فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

شاید شما هم در پی خرید یک ابزار برش گوشت باشید که ترجیح می دهید از برند اوماس انتخاب نمایید، ولی در خرید تردید دارید و نمی دانید که مطمئن ترین مجموعه و مرکز کجاست؟ بهترین روش، مراجعه به نمایندگی کالباس بر اوماس می باشد که به عرضه انواع این تجهیزات با همان کیفیت اصل شرکت سازنده در نوع دستی و اتوماتیک با سایز تیغه 25، 27 و 30 سانتی متر می پردازد. مراجعه به نمایندگی جهت خرید، تضمینی بر با کیفیت بودن دستگاه در کنار اصل بودن آن است چرا که امروزه بسیاری از مجموعه ها هستند که با هدف کسب سود بیشتر در پی ارائه محصولاتی فاقد مرغوبیت به جای اصل می پردازند که نتیجه ی آن کسب سود برای این مراکز و پرداخت هزینه ای بالا برای خرید کالباس بر بی کیفیت برای کاربر خواهد بود. 

از جمله مراکز نمایندگی کالباس بر اوماس در کشور و تهران، مجموعه بزرگ کالباس بر است که با ارائه این دستگاه ها در مناسب ترین قیمت در کنار خدمات پس از فروش گسترده این تجهیزات که شامل تعمیر و تعویض قطعات می باشد، آماده ی ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان به مشتریان خود است. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص تجهیزات این برند ایتالیایی در اختیارتان قرار دهیم. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

کالباس بر اوماس

اوماس omas را می توان یکی از برترین سازندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی از جمله کالباس بر قلمداد کرد. این برند ایتالیایی مشهوریت خود را به سبب داشتن کیفیت عالی کسب کرده که مطمئناً کیفیت بدست آمده ناشی از تلاش و کوشش دست اندرکاران این مجموعه بوده که با پشت کار فراوان تمامی پرسنل تولیدی، ارائه اسلایسری در دست فروش قرار گرفته که یکی از معروف ترین تولیدات بازار قلمداد می شود. 

کالباس بر اوماس را باید یک حریف جدی برای رقیبان ایتالیایی معرفی نماییم، چرا که دارای تیغه های بادوام و تیز ساخته شده از استیل است که در کنار بدنه ی آلومینیوم آنودایز شده باعث شده تا دستگاهی با مقاومت بالا و پایداری فراوان در دست مصرف کننده قرار بگیرد. از منظر بهداشتی نیز این دستگاه ها تأیید شده اند به این صورت که با پوشش نام برده به راحتی تمیز کردن بدنه و شست و شوی قطعات ایجاد شده بدون این که دچار زنگ زدگی گردند.  

کالباس بر اوماس

نمایندگی کالباس بر اوماس یعنی فروشگاه کالباس بر، 6 مدل از این کالباس بر های ایتالیایی را در دست معرفی دارد که می توان به اسلایسر هایی با سایز 25، 27 و 30 سانتی متر اشاره کرد که در مدل خانگی، فروشگاهی و صنعتی قابلیت استفاده را دارند. وجود دسته درجه قابل تنظیم بر روی این دستگاه ها امکان تنظیم ضخامت لایه کالباس را بنابر نیاز کاربر فراهم می کند. 

قدرت موتور این دستگاه های برش کالباس، خارق العاده است و منجر به ارائه بهترین عملکرد برای کاربر می گردد. پایه هایی در زیر این دستگاه ها قرار داده شده تا لرزش و لغزش را در زمان کار با دستگاه به حداقل برساند. کالباس بر ایتالیایی اوماس، ساخته شده از بهترین آلیاژ می تواند حوزه ی کاری شما را پوشش و با داشتن کاربری ساده و آسان در کنار سرعت عمل بالا، رونق در کسب و کار را به وجود آورد. 

انواع اسلایسر اوماس

کالباس بر 25 سانت اوماس که در گروه کالباسبر خانگی نیز جای دارد، مناسب برای استفاده در خرده فروشی ها، سوپرمارکت ها و در کنار آن منازل خواهد بود. در دسته بندی این نمونه از تولیدات omas محصولی به نام IRA25 جای می گیرد که دارای عملکرد دستی هست، یعنی برای اینکه برش با استفاده از این دستگاه انجام شود، نیاز دارید تا شخصی در کنار دستگاه حضور یابد و پس از قرار دادن کالباس با تکان دادن دسته صندلی به سمت تیغه کار برش را انجام دهد. این کالباس بر رومیزی ابعاد جمع و جوری داشته و کمترین فضا را برای قرار گیری در محیط اشغال می کند.  

در گروه بعدی از دستگاه های برش ژامبون اوماس، سایز 27 سانتی متر قرار می گیرد که در یک نمونه و مدل وارد بازار شده که با داشتن عملکرد دستی و قدرت موتور 150 الی 270 وات می تواند منجر به ارائه بازدهی مناسب برای فروشگاه های پروتئینی کوچک و رستوران ها باشد. این گروه از دستگاه های اسلایسر اوماس را با نام کالباس بر فروشگاهی می شناسند. 

و اما دسته ای دیگر از کالباس برهای ایتالیایی اوماس هستند که معروف به کالباس بر صنعتی با سایز تیغه 30 سانتی متر بوده که مناسب شده اند برای استفاده در فروشگاه های پروتئینی بزرگ و کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس که می توانند بازدهی قابل توجهی را برای کاربر نشان دهد. این دستگاه ها در 4 مدل متنوع در بازار ارائه شده اند که می توان به نمونه های GL300، GL300 اتوماتیک، VS 300 و IRA اشاره کرد. 

این دستگاه ها در نوع دستی موجودند به غیر از مدل GL300 اتوماتیک که عملکرد کاملاً خودکاری داشته که بدون دخالت دست و نیروی انسانی می تواند عملیات برش را به صورت اتومات انجام دهد. یعنی بعد از این که کالباس و یا ژامبون را بر روی دستگاه قرار دادید، دیگر نیازی به تکان دادن دسته صندلی نیست بلکه این کار به صورت کاملاً خودکار توسط خود محصول انجام می گیرد که البته این ویژگی در قیمت این دستگاه نیز بی تأثیر نخواهد بود. 

ابعاد این گروه از اسلایسرها به نسبت سایرین بزرگ تر و موتور آن ها پرقدرت تر است تا بتواند پاسخگوی نیاز کاربران با حجم کاری بالا باشد. 

بر روی تمامی این تجهیزات تیز کن سرخود قرار داده اند تا در مواقعی که تیغه کند شده، بتوان با تیز کردن آن دوباره تیغ را به حالت اول بازگرداند. 

انتخاب مدل های دستی و اتوماتیک و یا سایز نیز برحسب نیاز حیطه کاری شما خواهد بود. برای مثال چنانچه حجم کاری بالا و سرعت کار برای شما شرط است بهتر است که دستگاهی با سایز تیغه 300 میلیمتر و عملکرد اتومات انتخاب داشته باشید.

حتما بخوانید : قیمت کالباس بر اوماس

کالباس بر ایتالیایی

کلام آخر

در بالا به طور کامل تمامی مدل های ارائه شده توسط این برند را برایتان توضیح دادیم، می توانید برای خرید به نمایندگی کالباس بر اوماس مراجعه نمایید و اطلاعات و ویژگی های هر کدام از این محصولات را به طور کامل مطالعه کنید. 

قابل توجه است که این دستگاه ها در مدل دسته دوم نیز در این نمایندگی وجود دارند که برای کاربرانی که به دنبال پرداخت هزینه ی کمتر برای بدست آوردن این دستگاه ها هستند، مناسب می باشد. لازم است بدانید که نمی توان از هر مجموعه مدل دسته دوم این تجهیزات را تهیه کرد چرا که ممکن است دستگاه دچار عیب و ایراداتی باشد که با خرید آن و پس از چند بار استفاده، کالباس بر خراب شود. بنابراین مراجعه به نمایندگی های معتبر از اصول اساسی برای تهیه این محصولات می باشد. ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را تقدیم حضورتان نماییم بنابراین می توانید با اطمینان خاطر خرید و تعمیرات دستگاه خود را در این نمایندگی کالباس بر اوماس انجام دهید. 

جهت مشاوره با کارشناسان ما، با استفاده از شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید. 

مقالات پیشنهادی: 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر