فروشگاه کالباس بر
5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر کالباس بر دستی نیز مانند کالباس بر اتوماتیک نیاز به فردی حرفه ای و متخصص دارد تا بتواند با آگاهی و علم لازم به انجام این کار، تعمیرات کالباس بر را به صورت اساسی و اصولی انجام دهد. از جمله این مراکز می توان به مجموعه بزرگ و نمایندگی کالباس بر اشاره کرد. این مجموعه از جمله مراکز معتبر در زمینه تعمیرات کالباس بر در کشور است که واقع در غرب تهران، قادر به پذیرش انواع تعمیر کالباس بر دستی با هزینه ی بسیار پایین و در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود. برای ارتباط با این نمایندگی می توانید با استفاده از شماره تلفن های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید، ولی قبل از تماس با این مرکز، لازم است تا اجزا و قطعات دستگاه خود را بشناسید و آگاهی در خصوص مشکلاتی که منجر به تعمیر می شود را بدست آورید سپس اقدام به این کار نمایید. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

کالباس بر دستی چه دستگاهی است؟

از اسم کالباس بر دستی برمی آید که دستگاهی ست که برای انجام عمل برش دادن نیاز به اپراتوری دارد تا در کنار دستگاه حضور یابد و با تکان دادن دسته صندلی و هدایت آن به سمت تیغه، کار اسلایس کردن را انجام دهد. عملکرد این اسلایسر دستی با حرکت بر روی ریل اتفاق می افتد که این کار نیاز به نیروی انسانی دارد. با روشن شدن موتور، چرخش تیغه آغاز و برش کالباس انجام می شود. 

عملکرد کالباس بر دستی با استفاده از حرکت کالباس بر روی ریل توسط نیروی انسانی صورت میپذیرد. با روشن شدن موتور، تیغه شروع به چرخیدن و برش ورقه ای کالباس میکند. در واقع در این مدل از کالباسبرها نیاز است که شخصی در هر زمان استفاده از دستگاه در کنار آن قرار بگیرد تا بتواند دسته صندلی را به سمت تیغه هدایت نماید. در واقع کالباس بر دستی رایج ترین شکل دستگاه های اسلایسر موجود در بازار است که با سایز های 25، 27.5 ، 30، 32 و 35 سانتی متر عرضه می شوند. 

در انتخاب باید دقت لازم را به خرج دهید که دستگاهی تهیه نمایید که بتواند نیاز فروشگاه شما را به خوبی پاسخ دهد. اگر برای مشاغل خانگی و یا سوپر مارکت نیاز به خرید کالباس بر را دارید، بهتر است که سایز تیغه 250 میلیمتر را انتخاب نمایید. چنانچه در پی خرید اسلایسری برای فروشگاه های کوچک، رستوران و فست فود هستید، کالباس بر 275 میلیمتر می تواند بهترین گزینه ی پیشنهادی برای شما باشد و اگر برای مصارف صنعتی نظیر کارخانجات بسته بندی، پروتئینی های بزرگ، هتل ها و … به دنبال یک کالباس بر خوب می گردید، ما به شما کالباس بر سایز 30، 32 و 35 سانتی متر را معرفی می نماییم. این تجهیزات در انواع ایرانی و خارجی موجودند که برای خرید نیز می توانید به وب سایت www.kalbasbor.com مراجعه نمایید. 

تعمیر کالباس بر دستی

حتما بخوانید: تعمیر دستگاه اسلایسر در غرب تهران

ایراداتی که نیاز به تعمیر کالباس بر دستی دارد:

از شایع ترین ایرادات، می توان به کند شدن تیغه اشاره کرد. تیغه کند شده نمی تواند برش های تمیز و یکدستی را برای شما ایجاد کند، پس چنانچه کالباسبر دستی شما با این چنین مشکلی مواجه شد، بهترین راه حل ممکن تیز کردن تیغه با استفاده از تیز کنی ست که بر روی دستگاه سوار شده است. ولی نکته ی دیگری که در این جا پیش می آید، این می باشد که درست است این تیز کنی کار تیز کردن تیغ را انجام می دهد ولی باید بیان کنیم این روش به صورت اساسی قابل انجام نخواهد بود، پس اگر نیاز دارید تا کار تیز کردن تیغه به صورت اصولی انجام شود، لازم خواهد بود تا کار تیز کردن را به یکی از نمایندگی های مربوطه بسپارید. 

سوالی که بیشتر کاربران برای تیغه دارند این است که چه زمانیکه نیاز به تعویض این قطعه مهم و کاربردی می باشد؟ 

برای تعویض تیغ باید بگوییم زمانی لازم است تا این قطعه را عوض کنید که کوتاه شده باشد، یعنی بر اثر تیز کردن های مکرر تیغه کوتاه می شود و زمانیکه قطر تیغ کمتر از قطر کالباس باشد، ضروریست تا این قطعه را عوض کنید. می توانید برای تهیه قطعه های اصل و با کیفیت از فروشگاه کالباس بر اقدام نمایید و مناسب با سایز دستگاه خود، تیغه مناسب را انتخاب کنید. 

ایجاد آلودگی صوتی در دستگاه مربوط می شود به عملکرد موتور که به صورت ناصحیحی انجام می شود. می توانید سرویس موتور را به نمایندگی تعمیر کالباس بر دستی بسپارید. 

از دیگر مشکلات شایع و دیده شده در این تجهیزات، کج و نامیزون بریدن، له و خرد کردن ژامبون است که احتیاج به بررسی دستگاه توسط یک تعمیرکار ماهر را می طلبد. همچنین معیوب شدن سیم برق، سوئیچ و یا موتور از دیگر ایراداتی است که نیاز به تعمیر دارد.

برای کار سرویس دسته درجه و تعویض حلزونی نیز می توانید دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر کالباس بر دستی ببرید. چناچه اسلایسر دستی شما نیز با این مشکل مواجه شد که تیغه چرخش نداشت، باید با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

حتما بخوانید: فروش قطعات کالباس بر با بهترین قیمت

سرویس کالباس بر

قطعات دستگاه کالباس بر دستی

دستگاه اسلایسر دستی از قطعاتی نظیر تیغه، تیز کن، موتور، چنگکی، تسمه، پایه، تسمه، دسته صندلی، کوسه ای، دسته درجه، حلزونی، شفت فولی، خورشیدی و انگشتی ساخته می شود. اشکال جزئی در هر قطعه کار کل اسلایسر را با اختلال مواجه می سازد بنابراین بهترین کار تعمیر و یا تعویض قطعه است که ملزم به تماس با یک مجموعه خبره و کاربلد در این زمینه می باشد.

تیغه از مهم ترین اجزاء کالباس بر صنعتی بوده که کار بریدن و لایه لایه کردن کالباس را انجام می دهد. بهترین جنس برای تیغه استیل است/ تیز کن را نیز برای تیز کردن تیغه قرار داده اند تا در مواقع لزوم بتوان با چند حرکت ساده این کار را انجام داد/ موتور عضو حساس و اصلی دستگاه اسلایسر است که عملکرد دستگاه بستگی به این قطعه دارد/ چنگی نیز مانع از رسیدن آسیب به دست شده و ژامبون را تا قسمت انتها برای برش نگه می دارد/ تسمه وظیفه ی انتقال نیرو از موتور به فولی را برعهده دارد/ دسته صندلی با حرکت داده شدن به سمت تیغه کار برش را انجام می دهد/ دسته درجه برای تنظیم ضخامت لایه کالباس است/ خورشیدی حفاظ قرار گرفته بر روی تیغه برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دست می باشد/ پایه های کالباس بر با تعداد 4 عدد در زیر بدنه قرار گرفته اند که مانع از لرزش در دستگاه در زمان روشن شدن می شوند/ کوسه ای تکیه گاه ژامبون است/ حلزونی با قرار گرفتن در قسمت پشت دسته و حرکت کردن به اسلایس ژامبون کمک می کند/ بر روی شفت فولی، تیغه بسته می شود و توسط تسمه حرکت می کند/ بر روی انگشتی نیز کوسه ای به واسطه حلزونی قرار دارد. 

حتما بخوانید: قیمت تیغه کالباس بر

در بالا تمامی توضیحات لازم در خصوص تعمیر کالباس بر دستی داده شد. اگر دستگاه شما با اشکالاتی مواجه گردید که عملکرد کار شما را دچار اختلال ساخت، لازم است تا با یکی از واحد های خدمات پس از فروش دستگاه خود تماس بگیرید که معرفی مجموعه کالباس بر ذکر شد. این مجموعه با هزینه کم و اقتصادی و با در نظر گرفتن تایمی کوتاه به انجام این کار می پردازد. کالباسبر، با تجربه ای بیش از 15 سال خود در بخش تعمیرات و تعویض قطعات کالباس بر مشغول به فعالیت است و در این راه با تمامی قوا آماده ی ارائه خدمات به کاربران می باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر