فروشگاه کالباس بر
5/5 - (4 امتیاز)

نمایندگی کالباس بر بیکرز در تهران به منظور دسترسی راحت تر کاربران شکل گرفته که یکی از این مراکز، مجموعه بزرگ کالباس بر می باشد. این شرکت با بیش از 10 سال فعالیت در این زمینه افتخار داشته تا بار دیگر عرضه محصولاتی را زیر نظر داشته باشد که یکی از بی نظیر ترین دستگاه های کالباس بر صنعتی قلمداد می شوند. کالباس بر بیکرز، یک دستگاه اسلایسر چینی است که در دو نمونه 27.5 و 30 سانت وارد بازار شده است که فروشگاه کالباس بر افتخار داشته تا در زمینه ی خرید و فروش، تعمیرات و تعویض قطعات این دستگاه ها، خدمات ارائه دهد. 

نمایندگی کالباس بر بیکرز در تهران به دنبال تأمین نیاز کاربران، بستری امن را برای خرید و فروش و رضایت مخاطب از بابت تعمیرات در نظر گرفته است تا به دنبال آن موجب اعتبار این مجموعه گردد که می توان به خرید آنلاین (از طریق سایت) و حضوری (مراجعه به شرکت) اشاره کرد و کارهای مربوط به بخش تعمیر که زیر نظر افراد مجرب و کاربلد در این زمینه انجام می شود.

وجود کیفیت در این کالباس بر ها موجب برگزیدن انتخاب های بسیاری از کاربران در بین محصولات این مجموعه شده چرا که بهترین عملکرد را به همراه بهترین خروجی از برش لایه های کالباس پدید می آورد. از دیگر خدماتی که توسط نمایندگی کالباس بر بیکرز در تهران یعنی کالباسبر ارائه می شود، مشاوره رایگان به مشتریان در زمینه ی انتخاب مناسب ترین گزینه و همچنین تعمیرات است که می توانید با شماره گیری شماره تلفن های قرار گرفته در سایت kalbasbor.com، با ما در ارتباط باشید. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

حتما بخوانید: قیمت کالباس بر بیکرز

انواع کالباس بر بیکرز را بشناسیم:

در تعریف و توصیفی که از کالباس بر بیکرز می شود، باید به کیفیت و مرغوبیت این محصولات اشاره کرد که موجب ارائه بازدهی با حجم قابل قبول و ایده آل ترین عملکرد می گردد. تمامی هدف و تلاش ما در این مقاله شناخت بهتر این دستگاه به کاربران است تا اگر روزی نیاز به خرید این تجهیزات پیدا کردید و یا در جستجوی اسلایسری برای حیطه کاری خود بودید، از تولیدات این برند انتخاب نمایید.

و اما در توضیح از مدل های مختلف این تجهیزات باید دو مورد کالباس بر در سایز تیغ 275 و 300 میلیمتر اشاره نماییم که مناسب برای استفاده در فروشگاه ها و مراکز صنعتی هستند. 

کالباس بر بیکرز مدل SXL 275 که با عنوان کالباس بر فروشگاهی نیز شناخته می شود، مناسب برای استفاده در مراکزی با حجم کاری نسبتاً کم مانند فروشگاه های پروتئینی، رستوران ها، فست فودها و … است. این کالباس بر دستی برای انجام عملیات برش دادن مادام در زمان کار با دستگاه نیاز به شخصی دارد تا در کنار دستگاه قرار بگیرد و دسته صندلی (قطعه از اجزاء کالباسبر) را به سمت تیغه هدایت کند. در برخوردی که بین تیغ و کالباس ایجاد می شود، عملیات برش صورت می پذیرد. 

در توصیف از نمای محصول باید به رومیزی بودن آن اشاره کرد و پوششی از آلومینیوم آنودایز شده با تیغه استیل که برقرار شدن این چنین پوششی چیزی جز دوام بالا و مقاومت بسیار را پدید نیاورده است. از مزیت های استیل بودن تیغ می توان به تیز بودن و دیر کند شدن آن و شستشوی راحت بدون زنگ زدگی پرداخت. البته نباید از بدنه غافل شد! چرا که این پوشش سبب شده تا ضمن افزایش طول عمر محصول، بدور از خط و خش باشد و ضمن ایجاد نمای زیبا برای دستگاه، در زمان تمیز کردن نیز تنها نیاز باشد تا یک دستمال مرطوب را به بدنه بکشید. ابعاد این بدنه برابر با 65 × 48 × 45 سانتی متر است و وزن 21.5 کیلوگرم دارد که با داشتن موتوری به قدرت 380 وات سبب برقرار ساختن عملکردی فوق العاده برای شما خواهد شد. 

در زیر این بدنه پایه هایی قرار گرفته اند که از هر نوع لرزش و یا لغزشی جلوگیری می کنند. با این کالباس بر رومیزی بیکرز می توانید ضخامت کالباس را طبق نظر مخاطب تغییر دهید! یعنی ضخامت کم در نظر دارید یا ضخامت ضخیم! 

اسلایسر چینی SXL 275 بیکرز، مجهز به تیز کن سرخود نیز است تا در مواقعی که تیغ کند می شود به راحتی بتوان با چند حرکت ساده دوباره آن را به حالت اول بازگرداند. 

کالباس بر بیکرز تیغه 30 سانت نوعی اسلایسر دستی است که از بدنه آلومینیوم با روکشی از آنودایز و تیغ استیل ساخته می شود. شما می توانید با این کالباس بر شگفت انگیز، فروشگاه های بزرگ پروتئینی، کارخانجات بسته بندی، رستوران ها و … را تجهیز نمایید و نهایت استفاده را از دستگاه خود ببرید. همچنین قادر خواهید بود تا مطابق با سلیقه و نیاز مشتری، برش هایی با ضخامت های مختلف را ایجاد کنید. 

کالباس بر دستی بیکرز در ابعاد 65 × 48 × 45 سانتی متر و وزن 18 کیلوگرم ساخته می شود که حمل راحتی دارد. قدرت موتور آن برابر با 380 وات و طول برش 28 سانتی متر است که شما را شگفت زده می سازد. با این محصول حرفه ای و درجه یک، می توانید نتیجه ای از برش هایی یک اندازه و تمیز را در ابعاد یکسان ایجاد نمایید و رونق را با افزایش سرعت و تمیزی کار به خود هدیه دهید!

این محصول نیز همانند دیگر مدل ارائه شده این کمپانی، دارای پایه های لرزه گیر بوده که با تعداد 4 عدد در زیر بدنه آن قرار گرفته است. این پایه ها ثبات در کار را در زمان روشن بودن اسلایسر و زمان برش دادن ایجاد می کنند. 

این دو محصول در نما یکسان اند ولی در ویژگی یکسری تفاوت ها دارند که با مشاهده این دستگاه ها پی به سازنده متبحر و توانا را می برید که با تمامی تلاش خود موفق به ساخت این چنین محصولاتی با نمای شیک و زیبا شده است. 

حتما بخوانید: تعمیر کالباس بر بیکرز

تعمیرات اسلایسر بیکرز در نمایندگی کالباس بر بیکرز در تهران

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در مجموعه کالباس بر خدماتی نظیر تعمیر و تعویض قطعات نیز صورت می پذیرد، یعنی شما می توانید در صورت نیاز به خرید قطعاتی نظیر تیز کن/ حلزونی/ دسته صندلی/ چنگکی/ موتور/ کوسه ای/ دسته درجه/ تیغ و … آن ها را از این فروشگاه به صورت اصل و فابریک خریداری نمایید. همچنین قادر خواهید بود تا چنانچه دستگاه شما با ایراداتی نظیر: کند شدن تیغ مواجه شد، کار تیز کردن آن را به این نمایندگی بسپارید. همچنین از شایع ترین عیوب دیگر در این دستگاه ها نچرخیدن تیغ در زمان روشن بودن موتور، مشکل داشتن سیم برق، سوئیچ و موتور، تعمیر و سرویس سیستم تنظیم ضخامت برش، خرد کردن ژامبون، له کردن، کج بریدن، خورد کردن آن، ایجاد صدا در زمان کار کردن موتور و سایر موارد است که با نمایندگی تعمیر کالباس بر بیکرز در تهران تماس بگیرید و پس از هماهنگی های لازم، اسلایسر خود را برای تعمیرات به شرکت بفرستید. 

تعمیرات اسلایسر

این مجموعه در کنار شماست تا بتواند بهترین ها را برایتان ارائه نماید. که البته یکی از عالی ترین اسلایسر های صنعتی را، کالباس بر بیکرز می داند به همین منظور این چنین مقاله ای را تهیه کرده تا شما مشتریان و خریداران را با این محصولات پیشرفته در سطح بازار آشنا سازد و بتواند خدمات ارزنده ای  را در این زمینه به کاربران ارائه دهد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر