فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

اگر شما نیز به دنبال جدید ترین سبک های تکنولوژی هستید، بی شک باید نیاز خود به خرید دستگاه های کالباس بر را حس کرده باشید! کالباس بر از کاربردی ترین دستگاه ها برای برش های ورقه ای کالباس با ضخامت قابل تنظیم است که امروزه شاهد استفاده های زیاد آن ها در سوپر مارکت، فروشگاه های پروتئینی، رستوران، فست فود، کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس و … هستیم.

در واقع می توانید با عملکرد فوق العاده ی این محصولات بازدهی کار را افزایش و در نتیجه مشتریان بیشتری را جذب کنید. خروجی ارائه شده از این محصولات، اسلایس های تمیز و یک اندازه از ژامبون و کالباس است که روزانه در مقدار قابل توجهی تحویل شما می دهد. مقاله راهنمای لازم جهت خرید کالباس بر برای همین موضوع تهیه شده است تا بتواند با معرفی کامل از این تجهیزات صنعتی و در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم در خصوص این محصولات، کار خرید را برای شما راحت تر نماید. 

ژامبون برش خورده

دستگاه کالباس بر یک ابزار سریع و پرقدرت در برش دادن کالباس 

با خرید کالباس بر، رونقی در کسب و کار خود به وجود آورید!

این یک شعار نیست چرا که افزایش سرعت برش سبب می شود تا بتوان روزانه حجم زیادی از ژامبون و یا کالباس را برش داد، برش های دقیق و مرتب که سبب رضایت مشتری نیز خواهد شد. به علاوه اینکه قابلیت تنظیم ضخامت لایه کالباس را هم به شما داده است.

کالباس بر در واقع امنیت دستان شما را در برابر وسایل تیزی مثل چاقو که اکثراً برای برش از آن استفاده می کنند، حفظ می نماید. رعایت بهداشت نیز از عمده دلایل دیگر است که برای سلامتی لازم و ضروری خواهد بود. با تمیز شدن مکرر این وسایل و همچنین تماس نداشتن کالباس با دست موجب شده بهداشت بالای این محصولات حفظ شود.

فروشگاه های پروتئینی، سوپرمارکت ها، هتل ها، رستوران ها، فست فودها و …. از مصارفی می باشند که نیاز به تهیه این دستگاه را دارند چرا که هر جا بخواهید یک دیزاین مناسب از فرآورده های پروتئینی ارائه دهید، بی شک نیاز به این دستگاه ها خواهید داشت.

این وسیله کاربردی برای برش دادن کالباس است که می تواند با راحت کردن کار انسان در ورقه ورقه کردن یکدست و هم اندازه ژامبون مفید واقع گردد. کالباس بر ها در نوع صنعتی و خانگی توزیع می شوند که انتخاب شان بسته به نیاز و حجم کاری شما خواهد بود. 

دستگاه کالباس بر

شناخت دستگاه کالباس بر بر اساس مدل های آن 

راهنمای لازم جهت خرید کالباس بر در معرفی انواع این دستگاه های اسلایسر، آن ها را در نوع خانگی و صنعتی قرار داده است. 

کالباس بر خانگی که از اسم آن ها مشخص است، ابعاد کوچک داشته و قادر به ارائه بازدهی بسیار کم در روز می باشند. در واقع این دستگاه ها فقط مناسب برای آشپزخانه منازل شماست.

در نوع کالباس بر صنعتی، دستگاه در ابعاد حجیم تر و موتور پرقدرتمند تری قرار گرفته است. بنابراین می تواند در روز برای مصرف کننده خروجی بیشتری را ایجاد نماید. ایجاد بازدهی بالا برای کاربر، سبب ایجاد کسب و کار پر رونق تر می شود، ولی باید در انتخاب دقت نمایید که چه نوع دستگاهی را برای محیط می خواهید. شرط بعدی برای انتخاب کالباس بر صنعتی، قطر تیغه و نوع عملکرد آن خواهند بود.

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

– راهنمای لازم جهت خرید کالباس بر بر اساس سایز

تیغه مهم ترین قطعه در دستگاه کالباس بر می باشد که کار اصلی آن برش دادن ژامبون است. سایز تیغه در واقع تعیین کننده سایز دستگاست. کالباس بر در سایز تیغه 25 سانت، 27.5 سانت، 30 سانت، 32 سانت و 35 سانت توزیع شده اند. 

کالباس بر تیغه 25 سانتی متر از کوچک ترین گروه کالباس برها، برای خرده فروشی ها و سوپر مارکت ها مناسب می باشد. البته بسیاری از افراد این دستگاه را برای مصارف خانگی هم استفاده می کنند. از این روز به کالباس برهای خانگی نیز معروفند. 

کالباس بر تیغه 27.5 سانتی متر دربردارنده ی حجم کاری نسبتاً کم می باشد. فست فودی و فروشگاه های کوچک، مشاغل پرمصرف این دستگاه ها هستند.

کالباس بر تیغه 30 سانت که با نام کالباس بر پروتئینی نیز شناخته می شود، ایده آل برای مشاغلی با حجم کاری زیاد و با درصد گوشت بالا می باشد. بازدهی با این نمونه از اسلایسر ها بالاست، بنابراین اگر حیطه ی کاری شما شلوغ و پر حجم است، خرید این نمونه از کالباس بر ها ایده آل تان خواهد بود.

کالباس بر تیغه 32 سانتی متر نیز برای رستوران ها، فست فودی های بزرگ و فروشگاه ها بکار می رود که فوق العاده برای ارائه برش های یکدست و هم اندازه با تعداد بالا خواهد بود. 

کالباس بر تیغه 35 سانت، بزرگ ترین گروه کالباس بر های صنعتی است که در ابعاد بزرگ تر، وزن بیشتر و موتور پرقدرت تری ارائه شده است تا شما در طول روز حجم زیادی از برش های یکدست و هم اندازه و با درصد گوشت بالا را ایجاد نمایید. این دستگاه برای کارخانه های بسته بندی سوسیس و کالباس انتخاب مناسبی خواهد بود. قیمت کالباس بر 350 میلیمتر به نسبت دیگر اسلایسر های موجود در بازار گرانتر است. 

دستگاه اسلایسر

– راهنمای لازم جهت خرید کالباس بر بر اساس عملکرد

مورد بعدی در گزینش کالباس بر، عملکرد آن هاست که در نوع دستی و اتوماتیک قرار می گیرد.

کالباس بر دستی برای انجام عملیات برش نیاز به اپراتوری دارد تا با قرار گیری در کنار دستگاه و حرکت دسته صندلی به سمت تیغه کار برش دادن ژامبون و اسلایس کردن آن را انجام دهد.

در کالباس بر اتوماتیک، قضیه کاملاً عکس این موضوع است و نیازی نیست تا دسته صندلی به صورت دستی حرکت کند، بلکه کلیه فرآیند اسلایس کردن به صورت خودکار قابل انجام می باشد. به این صورت که کالباس را بر روی دستگاه قرار می دهید و با راه اندازی آن، منتظر می مانید تا کار ورقه ورقه کردن کالباس به صورت کاملاً اتومات انجام شود. مزیت این عملکرد نسبت به مدل دستی، حذف کردن نیروی انسانی، افزایش سرعت و بازدهی بالاتر کار خواهد بود. از لحاظ قیمت نیز باید گفت که قیمت کالباس بر اتوماتیک نسبت به دستی بالاتر است که این رقم به دلیل کارکرد دستگاه میباشد.

پیشنهاد می کنیم جهت انتخاب بهتر، مقایسه کالباس بر دستی و اتوماتیک را مطالعه نمایید. 

مزایای خرید دستگاه کالباس بر

از فواید اولیه دستگاه کالباس بر فروشگاهی – صنعتی، ایجاد برش های دقیق و هم اندازه است که اگر این کار با استفاده از چاقو انجام می شد، هرگز این خروجی دقیق و مرتب عاید شما نمی شد.

برش دادن ژامبون با چاقو علاوه بر خروجی از لایه های نامرتب و نامیزون کالباس، باعث هدر رفتن زمان زیادی خواهد شد. به علاوه اینکه نمی توان ضخامت لایه کالباس را هم تنظیم کرد. 

دستگاه کالباس بر تیغه 35 سانتی متر

کالباس بر، ایمنی دستان شما را در برابر آسیب هایی که از روش برش دستی به وجود می آید، حفظ می کند. رعایت بهداشت نیز از عمده دلایل دیگر پر فروش بودن این تجهیزات می باشد. تماس نداشتن مواد غذایی با دست و شست و شوی قطعات به محض اتمام کار دلیل بر این عمل است که سبب جلوگیری از انتقال بیماری ناشی از مواد غذایی آلوده به فرد می گردد.

نکته ی مهم دیگر در خرید دستگاه های کالباس بر، افزایش بازدهی کار است. افزایش بازدهی نیز سبب می شود تا رونق در کسب و کار شما پدید آید. رونقی که با رضایت مصرف کننده در پیش است.

اجزای تشکیل دهنده ی کالباسبر را بشناسید

  • بدنه: تمامی قطعات محصول بر روی بدنه سوار هستند
  • حلزونی: در ارتباط با دسته درجه
  • دسته درجه: تعیین کننده ضخامت لایه کالباس
  • دسته صندلی: کالباس را به سمت تیغه می برد برای برش. 
  • شفت فولی: تیغه بر روی این قطعه بسته می شود. 
  • خورشیدی: حفاظی برای تیغه 
  • تیغه: انجام کار برش
  • تیز کن: برای تیز کردن تیغه ی کند شده
  • انگشتی: کوسه ای توسط حلزونی بر روی انگشتی سوار است. 
  • موتور: انتقال گردش به فولی به واسطه ی تسمه
  • پیچ رگلاژ موتور: حرکت موتور به سمت بالا و پایین
  • پایه های کالباس بر: 4 عدد هستند که در زیر دستگاه تعبیه شده است. 
  • کوسه ای: تکیه گاه کالباس
  • چنگکی: نگه داشتن کالباس تا انتها برای برش
  • کالباس گیر: جلوگیری از حرکت کالباس درون تیغه

نکات لازم و قابل توجه در زمان خرید دستگاه کالباس بر فروشگاهی – صنعتی

  • جنس تیغه: برای این قطعه، بهترین جنس استیل ضد زنگ است، تیغه مهم ترین قطعه در ساخت کالباس بر می باشد که مستقیماً با مواد غذایی سرکار دارد. استفاده از استیل سبب می شود تا هم شست و شوی راحت تری برای تیغه به وجود آید و هم اینکه دیر تر کند شود.
  • تعداد و قدرت موتور: تعداد و قدرت موتور بازخوردی برای عملکرد درست دستگاه است.
  • سرعت: دلیل اصلی افراد برای خرید این محصول سرعت آن است تا بتوانند بهترین خروجی را ارائه دهند.
  • تیز کن تیغه: وسیله ای شبیه به سنگ سمباده است که با قرار گرفتن بر روی دستگاه کار تیز کردن تیغه را انجام می دهد. 
  • سایز تیغه: توضیحات لازم به این بخش را در بالا مطالعه نمایید.
  • ایمنی دستگاه: از مواردی دیگر در سلامت بودن کالاست که سبب جلوگیری از حوادث احتمالی خواهد شد.

کالباس بر خانگی

نکات لازم نگهداری دستگاه اسلایسر

  • پس از اتمام کار بهتر است که دستگاه را مورد شست و شوی قرار دهید. این کار سبب طولانی تر شدن عمر کالباس بر می گردد. 
  • برای تمیز کردن بدنه از دستمال مرطوب استفاده نمایید. 
  • تیغه را مرتب مورد شست و شوی قرار دهید. این قطعه عامل مهم در انتقال بیماریست. 
  • برای استفاده از دستگاه لازم است که دستان خود را با آب و صابون تمیز و مرتب بشویید. 
  • برای خرید سوسیس و کالباس، بهتر است که از مراکز معتبر و مطمئن و همچنین از حیوانات حلال گوشت تأمین شود. 

نتیجه گیری

خب تا اینجای مطلب ( راهنمای لازم جهت خرید کالباس بر ) با انواع کالباس بر خانگی فروشگاهی صنعتی آشنا شدید و مدل های آن را شناختید. قیمت این محصولات نیز بنا به نوع دستگاه، برند، قدرت موتور، بازدهی و … تغییر می کند که این مورد بستگی به سلیقه و نیاز شما از دستگاه را دارد. اگر در انتخاب همچنان سردرگم هستید، نگران نباشید! مجموعه تخصصی کالباس بر در کنار شماست تا در خرید یاریتان کند. به همین منظور با تماس با واحد فروش این مجموعه می توانید مشاوره رایگان در خصوص یک خرید مناسب داشته باشد.

برند، کیفیت، جنس تیغه، عملکرد، سایز تیغه و … از موارد مهم در انتخاب و خرید کالباس بر و عوامل موثر بر قیمت آن هستند که بررسی دقیق در این عوامل موثر، موجب بهترین انتخاب و خروجی برای شما خواهد شد. 

امکان خرید حضوری، تلفنی و اینترنتی از مزایای این شرکت است که در نظر داشته تا بتواند بهترین روند خرید را برای کلیه افراد به وجود آورد. علاوه بر فروش در این مجموعه کار تعمیر قطعات نیز صورت می گیرد به این صورت که با بررسی دستگاه به صورت حرفه ای، کار تعمیر را با بهترین قیمت آن هم به صورت اساسی انجام می دهد.

پیشنهاد مطالعه مقالات زیر:

بهترین های کالباس بر ایرانی قیمت مناسب

کالباس بر با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر