فروشگاه کالباس بر
5/5 - (2 امتیاز)

برای استعلام قیمت تیغه کالباس بر، با مجموعه بزرگ کالباس بر یکی از مراکز پخش و توزیع دستگاه های اسلایسر و تعمیرات و تعویض قطعات این محصولات تماس بگیرید. تیغه یکی از اصلی ترین و مهم ترین عضو کالباس بر است که انجام کار برش و اسلایس کردن ژامبون بر عهده ی این قطعه خواهد بود. کیفیت این قطعه از نکات بسیار مهم در زمان خرید meat slicer بوده که بهتر است تیغه اسلایسر در برابر حرارت ناشی از چرخش و یا سرعت بالا و حرارتی که بر اثر برش ایجاد می شود، جنس مقاومی داشته باشد. تیغ باید تیز باشد تا با قدرت بالای برش بتواند بهترین خروجی از لایه های کالباس را برای کاربر ارائه دهد. همچنین پایداری در تیز بودن نیز بسیار حائز اهمیت است به گونه ای با چند بار استفاده دچار کندی نشود. 

طراحی این قطعه باید به بهترین نحو ممکن باشد، یعنی لبه هایی که علاوه بر برش سریع و راحت، باعث خورد شدن ژامبون نگردند و منجر به ارائه اسلایس هایی یکدست و تمیز از کالباس برای کاربر شوند. بهترین جنس برای تیغ، استیل است. استیلی بودن تیغه مزیتی بوده که باعث می شود تا علاوه بر موارد گفته شده، مانع از چسبیدن مواد پروتئینی شود که این عمل از مواردی است که سبب افزایش طول عمر آن می گردد. تیغه استیل، هرگز دچار زنگ زندگی نخواهد شد که این ویژگی برای زمانیکه تیغه باید مورد شست و شوی قرار بگیرد، مورد توجه است. 

همانطور که می دانید، تیغه مستقیم در ارتباط با مواد غذایی است. بنابراین جنس نامرغوب آن باعث می شود که بر روی طعم و کیفیت مواد پروتئینی تأثیر گذار باشد. استفاده از استیل در جنس این قطعه مانع از انجام این کار خواهد شد. 

تیغه در انواع سایز های مختلف 25، 27.5، 30 و 35 سانتی متر وجود دارد که از دلایل یک خروجی مناسب با نیاز شغلی شما، انتخاب درست سایز تیغه، مناسب با حیطه ی کاری شما خواهد بود. بنابراین کالباس بر ها را در 4 گروه سایز تیغه تقسیم بندی کرده اند که قیمت تیغه کالباس بر نیز بر اساس همین سایز تیغه مختلف می شود. در ادامه به توضیح مفصل این سایز ها خواهیم پرداخت. 

انواع سایز تیغه کالباس بر

همانطور که گفته شد، تیغ در سایز 250، 275، 300، 350 میلیمتر قرار دارد که هر کدام از این سایز ها پاسخگوی حجم کاری مختلف هستند. 

کالباس بر با تیغه 250 میلیمتر یا 25 سانتی متر که به عنوان اسلایسر خانگی نیز یاد می شود، مناسب شده برای حجم کاری کم و کوچک. در واقع این دستگاه ها قادر به برش دادن کالباس با درصد گوشت بسیار کم و بازدهی پایین هستند. بنابراین می توانید در مصارف خانگی نیز بهره برداری لازم را از این قطعات ببرید. 

کالباسبر 27.5 سانت نیز در گروه کالباس بر فروشگاهی قرار داده شده که قابلیت استفاده را برای مصارفی با حجم کاری نسبتاً کم مناسب می داند.

دو گروه کالباس بر معرفی شده در بالا، باید دستگاه را ایده آل برای استفاده در مصارفی سبک نظیر سوپر مارکت ها، فروشگاه های کوچک، رستوران ها و … عنوان کرد. 

کالباس بر تیغه 30 سانت و 35 سانت با ابعادی حجیم امکان استفاده را برای پروتئینی فروشی ها و کارخانجات بسته بندی کالباس مناسب می داند. این دستگاه ها قادر هستند تا ژامبون را با ضخامت و درصد گوشت بالا اسلایس نمایند و خروجی با بازدهی زیاد را برای شما ارائه دهند. 

توجه داشته باشید که در تقسیم بندی هر کدام از این دسته ها، مدل های مختلفی وجود دارند که دارای سبک و ویژگی منحصربفردی می باشند. قیمت این محصولات بنابر توضیحات گفته شده، متفاوت خواهد بود. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

لازم است که گفته شود، تیغه در اثر کارکرد های مدام دچار کندی خواهد شد، تیغ کند شده نیاز دارد تا تیز شود. برای تیز کردن نیز، سازندگان این دستگاه ها بر روی دستگاه های کالباس بر، قطعه ای به نام تیز کن قرار می دهند که شبیه به سنگ سمباده است که با قرار گرفتن بر روی تیغه و چند حرکت ساده دوباره این قطعه را تیز خواهند کرد. 

معرفی انواع سایز کالباس بر صنعتی

روش تیز کردن تیغ اسلایسر

محافظ قسمت فوقانی تیغ را تیز کن می گویند. برای تیز کردن تیغ ابتدا لازم است تا حفاظ تیغه تیزکن را به وسیله مهره پلاستیکی به سمت بالا بکشید و از جای خود خارج نمایید. سپس آن را به میزان 180 بچرخانید و سنگ تیز کن سمباده ای را فشار دهید. مجموعه را در جای خود قرار داده و سنگ را پشت تیغه به آرامی رها کنید. 

حال دستگاه را روشن کنید تا با چرخش سنگ به همراه تیغ در پس 1 دقیقه، این قطعه تیز شود. با کمک مهره هرز گرد با فشاری آرام بر روی تیغ یه صورت دو مرتبه و هر مرتبه به مدت 15 ثانیه، پلیسه ایجاد شده را بگیرید. هرگز بر روی سنگ پلیسه گیر، بیش از اندازه نیرو وارد نکنید. این سنگ کاربردی در تیز کردن ندارد و فقط در جهت پلیسه گیری استفاده می شود. بعد از انجام کلیه مراحل گفته شده تیغه را به حالت اول بازگردانید. 

تیغ اسلایسر

قیمت تیغه کالباس بر چقدر است؟

قیمت تیغه کالباس بر بنابر سایزی که دارد، مختلف است. می توانید در خصوص خرید مطمئن و مناسب با دستگاه اسلایسر خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا علاوه بر استعلام قیمت این قطعه، راهنمایی های لازم در خصوص انتخاب یک تیغه مناسب با دستگاه کالباسبر خود دریافت نمایید. این مجموعه کار تعویض و تیز کردن این قطعه را نیز انجام می دهد که در صورت نیاز به تعویض، می توانید از ما کمک بخواهید. 

کار تعویض و خرید تیغه زمانی اتفاق می افتد که بر اثر تیز کردن های مدام، تیغ کوتاه شده است. در این صورت دیگر نمی توان این قطعه را تعمیر کرد و لازم است که حتماً تعویض گردد. 

سوالات متداول

در صورتیکه تیغه کوتاه شده را تعویض نکنیم چه اتفاقی می افتد؟

تیغه کوتاه شده چون قطر آن از قطر کالباس کمتر می شود، نمی تواند برش های یکدست و تمیزی را ارائه دهد.

برای خرید تیغه کالباس بر محک به کجا مراجعه نماییم؟

برای خرید این قطعه، مجموعه کالباس بر بهترین گزینه ی خرید می باشد که می توانید برای تماس با این مجموعه با شماره تلفن های قرار داده شده در سایت www.kalbasbor.com تماس بگیرید.

قیمت کالباس بر دست دوم؟

قیمت کالباس بر دست دوم به نسبت نو، ارزانتر است ولی باید دقت کنید که حتماً کالا از سلامت کامل برخوردار باشد تا بتواند عملکرد درستی را ارائه دهد. خرید از فروشگاه های معتبر و تست دستگاه در محل از شروط لازم در زمان خرید می باشد.

قیمت کالباس بر محک؟

قیمت کالباس بر محک به نسبت دیگر اقلام مشاهده شده در بازار ارزانتر است ولی بدلیل نوسانات بازار نمی توان قیمت ثابتی را برای آن ها لحاظ کرد. بنابراین بهتر است که برای مشاهده قیمت یا به سایت مراجعه نمایید و یا با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

مزیت های استیلی بودن تیغ در چیست؟

تیغ استیل تیز است، دیرتر کند می شود، ضد زنگ است، مانع از چسبیدن مواد پروتئینی می شود، دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر