فروشگاه کالباس بر
امتیاز دهی

در پاسخ به سوال کدام کسب و کارها نیاز به تهیه کالباس بر دارند؟ باید بگوییم که، امروزه با رواج انواع دستگاه های کالباس بر و شناخت انسان ها از عملکرد بی نظیر این محصولات، کسب و کارهای بسیاری از جمله فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، مراکز بسته بندی سوسیس و کالباس، رستوران ها، فست فودها و … نیاز به خرید این دستگاه ها را بیش از هر حرفه ای دیگر می طلبند به این صورت که روزانه می تواند حجم زیادی از ژامبون یا کالباس را برش داده و برای سرو یک غذای بی نظیر آماده کند. دستگاه کالباس بر وسیله ای برای برش دادن کالباس به صورت ورقه با ضخامت های مختلف است که با سایز تیغه ی مختلف و در عملکرد دستی و اتوماتیک عرضه می شود. در این مقاله در نظر داریم تا مبحثی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید متناسب با حیطه ی کاری خود بهترین دستگاه اسلایسر را تهیه کنید. 

اسلایسر

با انواع کالباس بر آشنا شوید:

کالباس برها در 3 گروه فروشگاهی، صنعتی و خانگی موجود هستند. 

کالباس خانگی از نام آن مشخص است که برای مصارف خانگی مناسب شده است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برای رعایت بهداشت و سلامت افراد خانواده هم که شده، سوسیس و کالباس خانگی تهیه نمایند. نکته اصولی مهم برای آماده سازی یک کالباس خوشمزه، برش مرتب و یکدست آن می باشد. این محصولات نسبت به مدل های صنعتی و فروشگاهی از تیغه ی کوچک تری برخوردار هستند. 

سوپرمارکت ها، فست فود و رستوران ها، خرده فروشی ها و … از عمده مشاغلی هستند که کالباس بر فروشگاهی نیاز دارند. این مدل بیشتر به صورت دستی ساخته می شود که البته برای حجم کاری بالاتر نوع اتوماتیک آن ها نیز موجود است.

کالباس بر هایی با سایز تیغه 25 و 27/5 سانت را در این گروه قرار داده اند. 

کالباس بر صنعتی نیز قادر به برش کالباس با درصد گوشت بالا و قطر بزرگ است که در نوع دستی و اتوماتیک بر طبق نیاز و حجم کاری مصرف کننده ساخته می شود. دستگاه اسلایسر 30 و 35 سانت از این گروه محصولات هستند. پروتئینی های بزرگ، کارخانجات سوسیس و کالباس و کارخانجات بسته بندی عمده مشاغل پرمصرف این دستگاه ها به شمار می روند.

به نظر شما کدام کسب و کارها نیاز به تهیه کالباس بر دارند؟

در پاسخ به این سوال که کدام کسب و کارها نیاز به تهیه کالباس بر دارند؟ باید گفت که فروشگاه های مواد غذایی و سوپرمارکت ها، رستوران و فست فودها و پروتئینی ها از مشاغلی هستند که نیاز به این دستگاه ها دارند. ولی قبل از خرید این محصولات ابتدا باید انتخاب مناسبی داشته باشید تا خروجی مد نظرتان را دریافت کنید. در ادامه شما را با این دستگاه ها آشنا خواهیم کرد.

  • تیغه ی 25 سانت: این دستگاه برای مکان هایی که درصد گوشت و قطر کالباس زیاد نیست، کارایی دارد. سوپر مارکت ها و خرده فروشی از مشاغلی هستند که خرید این دستگاه ها برای آن ها توصیه می شود. برندهای مختلفی نیز به ارائه این گروه از دستگاه ها پرداخته اند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. 
  • تیغه ی 27.5 سانت: اگر حجم کاری نسبتاً کمی دارید، توصیه خرید این دستگاه اسلایسر است. رستوران و فست فود با حجم کاری کم می توانند گروه های پرمصرف این دستگاه ها باشند. 
  • تیغه ی 30 سانت: پروتئین فروشی ها، هتل ها و … را باید از عمده مشاغلی در نظر گرفت که نیاز به خرید این دستگاه های اسلایسر با سایز تیغه بزرگ را دارند. اگر حجم کاری شما بسیار بالاست و یا در کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس کار می کنید، سایز تیغه 35 سانت می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. 

بعد از تیغه، نوبت به عملکرد اسلایسر می رسد که در دو دسته بندی دستی و اتوماتیک قرار می گیرد.

کالباس بر دستی: این دستگاه برای انجام برش کالباس نیاز دارد تا فردی در کنار آن قرار بگیرد و دسته صندلی را به سمت تیغه هدایت نماید. با حرکت دسته صندلی، کالباس به سمت تیغه حرکت کرده و برش کالباس اتفاق می افتد. 

کالباس بر اتوماتیک: این محصول برخلاف مدل دستی نیازی به اپراتور برای تکان دادن دسته صندلی ندارد و این کار را به صورت کاملاً خودکار انجام می دهد. این دستگاه ها نسبت به مدل های دستی هم سبب افزایش سرعت کار می شوند و هم اینکه روزانه قادر به ارائه بازدهی بالاتری خواهند بود. این دستگاه اسلایسر را می توانید در کارخانجات، تولیدی های مواد غذایی، پخش کننده کالباس استفاده نمایید. با استفاده از این دستگاه قادر به تنظیم قطر ورقه های کالباس و در پایان چیدمان مرتب آن ها خواهید بود. دستگاه اسلایسر صنعتی اتوماتیک با ارائه خروجی بالا و کیفیت عالی، ایده آل برای مشاغل پر حجم می باشد. 

اسلایسر صنعتی

نکات لازم در هنگام خرید کالباس بر 

  • تیغه مهم ترین قطعه در دستگاه کالباس بر بوده که کار برش دادن و اسلایس نمودن ژامبون را انجام می دهد، پس در انتخاب سایز و جنس آن دقت نمایید. تیغه استیل یک انتخاب عالیست چرا که هم تیز است که این خود باعث ارائه بهترین برش می شود و هم اینکه بدلیل داشتن خاصیت ضد زنگ به راحتی قابل شست و شوی می باشد. 
  • پوشش بدنه از دیگر مواردیست که در انتخاب تأثیر گذار است. آلومینیوم با روکش آنودایز در بدنه استقامت را افزایش و در نتیجه باعث می شود تا مواد گوشتی و پروتئینی به بدنه نچسبد که این مورد در بهداشت دستگاه به شدت تأثیر گذار خواهد بود. همچنین سبب می شود تا تمیزی آن نیز به راحتی و تنها با استفاده از یک دستمال مرطوب قابل انجام باشد. 
  • عملکرد دستی مد نظر دارید یا اتوماتیک؟ این گزینه نیز باید طبق نیاز و حجم کاری کاربر انتخاب شود. 
  • موتور پر قدرت از عمده دلایلیست که کارکرد درست دستگاه را نشان می دهد. 
  • دستگاه باید از سرعت بسیار بالایی برخوردار باشد تا در وقت صرفه جویی و موجب رونق در کسب و کار شود.
  • لازم است بدانید که تیغه پس از مدتی کار کردن ممکن است کند شود، در این صورت داشتن تیز کنی بر روی کالباس بر از مهم ترین آپشن هایی ست که باعث می شود تا کاربر براحتی بتواند کار تیز کردن را انجام دهد. 

تعمیر کالباس بر 

دستگاه اسلایسر همانند دیگر دستگاه ها در بسیاری از موارد نیاز به تعمیر دارد از جمله اینکه:

  • تیغه ی دستگاه کند و یا کوتاه شود. 
  • کالباس ها را به صورت نامیزون و کج برش دهد. 
  • ژامبون در زمان برش، خرد شود.
  • دستگاه در زمان کارکردن از خود صدا تولید کند. 
  • دچار اشکال شدن دسته درجه که برای تنظیم ضخامت برش است. 
  • بروز مشکل در دسته صندلی و یا خورشیدی

تمامی موارد گفته شده در بالا و عوامل دیگر نیاز به تعمیر دستگاه را می طلبد. برای تعمیر نیز ابتدا لازم است که شناخت لازم و کافی از مجموعه ای که می خواهید کار تعمیر را به آن ها بسپارید بدست آورید. از جمله مراکز تعمیر کالباس بر در تهران، مجموعه ی بزرگ کالباس بر می باشد که علاوه بر تعمیر، کار فروش این تجهیزات را نیز انجام می دهد. این مجموعه با بیش از سالها تلاش در این زمینه توانسته اینک یکی از بهترین مراکز تعمیر در تهران شناخته شود که با وجود بهترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران، کار تعمیر اسلایسر را انجام می دهد. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

اسلایسر فروشگاهی

در کل اجزای یک دستگاه اسلایسر را:

  • تیغه: برش دادن کالباس 
  • تیز کن دستگاه اسلایسر: تیز کردن تیغه در مواقع کند شدن
  • موتور: نقش مهمی در عملکرد دستگاه دارد که هرچه موتور پرقدرتمند تر باشد از له شدن و خرد شدن کالباس جلوگیری می کند. 
  • چنگکی: کالباس را تا قسمت انتها برای برش نگه می دارد تا از رسیدن آسیب به دست کاربر جلوگیری کند. 
  • پایه دستگاه: مانع از لرزش دستگاه در حین کارکردن و ایجاد صدا می شود. این پایه ها معمولا جنس لاستیکی دارند. 
  • تسمه دستگاه: برای انتقال نیرو از موتور به فولی است. قدرت فولی و تیغه در برش از تعداد شیار تسمه جدا نیست. تسمه فرانسوی و تسمه ی ایتالیایی بهترین نوع تسمه است. 
  • کوسه ای: تکیه گاهی برای کالباس است. 
  • دسته صندلی: سرعت برش و کیفیت متأثر از دسته صندلی می باشد. این قطعه با روغن کاری به خوبی روان می شود. 
  • دسته درجه: این قطعه ضخامت کالباس را تعیین می کند. 
  • حلزونی: پشت دسته درجه قرار می گیرد. 

روش های کاربردی و لازم برای نگهداری درست دستگاه برش ژامبون

  • روزانه دستگاه را مورد شست و شوی قرار دهید. 
  • تهیه سوسیس و کالباس از حیوانات حلال گوشت باشد.
  • تیغه را حتماً حتماً پس از هر بار استفاده تمیز کنید. 
  • تمیز کردن بدنه با دستمال مرطوب

روش تمیز کردن دستگاه اسلایسر را یاد بگیریم:

  1. دستگاه را از منبع برق جدا کنید. 
  2. شل کردن پیچ و مهره دیافراگم پوشش محافظ تیغه 
  3. جدا کردن پیچ نگهدارنده تیغه
  4. تیغه را با کمک دستگیره جدا کنید. 
  5. تیغ را به سمت لبه مورد شست و شوی قرار دهید. 
  6. تیغه را خشک کنید.
  7. برای بستن تیغه پیچ و تیغه را محکم ببندید. 
  8. برای تمیز کردن بدنه دستگاه اسلایسر، تنها با یک دستمال مرطوب این کار را انجام دهید. 

بهترین برند های اسلایسر صنعتی کدام اند؟

در میان تولید انبوهی از گروه های دستگاه اسلایسر می توان برند هایی نظیر کالباس بر امگا، اوماس، بیکرز، محک، پارس برش، فیمار، براکس، NOAW، سوئدلینگهاوس، سیرمن و الکتروکار را نام برد که انتخاب هر کدام بسته به سلیقه و نیاز مخاطب صورت می گیرد. در این برندها شاهد ارائه بهترین مدل دستگاه اسلایسر برای استفاده در مشاغل مختلف هستیم که می توانید طبق سلیقه و نظر خود هر کدام را انتخاب نمایید. چنانچه نیاز به مشاوره رایگان در خصوص خرید را دارید، مجموعه ی ما در کنار شماست تا بتواند یاری دهنده ی شما در انتخاب یک کالای خوب و مناسب باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر