسلایسر بهترین انتخاب خواهد بود. 

کالباس بر فروشگاهی: دستگاه هایی با سایز تیغه 25 و 27.5 سانتی متر در این گروه جای می گیرند که مناسب برای استفاده افراد در سوپرمارکت ها، فست فود و رستوران ها، خرده فروشی ها، پروتئینی ها و … خواهند بود. این محصولات عملکرد دستی دارند و پاسخگوی نیاز کاربر با حجم کاری کم هستند. این دستگاه ها برای برش کالباس با درصد گوشت کم طراحی شده اند. 

کالباس بر صنعتی: برای برش گوشت با درصد گوشت بالا و قطر بزرگ تر، باید از اسلایسر صنعتی استفاده نمایید. دستگاه هایی با سایز تیغه 30 و 35 سانتی متر، در این گروه قرار دارند که قابل استفاده برای پروتئینی های بزرگ، کارخانجات سوسیس و کالباس و کارخانجات بسته بندی هستند. این محصولات در نوع دستی و اتومات می باشند که انتخاب هر کدام از این مدل ها مطابق با حجم کاری کاربر تلقی می گردد. 

کالباس بر فروشگاهی

معرفی انواع سایز کالباس بر صنعتی

meat slicer دستی: این دستگاه بعد از قرار گرفتن کالباس، نیاز دارد تا شخصی در کنار آن حضور داشته باشد تا برای اسلایس کردن ژامبون، دسته صندلی را به سمت تیغه تکان دهد. با حرکت دسته به سمت تیغه اسلایس کردن ژامبون انجام می شود. 

meat slicer اتومات: در مدل اتومات بر خلاف دستی، نیازی به اپراتور برای برش دادن نیست. بلکه کار لایه لایه کردن ژامبون به صورت خودکار انجام می شود. این مدل بیشتر برای حجم کاری بالا در جهت افزایش سرعت عمل و حذف نیروی انسانی مورد استفاده است. 

طرز استفاده از دستگاه اسلایسر

ابتدا باید این نکته را در نظر داشته باشید که می خواهید کالباس را با چه قطری برش دهید؟ به همین منظور با استفاده از دسته درجه تیغه این تنظیمات را اعمال نمایید. با این کار برای تنظیم قطر ورقه، کوسه ای از تیغه فاصله می گیرد و یا به آن نزدیک می شود. 

در قدم بعدی در نظر داشته باشید که روکش کالباس را تا جای ممکن از آن جدا نماید و بر روی دسته صندلی قرار دهید. با استفاده از دسته ای که بر روی دسته صندلی قرار دارد، ژامبون را به سمت تیغه نزدیک نمایید و اجازه دهید کار برش انجام شود. سپس کالباس را روی خورشیدی برسانید تا مجدد برش ورقه بعدی انجام شود. 

بهتر است قبل از خرید دستگاه کالباس بر این نکات را به یاد داشته باشید!

بهتر است قبل از خرید دستگاه کالباس بر این نکات را به یاد داشته باشید تا بهترین خروجی از لایه های کالباس را با حجم مورد نظر تحویل بگیرید. 

  1. میزان استفاده شما از دستگاه: توجه داشته باشید که چه مدت از روز نیاز دارید از دستگاه استفاده نمایید و در هر نوبت چقدر دستگاه روشن است و یا برش مواد غذایی در چه حجمی می باشد. این نکات از ضروری ترین عوامل در انتخاب meat slicer هستند که باید بررسی شوند. 
  2. تیغه: تیغه ی این محصولات بهتر است که از جنس استیل ضد زنگ باشد تا در هنگام شست و شوی دچار زنگ زدگی نگردد. همچنین استیل از خاصیت دیر کند شدن و برش های تمیز و یکدست برخوردار است. سایز تیغه برای این دستگاه ها بنابر حجم کاری مصرف کننده در اندازه ی 25، 27.5، 30، 32 و 35 سانتی متر قرار دارد. 
  3. ابعاد: قبل از خرید دقت نمایید که فضای اختصاص یافته برای این کالا چقدر است؟ ابعاد این دستگاه ها مختلف بوده و وزن آن ها نیز بر حسب همین ابعاد سنجیده می شود. بیشتر این دستگاه ها علی الخصوص مدل فروشگاهی، به صورت رومیزی طراحی شده اند. 
  4. جنس بدنه: استفاده از آلومینیوم آنودایز شده در بدنه که طی آخرین فناوری های روز در ساخت این قطعات بکار می رود، موجب می شود ضمن ایجاد مقاومت بالا در دستگاه از تمیز کردن راحتی نیز برخوردار باشد. 
  5. قابلیت شست و شوی: چون این دستگاه ها مستقیماً با مواد غذایی در ارتباط هستند، بنابراین بهتر است که محصولی را خریداری نمایید که قطعات آن به راحتی قابل تمیز شدن باشد. 
  6. صدا: هر چقدر قدرت دستگاه بالاتر باشد، صدای تولید شده آن نیز بیشتر است. توجه نمایید که اگر برای مصارف خانگی از این دستگاه ها استفاده می کنید، از این نکته غافل نشوید. 
  7. موتور دستگاه: کالباس بر ها دونوع موتور دارند: موتور چرخ دنده دار و تسمه دار. در نوع اول یعنی چرخ دنده، قدرت بیشتر و صدای تولید شده نیز بلند تر است. هزینه ی تعویض این موتورها بالا بوده و بدون داشتن تخصص نمی توان آن ها را تعویض کرد. در نوع دوم یعنی تسمه ای، قدرت کمتر و در نتیجه صدای تولیدی هم کمتر است. این موتور ها ارزان بوده و به راحتی قابل تعویض اند. 

کالباس بر اتوماتیک

نحوه ی تمیز کردن ورق کن کالباس

  • اولین کار برای تمیز کردن، انتخاب مواد شوینده است. به همین منظور از مایع ظرفشویی استفاده نمایید. 
  • مطمئن باشید که دستگاه به برق متصل نیست. 
  • قطعات جدا شونده را از هم باز کنید. 
  • در برخی از مدل ها امکان اینکه بتوان قطعات را در داخل ماشین ظرفشویی برای شست و شوی قرار داد، وجود دارد. 

تمیز کردن تیغه: تیغه چون از مهم ترین قطعات در این محصولات است و مواد غذایی نیز با استفاده از این قطعه برش داده می شوند، بنابراین باید در زمانی مشخص آن را تمیز نمایید. به محدوده داخلی و اطراف تیغه هم توجه داشته باشید چرا که ممکن است که مواد گوشتی در آن جا تجمع یافته باشند. برای تمیز کردن آن ابتدا با استفاده از کادر به طوریکه که به بدنه دستگاه آسیب وارد نسازد، آن را پاک نمایید سپس توسط ابر و مواد شوینده کثیفی را از آن بزدایید. 

اگر تیغه قابلیت جدا شدن داشته باشد به راحتی اجازه می دهد تا روغن ها را از آن تمیز نمایید. همچنین می توانید پشت محفظه را هم تمیز کنید. 

از دیگر روش های تمیز کردن اسلایسر استفاده از ژامبون منجمد شده است. این عمل به شما کمک می کند تا برش های تمیز تر و همچنین از باقی ماندن مقادیر گوشتی به دستگاه جلوگیری شود. 

نکات لازم در نگهداری از دستگاه کالباس بر

قیمت انواع meat slicer

برای اطلاع از قیمت انواع meat slicer فروشگاه کالباس بر بهترین گزینه است. این مجموعه با داشتن تمامی مدل های ایتالیایی، ایرانی و چینی در پی رفع نیاز کاربر است و تمامی تلاش خود را در جهت فروشی با بهترین کیفیت و نظارت انجام می دهد. از دیگر خدمات انجام شده توسط این نمایندگی، تعمیر دستگاه های اسلایسر است به این معنی که کلیه این محصولات زیر نظر بهترین تعمیرکاران مورد بررسی قرار می گیرد و به رفع اشکال پرداخته می شود. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر