فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

برای خرید کالباس بر ارزان می توانید از طریق فروشگاه کالباس بر www.kalbasbor.com اقدام نمایید. تمامی دستگاه های ارائه شده در این نمایندگی از نظر کیفیت تضمین شده هستند، چه کالباس بر های ارزان و چه کالباس برهای گران. می توانید این اقلام را با خیال آسوده و راحت به صورت اینترنتی و حضوری سفارش دهید.

در کل دستگاه کالباس بر وسیله ای کاربردی برای اسلایس ژامبون در اندازه های یکسان با ضخامت متغیر است که دستگاهی مصرفی برای رستوران ها، فست فودها، هتل ها و … می باشد که سبب افزایش سرعت کار و برش دادن کالباس در حجم قابل توجهی می شود. این دستگاه ها در مدل های مختلف طراحی شده که انتخاب و استفاده از آن ها باید مطابق با نیاز مصرف کننده و حجم کاری آن انجام شود. بسیاری از افراد الویت خرید خود را در انتخاب، قیمت اسلایسر در نظر می گیرند، بنابراین به دنبال خرید کالباس بر ارزان هستند که پیشنهاد ما به این افراد خرید کالباسبر محک و پارس برش می باشد. در ادامه به توضیحات بیشتری در خصوص این دستگاه ها خواهیم پرداخت. 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: قبل از خرید دستگاه کالباس بر این نکات را به یاد داشته باشید

خرید کالباس بر ارزان با کیفیت

سوال بسیاری از کاربران در زمان خرید کالباس بر ارزان این است که آیا این دستگاه از کیفیت خوبی برخوردار است و یا می تواند نیازشان را به خوبی پاسخ دهد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که از یک کالباس بر ارزان نباید انتظار یک دستگاه اسلایسر با کیفیت را داشت چرا که تفاوتی بین نوع ارزان و گران آن مطمئناً وجود دارد ولی می توان در بین کالباسبر های ارزان، به دنبال یک دستگاه خوب و مناسب بود تا بتواند نیاز شما را به خوبی جوابگو باشد. 

از مهم ترین عامل در تأثیر قیمت یک دستگاه، برند آن است که به مراتب برند های ایرانی ارزان تر از مدل های خارجی هستند چرا که هزینه واردات بابت این کالا ها پرداخت نمی شود. عامل مهم دیگر نوع دستگاست که به مدل ساده، ترازو دار و اتومات تقسیم بندی می شود. مدل های ترازو دار و اتوماتیک از مدل ساده گرانتر هستند. 

توصیه میکنیم برای خرید علاوه بر توجه به قیمت و ویژگی های دستگاه ( سایز تیغه و نوع آن متناسب با حجم کاری/ ابعاد/ جنس بدنه/ قابلیت شست و شوی دستگاه/ صدای محصول/ موتور اسلایسر/ عملکرد ( دستی و اتوماتیک )، به گارانتی و خدمات پس از فروش توجه داشته باشید چرا که بسیاری از تولید کنندگان و شرکت های سازنده هستند که محصولات خود را بدون پشتیبانی عرضه می کنند که مشتریان پس از خرید این دستگاه ها، با مشکلات بسیاری مواجه می شوند. در صورتیکه کالباس بر پارس برش و محک اینگونه نیستند و حتی در شهر های کوچک نیز نمایندگی دارند که در صورت مواجه شدن اسلایسر با مشکل به راحتی می توان به این مراکز مراجعه کرد.

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: نمایندگی کالباس بر پارس برش

کالباس بر محک

محک تولید کننده دو مدل دستگاه کالباسبر ساده و ترازو دار است که مدل ترازودار آن به نسبت مدل ساده گرانتر است. این محصولات با داشتن تیغه 27.5 سانتی متر برای استفاده در فروشگاه های پروتئینی کوچک، رستوران ها و غیره ایده آل هستند. عملکرد این دستگاه ها دستی است و نیاز به اپراتوری دارد تا با قرار دادن کالباس بر روی دستگاه، دسته صندلی را به سمت تیغه هدایت کند. 

ساخت بدنه این محصولات نیز از آلومینیوم با روکشی از آنودایز است که این بدنه ضمن ایجاد ظاهری زیبا و مستحکم در دستگاه، سبب شده تا از نظر نظافت نیز خیال کاربر را راحت سازد چرا که این بدنه مانع از چسبیدن مواد پروتئینی به دستگاه می شود که از نظر بهداشتی تأیید شده است و در زمان تمیزی نیز تنها نیاز است تا دستمال مرطوبی را به بدنه کشید. 

قدرت موتور هر دو دستگاه 180 وات است و ضخامت برش نیز از 1 الی 8 میلیمتر قابل تنظیم می باشد. طول برش نیز برابر با 24 سانتی متر است که می تواند برش های از لایه های کالباس را ایجاد نمود که یکدست و تمیز هستند. و اما تفاوت های این دو دستگاه:

کالباس بر ساده محک: ابعاد 38 × 33 × 42 سانتی متر/ دارای کفه محافظ

کالباس بر ترازودار محک: دارای ترازوی 3 کیلویی دیجیتال برای توزین برش های کالباس/ ابعاد 47 × 31 × 80 سانتی متر

وزن این محصولات 16 کیلوگرم است که حمل راحتی دارند. هر دوی آن ها نیز مجهز به تیز کنی هستند که بر روی محصول قرار گرفته تا در زمانی که تیغه دستگاه کند شده با این قطعه دوباره بتوان آن را به حالت اول باز گرداند.

کالباسبرهای ایرانی محک به همراه 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می شوند. 

کالباس بر محک

قیمت کالباس بر پارس برش

همانطور که گفته شد قیمت کالباس بر پارس برش بسیار ارزان و مناسب افرادی ست که الویت خرید برای آن ها، قیمت ارزان دستگاست. 

این محصول ساخت یکی از موفق ترین شرکت های سازنده یعنی پارس برش است که با دقت و ظرافت هرچه تمام تر توانسته دستگاهی را در سطح بازار ارائه دهد که تیغه ی 275 میلیمتر دارد و برای برش دادن ژامبون در فروشگاه های کوچک، رستوران ها، فست فودها، هتل ها و … مناسب می باشد. وزن محصول نام برده شده 18 کیلوگرم است که حمل را راحت ساخته است. ابعاد آن نیز استاندارد بوده و برای افرادی که با مشکل جا مواجه هستند، کابردی می باشد. 

این اسلایسر در گروه دستگاه های کالباس بر دستی است که نیازمند به اپراتوری در زمان کار با دستگاه می باشد. همچنین مجهز به تیز کن تیغ، چنگکی اسلایسر برای نگه داشتن کالباس تا قسمت انتها و دسته صندلی جهت قرار گرفتن کالباس است. این محصول حاصل اشتراک سه کشور سازنده یعنی آلمان، ایران و ایتالیا است چرا که تسمه آن از نوع آلمانی و تیغه آن از نوع ایتالیایی ست که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. 

با این محصول می توانید دسته درجه را از ضخامت 2 میلیمتر تا 2 سانتی متر تنظیم نمایید. موتور این محصول با قدرتی معادل 180 وات همراه است که سبب ارائه بهترین عملکرد در دستگاه شده است. 

در توضیح از ساختار و نمای دستگاه نیز باید به جنس آلومینیوم آنودایز اشاره نماییم که تضمین کننده استقامت و پایداری دستگاه خواهد بود.

در زمان خرید به همراه این کالباسبر، 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش قرار داده شده است. 

کالباس بر پارس برش

انواع کالباس برهایی که در بالا به آن ها اشاره شد، در فروشگاه کالباسبر عرضه می شوند. این دستگاه ها در گروه ارزانترین محصولات اسلایسر در بازار هستند که کاربران می تواند از آن ها در خصوص خروجی از اسلایس کالباس استفاده نمایند. در خصوص راهنمایی لازم در جهت خرید می توانید از کارشناسان ما مشاوره بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر