فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر کالباس بر محک در نمایندگی کالباس بر، با بهترین قیمت و همچنین کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود که برای این کار از خبره ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران کمک گرفته می شود. محک نیز از سازندگانی توانا و زبر دست ایرانی در زمینه ی تولید انواع کالباس بر است که با تولید و عرضه دو نمونه از این محصولات توانسته از موفق ترین ها شناخته شود. کالباس بر یکی از دستگاه های لازم برای اسلایس کردن ژامبون است که این کار را با سرعت بالا و همچنین به صورت یکدست و هم اندازه انجام می دهد. در ادامه شما را با این محصول و همچنین بروز مشکلاتی که سبب تعمیر در کالباس بر محک می شود آشنا می سازیم. 

کالباس بر

نمایندگی کالباسبر محک

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، کالباس بر از جمله مراکز انجام تعمیرات کالباس بر محک است که به تعمیر و یا تعویض موتور کالباس بر، تیغه، حلزونی، دسته درجه، تسمه و … می پردازد که این کار را توسط افراد متخصص و آموزش دیده در این زمینه انجام می دهد. در نظر داشته باشید که این مجموعه تعمیرات را در بازه زمانی کوتاه و با هزینه بسیار کم به انجام می رساند و در نظر دارد که با فروش محصولات محک با قیمت مناسب و تحویل سریع، یکی از بهترین ها شناخته شود. کالباس بر محک در دو مدل تیغه ی 27.5 سانتی تولید می شود که یکی از آن ها در مدل ترازو دار ساخته شده است. در ادامه به توضیح این دو مدل خواهیم پرداخت. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

کالباس بر محک مدل MS275: این مدل با تیغه ی 27.5 سانتی متری، مناسب برای استفاده در خرده فروشی ها، سوپر مارکت ها و فست فود ها می باشد که برای محیط هایی با حجم کاری نسبتاً کم طراحی شده که طولی به اندازه ی 42، عرض 33 و ارتفاع 38 سانتی متر را دارا است. این محصول با وزن کم 16 کیلوگرمی خود حمل آسانی را در پیش دارد و با بدنه ای از آلومینیوم آنودایز شده علاوه بر مقاومت بسیار زیاد، از نمای عالی و شیکی نیز برخوردار شده است. این دستگاه کاربردی با تیغه استیل ضد زنگ خود قادر به برش های یکدست و هم اندازه ای خواهد بود که با دسته صندلی و حرکت دادن آن توسط اپراتور، انجام خواهد شد. موتور این محصول 180 وات قدرت دارد که با وجود دسته درجه قابل تنظیم می تواند برش هایی از ضخامت 1 تا 8 میلیمتر را ارائه نماید. تیز کن سرخود نیز بر روی این دستگاه قرار داده اند تا در مواقعی که تیغه کند می شود، بتوان آن را تیز کرد. از قابلیت های دیگر می توان به: 

  • کفه محافظ
  • قطر برش 24 سانتی متر
  • 2 سال گارانتی
  • 10 سال خدمات پس از فروش اشاره کرد. 

کالباس بر محک ترازو دار: همانطور که از نام محصول بر می آید، در گروه کالباس بر های ترازو دار است که ترازوی کوچکی در کنار آن چسبیده به محصول قرار می گیرد. این دستگاه ترازوی 3 کیلویی و عملکرد دستی دارد و با ابعاد 47 × 31 × 80 سانتی متر و وزن 16 کیلوگرم به فروش می رسد. تیغه ی این محصول ایده آل، 27.5 سانتی متر است که برای مصارفی با حجم کاری نسبتاً کم بکار می رود. این تیغه از استیل و با خاصیت ضد زنگ ساخته می شود و با آن می توانید برش های یکدست و هم اندازه ای داشته باشید. 

با این محصول علاوه بر اسلایس کردن، می توانید توزین کالباس های برش داده شده را انجام دهید. کالباس بر محک با دو عملکرد، مناسب برای رستوران ها، فست فود ها و سوپر مارکت ها است که قدرت موتوری برابر با 180 وات را به همراه طول برش 24 سانتی متر دارد و می تواند خروجی با ضخامت برش مختلف ( نازک و ضخیم ) داشته باشد.

مشکلاتی که نیاز به تعمیر کالباس بر محک دارد:

  • یکی از مشکلاتی که اکثر کالباس بر ها با آن مواجه می شوند، برش های نا مرتب و نامیزون کالباس است که در بسیاری از مواقع نیز ژامبون در حین برش دادن خرد می شود. در زمانی که با این مشکل مواجه شدید باید به یک نمایندگی متخصص کالباس بر محک مراجعه نمایید. 
  • کند شدن تیغه از دلایل اصلی دیگر است که بر اثر استفاده های مکرر ایجاد می شود که در این زمان با تیز کن سر خودی که بر روی محصول لحاظ شده است، می شود کار تیز کردن را انجام داد. قابل توجه است که تیز کردن بیش از اندازه یک تیغه موجب کوتاه شدن آن می گردد که در چنین مواقعی نیاز است تا تیغه را تعویض کرد. 
  • در بسیاری از مواقع ممکن است سیم برق دستگاه دچار مشکل شود که بهتر است تا ابتدا سیم را چک کنید، ولی اگر با چک کردن متوجه شدید که مشکل از سیم نیست، باید به یک تعمیر کار مراجعه نمایید، شاید عیب از سوئیچ و یا موتور باشد. 
  • در بسیاری از زمان ها با روشن بودن دستگاه تیغه نمی چرخد که این احتمال وجود دارد مشکل از تسمه و یا موتور باشد. 
  • عملکرد نادرست دستگاه نیز ممکن است سبب ایجاد صدای زیاد حین کار کردن کالباس بر شود. 
  • یک کالباس بر از قطعاتی نظیر: بدنه، حلزونی، دسته درجه، دسته صندلی، شفت فولی، خورشیدی، تیغه، تیز کن، انگشتی، موتور، پیچ رگلاژ موتور، پایه های کالباس بر، کوسه ای، چنگکی و کالباس گیر ساخته می شود که هر کدام از این قطعات ممکن است دچار عیبی شوند که کار کردن محصول را با اختلالاتی مواجه سازند. مثلا، ممکن است دسته درجه که برای ضخامت کالباس است نیاز به تعمیر داشته باشد. ( با این قطعه می توان تعیین کرد که ضخامت برش ضخیم می خواهید و یا نازک ) و یا حلزونی که تکیه گاهی برای کالباس است بشکند. در چنین مواقعی پیشنهاد ما به شما تماس با نمایندگی و بیان مشکل دستگاه و در صورت لزوم مراجعه به مرکز تعمیر کالباس بر محک خواهد بود.

یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین مراکز در سطح تهران را می توان مجموعه با سابقه کالباس بر معرفی نمود. این شرکت دارنده ی وب سایتی است که در زمینه خرید و فروش و همچنین تعمیر و تعویض قطعات این دستگاه خدمات ارائه می دهد. می توانید به این وب سایت مراجعه نمایید و یا باشماره های زیر که در ادامه برایتان آورده می شود تماس بگیرید و در زمینه ی تعمیر کالباس بر محک، یک دستگاه اسلایسر ایرانی محبوب، راهنمایی های لازم را دریافت کنید. 

02166055298 – 02166086997 – 02144870324 – 02144870995 – 02177084273 – 02177089678 – 09128008209

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر