فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

همانطور که می دانید، کلمه ی اسلایس slice به معنای برشی از یک چیز و یا خرد کردن است. دستگاه اسلایسر slicer نیز از این کلمه برخاسته شده و وسیله ای می باشد که در جهت لایه لایه کردن کالباس و یا ژامبون بکار می رود. در این میان می توانیم به دستگاه کالباس بر اشاره کنیم، که قادر به ارائه برش هایی از ژامبون به صورت یکدست و هم اندازه خواهد بود. کالباس برها در انواع خانگی و صنعتی تولید شده اند تا جوابگوی کاربر در جهت رفع نیازشان باشند. کالباس بر صنعتی و کالباس بر خانگی هر دو یک وظیفه، یعنی برش دادن کالباس را انجام می دهند. تفاوت این دستگاه ها به قدرت موتور، نوع تیغه، حجم دستگاه، بازدهی و … باز میگردد که در مدل صنعتی تمامی این موارد گفته شده در نوع بالا و بزرگ قرار دارند. برای مثال ابعاد بزرگ و موتور پرقدرت. روی سخن ما بیشتر ما محصولات صنعتی این دستگاه هاست که در مقاله معرفی انواع سایز کالباس بر صنعتی در نظر داریم تا شما را با این محصولات خارق العاده آشنا سازیم. 

کالباس بر

بررسی و معرفی انواع سایز کالباس بر صنعتی

اسلایسر صنعتی برای مصارف بزرگ و پر حجم نظیر فروشگاه های پروتئینی، رستوران، کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس و … مناسب می باشد که می تواند خروجی از بهترین برش های ژامبون را با حجم بالایی ارائه دهد. بی شک نیاز به تهیه این دستگاه در کنار شما به عنوان یک دستیار حرفه ای ضروری است تا بتواند با سرعت عمل بالا و عملکرد خارق العاده بهترین نتیجه را عایدتان سازد. 

نکته ی مهم در تهیه و استفاده از این محصولات، انتخاب درست درباره ی سایز تیغه و عملکرد کالاست که نیاز به بررسی دقیق تر دارد. در کل تمامی کالباس بر های صنعتی را بر اساس قطر تیغه و نوع عملکرد محصول می سنجند تا بتوانید با بررسی این موضوعات خروجی ایده آل تان را از دستگاه دریافت نمایید.

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

در بررسی و معرفی انواع سایز کالباس بر صنعتی باید گفت که تیغه ی این تجهیزات در سایز های 25، 27.5، 30 و 35 موجود است و بر اساس عملکرد نیز می توان به نوع اسلایسر دستی و اتوماتیک اشاره کرد.

منظور از سایز، قطر تیغه است که بهترین نوع آن استیل ایتالیاست. این قطعه که مهم ترین عضو این دستگاه را تشکیل می دهد، کار بریدن و اسلایس کردن ژامبون را بر عهده دارد. تیغه مهم ترین بخش دستگاه های اسلایسر، باید از تیزی، مقاومت و استحکام خوبی برخوردار باشد. با استفاده از این عضو می توانید تعیین کنید که دستگاه شما برای حجم کاری بالا مناسب است یا حجم کاری کم. در کل کالباسبر ها را بر اساس همین سایز تیغه می توان به مدل های فروشگاهی، پروتئینی و صنعتی تقسیم بندی کرد.  

کالباس بر فروشگاهی: در این گروه از کالباس بر های کوچک، می توانیم اسلایسر تیغه 25 سانت و تیغه 27.5 سانت را قرار دهیم. در مدل 25 این محصولات که با عنوان کالباس بر خانگی نیز از آن ها یاد می شود، برای مصارف کم حجم و در مدل 27.5 برای محیط های نسبتاً کم حجم استفاده می شود. این محصولات در ابعاد و جثه ی کوچک تری نسبت به مدل های پروتئینی و صنعتی قرار گرفته اند و می توانید از آن ها در سوپر مارکت ها، فروشگاه ها، رستوران ها، فست فود و … استفاده کنید. 

کالباس بر پروتئینی: کالباس برهایی با سایز تیغه 30 و 32 سانت را در این گروه جای داده اند که مورد استفاده برای مصارفی با حجم کاری بالا هستند. هتل ها، فروشگاه های بزرگ پروتئینی، رستوران های بزرگ، فست فودها و … از مشاغلی هستند که نیاز به تهیه این دستگاه ها را خواهند داشت. این محصولات معمولاً در ابعاد بزرگ و وزن بالا قرار دارند.

شما با خیال راحت می توانید با استقاده از این دستگاه ها در روز برش هایی با بازدهی بالا و به صورت یکدست و تمیز را داشته باشید.  

با کالباس بر مخصوص پروتئینی بیشتر آشنا شوید!

کالباس بر صنعتی: از اسم محصول مشخص است که در گروه محصولاتی قرار گرفته که برای کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس با حجم بسیار بالا طراحی شده است. کالباس برهایی با تیغه 35 سانتی متر را در این دسته جای می دهند که قادر به برش ژامبون با درصد گوشت بالا و قطر بزرگ است. بدنه ی این محصولات صنعتی را از بهترین آلیاژ که محکم و بادوام است می سازند. همچنین دارای تیغه ی تیز و محکمی است که می تواند برش های تمیزی را برای کاربر ارائه دهد. با این slicer، بازدهی کار را افزایش و سبب بالا رفتن سرعت کار خود شوید. افزایش این دو مورد موجب رونق در کسب و کار تان خواهد شد. 

اسلایسر صنعتی

عملکرد کالباس بر دستی به چه صورت است؟

بعد از قطر تیغه کالباس بر، حال نوبت به نحوه ی عملکرد دستگاه می رسد که مورد بعدی در سنجش انتخاب برای این محصولات خواهد بود. کالباس بر دستی، رایج ترین شکل از این دستگاه ها در بازارند که همیشه نیاز دارند تا در هنگام کار با دستگاه فردی در کنار اسلایسر قرار بگیرد و دسته صندلی را تکان دهد. یعنی بعد از قرار دادن کالباس در جایگاه مربوطه، برای این برش انجام شود باید دسته صندلی به صورت افقی به سمت تیغه به حرکت درآید. حرکت این قطعه به سمت تیغه موجب لایه لایه کردن ژامبون خواهد شد. 

بررسی نحوه عملکرد کالباس بر اتوماتیک

automatic meat slicer نوع دیگر از نمونه های کالباس بر صنعتی است که بدون نیاز به نیروی انسانی در خدمت دستگاه، قادر به برش دادن ژامبون به صورت خودکار می باشد. در واقع نحوه ی عملکرد این محصول، کاملاً عکس مدل دستی می باشد و بدون نیاز به اپراتور به صورت خودکار عملیات را انجام می دهد. در این دسته بندی کالباس برهایی با سایز 30 و 35 سانت قرار گرفته اند که می توانند با بازدهی بالای خود و سرعت زیادی که در اسلایس کردن دارند، نیاز حیطه ی شغلی پرحجم شما را به خوبی پاسخگو باشند.

کار با این محصولات بسیار آسان است ولی باید در نظر داشته باشید که نسبت به مدل های دستی، هزینه پرداختی بابت خرید آن ها گرانتر خواهد بود که البته این موضوع بخاطر اتومات بودن کالاست. یعنی با قرار دادن کالباس بر روی دستگاه و راه اندازی آن، عملیات برش دادن به صورت خودکار شروع می شود.

آیا کالباس بر اتوماتیک، کلید موفقیت شماست؟!

کالباس بر اتوماتیک

توجه داشته باشید که در هنگام خرید این دستگاه ها علاوه بر تیغه و عملکرد باید به بدنه کالباس بر، قدرت موتور، سرعت، تیز کن تیغه و … اهمیت دهید. همه ی این موارد در کنار هم موجب می شوند تا بتوانید لذت در کار کردن را به همراه خروجی بالا تجربه کنید. 

نکات لازم در نگهداری از دستگاه برش ژامبون

  • کالباس بر همانند تجهیزات صنعتی دیگر نیاز دارد تا روزانه مورد تمیز کردن و شست و شوی قرار بگرید. 
  • بعد از پایان کار با دستگاه بهتر است که برای تمیز کردن آن اقدام نمایید. 
  • بدنه را با دستمالی مرطوب تمیز کنید. 
  • برای خرید سوسیس و کالباس، به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. 
  • تیغه از جمله قطعاتیست که نیاز به شست و شوی پس از پایان کار با محصول را دارد.  
  • بهتر است ابتدا از کارایی دستگاه اطلاعات لازم را بدست آورید و سپس اقدام به اسلایس میوه و سبزیجات نمایید. 

بورس کالباس بر در تهران 

بعد از کسب اطلاعات درباره ی این محصولات، حال نوبت به تهیه آن ها می رسد. اگر شما نیز در دسته افرادی هستید، که نمی دانید برای خرید باید به چه فروشگاه مطمئنی مراجعه نمایید، ما به شما مجموعه kalbasbor را پیشنهاد می کنیم. تمامی هدف این مرکز در جهت ارائه بهترین مدل دستگاه های کالباس بر است و در این راه تمامی تلاش خود را بکار بسته تا بتواند با ارائه انواع این محصولات در مدل های مختلف و عرضه با بهترین قیمت، گامی در جهت آسودگی خاطر نیاز کاربر در جهت خرید بردارد. این مجموعه با گسترده کردن روش های خرید که به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی نیز هست، شرایطی را ایجاد کرده تا همه ی افراد بتوانند سفارشات خود را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهند. 

همچنین برای مشاوره در خصوص خرید نیز می توانید از این فروشگاه، مشاوره رایگان دریافت نمایید. 

بهترین دستگاه کالباس بر

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر