فروشگاه کالباس بر
5/5 - (3 امتیاز)

کالباس بر را باید از جمله مرکز تعمیر کالباس بر در تهران در نظر گرفت که تخصص اصلی آن تعمیر دستگاه اسلایسر در نوع و مدل های مختلف می باشد. این مرکز از بزرگ ترین مجموعه ها در این زمینه شناخته می شود که برای انجام تعمیرات کالباس بر تمامی تلاش خود را بکار می برد تا در زمان تعمیر و سرویس کاری اسلایسر بتواند به بهترین روش ممکن این کار را انجام دهد. این مجموعه با داشتن تیم پشتیبانی قوی امکان پاسخگویی به مشتریان را حتی در روزهای تعطیل نیز ممکن ساخته و با تعمیرکاران حرفه ای که دوره های تخصصی لازم را طی کرده اند، کار تعمیرات اسلایسر را انجام می دهد به طوریکه دیگر مشکلی در دستگاه ظهور نکند. در ادامه مقاله مرکز تعمیر کالباس بر در تهران شما را بیشتر با این مجموعه ی توانا و همچنین مشکلات رایج در دستگاه کالباس بر و دیگر اطلاعات لازم راجع به این دستگاه آشنا خواهیم کرد. 

مرکز تعمیر کالباس بر در تهران

تعمیرات اسلایسر در مرکز تعمیر کالباس بر در تهران

meat slicer دستگاهی است که برای برش دادن و لایه لایه کردن ژامبون بکار می رود که می توان با استفاده از این دستگاه ها حتی ضخامت لایه کالباس را تغییر داد و به ضخامت های ضخیم و نازک تبدیل کرد. این محصول که به صورت رومیزی طراحی می شود در مدل های مختلف با برند های متفاوت کالباس بر امگا، اوماس، بیکرز، محک، پارس برش، فیمار و کالباس بر براکس ساخته می شود که هر برند مدل های مختص به خود را تولید کرده است که انتخاب هر کدام بسته به سلیقه ی مصرف کننده خواهد بود. اما این دستگاه ها ممکن است دچار مشکلاتی شوند که نتوانند کار برش را به خوبی انجام دهند که در نتیجه باعث خواهد شد تا روند کاری شما مختل شود. 

    • تیغه: این قطعه از مهم ترین قطعات کالباس بر است که کار برش ژامبون را انجام می دهد و ممکن است با گذشت زمان کند و یا کوتاه شود. کند شدن تیغه را می توان با تیز کن سرخود دستگاه انجام داد ولی کوتاه شدن آن را که بر اثر تیز کردن های مدام و پی در پی به وجود می آید باید تعویض نمود. البته نکته ای که قابل توجه است این می باشد که تیغه در کالباس بر های مدل ایتالیایی دیرتر کند می شود ولی در نمونه های ایرانی زودتر که به کیفیت ساخت این محصولات برمی گردد. 
    • از دیگر مشکلات دستگاه کج بریدن و نامیزون بریدن کالباس و در بسیاری از حالات دیگر له کردن ژامبون است. اگر با چنین مشکلی مواجه شدید بهتر است که حتماً حتماً به یکی از معتبر ترین نمایندگی ها در جهت تعمیر اسلایسر مراجعه کنید. 
    • شکستن حلزونی نیز از دیگر مشکلات پدید آمده در این دستگاه هاست که در پشت دسته درجه قرار گرفته و با شکستن آن لازم است که حلزونی دیگر جانشین آن شود. 
    • درست کار نکردن دسته درجه ( قطعه ی مناسب برای تنظیم ضخامت لایه کالباس ) یکی دیگر از عیوب دیده شده در این محصولات است که در صورت خراب شدن لازم است که کار تعمیر آن را به دست یک فرد ماهر بسپارید. 
    • آسیب دیدن تسمه و یا موتور ممکن است باعث شود در زمانی که دستگاه روشن است تیغه ی آن حرکت نکند که آن هم باید در مرکز تعمیر کالباس بر مورد بررسی قرار گیرد. 
    • دچار عیب شدن سیستم برق، سوئیچ، یا موتور دستگاه: در این مواقع ابتدا سیم‌ های برق و اتصال‌ ها را بررسی کنید و اگر مشکل برطرف نشد حتماً به مرکز تعمیر کالباس بر در تهران، یعنی kalbasbor.com مراجعه نمایید. 

برای خرید، تعمیرات و دریافت مشاوره در خصوص دستگاه کالباس بر، با ما از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید:
نمایندگی مرکزی: 02166055298 | 02166086997
نمایندگی غرب: 02144870324 | 02144870995
نمایندگی شرق: 02177084273 | 02177089678
تلفن همراه : 09128008209

قطعات دستگاه کالباس بر

دستگاه کالباس بر از قطعاتی مانند: بدنه/ حلزونی/ دسته درجه/ دسته صندلی/ شفت فولی/ خورشیدی. تیغه/ تیز کن/ انگشتی/ موتور/ پیچ رگلاژ موتور/ پایه/ کوسه ای/ چنگکی و کالباس گیر ساخته می شود. 

  1. بدنه: نگهداری کلیه قطعات کالباس بر
  2. حلزونی: ارتباط بین دسته درجه برای تنظیم ضخامت کالباس
  3. دسته درجه: تنظیم ضخامت کالباس
  4. دسته صندلی: تکان دادن برای انجام کار برش که به صورت دستی و اتوماتیک وجود دارد. 
  5. شفت فولی: برای بسته شدن تیغه بر روی آن
  6. خورشیدی: حفاظ تیغه 
  7. تیز کن: قطعه ای به صورت سنگ سمباده برای تیز کردن تیغه 
  8. انگشتی: پایه ی کوسه ای بر روی آن سوار می شود.
  9. موتور: تبدیل گردش به فولی توسط تسمه
  10. پیچ رگلاژ موتور: حرکت موتور به سمت بالا و پایین
  11. پایه: زیر کالباس بر در چهار طرف قرار گرفته است. 
  12. کوسه ای: تکیه گاه کالباس
  13. چنگکی: نگه داشتن کالباس تا انتها
  14. کالباس گیر: قطعه ای برای جلوگیری از ورود کالباس به تیغه

با دستگاه کالباسبر بیشتر آشنا شوید!

کالباسبرها با سایز تیغه ای که دارند نامگذاری می شوند! یعنی الویت اول در انتخاب کالباس بر، سایز تیغه است. با انتخاب تیغه مناسب با حجم کاری خود می توانید خروجی از بهترین لایه های کالباس را در پیش داشته باشید. 

  • تیغه 25 سانت: قطر تیغه 250 میلیمتری این کالباس بر برای حجم کاری کم طراحی شده است. از این محصول به عنوان کالباس بر خانگی نیز یاد می شود. بنابراین افرادی که نیاز به خرید دستگاهی در جهت درست کردن کالباس خانگی دارند، می تواند این گزینه، انتخاب مناسبی برایشان باشد. از این دستگاه در خرده فروشی ها و سوپر مارکت ها هم می توانید استفاده کنید. توجه داشته باشید که ژامبون مورد استفاده برای برش باید درصد گوشت کمی داشته باشد. 
  • تیغه 27.5 سانت: این کالباس بر برای حجم کاری نسبتاً کم مناسب بوده و می توان از آن در فست فودی ها و رستوران ها بهره وری لازم را برد.
  • تیغه 30 سانت: اسلایسر با قطر تیغه 300 میلیمتر در گروه کالباسبر های بزرگ است که برای مصارفی مانند رستوران ها و فروشگاه ها و هتل ها مناسب شده است. این محصول پر قدرت بوده و می تواند بازدهی قابل توجهی از حجم کاری بالا را برایتان ایجاد نماید. 
  • تیغه 35 سانت: اگر نیاز به خرید محصولی پر قدرت و پر سرعت را دارید که برای کارخانجات بسته بندی سوسیس و کالباس مناسب باشد، بهترین گزینه سفارش تیغه 350 میلیمتری آن است. این کالباس بر بزرگ است و طراحی شده برای استفاده در مصارفی با حجم کاری بسیار زیاد. در واقع می توانید بازدهی چشمگیری در حیطه ی کاری با تهیه این محصول ایجاد نمایید و از انتخاب خود لذت ببرید. 

بعد از تیغه مورد مهم دیگر در انتخاب، دستی و یا اتوماتیک بودن محصول است. 

کالباس بر دستی: این مدل رایج ترین شکل کالباس برهاست که برای تکان دادن دسته صندلی نیاز به اپراتوری برای انجام این کار را دارد. حرکت دسته صندلی به صورت افقی سبب می شود تا کالباس به سمت تیغه هدایت شده و کار برش صورت بگیرید. در واقع در زمان کار با دستگاه نیاز دارید تا نیروی انسانی در هر زمان که دستگاه روشن است، در کنار آن قرار بگیرد. 

کالباس بر اتوماتیک: این meat slicer به صورت خودکار کار می کند یعنی نیازی به نیروی انسانی برای حرکت دادن دسته را ندارد و با قرار دادن کالباس و راه اندازی دستگاه کار برش به صورت اتومات انجام می شود. این مدل اسلایسر بیشتر برای مصارفی با حجم کاری زیاد مناسب است چرا که در روز نیاز به اسلایس های بیشتری خواهند داشت و انجام آن به صورت دستی زمان بر می باشد. در واقع این نمونه وسیله ی برش نیازی به نیروی انسانی برای کار با دستگاه را ندارد ولی در مقایسه با مدل دستی از قیمت بالاتری برخوردار است. 

کالباس بر

نمایندگی تعمیر کالباس بر 

از جمله خدماتی است که توسط نمایندگی تعمیر کالباس بر یعنی مجموعه ی kalbasbor.com انجام می شود. این مجموعه با داشتن پرسنل و تیم آموزش دیده خود که شامل کارشناسان فروش و تعمیرکاران حرفه ای است، انجام تعمیر و تعویض کلیه قطعات کالباس بر را با بهترین قیمت و کوتاه ترین زمان ممکن به انجام می رساند و علاوه بر این خدمات، به فروش این محصولات نیز پرداخته است که برای کلیه این دستگاه ها رقابتی ترین قیمت را لحاظ می کند. 

هدف اصلی این مجموعه در خصوص رضایت مصرف کننده است و در این راه تمامی تلاش و هدف خود را بکار می گیرد تا به این هدف نهایی برسد. در واقع تخصص اصلی این مجموعه در خصوص انواع دستگاه های اسلایسر است که علاوه بر خرید کالباس بر و فروش به تعمیر آن ها نیز می پردازد. می توانید چه از نظر سفارش کالا و چه از نظر تعمیرات دستگاه با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت نمایید. 

نحوه ی نگهداری و تمیز کردن دستگاه meat slicer

  • برای نگهداری درست دستگاه برش ژامبون نیاز دارید تا پیاپی تیغه را مورد شستشو قرار دهید. تیغه مهم ترین قطعه در ساخت کالباس بر است که کار برش کالباس، بر عهده ی آن می باشد. لذا در صورت آلوده بودن موجب بروز بیماری در فرد خواهد شد. 
  • برای تمیز کرن محصول نیز ابتدا دسته درجه را به صفر تغییر دهید و سپس با کمک پد هر دو سمت تیغه را تمیز کنید. سپس بعد از آن تا جایی که ممکن است اجزا را از هم جدا کرده و بشویید. برای نصب دوباره آنها کاملاً این قطعات را خشک نمایید. نحوه ی تمیز کردن تیغه نیز به همین منوال است یعنی هم می توانید آن را جدا نمایید و هم اینکه در جای خودش آن را تمیز کنید. فقط مطمئن باشید که تیغه کاملاً تمیز شده است.
  • می توانید از یک دستمال مرطوب برای تمیز کردن بدنه کمک بگیرید. هرگز دستگاه را مستقیماً زیر شیر آب قرار ندهید. 
  • با استفاده از اسپری مخصوص تمیزی، دستگاه را ضد عفونی کرده و در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود.

نکته: در زمان استفاده از اسلایسر از دستکش ایمنی استفاده نمایید. این دستکش های مخصوص از جنس استیل هستند که از آسیب دیدن دست جلوگیری می کنند. 
نکته: برای تمیز کردن محصول هرگز از ظرف شویی هایی که درونش سیم بکار رفته استفاده نکنید چرا که موجب بروز خط و خش بر روی دستگاه خواهد شد.
نکته: هر کالباس بری دارای دفترچه راهنمایی است که در زمان استفاده از دستگاه قادر خواهید بود تا از آن کمک بگیرید.

و در پایان در صورت بروز هر نوع مشکلی در دستگاه لازم است تا با مرکز تعمیرات دستگاه تماس بگیرید که کالباس بر در خدمت ارائه بهترین ها به شما مشتریان عزیز می باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق وب سایت محفوظ می باشد - کپی رایت © 2024
کالباس بر