فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

بسیاری از ما وقتی حرف از تعمیر وسیله ای به میان می آید خود را متخصص دانسته و خود سرانه اقدام به دست کاری کالا می کنیم با این خیال که اگر دستگاه تعمیر یافت خود را به عنوان یک تعمیر کار قلمداد نماییم و اگر هم درست نشد با کلی گله و شکایت با نمایندگی کالا تماس می گیریم و از مرغوب نبودن دستگاه شاکی هستیم. موضوعی که بسیار قابل توجه است این می باشد، یک دستگاه هر چقدر هم که از کیفیت بالایی برخوردار باشد، ممکن است پس از مدتی نیاز به تعمیر پیدا کند. حال فرض کنید که این دستگاه کالباس بر باشد. یک دستگاه کالباس بر در جهت اسلایس کردن ژامبون بکار می رود و در وهله ی اول ایجاد برش های یکدست و هم اندازه ی آن بسیار مورد توجه خواهد بود. بنابراین اگر این کار را نتواند به درستی انجام دهد، در واقع نمی تواند رضایت مصرف کننده را در پیش داشته باشد. سیرمن نیز از برند های مطرح و شناخته شده در سطح جهانی است که به سبب تولید دستگاه هایی با بهترین کیفیت توانسته رضایت مصرف کننده را شامل و درپی آن به عنوان یک محصول استاندارد جهانی شناخته شود. 

این برند ایتالیایی نیز ممکن است با وجود سطح کیفیت بالا، دچار نواقصی گردد که نیاز به تعمیر کالباس بر سیرمن باشد. ولی با در نظر بگرید که تعمیر کالباس بر سیرمن از هر تعمیرکاری برنمی آید بلکه نیاز به یک متخصص در این زمینه را دارد که با دانش و تبحر خود و دوره های آموزشی دیده، رفع مشکل نماید. 

با دستگاه کالباس بر سیرمن بیشتر آشنا شویم:

دستگاه کالباس بر سیرمن ساخت یک کمپانی موفق و در عین حال معروف به نام sirman، در کشور ایتالیا قرار دارد. پس نکته قابل توجه ایتالیایی بودن این دستگاست که سبب شده این کالا ها در دسته با کیفیت ترین و مرغوب ترین تولیدات بازار قرار بگیرد. از کیفیت که بگذریم باید به وجود نمای زیبا در این کالباس برها اشاره نماییم که جلوه ای خاص به آن ها بخشیده که تلفیقی از بکار بردن بهترین جنس به همراه بهترین تکنیک در ساخت بوده که باعث شده یک کالای شکیل را برای استفاده در انواع تجهیزات صنعتی از خرده فروشی ها گرفته تا سوپر مارکت، هتل ها، فروشگاه ها پروتئینی و کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس مناسب قرار دهد. 

عملکرد این دستگاه ها هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک است. اما دستی و یا اتومات بودن یعنی چه؟

کالباس بر دستی: برای توضیح کالباس بر دستی sirman باید گفت که این دستگاه اسلایسر برای ایجاد برش نیاز دارد تا یک نیروی انسانی در کنار دستگاه وجود داشته باشد تا دسته صندلی را به سمت افقی تکان دهد که با حرکت این دسته به سمت تیغه می توان برش ایجاد کرد. قابل توجه است بسیاری از مصارف هستند که به دلیل حجم کاری زیاد، این کار برای آنها طاقت فرسا و زمان بر است، بنابراین ترجیح می دهند که مدل اتومات آن را تهیه کنند. 

کالباس بر اتوماتیک: کالباس بر اتومات برعکس کالباس بر دستی است یعنی نیازی به اپراتور ندارد و کار برش را به صورت خودکار انجام می دهد. 

کالباس بر سیرمن ایتالیا از بدنه ی آلومینیوم بهره برده ولی شاید برای شما نیز این سوال ایجاد شود که چرا آلومینیوم؟ در پاسخ به سوال پیش آمده باید بگوییم که آلومینیوم، فلزی سخت و مقاوم است و دچار خط و خش نمی شود. بکار بردن این پوشش موجب شده تا شاهد دستگاهی باشیم که از نظر مقاومت و استقامت به تأیید رسیده است که این مورد باعث افزایش طول عمر کالا می گردد. علاوه بر این موارد باید بگوییم که این دستگاه ها در تماس با فرآورده های پروتئینی نیاز به تمیز کردن های مداوم را دارند تا محلی برای تجمع میکروب ها و بیماری نگردند. ساخت این محصولات بر اساس این پوشش بدنه موجب می شود تا فرآورده های گوشتی به بدنه نچسبد و محیطی در جهت رشد میکروب و باکتری نباشد به طوریکه بتوان با یک دستمال مرطوب به راحتی دستگاه را تمیز کرد. 

نکته ی مهم دیگر در تمیز کردن افزایش طول عمر دستگاست. منظور از این جمله این است که اگر تمیز کردن کالباس بر بعد از هر پایان کاری انجام شود، سبب افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد که این کار در محصولات سیرمن بدون ایجاد مشکلی در قطعه و بدون هیچ گونه استرسی انجام می شود که این مورد بر میگردد به قطعات با کفی آلومینیومی بکار رفته در ساخت این تجهیزات. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

تعمیر کالباس بر سیرمن در تهران

از جمله مرکز تعمیر کالباس بر سیرمن در تهران، فروشگاه کالباس بر است که با وجود تیم پشتیبانی قوی بدون هیچ گونه نگرانی دستگاه شما را تعمیر و در بازه ی زمانی بسیار کوتاه تحویل می دهد. ولی قبل از مراجعه به این مراکز ابتدا لازم است که قطعات دستگاه کالباس بر و همچنین یک سری مشکلات ایجاد شده در این محصولات را بشناسید. 

– مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی یک کالباس بر تیغه، تیز کن، کوسه ای، خورشیدی، چنگکی، دسته درجه، دسته صندلی و حلزونی می باشد. یکی از اصلی ترین عضو کالباس بر سیرمن، تیغه است. در این محصولات تیغه را از جنس استیل و در سایز های 25، 30 و 35 قرار می دهند. علت ساخت این قطعه از استیل به دلیل شست و شوی راحت تر این قطعه است که در تماس با آب زنگ نمی زند. 

کالباس بر تیغه 25 سانت سیرمن: این کالباس بر کوچک ترین مدل کالباسبر سیرمن است که برای خرده فروشی مناسب شده است. این کالباس بر در حقیقت پاسخگوی نیاز کاری بسیار کم خواهد بود به طوری که از این مدل به عنوان کالباس بر خانگی نیز یاد می شود. 

کالباس بر تیغه 30 سانت سیرمن: این کالباس بر در بردارنده ی حجم کاری زیاد است و برای رستوران ها و فروشگاه های پروتئینی مناسب شده است. در واقع این دستگاه به کالباس بر مخصوص پروتئینی معروف می باشد. 

کالباس بر تیغه 35 سانت سیرمن: این اسلایسر، بزرگ ترین کالباس بر سیرمن است و از آن برای مصارف بسیار پر حجم مانند: کاخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس استفاده می کنند. 

– بعد از تیغه به تیز کن می رسیم که سیرمن بر روی کلیه دستگاه های خود قرار می دهد تا این نیاز کاربر را به تیز کردن تیغه برآورده سازد. این تیز کن شبیه به سنگ سمباده بوده که با قرار دادن بر روی تیغه و چند حرکت ساده، تیغه را تیز می کند. 

– کوسه ای قطعه دیگر در این دستگاه برش ژامبون است که تکیه گاهی برای کالباس محسوب می شود به این صورت که با نگه داشتن کالباس سبب برش آن می گردد. 

– تیغه های کالباسبر اگر بدون حفاظ باشند سبب ایجاد مشکلات و آسیب هایی خواهند شد به همین منظور روی این تیغه ها حفاظی از خورشیدی قرار داده اند. 

– چنگکی نیز همانند کوسه ای است با این تفاوت که این قطعه کالباس را تا قسمت انتها برای برش نگه می دارد. چنگکی از هدر رفتن کالباس و همچنین آسیاب رسیدن به دست جلوگیری می کند. 

– بعضی از مشتریان هستند که کالباس را با ضخامت نازک و بعضی دیگر با ضخامت ضخیم می پسندند. این کار بر عهده دسته درجه می باشد و قابلیت تنظیم دارد. 

– قطعه ای دیگر در تنظیم ضخامت کالباس دخالت دارد که در ارتباط مستقیم با دسته درجه قرار گرفته است. این قطعه حلزونی نام دارد. 

در بالا به دسته صندلی اشاره شد. 

نکات لازم درمورد دستگاه اسلایسر

  • این دستگاه سبب افزایش در سرعت عمل، ایجاد برش یکدست و هم اندازه با ضخامت مختلف، رعایت نکات بهداشتی از لحاظ دخالت نداشتن دست و همچنین جلوگیری از رسیدن آسیب به دست می شود. 
  • دستگاه اسلایسر از جمله دستگاه هایی می باشد که نیاز به تمیز شدن و شستن قطعات دارد تا طول عمر آن ها افزایش یابد. 
  • از عیوب دیده شده در این قطعات شامل این موارد است: کج بریدن و له کردن کالباس، شکستن حلزونی، کوتاه شدن تیغه، صدادار شدن موتور، تنظیم نشدن و یا ایجاد مشکل در تنظیم ضخامت کالباس، دچار عیب شدن سیم برق و سوئیچ

قیمت کالباس بر ایتالیایی SIRMAN

در برداشت قیمت کالباس بر ایتالیایی SIRMAN باید بگوییم که این اسلایسر نسبت به مدل های ایرانی گرانتر است که در برابر این قیمت، کیفیت آن نیز بالاتر از مدل های دیگر می باشد. اما این قیمت در هر دستگاه متفاوت می شود که برای مشاهده می توانید به وب سایت kalbasbor.com مراجعه نمایید و در دسته کالباس بر سیرمن، از محصولات این مدل دیدن کنید و یا با شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و در صورت نیاز به صورت حضوری مراجعه نمایید. 

این مرکز علاوه بر انجام این کار به تعمیر کالباس بر سیرمن و در صورت نیاز به تعویض قطعات آن نیز می پردازد که البته این خدمات را با بهترین قیمت انجام می دهد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر