فروشگاه کالباس بر
امتیاز دهی

دستگاه کالباس بر را باید به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات آماده سازی غذا معرفی کرد که در سوپر مارکت ها، پروتئین فروشی ها، کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس و … برای لایه لایه کردن و یا ورقه ای بریدن کالباس بکار می رود. بر اساس همین کاربردی بودنشان، کالباس بر ها را در دو گروه دستی و اتوماتیک قرار داده اند. در بررسی و مقایسه کالباس بر دستی و اتوماتیک باید در ابتدا به نحوه ی کار با دستگاه، کاربری، ابعاد و … اشاره کرد که تمایز های این دو را نشان می دهد. در ادامه بررسی دقیق تری در خصوص این موارد خواهیم داشت. 

سلایق مردم در طول تاریخ به خوردن غذا مدام در حال تغییر و تحول است! در دنیای امروزی شاهد روی آوردن مردم به سمت غذاهای فست فودی بوده ایم که سوسیس و کالباس جزء پرفروش ترین های آن ها هستند. علاقه ی افراد در تمامی گروه های سنی به این غذا ها نشان دهنده ی عطر و طعم لذیذ شان است که مخاطب را جذب می کند. برای آماده کردن ژامبون شما نیاز به اسلایس کردن آن را دارید که این کار باید توسط یک وسیله یا ابزار پیشرفته انجام شود. در گذشته برش کالباس با کمک چاقو و توسط دست انجام می شد که بدون خطا و آسیب نبود ولی امروزه با روی کار آمدن تجهیزات آشپزخانه صنعتی برش دادن و ورقه ای خرد کردن کالباس بسیار راحت شده است که می توان این هنر را در ظاهر تمیز و یکدست بریدن آن مشاهده کرد.

اگر شما نیز به دنبال جدید ترین سبک های تکنولوژی هستید، بی شک باید نیاز خود به خرید این سری دستگاه ها را حس کرده باشید. در واقع می توانید با عملکرد فوق العاده ی این محصولات بازدهی کار را افزایش و در نتیجه مشتریان بیشتری را جذب کنید. چرا که با بهترین خروجی از مواد برش داده که اسلایس های تمیز و مرتبی از کالباس و یا ژامبون است را تحویل شما می دهد. 

کالباس بر دستی و اتوماتیک

کالباس بر دستی بهتر است یا کالباس بر اتومات

در بررسی و مقایسه کالباس بر دستی و اتوماتیک باید به کاربرد استفاده آن ها اشاره نماییم. کالباس بر دستی بیشتر مناسب مغازه ها، فست فود ها و سوپرمارکت هاست. کالباس بر اتوماتیک نیز در فروشگاه های پرتئینی بزرگ، کارخانجات، هتل ها، رستوران ها و … کاربرد دارد. 

دستگاه کالباس بر دستی رایج ترین شکل دستگاه های اسلایسر در بازار هستند که با کمک نیروی انسانی و اپراتور کار برش دادن سوسیس و کالباس و مواد پروتئینی را انجام می دهند ولی کالباس بر اتومات برخلاف مدل دستی نیازی به نیروی انسانی نداشته و برای کار کردن با آن کافیست تا کالباس را بر روی محفظه قرار دهید تا عملیات برش به صورت خودکار انجام شود. در واقع شما به راحتی می توانید در زمان برش ژامبون به سایر امورات فروشگاه خود برسید بدون اینکه نگران برش خوردن کالباس باشید!

نمونه های دستی به نسبت اتوماتیک کم حجم ترند در صورتیکه مدل های اتومات در سایز های بزرگ و با وزن های سنگین تری قرار گرفته اند. در گروه دستی باید به اسلایسر هایی در سایز 25، 27.5، 30 و 35 سانت اشاره کرد. ولی در نمونه اتوماتیک بیشتر سایز های 30 و 35 سانت قرار داده شده اند. 

عملکرد کالباس بر اتوماتیک بدون دخالت دست است در صورتیکه شما هر زمان که نیاز به کار با کالباس بر دستی را داشته باشید، باید اپراتور در کنار دستگاه قرار گیرد.  

مقایسه کالباس بر دستی و اتوماتیک از بابت نحوه کار:

در کالباس بر دستی شما بعد از این که روکش را از کالباس جدا نمودید باید آن را بر روی دسته صندلی قرار دهید. حال برای برش خوردن ژامبون نیاز است تا دسته صندلی قرار گرفته بر روی دستگاه را به شکل افقی به سمت تیغه هدایت نمایید تا کار اسلایس انجام شود. 

کالباس بر دستی

روش کار با دستگاه کالباس بر اتوماتیک کاملاً متفاوت از اسلایسر دستی است، در مدل اتومات صفحه برش به شکل خودکار حرکت می کند و نیازی به اپراتور برای قرار گیری در کنار کالباسبر را ندارد چرا که بعد از قرار دادن کالباس، دستگاه به صورت اتومات شروع به برش زدن کالباس می نماید. خوبی دستگاه کالباس بر اتوماتیک این است که کار شما را سرعت می بخشد، در واقع شما بدون نیاز به استخدام نیروی انسانی می توانید برش دادن ژامبون را به صورت مرتب و منظم انجام دهید. البته باید این مورد را هم بیان کرد که قیمت مدل اتومات به نسبت دستی گران تر است که البته این قیمت بالا را باید به دلیل سرعت بیشتر و حذف نیروی انسانی در نظر گرفت. 

شما قادر هستید تا با تنظیم دسته درجه کالباس بر دستی و اتوماتیک، قطر ژامبون را به دلخواه نازک و ضخیم برش دهید. 

روش کار با دستگاه کالباس بر دستی و اتوماتیک

در بالا مقایسه این دو کالباس بر انجام شد، حال این شرایط و نیاز شماست که تعیین می کند که کدام را خرید نمایید!

نکاتی که قبل از خرید کالباس بر دستی و اتومات باید بدان توجه کرد:

  • بهترین آلیاژ برای تیغه

برای این قطعه، بهترین جنس استیل ضد زنگ است، تیغه مهم ترین قطعه در ساخت کالباس بر می باشد که مستقیماً با مواد غذایی سرکار دارد. استفاده از استیل سبب می شود تا هم شست و شوی راحت تری برای تیغه به وجود آید و هم اینکه دیر تر کند شود.

  • سایز تیغه

کالباس بر ها در سایز های 25، 27.5، 30 و 35 سانتی تر قرار داده شده اند که نیاز است تا متناسب با شرایط کاری تان به انتخاب بپردازید. 

انواع سایز کالباس بر صنعتی

 

  • قدرت موتور دستگاه 

تعداد و قدرت موتور بازخوردی برای عملکرد درست کالباس بر فروشگاهی و صنعتی می باشد. 

  • سرعت کالباس بر رومیزی – ایستاده 

دلیل اصلی افراد برای خرید این محصول سرعت است تا بتوانند بهترین خروجی را ارائه دهند.

  • آیا کالباس بر دستی – اتوماتیک شما تیز کنی دارد؟

وسیله ای شبیه به سنگ سمباده، قرار داده شده بر روی دستگاه که با قرار گرفتن بر روی تیغه کار تیز کردن آن را انجام می دهد.

  • ایمنی 

ایمنی بودن کالباس بر به منظور سلامت بودن کالا و جلوگیری از هر گونه آسیب های احتمالی به اپراتور می باشد.

کالباس بر اتوماتیک

جمع بندی

در جمع بندی و مقایسه کالباس بر دستی و اتوماتیک همانطور که گفته شد باید در وهله اول به سرعت بالاتر و قیمت بیشتر اسلایسر اتومات به نسبت دستی اشاره کرد. کالباس بر دستی برای برش دادن نیاز به نیروی انسانی دارد تا دسته صندلی را پس از قرار گیری کالباس تکان دهد در صورتیکه کالباس بر اتومات بدون دخالت دست و به روش کاملاً خودکار کار برش زدن کالباس را انجام می دهد. 

شما در این مقاله با مقایسه کالباس بر دستی و اتوماتیک آشنا شدید! اگر در نظر دارید تا خرید این دستگاه ها را انجام دهید، پیشنهاد می کنیم تا از فروشگاه تخصصی کالباس بر یکی از معتبر ترین نمایندگی های رسمی فروش انواع دستگاه کالباس بر رومیزی، ایستاده، کالباسبر فروشگاهی و صنعتی و … اقدام نمایید. این مجموعه آماده ارائه این دستگاه ها با بهترین قیمت که به صورت رقابتی تعیین می شود به شما عزیزان می باشد.

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

فواید دستگاه کالباس بر

  1. از فواید اولیه دستگاه کالباس بر ایجاد برش های دقیق و هم اندازه است که اگر این کار را با استفاده از چاقو انجام می شد، خروجی قابل قبولی نصیب شما نمی گردید.
  2. برش دادن ژامبون با چاقو علاوه بر اتلاف و هدر رفت زمان زیاد از شما، باعث میشود تا خروجی یکدست و تمیزی از کالباس عایدتان نگردد.
  3. تنظیم ضخامت لایه کالباس با برش دادن با چاقو امری محال است.
  4. کالباس بر، ایمنی دستان شما را در برابر آسیب هایی که از روش برش دستی به وجود می آورد حفظ می کند.
  5. رعایت بهداشت نیز از عمده دلایل دیگر پر فروش بودن این تجهیزات می باشد. تماس نداشتن مواد غذایی با دست و شست و شوی قطعات به محض اتمام کار دلیل بر این عمل است که سبب جلوگیری از انتقال بیماری ناشی از مواد غذایی آلوده به فرد می گردد.
  6. نکته ی مهم دیگر در خرید دستگاه های کالباس بر افزایش بازدهی کار است. افزایش بازدهی نیز سبب می شود تا رونق در کسب و کار شما پدید آید. رونقی که با رضایت مصرف کننده در پیش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر