فروشگاه کالباس بر
5/5 - (4 امتیاز)

مجموعه بزرگ کالباس بر، به فروش قطعات کالباس بر با بهترین قیمت می پردازد. این مجموعه با سابقه ای درخشان در زمینه ی فروش قطعات دستگاه اسلایسر و در کنار آن تعمیر این قطعات، یکی از منتخبان از دید کاربران شناخته می شود. این شرکت برای دستیابی به این نقطه، تمامی تلاش خود را در جهت رسیدن به یک هدف، یعنی کسب رضایت مصرف کننده و اطمینان خاطر آن بکار گرفته است. 

قطعات کالباس بر نقش مهمی را در عملکرد دستگاه اسلایسر دارند. همانطور که می دانید این تجهیزات برای برش دادن و اسلایس کردن کالباس بکار می روند، بنابراین در صورت که مشکلی در هر قطعه به وجود آید عملکرد کل سیستم را با مشکل مواجه می سازد. قطعات کالباس بر شامل، بدنه، حلزونی، دسته درجه، دسته صندلی، شفت فولی، خورشیدی، تیغه، تیز کن، انگشتی، موتور، پیچ رگلاژ موتور، پایه های کالباس بر، کوسه ای، چنگکی و کالباس گیر است. هر کدام از این اجزا نقشی را در دستگاه به عهده دارند که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت. 

قطعات کالباس بر

مهم ترین بخش از قطعات کالباس بر، تیغ است. تیغه اسلایسر وظیفه ی برش دادن ژامبون را به عهده دارد. در واقع کوچک ترین مشکل در تیغه باعث می شود تا نتیجه عملکرد شما به خوبی ارائه نگردد. بنابراین در انتخاب دستگاه کالباس بر دقت نمایید تا دستگاهی را انتخاب کنید که تیغه ی استیل داشته باشد. چرا که جنس استیل علاوه بر دوام، به نسبت سایرین دیرتر کند می شود و در صورت کند شدن نیز به راحتی تیز می گردد. این قطعه به نسبت سایرین گران است. ولی شما زمانی نیاز به تعویض آن را دارید که کوتاه شده باشد. تیغه ی کوتاه چون قطر آن کمتر از قطر کالباس است، در نتیجه در زمان برش زدن ژامبون یا آن را خرد می کند و یا له.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: خرید قطعات کالباس بر امگا و قیمت آن

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه زمانی تیغه کوتاه خواهد شد؟

باید بگوییم که بنابه تیز کردن های پیوسته که بر اثر کند شدن تیغ به وجود می آید، این قطعه کوتاه می شود و همانطور که می دانید تیغه ی کوتاه شده دیگر قابل استفاده نیست و نیاز به خرید تیغه ی جدید و نصب آن بر روی دستگاه خواهد بود. 

  • تیز کن: همانند سنگ سمباده می باشد که در تماس با تیغ، این قطعه را تیز خواهد کرد. برای تیز کردن لازم است که تیغه قبلاً تمیز شده باشد. پس از تیز کردن نیز مجدد پلیسه های آن را تمیز کنید. 
  • موتور: عملکرد کالباسبر مستقیماً از موتور آن گرفته می شود. در واقع موتور از اصلی ترین قطعه در این دستگاه ها محسوب می شود. موتور باید قدرت بالایی داشته باشد چرا که قدرت موتور پایین سبب له شدن ژامبون و خورد شدن آن می شود. 
  • چنگکی: این قطعه مانع از آسیب رسیدن به دست می شود، چرا که کالباس را تا قسمت انتها نگه می دارد تا کار برش انجام شود. با کمک این قطعه مانع از هدر رفت کالباس خواهید شد. 
  • تسمه کالباس بر: وظیفه ی انتقال نیرو از موتور به فولی بر عهده این قطعه است. شیار های قرار داده شده بر روی تسمه، بر روی قدرت فولی و برش تیغه تأثیر گذار است. 
  • پایه: در چهار طرف بدنه زیر دستگاه، پایه هایی قرار داده شده که از جنس لاستیک است که مانع از لرزش و یا ایجاد سر و صدا در دستگاه می شود. 
  • دسته صندلی: با کمک این قطعه شما می توانید بعد از قرار گرفتن ژامبون، آن را به سمت تیغه هدایت کنید تا کار برش انجام شود. حرکت دسته درجه به سمت تیغه و برخورد کالباس با تیغ، سبب برش ژامبون می گردد. با روغن کاری این قطعه می توانید آن را روان کنید. روان کردن دسته صندلی در سرعت برش بسیار تأثیر گذار است. 
  • کوسه ای: ژامبون و یا کالباس بر روی این قطعه تکیه می دهند. 
  • دسته درجه: این قطعه برای تنظیم ضخامت لایه کالباس بکار می رود. با این قطعه می توانید تعیین کنید که لایه ضخیم مد نظر دارید یا نازک. 
  • حلزونی: با این قطعه کوسه ای به حرکت در آمده و به برش کالباس در اندازه دلخواه کمک می کند. حلزونی در قسمت پشت دسته درجه قرار دارد. 
  • شفت فولی: بر روی این قطعه، تیغه بسته می شود تا توسط تسمه حرکت کند. 
  • خورشیدی: حفاظی بر روی تیغه ها در جهت جلوگیری از رسیدن آسیب به دست است. 
  • انگشتی: کوسه ای به واسطه حلزونی بر روی این قطعه قرار دارد. 

برش های یکدست از دستگاه اسلایسر

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: قیمت قطعات کالباس بر محک

فروش قطعات کالباس بر با بهترین قیمت از فروشگاه کالباس بر

مجموعه کالباس بر یکی از نمایندگی قطعات دستگاه اسلایسر در تهران است که خدماتی نظیر فروش قطعات کالباس بر با بهترین قیمت، تعمیرات و خرید و فروش دستگاه های کالباس بر اتوماتیک و دستی را انجام می دهد. در این فروشگاه می توانید قطعه مناسب دستگاه خود را بیابید و حتی برای کار تعویض نیز به ما مراجعه نمایید. خرید قطعات به صورت اصل و باکیفیت، بسیار مهم است و عملکرد دستگاه شما بستگی به این قطعات دارد. بنابراین مراجعه به یک مجموعه مطمئن که بتوان با اطمینان خاطر کامل این کار را انجام داد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

 

سوالات متداول

نیازمند به خرید تیغه ای برای کالباس بر دستی هستم، مناسب ترین تیغه برای این دستگاه چه تیغه ایست؟

برای خرید تیغه، باید به سایز آن توجه داشته باشید. همانطور که می دانید دستگاه های اسلایسر بنا به تقسیم بندی های انجام شده در 4 گروه، کالباس بر تیغه 25، 27.5، 30 و 35 سانتی متر قرار داده شده اند. بنابراین در زمان خرید باید دقت داشته باشید تا متناسب با سایز دستگاه خود، این قطعه را بخرید. چنانچه نیاز به مشورت و دریافت راهنمایی های لازم را دارید، از ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

حلزونی دستگاه اسلایسر شکسته است، آیا می توان آن را تعمیر کرد؟

خیر این قطعه در صورت شکسته شدن قابل تعمیر نیست و نیاز به تعویض و جایگزینی قطعه ای دیگر دارد.

چرا دستگاه برش ژامبون، کالباس را کج و یا نامیزون می برد؟

تیغه کالباسبر کوتاه شده است. تیغه ی کوتاه شده نیاز به تعویض دارد.

پیچ رگلاژ موتور چیست؟

حرکت موتور به سمت بالا و پایین، پیچ رگلاژ موتور نامیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر