فروشگاه کالباس بر
5/5 - (3 امتیاز)

مجموعه بزرگ کالباس بر، نمایندگی تعمیر دستگاه اسلایسر در غرب تهران است که این تجهیزات صنعتی را زیر نظر افراد حرفه ای و کاربلد که دوره های آمورشی لازم را پشت سر گذاشته اند و اینک با تمام قوا آماده ی ارائه خدمت می باشند، انجام می دهد. دستگاه کالباس بر که با نام اسلایسر نیز عنوان می شود، دستگاهی برای برش دادن و لایه ای کردن ژامبون و یا کالباس است که امروزه توانسته از جایگاه ویژه ای در بین کاربران برخوردار شود. این تجهیزات به سبب داشتن کاربری آسان و راحت و سرعت در کار توانسته اند بازار پررونقی را نصیب خود سازند که البته نباید از نقش آن ها در مصارف روزانه انسان ها غافل شد، چرا که بدون ایجاد کمترین آسیب به دست، با رعایت بهداشت کامل، بدون دخالت دست، می توان کالباس را در اندازه و صخامت دلخواه به صورت یکسان برش دهد. 

شاید برایتان پیش آمده باشد که دستگاه کالباس بر، ژامبون را نامرتب می برد و یا در زمان برش دادن، کالباس را له و یا خرد می کند، ممکن است حتی موتور، سیم برق و یا سوئیچ دستگاه دچار عیب شده باشد و نیاز به رفع و حل این مشکل داشته باشید و ده ها مشکل و عیوب دیگر که همه ی این ها مستلزم مراجعه به نمایندگی دستگاه کالباس بر است که یکی از این نمایندگی های تعمیر دستگاه اسلایسر در غرب تهران وجود دارد. همراه ما باشید تا سایر عیوب ظاهری در دستگاه های اسلایسر را برایتان شرح دهیم. 

تعمیر دستگاه اسلایسر در غرب تهران چگونه انجام می شود؟

در این مرکز می توانید از تیز کردن تیغه کالباس بر گرفته تا سایر مشکلات دیگر، دستگاه خود را رفع اشکال نمایید. 

تیغ از مهم ترین عضو دستگاه اسلایسر است، که کار بریدن کالباس بر عهده ی این عضو می باشد. تیغه کند شده کیفیت برش شما را پایین می آورد، لذا بسیاری از تولید کنندگان کالباس بر های صنعتی، بر روی دستگاه های خود قطعه ای به نام تیز کن سرخود قرار داده اند تا در صورت مواجه شدن کاربران با این مشکل بتوان به راحتی آن را رفع کرد. البته ناگفته نماند که تیز کردن تیغه در مجموعه کالباس بر، نمایندگی تعمیر دستگاه اسلایسر در غرب تهران نیز انجام می شود. شاید با خود بگویید که دستگاه کالباس بر خود قطعه ای به نام تیز کنی دارد، دیگر چه نیاز است تا تیز کردن تیغه را به تعمیرگاه سپرد؟ همانطور که اشاره شد، این دستگاه ها به قابلیت تیز کنی مجهز شده اند، ولی تیز کردن با کمک این تیزکن به صورت اصولی انجام نمی شود، پس چنانچه نیاز دارید تا به صورت اساسی آن را تیز کنید، بهتر است تا این کار را به نمایندگی مربوطه این دستگاه ها بسپارید. 

در ضمن باید گفت که تیز کردن های مکرر تیغ، منجر به کوتاه شدن آن می شود که در صورت کوتاه شدن نیز لازم است تا به طور کلی تیغه را تعویض نمایید. با کوتاه شدن این عضو، قطر تیغه دستگاه از قطر کالباس کمتر می شود که در نتیجه باعث برش های نامرتب برای شما خواهد شد. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

از سایر ایراداتی که نیاز به تعمیرات دستگاه شما را می طلبد به قرار زیر است:

شکستن حلزونی نیز از شایع ترین مشکلات دیده شده دیگر در این محصولات است که بر اثر کارکرد های زیاد دستگاه به وجود می آید و نیاز به تعویض دارد.

دسته درجه برای تنظیم ضخامت لایه کالباس است و در صورتیکه این قطعه نتواند به درستی تنظیمات مربوط قطر کالباس را انجام دهد، نیاز به تنظیم و سرویس شدن دارد. 

بروز ایراد در تسمه و یا موتور موجب خواهد شد تا در زمان روشن بودن دستگاه، تیغه کالباس بر حرکت چرخشی نداشته باشد. برای رفع این ایراد لازم است تا به نمایندگی خدمات پس از فروش مراجعه کنید.  

توجه داشته باشید که هر گونه ایجاد صدا در دستگاه که سبب ایجاد آلودگی صوتی گردد، به عملکرد نادرست دستگاه شما مربوط می شود که نیاز به بررسی دارد. 

چنانچه با برش های نامرتب و نامنظم مواجه شدید، هرگز اقدام به دستکاری خودسرانه دستگاه نکنید، این ایراد شایع ترین مشکلی ست که ممکن است برای هر دستگاهی به وجود آید. حتی خورد شدن و یا له شدن نیز دیگر موردی است که در این دستگاه ها به وجود می آید. 

این ایرادات تنها بخشی از مشکلاتی است که ممکن است به وقوع بپیوندد، چنانچه با مشکلات دیگری هم مواجه شدید، بهتر است تا در ابتدا با مرکز تعمیر دستگاه اسلایسر در غرب تهران تماس بگیرید و عیب دستگاه خود را بگویید تا توضیحات لازم به شما داده شود. 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: قیمت تیغه کالباس بر

تعمیرات کالباس بر

عملکرد کالباس بر به چه صورت است؟

کالباس بر ها امروزه در بازار در انواع سایز تیغه 25، 27.5، 30 و 35 سانتی متر در نوع دستی و اتومات قرار دارند، که برای کار با آن ها تنها کافیست تا ژامبون را بر روی صفحه نشیمن قرار دهید تا با هدایت دسته درجه به سمت تیغه و در برخورد تیغ با کالباس، به صورت ورقه ای برش داده شود. برای چرخش تیغه، از موتور استفاده می شود. تیغه مهم ترین عضو یک دستگاه کالباس بر است که کار بریدن از اصلی ترین وظیفه آن می باشد. 

همانطور که گفته شد، برای بریدن نیاز به هدایت دسته درجه به سمت تیغه است که این کار در دستگاه های کالباس بر دستی با کمک اپراتور انجام می شود، یعنی نیاز به فردی برای قرار گیری در کنار دستگاه و هدایت آن به سمت برش دادن است. این کار در کالباس بر اتوماتیک، به صورت اتومات و خودکار، بدون دخالت دست انجام می شود. 

کالباسبرها در سه گروه کالباس بر خانگی، کالباس بر فروشگاهی و کالباس بر صنعتی جای دارند. در مورد خانگی باید بگوییم که ابعاد دستگاه جمع و جور بوده و پذیرش ظرفیت پایینی برای برش دارد و کالباس بر فروشگاهی که سایز 25 و 27.5 را در این دسته جای می دهند، پذیرش حجم کاری نسبتاً کم را دارند. این اقلام بیشتر در نوع دستی قرار دارند که البته از مدل 25 سانتی متر نیز برای کاربرانی که نیاز به راه اندازی کسب و کاری نظیر تهیه کالباس خانگی را دارند، مفید واقع می شود. 

سایز تیغه 30 و 35 سانتی متر را در گروه کالباس بر صنعتی جای می دهند که پذیرش حجم کاری بالایی را برای کاربر دارد. اگر در کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس مشغول به کار هستید و نیاز به دستگاهی برای برش دادن کالباس را دارید، این گزینه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. 

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: چند نکته کاربردی در نگهداری از دستگاه کالباس بر

نگهداری درست از دستگاه اسلایسر 

برای نگهداری درست دستگاه کالباس بر لازم است تا اسلایسر را به طور مرتب مورد شست و شوی قرار دهید. 

شستن مرتب تیغه را هرگز فراموش نکنید. این قطعه در تماس مستقیم با مواد غذایی است که در صورت کثیف بودن، آلودگی را به ژامبون انتقال و موجب بیماری در افراد می شود. 

بدنه را با یک دستمال مرطوب پاک کنید و از قرار دادن آن در زیر شیر آب خودداری نمایید. از اسپری مخصوص کمک بگیرید و در پس ضد عفونی کردن دستگاه نیز آن را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود. 

در زمان اسلایس کردن نیز بهتر است تا از دست کش های مخصوص استفاده کنید. 

تعمیر دستگاه اسلایسر در غرب تهران توسط مرکز کالباس بر، با قیمت مناسب و در کمترین بازه زمانی قابل انجام است، پس چنانچه با مشکلی از سوی دستگاه اسلایسر خود مواجه شدید، می توانید تعمیرات را به این مجموعه بسپارید. 

مقالات پیشنهادی:
تعمیر کالباس بر اتوماتیک
تعمیر کالباس بر سیرمن
مرکز تعمیر کالباس بر در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر