فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

براکس burax به منظور تحقق نیاز کاربران و برخورداری آن ها به تمامی خدمات پس از فروش این تجهیزات صنعتی، تقریباً در تمامی شهر ها نمایندگی های گسترانیده که می توان از جمله نمایندگی کالباس بر براکس، به شرکت بزرگ کالباس بر اشاره کرد.

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

براکس یکی از حرفه ای ترین سازندگان در زمینه ساخت انواع دستگاه های کالباس بر با بهترین کیفیت است که می تواند برش هایی یکدست و تمیز را برای شما ارائه نماید. این برند مقتدر، اقتدار خود را به سبب ارائه نمونه دستگاه های اسلایسری نشان داده که مثل و مانندی ندارند و در تکنولوژی و علم به روز حرف اول را میزنند. این دستگاه ها در گروه کالباس بر های صنعتی با سایز تیفه 25، 27.5، 30، 32 و 35 سانتی متر هستند که سبک تولید آن ها بدین شکل بوده که متقابل با نیاز و سلیقه ی کاربر تولید شده است. بنابراین چنانچه به دنبال خرید یک کالباسبر پیشرفته با تمامی امکانات فوق هستید، بهتر است که کالباس بر براکس را فراموش نکنید! 

قیمت کالباس بر براکس

کالباس بر براکس را نمی توان در دسته اسلایسرهای گران جای داد. سطح تولیدات این کارخانه به گونه ای بوده که ارزان هستند، به همین خاطر قیمت تمام شده برای آن ها نیز در نمایندگی کالباس بر براکس، با بهترین رقم در نظر گرفته می شود. در هر صورت خریدشان به نفع شماست! چرا که با پرداخت یک مبلغ کم می توانید دستگاهی را بدست آورید که در کیفیت نمونه و در کارکرد بی نظیر عمل می نماید و موجبات رونق در کسب و کار شما را هم با سرعت قابل توجه خود و خروجی که می تواند از برش های ژامبون به دست آورد، تحت تأثیر قرار می دهد. 

قیمت در این دستگاه ها بنابر هر مدل مختلف است. برای مشاهده و استعلام قیمت کافیست تا با ما در ارتباط باشید. این فروشگاه با راه اندازی وب سایتی با نام www.kalbasbor.com در پی هدف رفع نیاز متقاضیانی بوده که به روش حضوری نمی توانند اقدام به خرید نمایند. به همین منظور با مراجعه به این وب سایت و ثبت درخواست خود، در کمترین بازه ی زمانی قادر به تحویل کالای خود خواهند بود. 

کالباس بر براکس

کالباس بر اتوماتیک براکس

براکس دستگاه هایی را ساخته که دارای عملکرد دستی و در بعضی اتوماتیک است. کالباس بر اتوماتیک براکس با حذف اپراتور، برش دادن کالباس را به راحتی ممکن می سازد. شما در این روش نیازی به دخالت نیروی دست ندارید و می توانید پس از قرار دادن ژامبون بر روی دستگاهتان، منتظر خروجی کار خود باشید که بی شک، اسلایس های یکدست و هم اندازه ای خواهد بود. 

مدل دستی این دستگاه های برش ژامبون نیز مشخص است. هر زمان که نیاز به استفاده از محصول را داشته باشید، باید شخصی در کنار دستگاه حضور داشته باشد، تا با تکان دادن دسته درجه پس از قرار گرفتن کالباس، کار برش دادن را رونق بخشد. 

براکس بی شک کیفیت را به رخ رقیبان کشانده که سبب همین کیفیت را ساختاری با دوام با طول عمر بالا، کاربری راحت و در عین حال کاربرد فوق العاده پوشش می دهد. ظاهر آن ها نیز خوب است و می تواند ایده آل هر مخاطبی باشد. بدنه آن ها را آلومینیوم آنودایز و در برخی دیگر ترکیبی از استیل در کنار این پوشش تشکیل می دهد. پس می توان از لحاظ مقاومت آن را تأیید کرد.

این دستگاه های کالباس بر ایرانی از توانایی تنظیم ضخامت لایه کالباس نیز برخوردار شده اند و قادر به ارائه برش هایی خواهند بود که می توان قطر آن ها نازک و یا ضخیم برید. بنابراین مزیت دیگر آن همین قابلیت پیشرفته است. 

قدرت موتور در آن ها نیز خلق کننده عکس العمل قابل بیانی ست که مجذوب کننده است و می تواند شما را در مصارف پروتئینی، رستوران ها، کارخانجات بسته بندی و … یاری نماید. 

ابعاد بدنه در هر مدل متغیر بوده و وزن نیز بنا بر همین اندازه جثه دستگاه متفاوت می شود. این دستگاه ها در نوع کالباس بر رومیزی اند که البته یک مدل ایستاده هم در بین آن ها به چشم می خورد که نمی تواند ذهن شما را چندان درگیر خود کند. ولی خب ظاهر در کارکرد آن ها هرگز تأثیر گذار نبوده است. در واقع این مدل را می توان در گروه بزرگ ترین کالباس برهای براکس جای داد. 

از دیگر مزیت های محصولات نام برده، قرار گرفتن قطعه ای به نام تیز کنی ست که بر روی دستگاه تجهیز شده تا در مواقعی که دسترسی به نمایندگی مقدور نیست و شما هم نیاز به تیز کردن تیغه کند شده را دارید، بتوانید با چند حرکت ساده دوباره آن را تیز نمایید. تیغ این اقلام را فلزی به اسم استیل ساخته، استیل بودن تیغه از دیگر آپشن ها برای این تجهیزات در نظر گرفته شده که باعث می گردد تا شست و شوی را بدور از زنگ زدگی برای مخاطب پدید آورد و همچنین دیرتر کند گردد. 

اسلایسر ایرانی با کیفیت

قیمت تیغه کالباس بر ایرانی براکس

تیغ از مهم ترین قطعات یک دستگاه اسلایسر است که کار بریدن از وظیفه ی اصلی آن منظور می شود. چنانچه این تیغه کوتاه شود، نیاز است تا آن را تعویض کنید. شاید با خود بپرسید که با توجه به کیفیت تعریف شده برای این دستگاه ها، چرا باید نیاز به تعویض این قطعه باشد؟ فراموش نکنید که کیفیت ضامن سلامتی کالا برای ثابت ماندن تا پایان عمر مفید نیست. یک دستگاه هر چقدر هم که مرغوب باشد، ممکن است بنا به شرایط نگهداری نادرست و یا استفاده های مدام نیاز به تعمیر داشته باشد. پدید آمدن مشکلی هر چند جزئی عملکرد شما را مختل کرده و نیاز به مراجعه دستگاه را به نمایندگی کالباس بر براکس می طلبد. 

توصیه ما به شما در زمان مواجه شدن با این مشکلات، حفظ خونسردی و جلوگیری از دست کاری دستگاست تا خودتان منجر به پدید آمدن مشکل بزرگ تر نگردید. البته باید گفته شود که دستکاری خود سرانه و بدون شناخت گاهی اوقات تعمیرات را غیر ممکن می کند که در این حالت شما برای ادامه فعالیت خود نیاز به پرداخت هزینه مجدد برای خرید یک کالباس بر جدید را خواهید داشت. 

تمامی این خدمات، از خرید و فروش گرفته تا تعمیر و تعویض قطعات را بهتر است تا در نمایندگی کالباس بر براکس حل نمایید. خرید مهم ترین نکته در نتیجه کار شماست که باید درست انتخاب شود. اگر در این زمینه شناختی ندارید، نگران نباشید! آن را به واحد کارشناسان مجموعه کالباس بر بسپارید. این فروشگاه میتواند به صورت رایگان شما را در این انتخاب همیاری و مشاوره دهد. همچنین ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش نیز هست، که در این نمایندگی کالباس بر براکس با بهترین قیمت و در بازه زمانی بسیار کوتاه قابل انجام است. 

حتما بخوانید : تعمیر کالباس بر براکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر