فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

نمایندگی کالباس بر فیمار به منظور دسترسی راحت تر کاربران در تمامی شهر ها پراکنده شده تا مخاطبان و مصرف کنندگان عزیز بتوانند راحت تر به محصولات این مجموعه دسترسی داشته باشند. فیمار FIMAR سازنده بهترین دستگاه های برش کالباس در دنیا، ظهور یافته از کشور ایتالیا، از جمله سازندگان این اسلایسر ها، توانسته در بازار و در بین مخاطبان از طرفداران خوبی برخوردار شود به طوریکه هر کجا صحبت از کالباس بر فیمار می شود، بی شک کیفیت نیز در کنار این محصولات قرار می گیرد. 

کالباس بر، از جمله نمایندگی کالباس بر فیمار در شهر تهران، در نظر داشته تا علاوه بر ایجاد زمینه ای برای خرید حضوری، به صورت غیر حضوری یعنی اینترنتی هم خدمات ارائه دهد، بدین شرح که امکان خرید را به صورت آنلاین و با استفاده از وب سایت www.kalbasbor.com نیز قرار داده است. البته این امکان به صورت حضوری نیز همچنان در این نمایندگی پابرجاست. از بابت تعمیرات و تعویض قطعات نیز به ارائه خدمات می پردازد بدین شرح که کلیه این امور زیر نظر افرادی که تخصص لازم در این زمینه را دارند، صورت می پذیرد. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

کالباس بر فیمار

فیمار را می توان سازنده ی یکی از بهترین دستگاه های اسلایسر نامید که به سبب تکنولوژی به روزی که در ساخت این تجهیزات بکار می رود، لقب عالی ترین را در بازار داخلی و خارجی عنوان گرفته اند. کار بریدن از وظایف این دستگاه های کالباس است، بدین شکل که شما با تهیه کالباس بر رومیزی فیمار که انتخاب هر کدام از این دو مدل بنا به نیاز کاری شما انجام می شود، می توانید کاری بریدن کالباس را انجام دهید. شما با قرار دادن کالباس بر روی دسته درجه و تکان دادن دسته به سمت تیغه می توانید عملیات برش را شروع کنید. 

کالباس بر فیمار

فیمار در زمینه ی تولید سایر تجهیزات آشپزخانه صنعتی منجمله چرخ گوشت، میکسر، خلال کن و … نیز فعالیت می کند، به همین دلیل است که می توان این برند را یکی از بزرگ ترین و بهترین تولید کنندگان در بازار معرفی نمود که توانسته با ظهور دستگاه هایی که بر پایه کیفیت و مرغوبیت بنا شده اند، یک انقلاب بزرگ در ساخت کالباس بر ارائه نماید. 

کالباس بر صنعتی فیمار، در دو مدل یکی با سایز تیغه 27.5 و دیگری با سایز 30 ساتی متر ساخته و در دسترس عموم قرار داده شده است. ظاهر این محصولات زیبا، خاص و شیک بوده و با یک نگاه کردن به آن ها نیز شما هم بی شک شیفته ی این اسلایسر ها خواهید شد! در تعریف از عملکرد نیز باید اغراق به خرج دهیم چرا که مثل و مانند این دستگاه ها را یافت نمی کنید. از بکارگیری قطعات داخلی گرفته تا ساختار آن همگی از بهترین متریال هستند که منجر به خروجی دستگاهی شده است که آن را یکی از خوبترین محصولات قرار گرفته در بین مصرف کنندگان معرفی می کنند. 

شما با خرید این کالباس بر ایتالیایی، بی شک رونق را به کسب و کار خود می برید! چرا که می توانید سرعت را افزایش و به موجب آن با بازدهی بیشتر، رونق را به کار خود ببرید. 

همانطور که گفته شد، این دستگاه های برش ژامبون در دو مدل به مصرف می رسند. در واقع فیمار را می توان سازنده ی کالباس بر فروشگاهی و صنعتی نامید که توانسته این دو سیستم برش را مناسب استفاده برای انواع صنایع قرار دهد. 

کالباس بر تیغه 27.5 سانت فیمار را در محیط های کم حجم استفاده نمایید! چنانچه نیاز به خرید اسلایسری دارید که بتوانید در سوپرمارکت ها، فروشگاه های پروتئینی کوچک، رستوران ها و … از آن استفاده نمایید، این مورد بهترین گزینه ی انتخاب برای شماست. این دستگاه ابعادی برابر با 62 × 44 × 39 سانتی متر دارد که به راحتی نیز قابل حمل برای مصرف کننده نیز خواهد بود. بدنه این دستگاه را آلومینیوم با روکشی از آنودایز می سازد. تیغه آن نیز از استیل است. استیل فلزی مقاوم و مستحکم بوده که به راحتی می تواند این تیغ تیز، کالباس را برش دهد. 

این دستگاه را موتوری با قدرت 0/3 اسب بخار می سازد که این قدرت شگفت انگیز سبب بروز عملکردی فوق العاده برای کاربر می گردد. شما حتی می توانید به راحتی ضخامت برش آن را نیز تنظیم نمایید، یعنی مطابق با نیاز مصرف کننده ضخامت ژامبون را تغییر دهید. 

کالباس بر فیمار مدل H300N: بدنه ی ای از آلومینیوم، تیغ ای با اندازه ی 300 میلیمتر و جنس استیل، ابعادی به اندازه ی 62 × 44 × 39 سانتی متر، موتوری به قدرت 0/3 اسب بخار، ضخامت برش قابل تنظیم و طول برش 28 سانتی متر دارد.

اسلایسر ایتالیایی فیمار

قیمت کالباس بر ایتالیایی فیمار

قیمت کالباس بر فیمار را نه میتوان خیلی گران و نه ارزان نامید، بلکه سطح قیمت این اسلایسر در حد متوسط است، بنابراین می تواند یک انتخاب ایده آل برای آن دسته از افرادی باشد که به دنبال خرید یک محصول خوب و با دوام می باشند. شما با خرید کالباس بر دستی که نیاز به تکان دادن دسته صندلی به کمک نیروی انسانی به سمت تیغه را دارد، خیال خود را از هر نظر راحت کرده اید! چرا که ایمنی بکار رفته در روند تولید این محصولات، آن ها را از هر نظر منتخب قرار می دهد. 

تیز کنی تعبیه شده بر روی آن نیز دیگر آپشن قرار گرفته بر روی این دستگاه ها بوده که با کند شدن تیغه به هر جهت، با چند حرکت ساده با استفاده از این تیز کنی می توان دوباره آن را به حالت اول بازگرداند. 

خرید اسلایسر فیمار از نمایندگی کالباس بر فیمار از هر نظر به نفع شماست، چرا که محصولی را می خرید با قیمت ارزان و مقرون به صرفه به همراه داشتن ضمانت نامه و خدمات پس از فروش، که حتی می توانید در خصوص خدمات پس از فروش دستگاه خود به این مراکز مراجه نمایید. 

مجموعه کالباس بر یکی از آن هاست که می تواند تعمیرات و تعویض قطعات را نیز در کنار توزیع این اقلام انجام دهد. حتی در خصوص ایجاد خرید درست و مناسب مشاغل مختلف، به ارائه مشاوره به صورت رایگان نیز پرداخته است، به این نحو که کاربران می توانند با استفاده از شماره های 02166055298 – 02166086997 – 02144870324 – 02144870995 – 02177084273 – 02177089678 – 09128008209 با واحد کارشناسان نمایندگی کالباس بر فیمار یعنی کالباسبر تماس بگیرید و در خصوص انتخاب، خرید و فروش، تعمیر کالباس بر فیمار و تعویض قطعات این اسلایسر راهنمایی دریافت نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر