فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

شاید با خود بگویید که بورس کالباس بر تهران در کجا قرار دارد؟ یا کجاست؟ در نظر داشته ایم تا شما را با مجموعه ای آشنا سازیم که هدف اصلی و در واقع خدمات آن تنها به دستگاه کالباس بر meat slicer اختصاص دارد و در نظر داشته تا با توزیع انواع این محصولات در تمامی مدل و برندهای مطرح در بازار، گامی در جهت خرید آسان و آسوده برای کاربران بردارد. فروش انواع کالباس بر صنعتی و فروشگاهی در نوع دستی و اتوماتیک به صورت رومیزی در برند های ایرانی و خارجی از جمله فعالیت های این مجموعه است که در کنار تمامی این فعالیت ها، به تعمیر دستگاه مورد نظر نیز می پردازد. در ادامه شما را با انواع این دستگاه های اسلایسر و همچنین فروشگاه کالباس بر آشنا خواهیم کرد. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

مرکز فروش کالباس بر در تهران

kalbasbor، از جمله نمایندگی خرید و فروش و بورس کالباس بر تهران است که تخصص آن به دستگاه های اسلایسر اختصاص پیدا می کند. بنابراین هر نوع دستگاهی را که مد نظر داشته باشید در این مجموعه یافت می شود. ولی لازم است که بدانید این دستگاه های صنعتی همانند سایر تجهیزات موجود در بازار، نیاز به یکسری اطلاعات قبل از خرید دارند که لازم می دانیم برای شما عزیزان ذکر نماییم. 

در کل دستگاه اسلایسر به سه دسته کالباس بر خانگی، کالباس بر فروشگاهی و کالباس بر صنعتی تقسیم بندی می شود. در نوع خانگی دستگاه هم ابعاد کوچک تری دارد و هم اینکه پذیرفتن مقدار حجم کاری آن کمتر است، بنابراین بازدهی بالایی با استفاده از این دستگاه ها نخواهید داشت و همانطور که از نام آن ها مشخص است، تنها مناسب مصارف خانگی هستند. 

در meat slicer فروشگاهی که برای استفاده در سوپرمارکت ها، فست فود و رستوران ها، خرده فروشی ها، پروتئینی ها و … بکار می رود، دستگاه می تواند برای پاسخگویی به نیاز حجم کاری نسبتاً کم مناسب باشد. البته باید در نظر داشته باشید که ژامبون های آماده برای اسلایس با استفاده از این محصولات باید از درصد گوشت کمی برخوردار باشند. 

نوع صنعتی آن نیز که قطر تیغه بزرگ تر و ابعاد حجیم تری دارد، برای برش دادن کالباس با درصد گوشت بالا مناسب هستند. در واقع اگر نیاز به محصولی در جهت استفاده برای پروتئینی های بزرگ، کارخانجات سوسیس و کالباس و کارخانجات بسته بندی دارید، این دستگاه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. 

بعد از دسته بندی کالباس برها، نوبت به سایز تیغه دستگاه می رسد که تقسیم بندی مهم دیگر در انتخاب این اسلایسرها می باشد. در کل این محصولات در سایز تیغه 25، 27.5، 30 و 35 سانتی متر قرار می گیرند که هر کدام مختص و مناسب برای گروه شغلی خاصی می باشند. برای مثال دستگاه هایی با سایز تیغه 25 و 27.5 سانت مناسب برای مراکز فروشگاهی، و قطر تیغه 30 و 35 برای مصارف صنعتی کاربردی اند. 

کالباس بر انوماتیک

کسب و کارهایی که نیاز به تهیه کالباس بر دارند

کالباس بر اتوماتیک یا دستی؟ 

به نظر شما کالباس بر اتوماتیک بهتر است یا کالباس بر دستی؟ 

manual meat slicer رایج ترین شکل این محصولات در بازار است که برای برش کالباس نیاز به فردی دارد تا در کنار دستگاه قرار بگیرد و کار اسلایس ژامبون را انجام دهد. در واقع روش کار با این محصول بدین صورت می باشد که بعد از قرار دادن کالباس بر روی دستگاه، نیاز است که شخص دسته صندلی را به سمت تیغه هدایت نماید تا در برخورد مواد با تیغه، کار برش انجام شود. 

automatic meat slicer برخلاف نوع دستی نیازی به اپراتور ندارد و تمامی مراحلی که در بالا ذکر شد، در این محصول به صورت اتومات انجام می شود. در واقع استفاده از این دستگاه بیشتر مناسب برای حجم کاری بالا است چرا که علاوه بر حذف نیروی انسانی موجب می شود تا کار اسلایس کردن با سرعت بالاتری انجام شود. بنابراین نوع اتومات، بیشتر در نوع 30 و 35 این اسلایسر ها مشاهده می شود. 

در کل برای کار کردن با دستگاه اسلایسر یعنی بعد از انتخاب محصول مورد نظر، روکش کالباس را جدا کرده و روی دسته صندلی قرار دهید. اگر محصول شما در نوع دستی باشد باید دسته صندلی را به سمت تیغه نزدیک کنید و اجازه داده تا برش دادن انجام شود و سپس دوباره ژامبون را روی خورشیدی برسانید تا مجدد برش دادن انجام شود. در نوع اتومات نیز همانطور که در بالا گفته شد دسته صندلی خود به صورت خودکار به سمت تیغه حرکت داده شده و کار برش دادن انجام می شود. 

در صورت خرابی meat slicer به کجا مراجعه نماییم؟

این محصولات همانند سایر تجهیزات صنعتی ممکن است دچار اختلال و یا اشکالاتی شوند که قابل رفع است. ولی باید توجه کنید که در صورت بروز مشکل در این دستگاه، بهترین راه حل، ارسال محصول به یک مرکز معتبر است تا کار تعمیر را انجام دهد. همانطور که توضیح دادیم، مجموعه کالباس بر ( بورس کالباس بر تهران )، با راه اندازی وب سایت و علاوه بر آن فروشگاه معتبر در جهت خرید حضوری و اینترنتی، گامی در جهت تضمین کیفیت کالاهای خود و اعتبار بیشتر بین مجموعه کالباس بر و خریداران برداشته است. تخصص این مجموعه علاوه بر فروش انواع دستگاه های اسلایسر، تعمیر آن ها نیز می باشد. پس در صورت بروز اشکالات و یا نواقصی در کالا، بهترین راه حل ممکن را مراجعه دستگاه به مجموعه می داند تا اقدامات لازم در زمینه ی تعمیرات صورت پذیرد. 

از جمله اشکالات پدید آمده، شکستن حلزونی، کج بریدن ژامبون و یا خرد شدن، کند شدن یا کوتاه شدن تیغه، مشکل پیش آمده برای دسته درجه که برای تنظیم ضخامت لایه کالباس بکار می رود، ایجاد صدای زیاد در دستگاه و … از جمله عواملی هستند که نیاز به تعمیر در محصول را می طلبد. 

انواع دستگاه اسلایسر

دانستنی های لازم درباره دستگاه اسلایسر

  •  قبل از خرید دستگاه اسلایسر بهتر است که ابتدا نکاتی نظیر: حجم کاری، سایز تیغه، ابعاد دستگاه، جنس بدنه، جنس تیغه، قابل شست و شوی بودن کالا، موتور، عملکرد و … را مورد بررسی قرار دهید. 
  • اجزا تشکیل دهنده این دستگاه شامل: بدنه، حلزونی، دسته درجه، دسته صندلی، شفت فولی، خورشیدی، تیغه، تیز کن، انگشتی، موتور، پیچ رگلاژ موتور، پایه های کالباس بر، کوسه ای، چنگکی، کالباس گیر می باشد. 
  • بعد از کار با دستگاه حتماً حتماً علاوه بر شست و شوی قطعات، بدنه دستگاه را نیز تمیز نمایید چرا که ممکن است محیطی برای رشد باکتری ها باشد. برای تمیز کردن بدنه بهتر است که با دستمال مرطوب اینکار را انجام دهید. 
  • در زمان استفاده از دستگاه نیز دستانتان را با آب و صابون بشویید. 
  • سعی کنید تا از مراکزی که مطمئن هستید ژامبون حلال گوشت توزیع می نماید، خرید کنید. 
  • در بین بهترین برند های موجود در بازار در زمینه تولید اسلایسر، می توان به امگا، اوماس، محک، پارس برش، فیمار و … اشاره کرد. 

معرفی بهترین دستگاه کالباس بر

سخن پایان، توجه به تمامی موارد قبل از خرید و بعد از خرید علاوه بر اینکه باعث می شود تا انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید موجب می گردد تا بعد از خرید نیز طول عمر دستگاه شما افزایش یابد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر