فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

کالباس بر از ابزارهای برش و اسلایس کردن کالباس و ژامبون به صورت هم اندازه و یکدست با دقت بالاست. این دستگاه های اسلایسر نیز ممکن است مانند هر تجهیزاتی به مروز زمان و بر اصر کارکرد ها مداوم و غیر اصولی اپراتور نیاز به تعمیر پیدا کنند. سوالی که اکثر کاربران مصرف کننده دستگاه های کالباس بر دارند این است که کالباس بر چه زمانی نیاز به تعمیر دارد؟ و به عبارت دیگر چه عواملی سبب می گردد تا دستگاه کالباس بر نیاز به تعمیر پیدا کند؟

در مقاله ای که برای شما آماده ساخته ایم قصد داریم تا به بررسی دقیق تر این موضوع و عوامل آن بپردازیم، پس همراه ما باشید. 

در چه مواردی کالباس بر نیاز به تعمیر دارد؟

از ایرادات شایعی که تقریباً در تمامی دستگاه های کالباس بر خانگی، فروشگاهی و یا صنعتی ممکن است بروز دهد، کند شدن تیغه اسلایسر می باشد. حل این مشکل بسیار ساده است تنها نیاز به تیز کردن تیغه را می طلبد که آن هم با استفاده از تیز کنی تعبیه شده روی دستگاه قابل حل خواهد بود. فراموش نکنید که تیز کنی اگر چه تیغه را تیز می کند ولی در صورت انجام این روش به صورت کاملاً اصولی می توانید از طریق نمایندگی های معتبر اقدام نمایید. 

اگر در زمان برش کالباس متوجه شدید که دستگاه اسلایس ژامبون را خرد و یا له می کند، باید بگوییم که دستگاه کالباس بر شما نیاز به تعمیر دارد. 

دچار عیب و ایراد شدن سیم برق، سوئیچ و یا موتور دستگاه نیز، نیاز به تعمیر را برای محصول ایجاد می کند. 

خرابی از بابت سیستم تنظیم ضخامت برش یعنی دسته درجه، تعمیرات در این بخش را نیاز دارد. 

در مواقع بسیاری پیش آمده که حلزونی می شکند، این قطعه که در قسمت پشت دسته درجه قرار گرفته است، از جمله قطعاتیست که قابل تعمیر نیست و در صورت خرابی لازم است تا تعویض گردد. 

کج و نامیزون بریدن کالباس از دیگر ایراداتی ست که در این دستگاه ها شایع بوده و نیاز به بررسی و تعمیر توسط تعمیر کار را دارد. 

در شرایط بسیاری دیده شده که دستگاه روشن است ولی تیغه کالباس بر هیچ چرخشی ندارد. در این مواقع پیش بینی می شود که تسمه و یا موتور دچار عیب و ایراداتی شده که لازم به بررسی توسط یک تعمیرکار متخصص را می طلبد.

و در آخر باید اشاره کرد که هر گونه آلودگی صوتی که ناشی از عدم عملکرد صحیح و درست موتور اسلایسر است، از دیگر مواردیست که به تعمیرات کالباس بر می انجامد. 

تعمیر کالباس بر

مجموعه تخصصی کالباس بر، مرکز تخصصی تعمیر دستگاه های کالباس بر

چنانچه کالباس بر شما هم نیاز به تعمیر و سرویس کاری دارد، بهترین مرکز برای حل این مشکل، مجموعه تخصصی کالباس بر می باشد. این دفتر نمایندگی علاوه بر فروش انواع دستگاه های کالباس بر ایرانی، ایتالیایی، کالباس بر دستی و اتومات، کالباس بر رومیزی و ایستاده در زمینه تعمیرات این دستگاه ها نیز خدمات ارائه می دهد. 

وجود تعمیرکارانی متخصص و حرفه ای در این مرکز که غالباً با تجربه و با سابقه بالا هستند، موجب شده تا کاربران از بابت تعمیرات دستگاه شان رضایت داشته باشند. شما هم در صورت مواجه با مشکلی هرچند جزئی از سوی این محصولات بهتر است تا با این مرکز تماس بگیرید. تیم حرفه ای و قوی ما آماده ارائه مشاوره و راهنمایی و تعمیرات دستگاه شما با کمترین زمان ممکن هستند. 

تعمیر و تعویض قطعات و حتی فروش کالباس بر دست دوم نیز در این نمایندگی ارائه می شود. کالباس بر دست دوم به فروش رسیده توسط این مرکز عاری از هر گونه ایراد و یا خرابی بوده که خریدارانی که بودجه کافی در اختیار ندارند و یا تنها اسلایسر را برای یک مدت زمان بسیار کوتاه می خواهند می توانند اقدام به خرید آن نمایند. 

 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

نکاتی درباره ی دستگاه کالباس بر 

  • یک کالباس بر از قطعاتی نظیر: تیغه، تیز کن، کوسه ای، خورشیدی، چنگکی، دسته درجه، دسته صندلی، حلزونی، موتور و بدنه ساخته شده است. 
  • پس از هر بار استفاده کردن از این محصول بهتر است که آن را تمیز کنید تا سبب افزایش طول عمر و همچنین رعایت بهداشت در محصول شوید. 
  • قبل از خرید دستگاه کالباس بر ابتدا به نکاتی مانند: مدت زمان استفاده در روز، سایز تیغه، اندازه محصول، موتور، برند و … توجه نمایید. 
  • در صورت بروز هر نوع مشکل در دستگاه بهتر است که خود سرانه دست به تعمیر دستگاه نزنید چرا که ممکن است یک مشکل جزئی کوچک در صورت دست کاری خود سرانه سبب بروز مشکل بزرگ تر در دستگاه شود. 
  • این محصولات برای گوشت نرم طراحی شده اند و از آن ها برای برش استخوان استفاده نکنید. 
  • مواد غذایی منجمد شده را اسلایس نکنید همچنین موادی که دارای دانه هستند. 
  • برای تمیز کردن، دستگاه را در داخل ماشین ظرفشویی قرار ندهید.

کالباس بر رومیزی

عملکرد دستگاه کالباس بر به چه شکل است؟

دستگاه کالباس بر را اجزاء و قطعاتی نظیر بدنه، حلزونی، دسته درجه، دسته صندلی، شفت فولی، خورشیدی، تیغه، تیز کن، انگشتی، موتور، پیچ رگلاژ موتور، پایه های کالباس بر، کوسه ای، چنگکی، کالباس گیر می سازد. کالباس بر به واسطه تیغه، ژامبون را اسلایس می نماید. تیغه توسط موتور به شکل دایره ای کار برش زدن را انجام می دهد. تیغه از اصلی ترین بخش های کالباس بر است که جهت مقاومت بالاتر و شستشوی راحت تر معمولاً از استیل ساخته می شود. ژامبون را برای برش زدن بر روی صفحه نشیمن قرار می دهند که با برخورد با تیغه، به شکل ورقه ای برش داده می شود. 

کالباس بر ها در سه دسته بندی خانگی، فروشگاهی و صنعتی تقسیم بندی شده اند که انتخاب هر کدام بر حسب نوع شغل و حجم کاری صورت می پذیرد. 

کالباس بر تیغه 25 سانت را برای مصارف خانگی قرار داده اند. این مدل کالباس بر پذیرنده حجم کاری پایین خواهد بود. کالباس بر فروشگاهی را که دستگاه های اسلایسر 27.5 سانت را باید در دسته بندی آن جای داد، برای فروشگاه های پروتئینی کوچک، رستوران ها و فست فود ایده آل است. این سری از دستگاه های کالباس بر برای مشاغلی با حجم کاری نسبتاً کم ایده آل هستند. 

کالباس بر صنعتی که با سایز 30 و 35 سانت وارد بازار فروش این محصولات شده اند، با بازدهی فوق العاده خود قادر هستند تا کسب و کارهای پرحجم را ساپورت نمایند. این دستگاه های کالباس بر برای کارخانجات بسته بندی، هتل ها، رستوران های بزرگ و … ایده آل می باشند که ژامبون هایی با درصد گوشت بالا را به بهترین شکل اسلایس می نمایند. 

بعد از تقسیم بندی کالباسبرها بر اساس سایز حال نوبت به عملکرد دستگاه می رسد که در دو نوع دستی و اتومات قرار داده شده است. از رایج ترین کالباس بر موجود در بازار کالباس بر دستی است که این مدل کالباس بر برای حرکت دادن دسته صندلی نیاز به اپراتوری خواهد داشت. در کالباس بر اتومات بر خلاف دستی نیازی به هدایت دسته صندلی به صورت دستی نیست و این کار به صورت خودکار انجام خواهد شد. 

تعمیر اسلایسر دستی

نتیجه گیری 

کالباس بر هم همانند سایر لوازم بر اثر کارکرد های مدام و مدت زمان استفاده طولانی مدت نیاز به سرویس و یا تعمیر دارد. از کند شدن تیغه گرفته تا خرد کردن و له کردن ژامبون، شکستگی حلزونی، دچار عیب و ایراد شدن موتور و … از عواملی هستند که تعمیر در دستگاه را می طلبد. در این چنین شرایطی بهترین راه کار مراجعه به تعمیرگاه های حرفه ای و نمایندگی های معتبر است که مجموعه تخصصی کالباس بر از بهترین ها در این زمینه شناخته می شود. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های اسلایسر و نحوه ی درست کار کردن با این محصولات پیشنهاد می کنیم تا این مقالات را مطالعه نمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر