فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

اگر بخواهیم کالباس بر مخصوص پروتئینی را توضیح دهیم، ابتدا باید به سایز تیغه ی آن ها اشاره کنیم که باعث شده این کالباس برها به انواع خانگی، فروشگاهی و صنعتی تقسیم شوند. اما قبل از پرداختن به این موضوع ابتدا لازم است که یک توضیح کوتاه و مختصر درباره ی دستگاه کالباس بر داشته باشیم. کالباس بر محصولی در جهت اسلایس و لایه لایه کردن کالباس است که می تواند با سرعت بالا و به صورت بسیار تمیز برش های هم اندازه و یک دست ایجاد نماید. با این دستگاه علاوه بر افزایش سرعت عمل در کار، می توانید بازدهی فوق العاده ای را در روز داشته باشید که این دو عامل که بازدارنده ی راندمان درست دستگاه هستند، سبب رونق در کسب و کار می شوند. در ادامه مقاله کالباس بر مخصوص پروتئینی توضیحات بیشتری در اختیار شما قرار خواهیم داد.

کالباس بر پروتئینی

چگونه کالباس بر مخصوص پروتئینی را تشخیص دهیم؟

برای تشخیص کالباس بر مخصوص پروتئینی ابتدا لازم است که سایز تیغه ی این محصولات را بشناسید تا بتوانید انتخاب درستی را برای حیطه ی کاری خود داشته باشید. شاید بپرسید چرا؟ مسئله ای که این جا بسیار مهم است تیغه ی این محصولات می باشد. در واقع می توان اینگونه گفت که تیغه مهم ترین قطعه در دستگاه کالباس بر است که کار برش را برای کالباس انجام می دهد. این تیغه در سایز های مختلف ارائه می شود که ظرفیت کاری دستگاه را برای محیط نشان می دهد. 

  1. کالباس بر تیغه 25 سانت مناسب برای خرده فروشی ها و سوپرمارکت هاست که حجم کاری آن ها کم است.
  2. تیغه ی 27.5 سانتی متر نیز در جهت استفاده برای سوپر مارکت ها و فست فودی ها مناسب شده است.
  3. کالباس بر مخصوص پروتئینی، تیغه ی بزرگ تر یعنی 30 سانتی متر دارد که برای رستوران ها و فروشگاه های پروتئینی کاربرد دارد.
  4. کالباس بر تیغه ی 32 برای هتل ها و کالباس بر تیغه ی 35 برای مصارف با حجم کاری بسیار زیاد مانند کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس مناسب است. 

این دستگاه ها هم در مدل ایرانی و هم در مدل ایتالیایی قرار دارند که باید بگوییم مدل ایتالیایی آن ها قاعدتاً از مدل های ایرانی با کیفیت تر هستند. این محصولات در نوع دستی و اتوماتیک نیز قرار دارند که برای ساخت بدنه از آلومنیوم با روکش آنودایز استفاده می کنند که سبب افزایش درخشندگی و جلای خاص به نما و سبب ایجاد مقاومت و استقامت در دستگاه در حد زیادی می شود. این جنس از لحاظ بهداشتی نیز تأیید شده می باشد بدین صورت که مانع از چسبیدن فرآورده های گوشتی به بدنه شده و قابلیت شست و شوی را نیز راحت می سازد.   

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

کالباس بر اتوماتیک

کالباس بر اتوماتیک عمل برش دادن ژامبون را به صورت دستی انجام می دهد یعنی نیازی به تکان دادن دسته صندلی در جهت تیغه ی دستگاه به صورت دستی نیست چرا که این کار به صورت خودکار انجام خواهد شد. کالباس برهای دستی، رایج ترین محصولات دیده شده در بازار این دستگاه ها هستند که برای هدایت دسته صندلی نیاز به نیروی انسانی را خواهند داشت. توجه داشته باشید که تکان دادن این قطعه به سمت تیغه باید در جهت افقی انجام شود. 

اگر محیط کاری شما پر حجم است، پیشنهاد ما به شما خرید کالباس بر اتوماتیک می باشد. چرا که با حذف نیروی انسانی و قرار دادن دستگاه بر عملکرد اتوماتیک، سرعت را افزایش می دهد و چون نیاز به اسلایس کردن مقدار زیادی از کالباس را در روز دارید، اگر به صورت دستی انجام شود کاری طاقت فرسا خواهد بود. 

کالباس بر

قیمت کالباس بر ایتالیایی

برای بررسی قیمت کالباس بر ایتالیایی باید گفت که این کالباسبرها گرانتر از مدل های چینی و ایرانی موجود در بازارند. اما چرا؟ کیفیت ساخت این دستگاه ها بسیار بالا است و اگر بخواهیم از نظر سطح کیفیت آن را رده بندی نماییم باید بگوییم که این محصولات، یکی از باکیفیت ترین دستگاه های نام برده در بین سایر محصولات می باشند. 

کالباس بر امگا، کالباس براوماس و کالباس بر فیمار در این گروه از محصولات جای دارند که با تنوع وسیع، بازار پر رونقی را ایجاد کرده اند. 

بعد از کالباس بر ایتالیایی، مدل ایرانی آن قرار دارد. کالباس بر محک، کالباس بر پارس برش و کالباس بر براکس از معروف ترین این برند ها هستند که می توان گفت از کیفیت مطلوبی برخوردارند و پرکاربرد در جهت استفاده در مصارف بسیار می باشند. این محصولات دارای راندمان فوق العاده ای خواهند بود و برای افرادی که توان مالی برای تهیه کالباس بر ایتالیایی را ندارند، انتخاب مناسبی است. 

کالباس بر بیکرز یک دستگاه چینی ست که در بازار توانسته طرفداران بسیاری را جذب نماید. این کالباسبر هم کیفیت و هم نمای زیبایی را دارا است و با پاسخگویی به نیاز مصرف کننده در حد عالی، توانسته بازار این کسب و کار ها رونق بخشد.

نکات لازم دستگاه کالباس بر

مزیت: با استفاده از این محصولات می توانید سرعت عمل را افزایش دهید و خروجی از بهترین برش ها را به صورت یکدست و بهداشتی بدون دخالت دست ایجاد نمایید. همچنین می توان از بروز آسیاب های جدی به دست جلوگیری کرد. 

نگهداری دستگاه: می دانید که این مواد در تماس مستقیم با مواد غذایی قرار دارند پس لازم است که یک سری نکات بهداشتی و لازم را رعایت کنید تا سبب بروز بیماری در افراد نشوید. دستگاه باید پس از استفاده های روزانه مورد شست و شوی قرار بگیرد. برای تمیز کردن بدنه می توانید از دستمال مرطوب و برای تیغه توصیه ما به شما شست و شوی این قطعه خواهد بود. 

قطعات دستگاه برش کالباس شامل: تیغه، تیز کن، کوسه ای، خورشیدی، دسته درجه، دسته صندلی و حلزونی است. 

برای خرید و یا در صورت نیاز تعمیر این محصولات می توانید فروشگاه کالباس بر یکی از حرفه ای و تخصصی ترین مراکز را انتخاب نمایید و تنوعی از بازار این دستگاه ها را در مدلهای مختلف مشاهده کنید. این محصولات در برند های مختلف با سایز تیغه ی متفاوت موجود هستند که شما مشتریان عزیز می توانید با بهترین قیمت به همراه کیفیت عالی این کالباسبر ها را تهیه نمایید. امکان خرید اینترنتی، حضوری و تلفنی راه را برای مشتریان راحت کرده چرا که به هر طریق که مد نظر داشته باشند یا برایشان راحت تر باشد، می توانند به خرید این محصول بپردازند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر