فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

امگا به منظور آسودگی خیال کاربران از بابت خدمات پس از فروش دستگاه های خود، تقریباً در تمامی شهر ها نمایندگی کالباس بر امگا را گسترانیده، تا کلیه مخاطبان بتوانند در صورت لزوم به این مراکز برای رفع عیب و تهیه قطعات کالباس بر مراجعه نمایند.

از جمله نمایندگی کالباس بر امگا در تهران، مجموعه بزرگ و توانمند کالباس بر می باشد که در خصوص خرید و فروش انواع این دستگاه های اسلایسر و تعمیرات آن ها مشغول به فعالیت است و کلیه این کارها را به بهترین نحو احسن به انجام می رساند. کالباس بر، با در نظر گرفتن تمامی امکانات فروش از بابت پشتیبانی، ارسال، قیمت، تعمیرات و تعویض قطعات، در نظر داشته تا به بهترین شیوه عمل نماید، تا هم خیال خود را از بابت وظیفه ای که برعهده دارد آسوده سازد و هم با رفع نیاز کاربر، رضایت آنها را شامل شود. 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: خرید قطعات کالباس بر امگا و قیمت آن

دستگاه برش کالباس امگا

امگا، تولید کننده بیش از 10 مدل از دستگاه های برش ژامبون است که با عرضه این دستگاه های کالباس بر به بازار توانسته نیاز بسیاری از کاربران را در جهت تأمین دستگاه اسلایسر برای برش دادن و لایه لایه کردن کالباس راحت سازد. شما نیز اگر در حرفه ی خود احتیاج به تهیه دستگاهی برای اسلایس کردن کالباس را داشته باشید، بهتر است که نگاهی به محصولات امگا بیاندازید! چرا که دیگر هرگز انتخابی به غیر از این محصولات نخواهید داشت. همراه ما باشید تا قابلیت های این تجهیزات را برایتان توضیح دهیم. 

همه ما کم و بیش با محصولات ایتالیایی آشنایی داریم و می دانیم که این دستگاه ها در هر صنفی که قرار بگیرند، سبب بروز بهترین عملکرد برای کاربر خواهند شد! چرا که از لحاظ قدرت، کیفیت، دوام و سرعت حرف اول را می زنند. البته قابل به ذکر است که کیفیت به راحتی و آسانی بدست نمی آید و مشمول صرف زمان همراه با هزینه بالا می باشد، به همین جهت نمی توان کالباس بر امگا را یک محصول ارزان تلقی کرد. امگا سازنده ای توانا و متبحر در زمینه ی عرضه کالباس بر هایی به بازار پرآوازه است که در سایز 25، 27.5، 30، 33 و 35 قرار دارند. شگفتی که در صنعت تولیدات این دستگاه ها به چشم می خورد، هیچ جای دیگر دیده نمی شود و این کیفیت ماه ها و سال هاست که توانسته پابرجا بماند. 

تیغه های استیل کالباس بر امگا omega، در جهت برش دادن فرآورده های گوشت در اندازه ی یکدست و مرتب استفاده می شود و مزیت این تیغه ها به نسبت سایرین، تیز بودن آن ها و دیر کند شدنشان می باشد. یعنی شما برای هر صنف کاری از خانگی گرفته تا فروشگاه های پروتئینی بزرگ، می توانید از این محصولات استفاده نمایید و نهایت بهره ورداری لازم را از این کالباس بر های صنعتی ببرید. حتی قادر به تعیین ضخامت لایه کالباس نیز خواهید بود که این کار با کمک دسته درجه ای که بر روی این کالباسبرها تجهیز شده، انجام می شود. 

بازدهی بالای این اسلایسرها به سبب داشتن موتور پرقدرتی ست که در ساخت آن ها بکار می رود و این نوع موتور را در کمتر دستگاهی می توان دید. بدنه این محصولات نیز از آلومینیوم با روکشی از آنودایز است که در کنار ظاهر سازی زیبا، پایداری بالایی را برای کالباس بر امگا به همراه می آورد.

چنانچه از بابت نظافت و تمیزی دستگاه نگران هستید، باید به شما یک خبر خوب بدهیم! چرا که پوشش کالباس بر صنعتی امگا، مانع از چسبندگی هر نوع مواد پروتئینی به بدنه می شود و در صورت کثیفی نیز تنها کافیست تا یک دستمال مرطوب را به بدنه بکشید. از بابت قطعات نیز تیغه مهم ترین آن ها، از استیل ضد زنگ ساخته می شود که این استیلی بودن سبب شده تا با قرار گرفتن در معرض آب، دچار زنگ زدگی نگردد. 

ظاهر زیبا در کنار قدرت بالا و بازدهی زیاد این دستگاه ها، با پراکنده شدن نمایندگی کالباس بر امگا در اکثر شهرها، بسیاری از کاربران را برای خرید مجاب می کند که از این کالباس بر ها انتخاب داشته باشند. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

انواع کالباس بر امگا

امگا سازنده ی 13 مدل دستگاه های کالباس بر در نوع خانگی، فروشگاهی و صنعتی است. 

سایز های 25 سانتی متر ( 250 میلیمتر ) را در گروه خانگی قرار می دهند. امروزه مشاغلی از جمله تهیه سوسیس و کالباس خانگی، به تهیه فرآورده های پروتئینی به صورت بهداشتی می پردازند. این مشاغل قطعاً احتیاج به کالباس بری خواهند داشت تا بتواند نیاز آن را به خوبی پاسخ دهد که ما بهترین گزینه را برایشان، کالباس بر امگا 25 سانت پیشنهاد می کنیم. این دستگاه ها به نسبت سایرین کوچک و بازدهی آن ها نیز پایین است بنابراین ایده ال برای استفاده در منازل و سوپر مارکت ها می باشند.

گروه بعدی از مصرف کنندگان دستگاه های اسلایسر، فروشگاه های پروتئینی کوچک، فست فودها، رستوران ها و غیره می باشند که نیاز به دستگاهی برای پاسخگویی به حجم کاری نه چندان بالا را دارند، بهترین گزینه ی انتخاب برای این گروه از مصرف کنندگان، کالباس بر 27.5 سانت امگا می باشد. می توانید انواع این تجهیزات را در مدل های مختلف در سایت kalbasbor.com مشاهده نمایید. 

کالباسی بر صنعتی امگا که گروه بزرگ این تجهیزات را تشکیل می دهند، دارای محصولاتی با سایز تیغه 30، 33 و 35 سانت هستند که به نسبت سایرین پرقدرت تر و با بازدهی بالاتری عمل می کنند. ابعاد این دستگاه ها بزرگ است و تیغه آن ها نیز قادر به برش دادن کالباس با درصد گوشت بالا، در حجم بیشتر خواهد بود. 

در تقسیم بندی گروه دیگر از اسلایسر ایتالیایی امگا، مدل های دستی و اتومات جای می گیرد که هر کدام از مدل های گفته شده در بالا، به دسته خاصی اختصاص دارند. در توضیح از کالباس بر دستی امگا باید به لازمه اپراتور در کنار دستگاه اشاره نمود تا دسته صندلی را به سمت تیغه در جهت برش دادن کالباس هدایت کند. مدل اتوماتیک این محصولات کاملاً عکس مدل های دستی عمل می کنند و بدون نیاز به فرد می توانند به صورت کاملاً خودکار عملیات برش دادن را انجام دهند. 

کالباس بر های خانگی و فروشگاهی بیشتر از نوع دستی ساخته می شوند، ولی کالباس بر های صنعتی هم در نوع دستی و هم اتومات موجودند تا انتخاب آن ها بسته به نیاز و حجم کاری کاربر صورت گیرد. 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: مزایا و معایب دستگاه کالباس بر صنعتی

کالباس بر صنعتی امگا

مزیت و معایب کالباس بر اتوماتیک:

  • سرعت در مدل اتوماتیک به نسبت دستی بسیار بالا است. 
  • قادر به برش دادن حجم بالایی از گوشت برای کاربر است.
  • نیروی انسانی به خدمت گرفته برای کار با دستگاه حذف می شود. 
  • قابل به ذکر است که قیمت کالباسبر اتوماتیک به نسبت مدل های دستی بسیار گران تر می باشد.

کالباس بر امگا دست دوم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هزینه پرداخت برای خرید یک محصول ایتالیایی را نداشته اید ولی در مقابل خرید مدل دست دوم آن را حتی به نسبت نو سایر دستگاه ها ترجیح می دهید. از مشکلاتی که در زمینه ی خرید این اقلام دست دوم پیش می آید، این است که نمی توان به هر مجموعه ای اعتماد کرد، از کجا معلوم که جنس دست دوم دارای عیب و ایراداتی نباشد که پس از خرید نیاز باشد هزینه های بسیار بالایی را بابت تعمیرات آن متحمل شد، بنابراین لازم است تا در ابتدا شناخت کافی در خصوص مجموعه به دست آورید سپس اقدام به خرید محصول کنید. 

نمایندگی کالباس بر امگا، یعنی فروشگاه آنلاین کالباس بر، یکی از معتبر ترین مراکز برای خرید این محصولات است که سلامت این کالا ها را به شما تضمین می کند. بنابراین شما با پرداخت هزینه کم به نسبت نو آنها، می توانید محصولی با بهترین کیفیت را خرید و نهایت استفاده را از آن ببرید.

در جهت مشاوره برای خرید نیز قادر خواهید بود تا با کارشناسان خبره ما در این زمینه مشورت داشته باشید و از راهنمایی های رایگان و مفیدی که این عزیزان در اختیارتان قرار می دهند، نهایت استفاده را ببرید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر